Het was inderdaad die Subaru, heb er ook maar een fototje van gemaakt omdat ik het model niet kende.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:27 schreef eer-ik het volgende:
ik denk een subaru B9 Tribeca
kiekt u maer
[afbeelding]
Ik vind hem ook niet om aan te zien
quote:Voor wie alle foto's nog eens terug wil zien, kun je hier het hele album bekijken:
http://s83.photobucket.com/albums/j299/Dyna18
Of een TVR.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is een hééééle wilde gok, maar kan die voorste auto geen S2000 zijn?
idd, lijkt me een faker...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:21 schreef Jaguarized het volgende:
Die S4 is volgens mij geen S4? Erg kleine velgen en geen chromen zijspiegels.
Zo'n oude S4 heeft geen chrome spiegels en misschien heeft de eigenaar wel een reden voor kleinere velgen zoals comfort misschien. Of het is een goeie fakertquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:21 schreef Jaguarized het volgende:
Die S4 is volgens mij geen S4? Erg kleine velgen en geen chromen zijspiegels.
Waar zie jij dat dan?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:05 schreef Hugster het volgende:
Een 360 Modena voorkant op je E36 328 cabrio
Die spoilerDie "lexus" lichten
Ik denk deze 2:quote:
je bedoeld een 360 ipv een 430quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:11 schreef nerdette het volgende:
[..]
Ik denk deze 2:
[afbeelding] (Foto scheetje beef want ik ben snel ervandoor gegaan toen de verontruste eigenaar kwam aan gerenden [afbeelding] -achtig
Erh, ging meer om vergelijk met de omgebouwde BMW achterkant - kon alleen niet zo snel goed een eigen pic vinden van een 360 dus heb die 430 er neergezet. Deze 360 staat er niet zo denderend op (ging meer om het bord ernaastquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:38 schreef Argento het volgende:
Die foto die nerdette post is echt wel een F430. Als je zelf een foto van een 360 post, dan kan het verschil je toch niet ontgaan?
haha zelfs voor argento moet het nu toch wel duidelijk zijn hequote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:39 schreef nerdette het volgende:
[..]
Erh, ging meer om vergelijk met de omgebouwde BMW achterkant - kon alleen niet zo snel goed een eigen pic vinden van een 360 dus heb die 430 er neergezet. Deze 360 staat er niet zo denderend op (ging meer om het bord ernaast
Klopt, maar had nieuwe foto's, dus ik dacht: ik ram die er ook nog effe bijquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:30 schreef Mikkie het volgende:
Hey, die C6 had je al een keer gepost, sneakerd
Gespot! Deel 29
En zo moet een ferrari gereden wordenquote:Op zondag 25 juni 2006 14:12 schreef Mikkie het volgende:
Dat is pas rijden... niet van dat watjesgedrag
Geen politie te vinden hoor. Die hele weg is flitskast vrij tot aan het strand.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:32 schreef nerdette het volgende:
Ah.. klinkt als mijn rijstijl .. Nu nog een Ferrari<evil grin> Ach, mag niet klagen, met 'n quattro dwars door de heuvels hier en met 220 over de autobahn jekkeren
Alleen zou ik dat daar bij de Van Alkemadelaan/Benoordenhoutseweg niet echt doen, mij teveel politie.
Oja.. toevallig een gele lotus gezien?(zie mijn post boven van ML500 in regen, zo ziet 'ie er dan van binnen uit
Dr staat er eentje bij die stoplichten op de van Alkemadelaan naast de bushalte tegenover de uitrit van de de brauwweg, maar die staat afgesteld op het stoplicht, niet op snelheid....truste me I checked several timesquote:Op zondag 25 juni 2006 14:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geen politie te vinden hoor. Die hele weg is flitskast vrij tot aan het strand.
Ehm, hij lijkt nog beter op de voorkant hoorquote:Op zondag 25 juni 2006 16:10 schreef eer-ik het volgende:
het gaat ook om de achterkant:
[afbeelding]
[afbeelding]
geef em iig credit dat ie een 959 HEEFT gespot ! die zijn zeer zeldzaam geloof ik..quote:Op maandag 26 juni 2006 11:36 schreef Sjoewe het volgende:
Die Porsche 959 is ook gewoon echt lelijk vanuit iedere hoek eh
wonen jullie aldaar?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:42 schreef FunkFlashR het volgende:
[..]
Haha dat schoot mij dus ook gelijk te binnen. Kwam me al zo bekend voor...![]()
Die 959 is wel een high performance auto die in 1986 al in 3,6s van 0-100 km/h ging. Daarmee was hij zijn tijd ver vooruit opzich. Evenals de topsnelheid eigenlijk, die bedroeg 200mph / 320km/h. Zeker geen slechte prestatie!quote:Op maandag 26 juni 2006 11:36 schreef Sjoewe het volgende:
Die Porsche 959 is ook gewoon echt lelijk vanuit iedere hoek eh
Ik dacht dat dat al afgelopen wasquote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:10 schreef Pterps het volgende:
Weer wat leuke bolides in Le Mans:
en de 959 heeft gedaan wat maar weinig supercars gedaan hebben, Parijs-Dakar geredenquote:Op maandag 26 juni 2006 17:08 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Die 959 is wel een high performance auto die in 1986 al in 3,6s van 0-100 km/h ging. Daarmee was hij zijn tijd ver vooruit opzich. Evenals de topsnelheid eigenlijk, die bedroeg 200mph / 320km/h. Zeker geen slechte prestatie!
Zozo, dat is niet mis, heeft ie het ook uitgereden?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
en de 959 heeft gedaan wat maar weinig supercars gedaan hebben, Parijs-Dakar gereden![]()
Ja, gewonnen zelfs.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:00 schreef HansU het volgende:
[..]
Zozo, dat is niet mis, heeft ie het ook uitgereden?
dit gaat niet echt lukken zo...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:56 schreef B_BOY het volgende:
[afbeelding]
mercedes cls ??? 350
let op het nummerbord vooral.
ff klikken.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:57 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
dit gaat niet echt lukken zo...
ik zie niks..
wat doet het niet??quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:17 schreef CittaR het volgende:
doet het niet...
neej gewoon van de nieuwe bmw1. hij kwam met 200+ langs denk ik.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:21 schreef Jill-RMC het volgende:
Gewoon ff het linkje uit de eigenschappen copy pasten in een nieuw scherm....subtiel kleine foto's ookEn een BMW M1 bestaat wel geloof ik....is dat niet zo een mega plat geval? Btje te vergelijken met de Ferarri Testarossa.
gast wat loop je wazig te doenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:25 schreef B_BOY het volgende:
ff op de pics klikken dan. ik kan ze nu ook niet meer als grote foto opslaan op mijn pc omdat er staat dat er niet gedeeplinkt mag worden..
nu weet ik het weer, dat was een legendarische Dakar bak die 959quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
[afbeelding]
en nu ga ik ook weer ontopic![]()
Nope, BMW M1 bestaat (nog?) niet. Persoonlijk denk ik dat het ook geen slimme zet zal zijn van BMW, zal vast geen markt voor zijn.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:23 schreef B_BOY het volgende:
[..]
neej gewoon van de nieuwe bmw1. hij kwam met 200+ langs denk ik.
een gewone bmw1 maar helemaal rood met allerlei stickers ook erop. (was geen sjohnie-bak)
en als kenteken had hij iets van mcoupe. zag er wel heel vet uit. we waren alleen niet snel genoeg om er achter te gaan....
Waarschijnlijk zag je dit:quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:23 schreef B_BOY het volgende:
[..]
neej gewoon van de nieuwe bmw1. hij kwam met 200+ langs denk ik.
een gewone bmw1 maar helemaal rood met allerlei stickers ook erop. (was geen sjohnie-bak)
en als kenteken had hij iets van mcoupe. zag er wel heel vet uit. we waren alleen niet snel genoeg om er achter te gaan....
Jah dat was die platte testarossa bak die ik bedoelde.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:42 schreef eer-ik het volgende:
M1 bestaat wel,
deze welteverstaan:
[afbeelding]
Hej joh anders ga jij ff kijken bij de Zeeuw naast het cristallic..... staat een Mustang 500(E?), een nieuwe Thunderbird en die nieuwe Charger R/T. En wel fotos maken he!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
JA, en nu wel weer genoeg over een auto waar ie geneens een foto van heeft
edit: het is dus de bedoeling dat er in de post hieronder een puike zlefgemaakte foto van een zeldzame auto komt he?![]()
leek hij wel op maar had het idee dat de achterkant nog iets dikker was.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zag je dit:
[afbeelding]
Lekker kontjequote:Op woensdag 28 juni 2006 14:39 schreef -Eddow- het volgende:
Hadden presentatie van Spyker vandaag op school![]()
[afbeelding]
waar kunnen we dat regelen bij Spyker...???quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:39 schreef -Eddow- het volgende:
Hadden presentatie van Spyker vandaag op school![]()
[afbeelding]
een W12 met 420 PK (309 Kw)quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:43 schreef CittaR het volgende:
vandaag in haarlem gespot
[afbeelding]
[afbeelding]
voor minder doe ik het nietquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:42 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
een W12 met 420 PK (309 Kw)![]()
Netjes..
Foto's doen t nietquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:43 schreef CittaR het volgende:
vandaag in haarlem gespot
[afbeelding]
[afbeelding]
spykers zijn tof!quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:47 schreef eer-ik het volgende:
gvd, waarom zie ik nooit spykers in het echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |