quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Is het de Josie And The Pussycats-soundtrack?
Dus toch géén bekende plaat.quote:
Dat ben ik met je eens. Maar waarom in afgekorte vorm vragen? Als je de titels voluit gevraagd had was-ie net zo moeilijk geweest (of makkelijk voor degenen die 'm kennen). Dat is nou wat ik probeer te betogen.quote:met covers Real Wild Child en Money, en het nummer Spin Around dat gecovered is door Bad candy. Als je de film ooit gezien hebt kun je die wel herkennen
Gammaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:Al had je alle titels uitgeschreven, dan nog had ik het niet gezien...
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:Al had je alle titels uitgeschreven, dan nog had ik het niet gezien...
en waarom afgekort? omdat dat het soort vraag is. wie post er ooit een complete tracklist? waarom doen mensen albumtracks (dus niet singles, niet hits) babelfishen, als ik de orginele tekst al niet zou herkennen...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:38 schreef ranja het volgende:
Ha, dat denk ik ook zo vaak bij teksten... staan er 2 regels... denk ik van geef de hele tekst en ik weet het nog niet... blijkt het een b-kantje van een indie bandje ofzoen wordt het wel geraden binnen een paar minuten
Maar als het de soundtrack van Trainspotting was geweest, was die kans een stuk groter geweest. Omdat Trainspotting én de soundtrack wél wijd en zijd bekend zijn. En dán is het zinvol om die tracklist in de vorm van afkortingen de vragen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:Al had je alle titels uitgeschreven, dan nog had ik het niet gezien...
Maar zo'n tekst vraag je ook niet met van elk woord alleen maar de beginletter.quote:
quote:Si senor, corona de cristales, ye, ye, ye
Si senor, una emocion, ye, ye, ye![]()
amigos adios, adios el silencio loco
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik begrijp sowieso niks van wat wel en wat niet snel geraden wordt of makkelijk of moeilijk is, dus probeer ik dat ook nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:51 schreef GLO het volgende:
Ik ook niet. Maar begrjp je nou wat ik bedoelde?
* zucht *quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niks van wat wel en wat niet snel geraden wordt of makkelijk of moeilijk is, dus probeer ik dat ook nietIk ga alleen niet klagen bij de zoveelste tekst/babelfish/klassieke componist/indie band.
Ja maar daar ging mijn betoog helemaal niet over. Dat ging over de zin van puzzelen in het algemeen en afkortingspuzzels in het bijzonder.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:59 schreef ranja het volgende:
Nou ja, is gewoon zo. Zoveel vragen worden binnen 5 minuten geraden waarbij ik zowel van de vraag als van het antwoord geen idee heb waar het over gaaten bij deze vraag komt Newbie online, ziet de vraag, antwoord, klaar. Dat hij niet online was toen ik de vraag postte, tja.
afkortingen zijn best leuk.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:02 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja maar daar ging mijn betoog helemaal niet over. Dat ging over de zin van puzzelen in het algemeen en afkortingspuzzels in het bijzonder.
JLquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:04 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
afkortingen zijn best leuk.
maar initialen van bandleden, daar kan ik helemaal niets mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |