dan moesten we gauw maar weer eens samen aan een whopper kaas knabbelenquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:31 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
Ik voel een afstand ontstaan Bo.................![]()
telescoopkraanquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:34 schreef Jimmeh het volgende:beter een auto dan blueprints van een truck
eigenaar loopt volgens mij ook rond op fok!quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:33 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.j-spec.nl/verkoopmr2/ Best nette bak, jammer dat hij geen leer heeft, dat er folie op het raam zit en een lelijke uitlaat op zit
Was wel aangekondigt hoor!! In m'n paar postjes van vorig topicquote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:30 schreef Jimmeh het volgende:
Doe mij maar een grote Wienerschnitzel
en ik heb uit verveling ff een nieuwe OP in elkaar geflanst
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
dan moesten we gauw maar weer eens samen aan een whopper kaas knabbelen![]()
Klopt jaquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:35 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
eigenaar loopt volgens mij ook rond op fok!
hoezo, ze heeft mij nooit gezienquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:36 schreef Alfisti het volgende:
[..]
We kunnen ook op de fiets gaanGoed voor jou en ik vrees dat Maartje het ook wel een goed plan vindt..........
![]()
Mja sterk minpuntje jaquote:
dat had ik ook en toch deed ik het nooit met mijn Jeepquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb zin om een verhoogde niva te kopen en om over dingen heen te rijden
Da's niet waar. Of je moet naast de BK wonen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:40 schreef Jimmeh het volgende:
Thuis blijven is gezonder dan fietsend naar de burger king om daar te eten hoor
ik snap echt niet waarom je dat nooit gedaan hebt he?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat had ik ook en toch deed ik het nooit met mijn Jeep![]()
ik heb een tijdje de drang gehad om rotondes rechtdoor te nemen![]()
![]()
ze zijn hier bezig met een foodstrip 5 min. van me vandaanquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:41 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Da's niet waar. Of je moet naast de BK wonen.
Nou whopper zal wel snel zo'n 300-400 calorien zijn denk ik zoquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:41 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Da's niet waar. Of je moet naast de BK wonen.
ik was altijd bang dat ik iets kapot zou rijdenquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik snap echt niet waarom je dat nooit gedaan hebt he?
En bij je nieuwe huisje?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
ze zijn hier bezig met een foodstrip 5 min. van me vandaan
BK, Kentucky en eentje die ik niet ken![]()
ik ook niet....quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik was altijd bang dat ik iets kapot zou rijden![]()
ik snap niet waarom ik niet voor een Wrangler gegaan was zoals ik eigenlijk van plan was![]()
verbranden is beter dan stilzittenquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:43 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Nou whopper zal wel snel zo'n 300-400 calorien zijn denk ik zoIs best wat fietsen hoor
Maar goed t gaat gewoon om ff lekker te snacken, who cares om gezondheid![]()
mensne hier in de straat hebben een Suzuki Samurai, die is ook gaafquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:47 schreef lipje het volgende:
omdat je ook Luxe wou
Willy's jeep is the one and only
Paas me de notesquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Nu baalt ijsmeis extra.... Iedereen is crew hier zo ongeveer, behalve zij
nee, komt er nog één bij geloof ikquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:55 schreef ijsmeis het volgende:
Huh? MissyMirjam alleen op CUL?
En hallo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |