dan moesten we gauw maar weer eens samen aan een whopper kaas knabbelenquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:31 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
Ik voel een afstand ontstaan Bo.................![]()
telescoopkraanquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:34 schreef Jimmeh het volgende:beter een auto dan blueprints van een truck
eigenaar loopt volgens mij ook rond op fok!quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:33 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.j-spec.nl/verkoopmr2/ Best nette bak, jammer dat hij geen leer heeft, dat er folie op het raam zit en een lelijke uitlaat op zit
Was wel aangekondigt hoor!! In m'n paar postjes van vorig topicquote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:30 schreef Jimmeh het volgende:
Doe mij maar een grote Wienerschnitzel
en ik heb uit verveling ff een nieuwe OP in elkaar geflanst
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
dan moesten we gauw maar weer eens samen aan een whopper kaas knabbelen![]()
Klopt jaquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:35 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
eigenaar loopt volgens mij ook rond op fok!
hoezo, ze heeft mij nooit gezienquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:36 schreef Alfisti het volgende:
[..]
We kunnen ook op de fiets gaanGoed voor jou en ik vrees dat Maartje het ook wel een goed plan vindt..........
![]()
Mja sterk minpuntje jaquote:
dat had ik ook en toch deed ik het nooit met mijn Jeepquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb zin om een verhoogde niva te kopen en om over dingen heen te rijden
Da's niet waar. Of je moet naast de BK wonen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:40 schreef Jimmeh het volgende:
Thuis blijven is gezonder dan fietsend naar de burger king om daar te eten hoor
ik snap echt niet waarom je dat nooit gedaan hebt he?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat had ik ook en toch deed ik het nooit met mijn Jeep![]()
ik heb een tijdje de drang gehad om rotondes rechtdoor te nemen![]()
![]()
ze zijn hier bezig met een foodstrip 5 min. van me vandaanquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:41 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Da's niet waar. Of je moet naast de BK wonen.
Nou whopper zal wel snel zo'n 300-400 calorien zijn denk ik zoquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:41 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Da's niet waar. Of je moet naast de BK wonen.
ik was altijd bang dat ik iets kapot zou rijdenquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik snap echt niet waarom je dat nooit gedaan hebt he?
En bij je nieuwe huisje?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
ze zijn hier bezig met een foodstrip 5 min. van me vandaan
BK, Kentucky en eentje die ik niet ken![]()
ik ook niet....quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik was altijd bang dat ik iets kapot zou rijden![]()
ik snap niet waarom ik niet voor een Wrangler gegaan was zoals ik eigenlijk van plan was![]()
verbranden is beter dan stilzittenquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:43 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Nou whopper zal wel snel zo'n 300-400 calorien zijn denk ik zoIs best wat fietsen hoor
Maar goed t gaat gewoon om ff lekker te snacken, who cares om gezondheid![]()
mensne hier in de straat hebben een Suzuki Samurai, die is ook gaafquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:47 schreef lipje het volgende:
omdat je ook Luxe wou
Willy's jeep is the one and only
Paas me de notesquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Nu baalt ijsmeis extra.... Iedereen is crew hier zo ongeveer, behalve zij
nee, komt er nog één bij geloof ikquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:55 schreef ijsmeis het volgende:
Huh? MissyMirjam alleen op CUL?
En hallo![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ook niet....
[afbeelding]
[inkoppertje]En als je zo bang bent dat er iets kapot gaat aan je auto, waarom rij je dan Alfa?[/inkoppertje]
Jeeeezus, nog steeeeds hetzelfdequote:Op donderdag 8 juni 2006 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zou me verbazen als je notes hebt waar je het bestaan niet van af weet
Ze wilden mij als FA hebben maar een tankpas van Fok! zat er helaas niet in dus heb ik het even over laten gaanquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Nu baalt ijsmeis extra.... Iedereen is crew hier zo ongeveer, behalve zij
nee, maar van de versen weet je als crew zijnde wel dat je ze hebt gekregen op de momenten dat je dingen deedquote:
ze wilden mij als sportcrew EN nieuwsposter hebben, om een weekje bedenktijd gevraagd om uit te kiezen welke van de twee het zou worden, maar toen stopte Tjabbo er mee en hebben ze me hiervoor gevraagdquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:57 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ze wilden mij als FA hebben maar een tankpas van Fok! zat er helaas niet in dus heb ik het even over laten gaan
Horrod!quote:
Mij wilden ze niet ... ik heb een huisdier van een FA moeten kidnappen om weblogger te wordenquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze wilden mij als sportcrew EN nieuwsposter hebben, om een weekje bedenktijd gevraagd om uit te kiezen welke van de twee het zou worden, maar toen stopte Tjabbo er mee en hebben ze me hiervoor gevraagd
Neuh, vooral Friese berichten vertalen was de bedoeling geloof ikquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:01 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Horrod!Elke dag 43 berichten dat Liebherr, Faux of katten-killer weer een nieuw voertuig op de markt heeft gebracht
![]()
Ah, de swetsenegger methodequote:Op donderdag 8 juni 2006 22:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mij wilden ze niet ... ik heb een huisdier van een FA moeten kidnappen om weblogger te worden
Owquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neuh, vooral Friese berichten vertalen was de bedoeling geloof ik
quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:02 schreef BaraCuda het volgende:
Ik ben naar m'n nest, helemaal compleet bekaf![]()
![]()
Trusten Opaquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:02 schreef BaraCuda het volgende:
Ik ben naar m'n nest, helemaal compleet bekaf![]()
![]()
een heel forumquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:02 schreef BoJo het volgende:
mij wilden ze ook niet, omdat ik buiten de SC niet bekend ben.... tssskk alsof er wat buiten de SC is![]()
had er zelfs een nachtmerrie over.....quote:
gek!quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
had er zelfs een nachtmerrie over.....![]()
er zouden zelf crewfora zijn![]()
Heb je je moed in zitten roken?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
had er zelfs een nachtmerrie over.....![]()
er zouden zelf crewfora zijn![]()
tis tis......quote:
durf nietquote:
had ik GVD maar die andere pil genomenquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:17 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tis tis......
de matrix, we leven allemaal in een gecontroleerde wereld![]()
tis nu te laat, je bent verlorenquote:
was je maar de enigequote:
Je wilt je kamer netjes hebben voor als Hugo komt?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:26 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga morgen een before foto maken van mijn kamer
En hopelijk over een week een after
ik ben die ene niet!!!!!quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:26 schreef lipje het volgende:
Bejaarde rijdt met auto zorgcentrum binnen
Bo je bent die ene
Beide nee.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je wilt je kamer netjes hebben voor als Hugo komt?
heb je wel een extra lang extra breed tweepersoonsbed?
moet je een stevig net aan het plafond hangen, kun je slingerenquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Beide nee.
Mijn kamer moet netjes, omdat ik er nog amper kan lopen
Ik heb wel zo'n klamboe waar je in kunt gaan hangenquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
moet je een stevig net aan het plafond hangen, kun je slingeren
sta je niet nieuwschierig om het hoekje te kijken?quote:
diue gebruiken we niet meer, de katten vonden hem te leukquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb wel zo'n klamboe waar je in kunt gaan hangen
geen wildpaadjes?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Beide nee.
Mijn kamer moet netjes, omdat ik er nog amper kan lopen
Nee, ik kan vanaf de deur bijna meteen op mijn bed springen.quote:
nee maar die kolere telefoon blijft maar af gaan en ik durf niet op te nemenquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:34 schreef lipje het volgende:
[..]
sta je niet nieuwschierig om het hoekje te kijken?![]()
Nouuu, mijn eerste poging heeft 2 vuilniszakken opgeleverd hoorquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:37 schreef lipje het volgende:
"Maaaaammaa ik heb teveel spullen!" "Hoezo, mijn kind, jij hebt toch alles wat je hartje begeert?""Ja mamma, maar iedere keer als ik t opruim, vindt er weer een explosie plaats en kan ik niet door mijn kamer lopen" (*pruillip)![]()
ik ben niet gestopt ik heb gewoon een lange vakantiequote:Op donderdag 8 juni 2006 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze wilden mij als sportcrew EN nieuwsposter hebben, om een weekje bedenktijd gevraagd om uit te kiezen welke van de twee het zou worden, maar toen stopte Tjabbo er mee en hebben ze me hiervoor gevraagd
Oh OKquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik ben niet gestopt ik heb gewoon een lange vakantie
onbekend nummer?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee maar die kolere telefoon blijft maar af gaan en ik durf niet op te nemen![]()
jeah ze hebben ook mijn rechten met vakantie gedaanquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh OKDoe jij de nachtdienst dan, ik ga op bed
ik dacht dat we nog steeds semi grappige flauwe matrix grapjes aan het doen warenquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:43 schreef lipje het volgende:
[..]
onbekend nummer?
Opnemen met een zware stem en dan: "polite amsterdamm amstelland" roepen
of gelijk in het Servisch roepen dat ze de lokale maffia aan de lijn hebben gekregen en nu hun keuze kunnen maken hoe ze afgeschoten willen worden
ik wel en jij lekker niet nananananaaaaquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:46 schreef ijsmeis het volgende:
Ohhhhhhhh! Dat mag niet!
Onaangenaam vrouwpersoon oid.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wel en jij lekker niet nananananaaaa
Ik ga wellicht wel mee.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:46 schreef BoJo het volgende:
zie sig Tjabbo !
[jordaans accent] kutwijf [/jordaans accent]quote:
je moet wel ff aanmeldenquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:48 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik ga wellicht wel mee.
nog even afwachten hoe dat precies gaat lopen allemaal en of de auto het allemaal goed volhoud.
Laatst wilde ik nog niet naar Zandvoort omdat alles niet perfect liep.
Nu wel al trouwens, maar ik moet nog wat kleppen stellen en mijn walbro 255 HPF benzinepomp moet er nog in. Als dat klaar is voor die tijd lijkt het me cool
quote:PTA Nordschleife Meet. 12 en 13 Augustus.
Planning:
Zaterdag:
15:30 – Meeten in Venlo en uitreiking van het route boek door mij
16:00 – Vertrekken richting de Ring over mooie stuurmanswegen
19:00 - Aankomst Hotel/pension inchecken
19:30 - Chillen/Eten/Zuipen
Zondag:
9:00 - opstaan, ontbijten, uitchecken
10:00 - Nordschleife
Ergens rond de middag lunchen, misschien is het Nurburg museum open en kunnen we daar langs.Daarna kijken we wel of we nog wat willen rijden of dat we aftaaien.
Indicatie kosten:
-Tanken: reken op minimaal 3x een volle tank
-Overnachting: tussen de 30 en 50 euro (zodra de tijd komt om te gaan reserveren zal ik van iedereen vragen dit uiteindelijke bedrag naar mij over te maken)
-Eten & Drinken
-16 euro per rondje over de Ring zelf (LET OP, je kan niet pinnen bij de kaartjes automaat)
quote:Aanmeldingen:
ThaFreak
Googolplexian + Chantal
BoJo
Lipje
Paladijn
dat had ie beloofd jaquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik was op shoarmateam.nl forum al getipt trouwens door de friek.
Als ik overal heen ga waar ik wil deze zomer kan ik elk weekend van meeting naar (sleutel)meetingquote:
I know what I want and I want it now, I want you, Cause I am Mister Vain.quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
I know what I want and I want it now, I want you, Cause I am Mister Vain.
Mijn moeder zingt serieus mee.
ik hoor het welquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Als ik overal heen ga waar ik wil deze zomer kan ik elk weekend van meeting naar (sleutel)meeting
Ik zal eens met de vrouw overleggen. Die had het er ook al over dat we dat in onze vakantie mooi konden doen. wellicht is het wel te combineren.
heerlijkquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
I know what I want and I want it now, I want you, Cause I am Mister Vain.
Mijn moeder zingt serieus mee.
Uhuhquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
heerlijk
deze is ook een gouwe![]()
spaaaaaceee maaann
jaquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Uhuh
TMF doet dat de laatste tijd wel vaak eh? Oudjes draaien.
waarom ben je niet onlinequote:
best handig op zichquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:57 schreef BoJo het volgende:
als ik morgen middag tijd heb ga ik eens rond bellen of er uberhaupt plaats is dat weekend ergens![]()
ik heb een techno mix van dj luna. Dat is pas gaaaaf gekquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:01 schreef Tjabbo het volgende:
* Tjabbo draait de nieuwe cd van Neophyte. Hell dat is vet hard!
I will have that power - stunned guys remix
Ik ben wel onlinequote:
Blijf van die fanta af joquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik ben wel onlinedat zie je toch?
Dit is echt geen automatisch antwoordapparaat dat zit te typen, hoor.
O, JE BEDOELD MSN!
ben ik de enigste oidquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:54 schreef ThaFreak het volgende:
nog meer mensen hier met telfort en die problemen hebben om te smsen met sommige nummers???
In welke tijdzone zit jij?quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:14 schreef hermandeperman het volgende:
Ik mag niet meer reageren in FB
Oja, en even voor de moraalridders, natuurlijk was het gezeik wat ik postte, d'ohMaar Alexxxx wilde dat ik er even iets van zei, dus dat heb ik gedaan
[afbeelding]
wie neemt er dan ook telfortquote:
Nee van Enig conjo, van ohhhhhhhh wat leuk/enigquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:16 schreef ook_gek het volgende:
Enigste betaat niet.
Enigste is de overtreffende trap van alleen zijn. En meer dan alleen zijn kan je niet zijn![]()
ah ik zie dat jij ook dat ene topic hebt gevolgtquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:16 schreef ook_gek het volgende:
Enigste betaat niet.
Enigste is de overtreffende trap van alleen zijn. En meer dan alleen zijn kan je niet zijn![]()
dit zeg ik al jaren. Heb ik geen topic voor nodigquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
ah ik zie dat jij ook dat ene topic hebt gevolgt![]()
En jij kan het weten. De ultieme Remiquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:16 schreef ook_gek het volgende:
Enigste betaat niet.
Ga eerst eens aan je eigen grammatica werken manquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:16 schreef ook_gek het volgende:
Enigste betaat niet.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ga eerst eens aan je eigen grammatica werken man kip
vergevenquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet 24/7 online ben
[afbeelding]
Ga eerst eens proberen iets te onthoudenquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ga eerst eens aan je eigen grammatica werken man
Ik onthoud alleen belangrijke dingenquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ga eerst eens proberen iets te onthouden![]()
Groot gelijk. Want zelfs daar heb je al moeite mee. Gelukkig ken je wel je eigen grenzen betreft wat je wel en niet kan. Is best knap voor zo iemand als jijquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik onthoud alleen belangrijke dingen
Snap je überhaupt zelf wel wat je allemaal blablaat?quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Groot gelijk. Want zelfs daar heb je al moeite mee. Gelukkig ken je wel je eigen grenzen betreft wat je wel en niet kan. Is best knap voor zo iemand als jij![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oké dan
Biertje?
[afbeelding]
Doe's rustig tegen elkaar?quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Snap je überhaupt zelf wel wat je allemaal blablaat?
niet grappigquote:
Ja maar ik ben dan ook slim.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Snap je überhaupt zelf wel wat je allemaal blablaat?
telfort is kut manquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:33 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
niet grappig![]()
eerder serieus kut![]()
![]()
![]()
![]()
HOERENDING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gelukkig bestaat er ook nog zoiets als de realiteit.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar ik ben dan ook slim.
Dat is het verschil tussen jou en mij.
ijsmeis <-- dom
ook_gek <-- slimmer is dan ijsmeis
jammer alleen dat je totaal geen idee hebt wat het inhoudquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat er ook nog zoiets als de realiteit.
Dat kun jij ook zo goed weten ehquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jammer alleen dat je totaal geen idee hebt wat het inhoud![]()
Uhuquote:
Wel maf om twee van die stap-fappers elkaar af te horen raggen.quote:
Neequote:Op donderdag 8 juni 2006 23:50 schreef hermandeperman het volgende:
is ijsmeis een stap-fapper?
[afbeelding]
Vandaar de "quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
NeeIk ga alleen nog naar feestjes.
Net had ik die van routenet voor mequote:Op donderdag 8 juni 2006 23:58 schreef hermandeperman het volgende:
Heb je hem weer van de ANWB? Want die zijn niet echt om over naar huis te schrijven....
Die op www.bp.nl is een stuk beter
[afbeelding]
Als of zij gaat stappenquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:41 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wel maf om twee van die stap-fappers elkaar af te horen raggen.
Grote kans dat jullie in een discotheek al tegen elkaar op hebben staan rijden
Mja, 't is mij vooral opgevallen met afslagen en bij splitsingen van autosnelwegen dat de ANWB niet altijd de goede aangeeft. Nu weet ik wel hoe Nederland ongeveer in elkaar zit maar ik heb vernomen dat dat bij jou niet helemaal vlekkeloos verlooptquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Net had ik die van routenet voor me
Ik hoef ook alleen het laatste stukje te wetenen volgens mij klopt die aardig. Volgens mij kan ik het zelfs zonder blaadje
![]()
Maar ik ga het even uitsjekkendie bp.nl
Wrijf het er maar inquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, 't is mij vooral opgevallen met afslagen en bij splitsingen van autosnelwegen dat de ANWB niet altijd de goede aangeeft. Nu weet ik wel hoe Nederland ongeveer in elkaar zit maar ik heb vernomen dat dat bij jou niet helemaal vlekkeloos verloopt![]()
[afbeelding]
Als het niet zo is denk ik dat het toepasselijke nekschot er aan te pas moet komenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wrijf het er maar inDe volgende keer gaat het in 1x goed, wedden
't is zoals JIJquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Dan kom ik mensen zoals jou tegen *ril*
Daar durf ik wel tegenin te weddenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wrijf het er maar inDe volgende keer gaat het in 1x goed, wedden
Ik bedoelde 't eigenlijk in 't algemeenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als het niet zo is denk ik dat het toepasselijke nekschot er aan te pas moet komen
Als je ergens 1 keer geweest bent weet je het toch gelijk![]()
[afbeelding]
Daar durf ik nog wel wat om te verwedden jaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik bedoelde 't eigenlijk in 't algemeen
Wat een vertrouwen weerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar durf ik nog wel wat om te verwedden ja
[afbeelding]
Jaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is het heel raar?
[afbeelding]
ook IN duiven, zonder mis te rijden? Zeg maar hoelaat je er moet zijn, ik controleer het welquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ga je gangMorgen moet ik naar Duiven. Wedden dat ik er in 1x kom, zónder blaadje
Voor die 3x per jaar dat ik in de stad kom?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoop doet levenIs zo'n TomTom niets voor je?
[afbeelding]
Ikea Duiven.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ook IN duiven, zonder mis te rijden? Zeg maar hoelaat je er moet zijn, ik controleer het wel![]()
Dan nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Voor die 3x per jaar dat ik in de stad kom?![]()
Gelukkig valt de Ikea ook niet zo opquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ikea Duiven.
Gewoon de weg richting mijn oude school oid en dan gewoon rechtdoor rijden ofzeaux
Komt goed, komt goed
Preciesquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gelukkig valt de Ikea ook niet zo op
[afbeelding]
Ik heb het niet gevraagdquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En die mag je niet ff lenen?
[afbeelding]
Als je die niet kan vinden ben je goed blind en/of dom jaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ikea Duiven.
Gewoon de weg richting mijn oude school oid en dan gewoon rechtdoor rijden ofzeaux
Komt goed, komt goed
Ja, nummer 1 wordt/is het.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:25 schreef PeuRac het volgende:
ijsmeis je komt via de A73/A50/A12 toch?
Dan zijn er 2 opties:
1)
* A12 Afslag Velp/Westervoort, vervolgens 'rechtdoor' de snelweg weer op richting 'Westervoort'.
* Afslag Westervoort van de snelweg af, eind van de afslag links
* Bij de verkeerslichten weer links (bij de Mac).
* Aan het eind moet je rechts, daarna 2x linksaf
* rechtdoor vind je na 500m de Ikea aan je rechterhand
Optie 2)
* A12 volgen tot afslag Duiven (dan rij je eerst voorbij de Ikea)
* Aan het eind van de afrit rechts af en daarna meteen weer rechtsaf.
* Op de rotonde rechtdoor (rechts voorsorteren), de weg rechtdoor volgen.
* Na +/- 2km is de Ikea aan je rechterhand.
Dat is een makkie, eigenlijk is het de McDonalds opzoeken, om de Makro heenrijden en je bent er.quote:
Ja óf gewoon de ikea opzoeken.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is een makkie, eigenlijk is het de McDonalds opzoeken, om de Makro heenrijden en je bent er.
Truste en succes morgenquote:
Mijn auto houdt van de zwaartekrachtquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Truste en succes morgen(je kan ook flinke vaart maken op het afrit en dan hopen dat je over die sloot heen kan springen met je auto
)
quote:
quote:There seems to be a problem with the MySQL server, sorry for the inconvenience.
We should be back shortly.
vreemd, hier doet ie het welquote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:19 schreef BoJo het volgende:
hij wil nog steeds niet, ben eerst ff naar de plee
vreemdquote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:26 schreef BoJo het volgende:
hij zegt download limit exceeded... de vorige download begon wel maar kapte er ineens mee.![]()
omdat jij je waarschijnlijk aangemeld hebt en ik niet.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:28 schreef D.Rose het volgende:
...al heb ik hier nog steeds geen problemen
nee hoor, geen aanmelding gedaanquote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
omdat jij je waarschijnlijk aangemeld hebt en ik niet.
het blijft een bout uploaderquote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:31 schreef D.Rose het volgende:
wellicht ligt het probleem bij jou?
heb het filmpje nu al 4 keer aangeklikt en hij download zonder problemen
Ik ben van mezelf al donker-oranjequote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:46 schreef t0n het volgende:
kwil ook oranje zijn!
Cool.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:23 schreef t0n het volgende:
whooho, morgen weer rally!
vandaag denk eerder vrij... ding op de dyno...
Me & my alteregoquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:54 schreef Hugster het volgende:
Riceboy en Tjabbo zijn ook weer wakker
[afbeelding]
had je er niet al moeten zijn?quote:
Kijk dat zijn de betere tijdenquote:
die is echt superquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |