Waarschijnlijk zag je dit:quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:23 schreef B_BOY het volgende:
[..]
neej gewoon van de nieuwe bmw1. hij kwam met 200+ langs denk ik.
een gewone bmw1 maar helemaal rood met allerlei stickers ook erop. (was geen sjohnie-bak)
en als kenteken had hij iets van mcoupe. zag er wel heel vet uit. we waren alleen niet snel genoeg om er achter te gaan....
Jah dat was die platte testarossa bak die ik bedoelde.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:42 schreef eer-ik het volgende:
M1 bestaat wel,
deze welteverstaan:
[afbeelding]
Hej joh anders ga jij ff kijken bij de Zeeuw naast het cristallic..... staat een Mustang 500(E?), een nieuwe Thunderbird en die nieuwe Charger R/T. En wel fotos maken he!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
JA, en nu wel weer genoeg over een auto waar ie geneens een foto van heeft
edit: het is dus de bedoeling dat er in de post hieronder een puike zlefgemaakte foto van een zeldzame auto komt he?![]()
leek hij wel op maar had het idee dat de achterkant nog iets dikker was.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zag je dit:
[afbeelding]
Lekker kontjequote:Op woensdag 28 juni 2006 14:39 schreef -Eddow- het volgende:
Hadden presentatie van Spyker vandaag op school![]()
[afbeelding]
waar kunnen we dat regelen bij Spyker...???quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:39 schreef -Eddow- het volgende:
Hadden presentatie van Spyker vandaag op school![]()
[afbeelding]
een W12 met 420 PK (309 Kw)quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:43 schreef CittaR het volgende:
vandaag in haarlem gespot
[afbeelding]
[afbeelding]
voor minder doe ik het nietquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:42 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
een W12 met 420 PK (309 Kw)![]()
Netjes..
Foto's doen t nietquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:43 schreef CittaR het volgende:
vandaag in haarlem gespot
[afbeelding]
[afbeelding]
spykers zijn tof!quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:47 schreef eer-ik het volgende:
gvd, waarom zie ik nooit spykers in het echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |