TS heet het dan ook over de 'meeste kans'. Lijkt me wat oppertunistisch om Trinidad evenveel kansen toe te dichten als Argentinie bv.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:26 schreef Djensen het volgende:
Welk team niet..?! Balletje is rond en dan kan alles int voetbal!
Ok, alle teams behalve Iran
True, ik las de OP verkeerd, laat ik als grootste kanshebber dan maar Tsjechie betitelen, zoals in 1 van mijn poules!quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:32 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ging er vanuit dat hij gewoon antwoord gaf op de TT, en niet had gelet op de specificering in de OP. En ja, technisch gezien kan iedereen van Brazilie winnen.
Tijdens de kwalificatie al met 3-1, alleen om de Confederations Cup won Braziliëquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:38 schreef mcwops het volgende:
Argentinie op kwaliteit
Italie op fysieke kracht
Geen vergelijking. Iedereen heeft het moeilijk in Ecuador. Maar niet om het goede spel van hun...quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:08 schreef teamlead het volgende:
Nederland, Italië, Duitsland en Ivoorkust
om er eens een paar te noemen
als Ecuador van ze kan winnen, kan iedereen het
Dat komt idd meer door de omstandigheden waar het gespeeld word. Lekkere luchtvochtigheid daarquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Geen vergelijking. Iedereen heeft het moeilijk in Ecuador. Maar niet om het goede spel van hun...
mexico kan winnen van braziliequote:Op donderdag 8 juni 2006 13:48 schreef sampoo het volgende:
Dit zijn alle teams die in het WK zitten waarvan Brazilië sinds het laatste WK van heeft verloren;
Mexico: 3x verloren (1x na penalties en de laatste keer in Duitsland)
Argentinië: 1x verloren
Portugal: 1x verloren
Paraguay: 1x verloren
Ik moet dus zeggen dat Mexico de beste papieren heeft.
goed.. andere vergelijking:quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Geen vergelijking. Iedereen heeft het moeilijk in Ecuador. Maar niet om het goede spel van hun...
Dat is omdat NL alleen verloor van Italie de laatste jaren,dan moet Italie wel een superteam hebben,de voetbalwerkelijkheid zit iets anders in elkaar.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:42 schreef dontbelievethetruth het volgende:
ik snap niet waarom ik hier zovaak italie zie staan. ik ben zelf italiaan maar ik zie italie echt niet lekker voetballen in duitsland hoor.
hoop dat ik het een beetje mis heb
Het kan best zijn dat ze een keer verslagen worden en toch het toernooi winnen hoorquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:41 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Argentinie of italie. Maar ze winnen het tournooi, dus de komende 4 weken zal dat in elk geval niet gebeuren.
Brazilië begint tegen Kroatië. De derde wedstrijd is tegen Japanquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:51 schreef t.s het volgende:
kroatie tijdens de poule-fase, omdat brazlie dan al 6 punten heeft en daar ook op eindigt in de poule en daarna is het in de tweede ronde al gebeurd met brazilie: ze verliezen italie of tsjechie
Je spreekt een aardig woordje Nederlands voor een Italiaanquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:42 schreef dontbelievethetruth het volgende:
ik snap niet waarom ik hier zovaak italie zie staan. ik ben zelf italiaan maar ik zie italie echt niet lekker voetballen in duitsland hoor.
hoop dat ik het een beetje mis heb
Nou nee. Tegen Italië hadden ze weinig in te brengen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:39 schreef Dos37 het volgende:
Ghana
Maar tegen Tsjechie staan ze 2-0 voor..quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:40 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Nou nee. Tegen Italië hadden ze weinig in te brengen.
Ligt eerder aan Tsjechië, dat speelt echt onthutsend zwak. Ze lijken zonder Koller zelfvertrouwen te missen ofzo.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:41 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Maar tegen Tsjechie staan ze 2-0 voor..![]()
Ik vind dat je Ghana hier te kort doet.. Het veldspel van Ghana was echt goed.. Alleen de afronding was ronduit zwak te noemen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:45 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Ligt eerder aan Tsjechië, dat speelt echt onthutsend zwak. Ze lijken zonder Koller zelfvertrouwen te missen ofzo.
Ghana was goed maar het moet niet overdreven worden. Italië had weinig moeite met ze.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind dat je Ghana hier te kort doet.. Het veldspel van Ghana was echt goed.. Alleen de afronding was ronduit zwak te noemen.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:45 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Ligt eerder aan Tsjechië, dat speelt echt onthutsend zwak. Ze lijken zonder Koller zelfvertrouwen te missen ofzo.
'In theorie' gaat het toch ook om? Brazilië was zo zwak dat Australië ook wel had kunnen winnen als er een paar ballen wat anders waren gevallen.quote:Op zondag 18 juni 2006 19:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk het ook, ze staan ook zo ruim voor nu
Ok, ok... da's waarquote:Op zondag 18 juni 2006 19:49 schreef Soul79 het volgende:
[..]
'In theorie' gaat het toch ook om? Brazilië was zo zwak dat Australië ook wel had kunnen winnen als er een paar ballen wat anders waren gevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Doet weinig af aan hun waardeloze spel en de kansen voor Australië.quote:Op zondag 18 juni 2006 19:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De Brazilianen scoorden weer en 't is 2-0
Ik zette 't in spoilertags voor degenen die 't nog niet wilden wetenquote:Op zondag 18 juni 2006 19:51 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Doet weinig af aan hun waardeloze spel en de kansen voor Australië.
Alle teamsquote:Welk team zou Brazilië kunnen verslaan?
Dat was in feite vier jaar geleden ook al zo. Maar toen zijn de Brazilianen nauwelijks onder druk gezet, hoogstens 1 helft door nota bene België. De overige ploegen waren zo zwak dat ze weinig konden uithalen.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:03 schreef tong80 het volgende:
Alle teams als ze op de aanval durfen te spelen zoals Australië het laatste half uur.
Tsja, ik ben ook best verbaasd eigenlijkquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:34 schreef Rekkie het volgende:
Helaas Frankrijk dus.... en helaas bedoel ik niet omdat Brazilië heeft verloren maar omdat Frankrijk door is
Hoezo? Had je Brazilië beter verwacht of Frankrijk minder?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tsja, ik ben ook best verbaasd eigenlijk![]()
Frankrijk minderquote:Op zondag 2 juli 2006 00:27 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Hoezo? Had je Brazilië beter verwacht of Frankrijk minder?
Wil mezelf niet op de borst kloppenquote:
Ik vrees dat je gelijk hebtquote:Op zondag 2 juli 2006 00:44 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Wil mezelf niet op de borst kloppenmaar tijdens Frankrijk-Spanje zag ik al dat dit Frankrijk praktisch onverslaanbaar is. Hun verdediging is nauwelijks te passeren en met Zidane, Henry en Ribery is er aanvallend genoeg potentie om er in elk geval eentje te maken.
Over-rated? Omdat ze uitgeschakeld zijn?quote:Op zondag 2 juli 2006 10:28 schreef lfcprincess het volgende:
heerlijk dat die over-rated kanaries eruit liggen .. heb me rot gelachen..beste spelers vd wereld..
het was echt terug te zien ..NOT
daaaaag brasil
Omdat er bijvoorbveeld topics als deze geopend worden.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Over-rated? Omdat ze uitgeschakeld zijn?
Ja normaliter vind ik van wel.... maar goed kennelijk mag een team als brazilië geen off-day (tournooi) hebbenquote:Op zondag 2 juli 2006 11:13 schreef placebeau het volgende:
[..]
Omdat er bijvoorbveeld topics als deze geopend worden.
Alsof het moeilijker zou zijn om BrazilIê te verslaan dan pakweg Argentinië, Duitsland, Italië, ...
Dat zouden ze best mogen hebben als niet een massa dwepers over de hele wereld de godganse tijd loopt te bleren dat Brazilië wel eventjes met geweldig sambavoetbal wereldkampioen zal worden, en dat die spelers daar vervolgens zelf in gaan gelovenquote:Op zondag 2 juli 2006 11:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
maar goed kennelijk mag een team als brazilië geen off-day (tournooi) hebben![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 10:28 schreef lfcprincess het volgende:
heerlijk dat die over-rated kanaries eruit liggen .. heb me rot gelachen..beste spelers vd wereld..
het was echt terug te zien ..NOT
daaaaag brasil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |