MKD zit ik ook niet zo op te wachten.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:42 schreef twi het volgende:
Tsja, je kunt Krohn Dehli en Perez natuurlijk ook best bij de middenvelders noemen. Zwerven er een beetje tussenin. Maar inderdaad, De Mul en Charisteas wegdoen en een extra middenvelder halen.
Alsof er normaal valt te onderhandelen met Genk. Feyenoord dacht Daerden zoals Cart_Man al zei vorig jaar ook binnen te hebben. Mooi niet dus...quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Zo blij ben ik anders niet met dat soort geintjes. Dat zou betekenen dat je in de toekomst waarschijnlijk nooit meer normaal kan onderhandelen met de betreffende clubs.
m'n avatar, wat doe je?quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:04 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Hij moet de concurrentie aangaan met Stam en Vermaelen![]()
Was dit je betrouwbare bron...?quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:36 schreef Gelderland het volgende:
Ajax heeft Davids binnen
08-06-2006, 13:03
Edgar Davids verlaat Tottenham Hotspur om terug te keren bij Ajax. De ervaren middenvelder tekent deze week een contract voor twee seizoenen met een wederzijdse optie voor nog één seizoen.
Davids stond al lange tijd hoog op het verlangslijstje van technisch directuer Martin van Geel. Ook Henk ten Cate wilde de 33-jarige middenvelder graag terughalen. Na Perez, Gentenaar, Stam, Ogararu, Krohn-Dehli en Gabrí is dit al de zevende versterking voor de hoofdstedelingen.
Bij Ajax vierde Davids zijn grootste successen. Hij won diverse prijzen met als hoogtepunt de Champions League in 1995. Eerder werkten Ten Cate en Davids al een half jaar samen bij Barcelona.
v-style![]()
Misschien iets voor jullie, kan hij de strijd aangaan met Lucius?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:01 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom zit lindebergh nog bij ajax
je hebt toch breedte nodig in de selectiequote:Op donderdag 8 juni 2006 14:07 schreef jorienvdherik het volgende:
nee ff serieus weinig toekomst voor hem met gabri en misschien davids ?
Defour is een talent, maar moet zich nog bewijzen, Huntelaar heeft zich al bewezen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:10 schreef cultheld het volgende:
Die Defour moest overigens 7 miljoen kosten en Ajax wilde maar 3.5 bieden? Tja, hoe zouden ze bij Ajax reageren als Manchester United volgend jaar 10 miljoen biedt voor Huntelaar?
7 miljoen is ook wel erg veel voor een jonge speler die zich nog moet gaan bewijzen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:10 schreef cultheld het volgende:
Die Defour moest overigens 7 miljoen kosten en Ajax wilde maar 3.5 bieden? Tja, hoe zouden ze bij Ajax reageren als Manchester United volgend jaar 10 miljoen biedt voor Huntelaar?
Dat weet je zeker uit betrouwbare bron...?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:10 schreef cultheld het volgende:
uuhh, van der Vaart zou ook 20 miljoen moeten opbrengen en is uiteindelijk voor 5 mijoen verkocht. Ook super weinig voor zo'n toptalent/spelerquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:10 schreef cultheld het volgende:
Wie zijn wij om te bepalen dat Defour zich nog (voor zo'n transfersom) moet bewijzen? Als morgen AC Milan zicht meldt voor Aissati en "slechts" 5 miljoen wil betalen, dan staat PSV ook in haar volste recht om 15 te vragen. Wat te denken van Ajax met Babel...quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:11 schreef Robar het volgende:
[..]
Defour is een talent, maar moet zich nog bewijzen, Huntelaar heeft zich al bewezen.
Ik denk dat dat een heel groot verschil is.
Aissati heeft een heel goed EK gespeeld, dus die moet echt wel wat kosten.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wie zijn wij om te bepalen dat Defour zich nog (voor zo'n transfersom) moet bewijzen? Als morgen AC Milan zicht meldt voor Aissati en "slechts" 5 miljoen wil betalen, dan staat PSV ook in haar volste recht om 15 te vragen. Wat te denken van Ajax met Babel...
Hetzelfde als Genk reageerde.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:10 schreef cultheld het volgende:
Ik blijf er bij dat spelers niet zo met hun clubs om moeten gaan. Een gang naar de arbitragecommissie zou helemaal een schande zijn, want wanneer zoiets succesvol verloopt, komt dat er in de praktijk op neer dat spelers de macht hebben en dat lijkt mij geen goede ontwikkeling. Dat kan Ajax óók gebeuren. Babel had nog niks "in Europa" laten zien, maar moest wel 12 miljoen kosten om naar Florence te mogen vertrekken. Hoe zouden "jullie" het vinden als Babel op dat moment een arbitragezaak aan had gespannen en voor 4 miljoen zou verkassen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:26 schreef Robar het volgende:
[..]
Aissati heeft een heel goed EK gespeeld, dus die moet echt wel wat kosten.
Daarnaast heeft hij ook in de CL en in de competitie hele leuke dingen gedaan.
Defour heeft alleen in de Belgische competitie dingen laten zien.
De gok is dus altijd groter dan wanneer iemand zich voor Aissati meldt.
Voor Babel geldt hetzelfde
Hou eens opquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:36 schreef Gelderland het volgende:
Ajax heeft Davids binnen
08-06-2006, 13:03
Edgar Davids verlaat Tottenham Hotspur om terug te keren bij Ajax. De ervaren middenvelder tekent deze week een contract voor twee seizoenen met een wederzijdse optie voor nog één seizoen.
Davids stond al lange tijd hoog op het verlangslijstje van technisch directuer Martin van Geel. Ook Henk ten Cate wilde de 33-jarige middenvelder graag terughalen. Na Perez, Gentenaar, Stam, Ogararu, Krohn-Dehli en Gabrí is dit al de zevende versterking voor de hoofdstedelingen.
Bij Ajax vierde Davids zijn grootste successen. Hij won diverse prijzen met als hoogtepunt de Champions League in 1995. Eerder werkten Ten Cate en Davids al een half jaar samen bij Barcelona.
v-style![]()
Ow, daar ben ik het mee eens hoor.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat spelers niet zo met hun clubs om moeten gaan. Een gang naar de arbitragecommissie zou helemaal een schande zijn, want wanneer zoiets succesvol verloopt, komt dat er in de praktijk op neer dat spelers de macht hebben en dat lijkt mij geen goede ontwikkeling. Dat kan Ajax óók gebeuren. Babel had nog niks "in Europa" laten zien, maar moest wel 12 miljoen kosten om naar Florence te mogen vertrekken. Hoe zouden "jullie" het vinden als Babel op dat moment een arbitragezaak aan had gespannen en voor 4 miljoen zou verkassen?
Je staat als club toch al bijna nergens meer als een 'grotere' club zich serieus meldt voor één van je spelers en als die speler ook daadwerkelijk wil vertrekken.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat spelers niet zo met hun clubs om moeten gaan. Een gang naar de arbitragecommissie zou helemaal een schande zijn, want wanneer zoiets succesvol verloopt, komt dat er in de praktijk op neer dat spelers de macht hebben en dat lijkt mij geen goede ontwikkeling. Dat kan Ajax óók gebeuren. Babel had nog niks "in Europa" laten zien, maar moest wel 12 miljoen kosten om naar Florence te mogen vertrekken. Hoe zouden "jullie" het vinden als Babel op dat moment een arbitragezaak aan had gespannen en voor 4 miljoen zou verkassen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |