Ik mag toch hopen dat die niet met mensen beneden de Moerdijk praat.quote:
Ja. Net als yvonne.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:18 schreef BossFight het volgende:
Is Brechtje nog maagd?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:16 schreef yvonne het volgende:
Kijk, yvonnes ken je onderhand,
maar heb jij enig idee wat voor taal die scooterjosti's uitkramen?
Ben jij blind ofzo?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:18 schreef BossFight het volgende:
Is Brechtje nog maagd?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:19 schreef yvonne het volgende:
Ik mag toch hopen dat die niet met mensen beneden de Moerdijk praat.
Vroeg het me gewoon af. En je was er toch.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben jij blind ofzo?
Er staat toch echt MUUS boven het topic.
Je snapt me welquote:
Raamsdonk,quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:22 schreef BossFight het volgende:
[..]
Vroeg het me gewoon af. En je was er toch.
Meer bont aan de capuchon?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:22 schreef Jarno het volgende:
En, niet minder onbelangerijk, HOE LATEN WE ZE STOPPEN?!?!
roze is wel een mooie kleur.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je snapt me wel
Jij bent een roze koek josti
Hoi zovty.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:23 schreef zovty het volgende:
Jarno, Yvonne. Goedenavond.
Je vergeet het obligate 'LOLLEROMFGCOPTER!!!!111111111Einzweidreiflesjebier!!!!!'.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:24 schreef Gluckskafer het volgende:
Boh. gek
De bis gepwned wie unne noobquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:25 schreef MUUS het volgende:
En en en en en .... dat ze ineens allemaal Duits gingen lullen, omdat dat zo leuk was..
Hnnnnnnnnng!.
zovty beeb.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:23 schreef zovty het volgende:
Jarno, yvonne. Goedenavond.
Ik bedoel, ik heb ook aardig wat onzin weg zitten tikken hier. En me schuldig gemaakt aan bizar taalgebruik en meegedaan aan hypes. Maar, altijd in keurige volzinnen en in het Nederlands. Toch? Als iemand de pleuris kan krijgen, dan zeg ik 'm dat, in het Nederlands. Niet in uitroeptekens en andere bizarre opeenvolgingen van tekens als @, # en ))).quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:25 schreef MUUS het volgende:
En en en en en .... dat ze ineens allemaal Duits gingen lullen, omdat dat zo leuk was..
Hnnnnnnnnng!.
Ik moet er bijna van huilenquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je vergeet het obligate 'LOLLEROMFGCOPTER!!!!111111111Einzweidreiflesjebier!!!!!'.
En 'pwned'..
Je snapt tegenwoordig niet eens meer dat je dood moet, want dat kan je niet lezen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik heb ook aardig wat onzin weg zitten tikken hier. En me schuldig gemaakt aan bizar taalgebruik en meegedaan aan hypes. Maar, altijd in keurige volzinnen en in het Nederlands. Toch? Als iemand de pleuris kan krijgen, dan zeg ik 'm dat, in het Nederlands. Niet in uitroeptekens en andere bizarre opeenvolgingen van tekens als @, # en ))).
Mijn hart huilt reeds.quote:
En nee yvonne, met dat volk laat ik me niet in.quote:
ach, wie houd ik voor de gek?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:29 schreef Litso het volgende:
[..]
En nee yvonne, met dat volk laat ik me niet in.
Zelfs ik heb mijn grenzen
Je moet je honger gewoon pwen wie unne n00bz0rz. Ofzo.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:30 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb honger.
hendig sjiek langs de frituur slippen ménquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je moet je honger gewoon pwen wie unne n00bz0rz. Ofzo.
Kijk!quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:29 schreef MUUS het volgende:
FOK! vertrit en iedereen praat er buitenlandisch.
Huuuuuuu..
Desnoods.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hendig sjiek langs de frituur slippen mén
zoiets?
Nu moet je leuk doen met L.. ik krijg het nieteens m'n toestenbord uitquote:
En wat ben ik, leverpastei?!quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu moet je leuk doen met L.. ik krijg het nieteens m'n toestenbord uit
quote:
Ik had hem nieteens gezienquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
.
Hè, alsof je in een warm bad glijdt..
Gast! Ja, je bent in verwachting! Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:36 schreef Jarno het volgende:
Weet MUUS al dat ik zwangert ben, yvonne?
Ik hoop het, anders ben ik gepwned wie unne n00b!quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:38 schreef zovty het volgende:
[..]
Gast! Ja, je bent in verwachting! Gefeliciteerd!!!
Ben jij de vader denk je?
Just checking,quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik hoop het, anders ben ik gepwned wie unne n00b!
Nee, waarom? Kennelijk was dat niet nodig.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Just checking,
jij weet wel waar de klit zit?
Dus Krea zou het ook kunnen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, waarom? Kennelijk was dat niet nodig.
Meestal loop ik erg achter de feiten aan, maar dit wist ik al. Had ik nog niet gefeliciteerd dan?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:36 schreef Jarno het volgende:
Weet MUUS al dat ik zwangert ben, yvonne?
Dat gaat ook best lastig met zo'n gezicht dat in de weg zit.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:41 schreef Dagonet het volgende:
He bah, ze scheert niet.
Alles kan.quote:
Hey. Ik wil óók ranzige verhalen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:42 schreef MUUS het volgende:
[..]
Meestal loop ik erg achter de feiten aan, maar dit wist ik al. Had ik nog niet gefeliciteerd dan?.
Gefeliciteerd Jarno en wYPPY..
Jij wel?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:43 schreef yvonne het volgende:
En het erge is dat die limbojosti's niet eens weten waar !!!!!111111!! vandaan komt
Als? Dinges?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:44 schreef Dagonet het volgende:
Wist MUUS als dat dinges samenwoont?
Geef toe, die heb jij allang allemaal gelezen.quote:
Nee.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:43 schreef yvonne het volgende:
En het erge is dat die limbojosti's niet eens weten waar !!!!!111111!! vandaan komt
Dat was dus vorige week?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:45 schreef MUUS het volgende:
Dat ontstond 's nachts en toen sliepen ze, want toen waren ze allemaal pas 11..
Vast niet.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:44 schreef Dagonet het volgende:
Wist MUUS als dat dinges samenwoont?
Dat kan ons geen reet schelen!quote:
Wil je dat niet zonder toestemming uit mijn gekaapte topique jattenquote:
Die dikke met dat schaap.quote:
Who caresquote:
Cynix en Blinky?quote:
*dingdingdingquote:
Ik zou blinky nooit schaap noemen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:48 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Nou nou, zo praat je toch niet over je ex..
Snachts postenquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
Geef toe, die heb jij allang allemaal gelezen.
[..]
Nee..
Dat ontstond 's nachts en toen sliepen ze, want toen waren ze allemaal pas 11..
Dat zie je mij niet zeggen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:51 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Dus Cynix is het schaap, en Blinky de dikke?
Fijn, een ranjafeestjequote:
Jezus, dan liep ik eens een keer op de feiten vooruit, want ik dacht dat die allang samenwoonden.quote:
Geen lijstjes posten.quote:
Pssst.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |