Ik mag toch hopen dat die niet met mensen beneden de Moerdijk praat.quote:
Ja. Net als yvonne.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:18 schreef BossFight het volgende:
Is Brechtje nog maagd?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:16 schreef yvonne het volgende:
Kijk, yvonnes ken je onderhand,
maar heb jij enig idee wat voor taal die scooterjosti's uitkramen?
Ben jij blind ofzo?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:18 schreef BossFight het volgende:
Is Brechtje nog maagd?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:19 schreef yvonne het volgende:
Ik mag toch hopen dat die niet met mensen beneden de Moerdijk praat.
Vroeg het me gewoon af. En je was er toch.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben jij blind ofzo?
Er staat toch echt MUUS boven het topic.
Je snapt me welquote:
Raamsdonk,quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:22 schreef BossFight het volgende:
[..]
Vroeg het me gewoon af. En je was er toch.
Meer bont aan de capuchon?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:22 schreef Jarno het volgende:
En, niet minder onbelangerijk, HOE LATEN WE ZE STOPPEN?!?!
roze is wel een mooie kleur.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je snapt me wel
Jij bent een roze koek josti
Hoi zovty.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:23 schreef zovty het volgende:
Jarno, Yvonne. Goedenavond.
Je vergeet het obligate 'LOLLEROMFGCOPTER!!!!111111111Einzweidreiflesjebier!!!!!'.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:24 schreef Gluckskafer het volgende:
Boh. gek
De bis gepwned wie unne noobquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:25 schreef MUUS het volgende:
En en en en en .... dat ze ineens allemaal Duits gingen lullen, omdat dat zo leuk was..
Hnnnnnnnnng!.
zovty beeb.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:23 schreef zovty het volgende:
Jarno, yvonne. Goedenavond.
Ik bedoel, ik heb ook aardig wat onzin weg zitten tikken hier. En me schuldig gemaakt aan bizar taalgebruik en meegedaan aan hypes. Maar, altijd in keurige volzinnen en in het Nederlands. Toch? Als iemand de pleuris kan krijgen, dan zeg ik 'm dat, in het Nederlands. Niet in uitroeptekens en andere bizarre opeenvolgingen van tekens als @, # en ))).quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:25 schreef MUUS het volgende:
En en en en en .... dat ze ineens allemaal Duits gingen lullen, omdat dat zo leuk was..
Hnnnnnnnnng!.
Ik moet er bijna van huilenquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je vergeet het obligate 'LOLLEROMFGCOPTER!!!!111111111Einzweidreiflesjebier!!!!!'.
En 'pwned'..
Je snapt tegenwoordig niet eens meer dat je dood moet, want dat kan je niet lezen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik heb ook aardig wat onzin weg zitten tikken hier. En me schuldig gemaakt aan bizar taalgebruik en meegedaan aan hypes. Maar, altijd in keurige volzinnen en in het Nederlands. Toch? Als iemand de pleuris kan krijgen, dan zeg ik 'm dat, in het Nederlands. Niet in uitroeptekens en andere bizarre opeenvolgingen van tekens als @, # en ))).
Mijn hart huilt reeds.quote:
En nee yvonne, met dat volk laat ik me niet in.quote:
ach, wie houd ik voor de gek?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:29 schreef Litso het volgende:
[..]
En nee yvonne, met dat volk laat ik me niet in.
Zelfs ik heb mijn grenzen
Je moet je honger gewoon pwen wie unne n00bz0rz. Ofzo.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:30 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb honger.
hendig sjiek langs de frituur slippen ménquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je moet je honger gewoon pwen wie unne n00bz0rz. Ofzo.
Kijk!quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:29 schreef MUUS het volgende:
FOK! vertrit en iedereen praat er buitenlandisch.
Huuuuuuu..
Desnoods.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hendig sjiek langs de frituur slippen mén
zoiets?
Nu moet je leuk doen met L.. ik krijg het nieteens m'n toestenbord uitquote:
En wat ben ik, leverpastei?!quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu moet je leuk doen met L.. ik krijg het nieteens m'n toestenbord uit
quote:
Ik had hem nieteens gezienquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
.
Hè, alsof je in een warm bad glijdt..
Gast! Ja, je bent in verwachting! Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:36 schreef Jarno het volgende:
Weet MUUS al dat ik zwangert ben, yvonne?
Ik hoop het, anders ben ik gepwned wie unne n00b!quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:38 schreef zovty het volgende:
[..]
Gast! Ja, je bent in verwachting! Gefeliciteerd!!!
Ben jij de vader denk je?
Just checking,quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik hoop het, anders ben ik gepwned wie unne n00b!
Nee, waarom? Kennelijk was dat niet nodig.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Just checking,
jij weet wel waar de klit zit?
Dus Krea zou het ook kunnen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, waarom? Kennelijk was dat niet nodig.
Meestal loop ik erg achter de feiten aan, maar dit wist ik al. Had ik nog niet gefeliciteerd dan?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:36 schreef Jarno het volgende:
Weet MUUS al dat ik zwangert ben, yvonne?
Dat gaat ook best lastig met zo'n gezicht dat in de weg zit.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:41 schreef Dagonet het volgende:
He bah, ze scheert niet.
Alles kan.quote:
Hey. Ik wil óók ranzige verhalen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:42 schreef MUUS het volgende:
[..]
Meestal loop ik erg achter de feiten aan, maar dit wist ik al. Had ik nog niet gefeliciteerd dan?.
Gefeliciteerd Jarno en wYPPY..
Jij wel?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:43 schreef yvonne het volgende:
En het erge is dat die limbojosti's niet eens weten waar !!!!!111111!! vandaan komt
Als? Dinges?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:44 schreef Dagonet het volgende:
Wist MUUS als dat dinges samenwoont?
Geef toe, die heb jij allang allemaal gelezen.quote:
Nee.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:43 schreef yvonne het volgende:
En het erge is dat die limbojosti's niet eens weten waar !!!!!111111!! vandaan komt
Dat was dus vorige week?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:45 schreef MUUS het volgende:
Dat ontstond 's nachts en toen sliepen ze, want toen waren ze allemaal pas 11..
Vast niet.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:44 schreef Dagonet het volgende:
Wist MUUS als dat dinges samenwoont?
Dat kan ons geen reet schelen!quote:
Wil je dat niet zonder toestemming uit mijn gekaapte topique jattenquote:
Die dikke met dat schaap.quote:
Who caresquote:
Cynix en Blinky?quote:
*dingdingdingquote:
Ik zou blinky nooit schaap noemen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:48 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Nou nou, zo praat je toch niet over je ex..
Snachts postenquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
Geef toe, die heb jij allang allemaal gelezen.
[..]
Nee..
Dat ontstond 's nachts en toen sliepen ze, want toen waren ze allemaal pas 11..
Dat zie je mij niet zeggen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:51 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Dus Cynix is het schaap, en Blinky de dikke?
Fijn, een ranjafeestjequote:
Jezus, dan liep ik eens een keer op de feiten vooruit, want ik dacht dat die allang samenwoonden.quote:
Geen lijstjes posten.quote:
Pssst.quote:
Pas sinds een maandje of iets hoor.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jezus, dan liep ik eens een keer op de feiten vooruit, want ik dacht dat die allang samenwoonden..
Ik wacht nog even.quote:OMG, WAT IS ER MIS MET ME?.
.
Doe je dat nog steeds?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:39 schreef Knut het volgende:
*lurk*
Misschien liep Dagonet wel achter. Weet jij veel.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jezus, dan liep ik eens een keer op de feiten vooruit, want ik dacht dat die allang samenwoonden..
OMG, WAT IS ER MIS MET ME?.
.
Toen moppen leuk werden gemáákt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Snachts posten
Krentebollen,
Tijn
Mike
doorgelopen mascara
broodjes poep
Jij kent MUUS?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pssst.
Jij bent gewoon enorm liefSchattig, en vooral niet vervelend stout of gewoon een verkeerd persoon.
( 2 euro per positief ding )
Nee eikel, dat is een aannamequote:
Nee, ik probeer het te compenseren met het negatiefe dat nog gaat komen.quote:
ok.quote:
Sorry, ik las inseminatie.quote:
Nee, ik weet niet veel en dat is juist het hele punt. IK WIST DIT AL ALS SOORT VAN HELDERZIEND IETS!quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:56 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Misschien liep Dagonet wel achter. Weet jij veel.
Okay, dit was het. Optiefen nu. En rap wat.quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Okay, dit was het. Optiefen nu. En rap wat.
stiekum heb ik je gemist jarno. Wil je NJ niet helpen met onzin moddenquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Okay, dit was het. Optiefen nu. En rap wat.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, ik probeer het te compenseren met het negatiefe dat nog gaat komen.
Wel een beetje blijkbaar.quote:
Joh, de vacature van TRU mod staat weer open.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:58 schreef MUUS het volgende:
[..]
IK WIST DIT AL ALS SOORT VAN HELDERZIEND IETS!.
Van jou NB!quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:59 schreef Knut het volgende:
[..]
stiekum heb ik je gemist jarno. Wil je NJ niet helpen met onzin modden
Ik heb jou ook eh, een tijd niet gezien. Ofzo.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:59 schreef Knut het volgende:
[..]
Dat je in je ranja moet stikken.quote:
Ach jankzakquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb jou ook eh, een tijd niet gezien. Ofzo.
Je moet wel een heel suf leven hebben wil je de huidige triangelparade in onz gaan modden.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:59 schreef Knut het volgende:
[..]
Moet ik 'm anders pwnen MUUS?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat je in je ranja moet stikken.
Dat je een ballon moet inademen.
Dat je je nek mag breken over de knikkers.
Dat er een auto aankomt als je met je stoepkrijt bezig bent op de weg.
Zie je, Jarno praat Nederlands en niemand snapt hem meer..
Okay, dit was het, en nu optieven en rap wat.quote:
Hij is getrouwd en ze is zwanger...quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:01 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Je moet wel een heel suf leven hebben wil je de huidige triangelparade in onz gaan modden.
Goed punt.quote:
Hendig sjiek op zijn muil slippen ofzo?quote:
Wat heb ik gedaan?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Okay, dit was het, en nu optieven en rap wat.
Nee dankje. De laatste keer dat een vrouw dat tegen me zei was ze opeens zwanger, en stond ik op het stadhuis.quote:
Goed punt. Een baby en de kneuzen van ONZ hebben wel e.e.a gemeen. Een goede voorbereiding is het halve werk eh ..quote:
Ik heb het hier wel naar mijn zin.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
jij had allang op je feestje moeten zijn
Als jij je goed had voorbereid, was ze nu niet zwanger, drol!quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:04 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Goed punt. Een baby en de kneuzen van ONZ hebben wel e.e.a gemeen. Een goede voorbereiding is het halve werk eh ..
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:04 schreef MUUS het volgende:
[[url=http://img157.imagevenue.com/loc292/th_93430_07piss.jpg]afbeelding][/URL]
Pauzeplaatje.
Ik herhaal wat jarno zei sufkut.quote:
Whoppa.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:06 schreef yvonne het volgende:
sufkut.
Uhuh, maar je hoeft niet te schelden.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik herhaal wat jarno zei sufkut.
Gymnasium deed je hè?
"Schelden"quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:06 schreef Mainport het volgende:
[..]
Uhuh, maar je hoeft niet te schelden.
In topics van yvonne komen vaak hippe plaatjes voorbij. Da's traditie.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:05 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Is dit iets nieuws? 'Pauzeplaatje'. ?
Gymnastiek was het, denk ik.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik herhaal wat jarno zei sufkut.
Gymnasium deed je hè?
Ik wel, want ik ga zo naar een feestje!quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:06 schreef Flem het volgende:
Chillen jullie?
doei!quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:07 schreef Mainport het volgende:
[..]
Ik wel, want ik ga zo naar een feestje!
Weet Swets zijn vrouw dat ookquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:07 schreef E.T. het volgende:
weet Muus al dat Swets weer vader wordt?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:07 schreef Mainport het volgende:
[..]
Ik wel, want ik ga zo naar een feestje!
Ga maar even in een hoekje zitten wachten totdat het ons boeit wat jij vindt.quote:
Q. Wat voor kleur is dát nou weer.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:08 schreef Q. het volgende:
Hallo. Heb ik nog wat gemist?
Jou en Swets een beetje kennende verbaast me dat weinig.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:07 schreef E.T. het volgende:
Ik twijfelde even, maar ik weet heel zeker dat ik niet met de poep-emmer heb gerammeld, want die is vorige week stuk gegaan.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:08 schreef Jarno het volgende:
Ga maar even in een hoekje zitten wachten totdat het ons boeit wat jij vindt.
*buikcheck doet*quote:
Ja.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:09 schreef Mainport het volgende:
Dit topic heeft een leuke sfeer gekregen.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:09 schreef TripleM het volgende:
[..]
Ik twijfelde even, maar ik weet heel zeker dat ik niet met de poep-emmer heb gerammeld, want die is vorige week stuk gegaan.
Jaja, creativiteit is alom aanwezig alhier.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:09 schreef TripleM het volgende:
[..]
Ik twijfelde even, maar ik weet heel zeker dat ik niet met de poep-emmer heb gerammeld, want die is vorige week stuk gegaan.
Ook nog niet gefeliciteerd?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:07 schreef E.T. het volgende:
Ja, ben ik me daar even vet hendig sjiek gepwned wie unne n00bzorz he?quote:
oja, das waar ookquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:10 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ook nog niet gefeliciteerd?. Ik moet toch eens vaker posten wat ik denk, (
.
.
. ) i.p.v. alleen lurken.
Nee joh, wist ik allang en jij wist dat ik dat wist, want ik had je zwangere buik in Prenataljurk gezien en toen moest ik van iedereen zwanger worden..
Als ik nog niet had gefeliciteerd: Gefeliciteerd, E.T., Swets en Saskia..
.
Nou, ik vond het toevallig best een leuke draai aan iets oubolligs!quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:10 schreef Knut het volgende:
Jaja, creativiteit is alom aanwezig alhier.
Je hebt dezelfde kleur en tag als BaajGuardian.quote:
Voel je je geïntimideerd?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, ben ik me daar even vet hendig sjiek gepwned wie unne n00bzorz he?
Wat de fuck doet die kankerkneus met mijn tag?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:11 schreef Litso het volgende:
[..]
Je hebt dezelfde kleur en tag als BaajGuardian.
Nu ben je veel minder speciaal.
Die heb ik hem gegevenquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat de fuck doet die kankerkneus met mijn tag?
Als ik ja zeg, tief je dan op?quote:
godverdomme kutwijf!quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die heb ik hem gegeven
En die kleur,
maar die heb jij nu ook
MUUS!quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:12 schreef MUUS het volgende:
TripleM..
Ik moet ineens aan moorkoppen denken.
quote:
Een aanstaande crew uittieving als vanoudsquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:13 schreef Mainport het volgende:
Een Yvonne-topic als vanouds.
Waarom in godsnaam!quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die heb ik hem gegeven
En die kleur,
maar die heb jij nu ook
Flikker een eind op, ik heb tegenwoordig een leven.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
.
Misschien moet je maar mod worden, dan word je blauw enzo.
Om de een of andere reden schijnt dat geen succes te zijn geweest?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
.
Misschien moet je maar mod worden, dan word je blauw enzo.
Hij is goed.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een aanstaande crew uittieving als vanouds
Neeneenee, ik ben abuis! Bossche bollen!quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:14 schreef TripleM het volgende:
[..]
MUUS!
Moorkoppen. Ehm, ik ben niet zwanger maar blijkbaar toch dement. Help me es een handje.
Maak me gek.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een aanstaande crew uittieving als vanouds
Deporterenquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:17 schreef MUUS het volgende:
Uittieving, uittieving, uit-tie-ving.....
Da's een nieuwe hè?
iteejerquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:16 schreef MUUS het volgende:
[..]
Neeneenee, ik ben abuis! Bossche bollen!
Utrecht, SunChaser vol met slagroom?
[..]
Maak me gek..
So?quote:
Oooh jaaaa, daar in Utrecht waren ze niet zo blij met die lekkere hapjes!quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:16 schreef MUUS het volgende:
Neeneenee, ik ben abuis! Bossche bollen!
Utrecht, SunChaser vol met slagroom?
Da's al een heel oud woord, Knut. Ken je dat nu pas?quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
So?
Heel FOK kotst jou uit, en toch blijven posten hè
Masochistisch ventje
Ik was aan het vertalen voor jequote:Op donderdag 8 juni 2006 21:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
Da's al een heel oud woord, Knut. Ken je dat nu pas?.
Vivi?quote:
Geloof me, dát wist ik al.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:29 schreef E.T. het volgende:
vivi heeft ook last van d'r hormonen volgens mij
(mocht je 'tnog niet weten, die is ook zwanger..)
Nee, dat was geen uitspraak van Vivi, maar van iemand anders. Vivi had daar alleen maar met een briljante 'quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:31 schreef yvonne het volgende:
[S&G] Vrouwen sexy & gewaagd [14]
Verwijderd
Onduidelijke notes
Ik weet niet wie wat gezegd heeft, maar iets als er uitzien als iemand in coma met kwijl uit je mond vind ik aardig viviaans
en jij dacht dat ik dat niet wist?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Geloof me, dát wist ik al.
En nee hoor, die is altijd al labiel geweest.
Of in de war.
Of wanhopig.
Of onterecht arrogant.
Of weetikveelhoejedatnoemt.
Dat zei clumsy_clown, hoor.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:31 schreef yvonne het volgende:
Verwijderd
Onduidelijke notes
Ik weet niet wie wat gezegd heeft, maar iets als er uitzien als iemand in coma met kwijl uit je mond vind ik aardig viviaans
Jij gebruikt vaker mijn quotes, ik voel me vereerd.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:31 schreef yvonne het volgende:
Verwijderd
Onduidelijke notes
Spuit elf, spuit elf, spuit elf, spuit elf!!!quote:
Wat zei Vivi dan? Er is geen touw aan vast te knopen in die notesquote:
Ja jezus, denk je dat ik alle 35 miljoen posts uit mijn hoofd ken ofzo? Je kan verwijderde berichten toch zien als admin of niet ?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat zei Vivi dan? Er is geen touw aan vast te knopen in die notes
Iets van dat ze het niet wilde zeggen ofzoquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoeveel Taksi zou er doorheen gaan vanavond?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:36 schreef freiss het volgende:
Het is gelijk gezellig nu Mainport weg is.
Vivi zei 'de 2e quote' van boo-hoo enzo.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar dat was een quote op een ander bericht van Loontjah.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vivi zei 'de 2e quote' van boo-hoo enzo.
Nu jij nog en dan is mijn avond weer goed!quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:36 schreef freiss het volgende:
Het is gelijk gezellig nu Mainport weg is.
Ik denk dat ze met hun 2'en toch zeker 2 pakken leeg drinkenquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:40 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Hoeveel Taksi zou er doorheen gaan vanavond?
En jij hebt geen ban voor je coma opmerking?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vind Vivi trouwens iets te labiel om mee vergeleken te worden, maar dat zijn details.
Open een topic in FC! Begin een rel! Doe iets! Eis duidelijkheid! Want het vertrit allemaal hiero!quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallo!quote:
Loontjah.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
En jij hebt geen ban voor je coma opmerking?
Over welke user ging het eik?
Chanty?
Klopt!quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:42 schreef TripleM het volgende:
[..]
Wat een lelijke kutsmiley is dat zeg
Loontjah.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Chanty?
[edit]Fout dus[/edit]quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Chanty?
Wie?quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:44 schreef MUUS het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallo! [afbeelding].
Ik heb niet gelogen over het je bent lief enzoquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
Open een topic in FC! Begin een rel! Doe iets! Eis duidelijkheid! Want het vertrit allemaal hiero!
Heb ik al echte notes trouwens of zijn het allemaal nog van die 'leuke' hoidoei notes?.
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallo! [afbeelding].
Ja, nou, die dus.quote:
Nope.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Chanty?
Was ze stoned?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nope.
Dit gedrocht en in het specifiek deze foto.
Ze doet me denken aan Karbonkel.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nope.
Daar werd denk ik een coma opmerking over gemaakt, maar verder kan ik het niet volgenquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nope.
Daarom heb ik de foto's er maar even bijgepakt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, nou, die dus.
Weet ik veel. Ik vond het al knap van mezelf dat ik die naam onthouden heb.
Wauw...quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nope.
Je hebt sinds eind 2004 geen notes erbij gekregen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:44 schreef MUUS het volgende:
Heb ik al echte notes trouwens of zijn het allemaal nog van die 'leuke' hoidoei notes?.
No shit, Sherlock?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:47 schreef freiss het volgende:
[..]
Daar werd denk ik een coma opmerking over gemaakt.
IK ZIE JE HOOR STOFJE!!!!quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:46 schreef Stofje het volgende:
Godverdegodverdegodver.
HEt is hier geen B&H!quote:
Is ze dood op die rechtsequote:Op donderdag 8 juni 2006 21:47 schreef freiss het volgende:
[..]
Daar werd denk ik een coma opmerking over gemaakt, maar verder kan ik het niet volgen! SC denk ik
En kijk mam, dít is nou een klitpiercing.quote:
Omdat ik zo lief ben.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je hebt sinds eind 2004 geen notes erbij gekregen.
Dood of in coma, zie je tochquote:
"Wat moet je daar nou mee"quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En kijk mam, dít is nou een klitpiercing.
Het gelijkt meer aan een meisje in coma terwijl de kwijl uit haar mond loopt.quote:
Sorry jongens, maar even Stofje groeten.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:46 schreef Stofje het volgende:
Godverdegodverdegodver.
Nee, kwijlen op elke willekeurige tiet, of wat door zou moeten gaan voor tiet, is iets voor onzekere pubers. Je tieten op internet zetten en hópen dat onzekere pubers erop kwijlen trouwens ook.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:49 schreef TripleM het volgende:
Oh please, zeiken op foto's is zo makkelijk. Da's meer iets voor onzekere pubers. Dus doe dat effe ergens anders, haal dat pauzeplaatje weg en heb het weer over iets onzinnigs ofzo.
Dat doe jij later nietquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:52 schreef boebiedoe het volgende:
http://xs101.xs.to/xs101/06226/ilonac4.jpg
Ze kijkt alsof pappa iets wreeds met haar wil gaan doen..
Wie niet dan?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey, zíj durft in ieder geval haar hoofd op de foto's te zetten.
Komt ze ook van de Veluwe?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:52 schreef boebiedoe het volgende:
Dat is inderdaad de perfecte beschrijvingquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:52 schreef boebiedoe het volgende:
Je hebt gelijk. Zeiken op het uiterlijk van mensen die foto's posten is niet iets voor onzekere pubers, maar voor onintelligente pubers. Te makkelijk, en ronduit triest.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee, kwijlen op elke willekeurige tiet, of wat door zou moeten gaan voor tiet, is iets voor onzekere pubers. Je tieten op internet zetten en hópen dat onzekere pubers erop kwijlen trouwens ook.
Jij werkt toch voor Sugababes/Superdudes.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:54 schreef TripleM het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Zeiken op het uiterlijk van mensen die foto's posten is niet iets voor onzekere pubers, maar voor onintelligente pubers. Te makkelijk, en ronduit triest.
Ja, nee, dat was haar reactie op mijn reactie, zeg maar. Of op een andere flame. "Ik durf m'n hoofd tenminste wel op foto's te zetten". Alsof ze daar godverdomme trots op moet zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wie niet dan?
Kut, moet ik voortaan ook al in US lurken?
Je tieten op internet zetten en er dan achterkomen dat er hordes grootmonderige pubers het al jaren bewaren niet dan?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sorry jongens, maar even Stofje groeten.
Hoi Stof.
[..]
Nee, kwijlen op elke willekeurige tiet, of wat door zou moeten gaan voor tiet, is iets voor onzekere pubers. Je tieten op internet zetten en hópen dat onzekere pubers erop kwijlen trouwens ook.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je tieten op internet zetten en er dan achterkomen dat er hordes grootmonderige pubers het al jaren bewaren niet dan?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je tieten op internet zetten en er dan achterkomen dat er hordes grootmonderige pubers het al jaren bewaren niet dan?
Ik werk inderdaad voor Sugababes/Superdudes.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:55 schreef Renesite het volgende:
Jij werkt toch voor Sugababes/Superdudes.
Ja, nu we het toch daar over hebben...quote:
Alsof het gemiddelde publiek van S&G zit te wachten op foto's van hoofden.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, nee, dat was haar reactie op mijn reactie, zeg maar. Of op een andere flame. "Ik durf m'n hoofd tenminste wel op foto's te zetten". Alsof ze daar godverdomme trots op moet zijn.
Nee, die ging z'n nieuwe rokje passen. Zal zo wel terug zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:56 schreef Dagonet het volgende:
Is Jarno de kleine naar bed brengen?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, nu we het toch daar over hebben...
Wat zijn dat?. Is het geld? Zijn het punten? Kun je ze inruilen voor breezers en beltegoed? Wát?
.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:57 schreef TripleM het volgende:
[..]
Ik werk inderdaad voor Sugababes/Superdudes.
skYPPY kan zelf lopen, hoor.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:56 schreef Dagonet het volgende:
Is Jarno de kleine naar bed brengen?
Ah tof, ik ga alvast lurken in S&G.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:57 schreef TripleM het volgende:
[..]
Nee, die ging z'n nieuwe rokje passen. Zal zo wel terug zijn.
Wie ben jij, het vriend(innet)je van Loontjahdie 'lesbische' foto van haar, nog zo'n grapquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:54 schreef TripleM het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Zeiken op het uiterlijk van mensen die foto's posten is niet iets voor onzekere pubers, maar voor onintelligente pubers. Te makkelijk, en ronduit triest.
Heeft Jarno al een profiel bij jullie?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:57 schreef TripleM het volgende:
[..]
Nee, die ging z'n nieuwe rokje passen. Zal zo wel terug zijn.
Kudos zijn punten die je krijgt door online te zijn (rond te klikken op de site dus) en uit kunt geven aan andere leden van SB/SD. Degenen die aan het eind van de week de meeste Kudos hebben gekregen van andere leden, doen mee in een maandronde waar ieder lid 1 stem kan uitbrengen op zijn/haar favoriete Babe/Dude. De winnaar en winnares van die maandronde winnen een professionele fotoshoot met visagie.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:57 schreef MUUS het volgende:
Ja, nu we het toch daar over hebben...
Wat zijn dat?. Is het geld? Zijn het punten? Kun je ze inruilen voor breezers en beltegoed? Wát?
.
Oh, je werkt écht voor SB.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:59 schreef TripleM het volgende:
[..]
Kudos zijn punten die je krijgt door online te zijn (rond te klikken op de site dus) en uit kunt geven aan andere leden van SB/SD. Degenen die aan het eind van de week de meeste Kudos hebben gekregen van andere leden, doen mee in een maandronde waar ieder lid 1 stem kan uitbrengen op zijn/haar favoriete Babe/Dude. De winnaar en winnares van die maandronde winnen een professionele fotoshoot met visagie.
Geen van beiden. En dat iemand ertegen moet kunnen ALS iemand het zegt, is nog geen reden om het dan maar te doen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie ben jij, het vriend(innet)je van Loontjahdie 'lesbische' foto van haar, nog zo'n grap? Of ben je wel eens afgezeken in US?
Als je foto's op internet zet kan je commentaar verwachten. Zéker met zulke foto's. Punt.
Had. Die heb ik moeten verwijderen wegens het plaatsen van onzedelijke foto's.quote:
Ooooh, dus ze kunnen nog echt wat winnen ook.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:59 schreef TripleM het volgende:
[..]
Kudos zijn punten die je krijgt door online te zijn (rond te klikken op de site dus) en uit kunt geven aan andere leden van SB/SD. Degenen die aan het eind van de week de meeste Kudos hebben gekregen van andere leden, doen mee in een maandronde waar ieder lid 1 stem kan uitbrengen op zijn/haar favoriete Babe/Dude. De winnaar en winnares van die maandronde winnen een professionele fotoshoot met visagie.
quote:
quote:
Doe even navragen bij mensen die een fok-chantagemap hebben.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:02 schreef MUUS het volgende:
LESBISCHE FOTO? LESBISCHE FOTO? WAAR WAAR WAAR?
Ik bedoel... hoe bedoelt u?.
Dat mens is engquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:04 schreef boebiedoe het volgende:
Mijn pauze plaatje is opeens weg. Opnieuw dan maar.
[afbeelding]
Pauzeplaatje
Ja, ik heb hem. Nee, ik ben niet thuis.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe even navragen bij mensen die een fok-chantagemap hebben.
Leg de zakdoeken klaar.
"Chantage-map"quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Leg de zakdoeken klaar.
Daar denken een heleboel figuren in US heel anders over.quote:
Okay.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Leg de zakdoeken klaar.
Zeg dan iig wie het isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |