de aankoop van Kolkka en de verkoop van Zuiverloon om maar 2 gevallen te noemenquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:25 schreef Cart_man het volgende:
Vanwaar al dat negatieve geouwehoer?
Luciusquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:14 schreef DivineJester het volgende:
Lucius als dubieuze aankoop? Kolka, die dan weer wel.....
kquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Niet eens sarcastisch bedoeld, maar ik vind Huysegems en Lucius best goeie aankopen..
Zuiverloon heeft bij RKC een tijdje op de bank gezeten............quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:18 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
de aankoop van Kolkka en de verkoop van Zuiverloon om maar 2 gevallen te noemen
Huysegems misschien?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:42 schreef Killaht het volgende:
wie wordt de vervanger van Kalou?
Hofs op links? Ik hoop van niet.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:02 schreef Nellid het volgende:
.................Huysegems......Kuyt
........................de Guzman
Hofs.............................................de Ceulaar
.............................Lucius
aankoop.........Bahia.....Vlaar..........Greene
Zoiets dan? Als ze maar niet Kolkka op de plek zetten waar ik nu hofs heb neergezet... Zou zo maar kunnen.
Waar wou je m dan zetten? Neem aan dat de Ceulaar wel een kans krijgt op die plaek rechts en de Guzman speelt ook zeker.quote:
dus?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:44 schreef Luni het volgende:
[..]
Zuiverloon heeft bij RKC een tijdje op de bank gezeten............
Eens.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:00 schreef Cart_man het volgende:
Ik snap dat geouwehoer niet. Flikker toch een tyfusend op man. Jarenlang worden er waardeloze spelers gekocht door Baan, Wotte, Gullit en weet ik veel wie. Nu komen er dus goede spelers met onder andere veel ervaring op het hoogste niveau, is het weer niet goed.
Wat willen jullie dan. Wees eens DUIDELIJK.
Kolkka een goede spelerquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:00 schreef Cart_man het volgende:
Ik snap dat geouwehoer niet. Flikker toch een tyfusend op man. Jarenlang worden er waardeloze spelers gekocht door Baan, Wotte, Gullit en weet ik veel wie. Nu komen er dus goede spelers met onder andere veel ervaring op het hoogste niveau, is het weer niet goed.
Ronaldinho, Cheva, Roberto Carlos, Eto'o, Gerard en Lampard natuurlijkquote:Wat willen jullie dan. Wees eens DUIDELIJK.
Ach, dat weet je zelf toch ook wel. Lucius en Huysegems, ok, maar Kolka...quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:00 schreef Cart_man het volgende:
Wat willen jullie dan. Wees eens DUIDELIJK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |