abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38653688
Zo blij ben ik anders niet met dat soort geintjes. Dat zou betekenen dat je in de toekomst waarschijnlijk nooit meer normaal kan onderhandelen met de betreffende clubs. Laat Ajax het maar netjes houden, want dat hebben ze zowiezo al niet gedaan door Defour te benaderen zonder eerst met de club te praten. Ik denk dat dat ook heeft meegespeeld bij het afketsen.
Houd van een lijntje.
pi_38654209
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 12:42 schreef twi het volgende:
Tsja, je kunt Krohn Dehli en Perez natuurlijk ook best bij de middenvelders noemen. Zwerven er een beetje tussenin. Maar inderdaad, De Mul en Charisteas wegdoen en een extra middenvelder halen.
MKD zit ik ook niet zo op te wachten.

Middenveld moet echt wat sterker worden.
  donderdag 8 juni 2006 @ 13:27:53 #33
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_38654295
Nee, die Krohn Dehli valt inderdaad gigantisch uit de toon qua aankopen. Maar ach, dat zal Ten Cate ook wel zien.
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Zo blij ben ik anders niet met dat soort geintjes. Dat zou betekenen dat je in de toekomst waarschijnlijk nooit meer normaal kan onderhandelen met de betreffende clubs.
Alsof er normaal valt te onderhandelen met Genk. Feyenoord dacht Daerden zoals Cart_Man al zei vorig jaar ook binnen te hebben. Mooi niet dus...
pi_38654320
Met Sonck waren er geen problemen
Houd van een lijntje.
pi_38654388
Vaessen wilde Daerden ook onder geen beding naar Club Brugge laten gaan.

Het is gewoon een vervelende kerel. Beetje Scheringa-achtig.
pi_38654643
Ajax heeft Davids binnen

08-06-2006, 13:03

Edgar Davids verlaat Tottenham Hotspur om terug te keren bij Ajax. De ervaren middenvelder tekent deze week een contract voor twee seizoenen met een wederzijdse optie voor nog één seizoen.

Davids stond al lange tijd hoog op het verlangslijstje van technisch directuer Martin van Geel. Ook Henk ten Cate wilde de 33-jarige middenvelder graag terughalen. Na Perez, Gentenaar, Stam, Ogararu, Krohn-Dehli en Gabrí is dit al de zevende versterking voor de hoofdstedelingen.

Bij Ajax vierde Davids zijn grootste successen. Hij won diverse prijzen met als hoogtepunt de Champions League in 1995. Eerder werkten Ten Cate en Davids al een half jaar samen bij Barcelona.

v-style
Haleloeja
  donderdag 8 juni 2006 @ 13:40:38 #37
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_38654790
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:04 schreef BadRabbit het volgende:

[..]

Hij moet de concurrentie aangaan met Stam en Vermaelen
m'n avatar, wat doe je?

Overigens zou het me niets verbazen als ten Cate gewoon met een klein rotatiesysteem gaat spelen.
Jawel, je keek.
  donderdag 8 juni 2006 @ 13:43:45 #38
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_38654909
Puike OP
Huilen dan.
  donderdag 8 juni 2006 @ 13:48:39 #39
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_38655078
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:36 schreef Gelderland het volgende:
Ajax heeft Davids binnen

Edgar Davids verlaat Tottenham Hotspur om terug te keren bij Ajax. De ervaren middenvelder tekent deze week een contract voor twee seizoenen met een wederzijdse optie voor nog één seizoen.

Davids stond al lange tijd hoog op het verlangslijstje van technisch directuer Martin van Geel. Ook Henk ten Cate wilde de 33-jarige middenvelder graag terughalen. Na Perez, Gentenaar, Stam, Ogararu, Krohn-Dehli en Gabrí is dit al de zevende versterking voor de hoofdstedelingen.

Bij Ajax vierde Davids zijn grootste successen. Hij won diverse prijzen met als hoogtepunt de Champions League in 1995. Eerder werkten Ten Cate en Davids al een half jaar samen bij Barcelona.

v-style
Was dit je betrouwbare bron...?
Kap eens met al die onbetrouwbare k*t meldingen van het feit dat Davids komt....

In het vorige topic probeerde ik een discussie op gang te brengen over de herbenoeming van Jaakke, is er niemand die daar zijn visie op wil geven en gaat het hier echt alleen nog maar om de ene nutteloze post na de andere te plaatsen??
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  donderdag 8 juni 2006 @ 13:49:06 #40
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_38655091
Als de clubleiding slim is verleggen ze vandaag nog de aandacht van Jaakke naar...

PLAATJE
  donderdag 8 juni 2006 @ 14:01:00 #41
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_38655512
waarom zit lindebergh nog bij ajax
pi_38655708
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:01 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom zit lindebergh nog bij ajax
Misschien iets voor jullie, kan hij de strijd aangaan met Lucius?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 8 juni 2006 @ 14:07:01 #43
139407 jorienvdherik
pi_38655720
nee ff serieus weinig toekomst voor hem met gabri en misschien davids ?
pi_38655758
Prima reservespeler, en eventueel als linksback
Houd van een lijntje.
pi_38655767
Vrees het ook voor hem ja... volgens mij moet hij Davids, Gabri EN Maduro voor zich dulden. Lijkt me een beetje hopeloos voor hem, of onze medische staf moet weer in vorm zijn.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 juni 2006 @ 14:08:40 #46
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_38655788
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:07 schreef jorienvdherik het volgende:
nee ff serieus weinig toekomst voor hem met gabri en misschien davids ?
je hebt toch breedte nodig in de selectie
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 8 juni 2006 @ 14:09:39 #47
139407 jorienvdherik
pi_38655828
owja zoals in de aanval 10 mensen zoals in de OP
pi_38655846
Die Defour moest overigens 7 miljoen kosten en Ajax wilde maar 3.5 bieden? Tja, hoe zouden ze bij Ajax reageren als Manchester United volgend jaar 10 miljoen biedt voor Huntelaar?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_38655880
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:10 schreef cultheld het volgende:
Die Defour moest overigens 7 miljoen kosten en Ajax wilde maar 3.5 bieden? Tja, hoe zouden ze bij Ajax reageren als Manchester United volgend jaar 10 miljoen biedt voor Huntelaar?
Defour is een talent, maar moet zich nog bewijzen, Huntelaar heeft zich al bewezen.
Ik denk dat dat een heel groot verschil is.
pi_38655884
quote:
7 miljoen is ook wel erg veel voor een jonge speler die zich nog moet gaan bewijzen.
  donderdag 8 juni 2006 @ 14:11:38 #51
53851 BoNi
pi_38655895
quote:
Dat weet je zeker uit betrouwbare bron...?
Schitterend!
pi_38655935
quote:
uuhh, van der Vaart zou ook 20 miljoen moeten opbrengen en is uiteindelijk voor 5 mijoen verkocht. Ook super weinig voor zo'n toptalent/speler
Haleloeja
pi_38656284
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:11 schreef Robar het volgende:

[..]

Defour is een talent, maar moet zich nog bewijzen, Huntelaar heeft zich al bewezen.
Ik denk dat dat een heel groot verschil is.
Wie zijn wij om te bepalen dat Defour zich nog (voor zo'n transfersom) moet bewijzen? Als morgen AC Milan zicht meldt voor Aissati en "slechts" 5 miljoen wil betalen, dan staat PSV ook in haar volste recht om 15 te vragen. Wat te denken van Ajax met Babel...
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_38656431
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:22 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wie zijn wij om te bepalen dat Defour zich nog (voor zo'n transfersom) moet bewijzen? Als morgen AC Milan zicht meldt voor Aissati en "slechts" 5 miljoen wil betalen, dan staat PSV ook in haar volste recht om 15 te vragen. Wat te denken van Ajax met Babel...
Aissati heeft een heel goed EK gespeeld, dus die moet echt wel wat kosten.
Daarnaast heeft hij ook in de CL en in de competitie hele leuke dingen gedaan.

Defour heeft alleen in de Belgische competitie dingen laten zien.
De gok is dus altijd groter dan wanneer iemand zich voor Aissati meldt.

Voor Babel geldt hetzelfde
pi_38656535
quote:
Hetzelfde als Genk reageerde.
pi_38656567
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:29 schreef Radegast het volgende:

[..]

Hetzelfde.
Alleen dat zou ik dus veel logischer vinden.
pi_38656576
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:26 schreef Robar het volgende:

[..]

Aissati heeft een heel goed EK gespeeld, dus die moet echt wel wat kosten.
Daarnaast heeft hij ook in de CL en in de competitie hele leuke dingen gedaan.

Defour heeft alleen in de Belgische competitie dingen laten zien.
De gok is dus altijd groter dan wanneer iemand zich voor Aissati meldt.

Voor Babel geldt hetzelfde
Ik blijf er bij dat spelers niet zo met hun clubs om moeten gaan. Een gang naar de arbitragecommissie zou helemaal een schande zijn, want wanneer zoiets succesvol verloopt, komt dat er in de praktijk op neer dat spelers de macht hebben en dat lijkt mij geen goede ontwikkeling. Dat kan Ajax óók gebeuren. Babel had nog niks "in Europa" laten zien, maar moest wel 12 miljoen kosten om naar Florence te mogen vertrekken. Hoe zouden "jullie" het vinden als Babel op dat moment een arbitragezaak aan had gespannen en voor 4 miljoen zou verkassen?
pi_38656622
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:36 schreef Gelderland het volgende:
Ajax heeft Davids binnen

v-style
Hou eens op
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_38656634
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:30 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik blijf er bij dat spelers niet zo met hun clubs om moeten gaan. Een gang naar de arbitragecommissie zou helemaal een schande zijn, want wanneer zoiets succesvol verloopt, komt dat er in de praktijk op neer dat spelers de macht hebben en dat lijkt mij geen goede ontwikkeling. Dat kan Ajax óók gebeuren. Babel had nog niks "in Europa" laten zien, maar moest wel 12 miljoen kosten om naar Florence te mogen vertrekken. Hoe zouden "jullie" het vinden als Babel op dat moment een arbitragezaak aan had gespannen en voor 4 miljoen zou verkassen?
Ow, daar ben ik het mee eens hoor.
Maar daarom is de vraagprijs wel veel te hoog naar mijn mening
12 miljoen voor Babel is ook te hoog btw.
  donderdag 8 juni 2006 @ 14:36:20 #60
53851 BoNi
pi_38656785
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:30 schreef cultheld het volgende:

[..]

Je staat als club toch al bijna nergens meer als een 'grotere' club zich serieus meldt voor één van je spelers en als die speler ook daadwerkelijk wil vertrekken.
Het zou niet voor het eerst zijn dat een speler die van zijn club niet mag vertrekken door manipulatie alsnog vertrekt. Wat heeft een club immers aan een gedemotiveerde speler...?
Daarnaast is dit natuurlijk voor Genk ook alles behalve positieve reclame. Jonge speler die een club als springplank willen gebruiken zullen nu wel een tweede keer nadenken voordat ze Genk kiiezen.
Jammer dat het zo moet gaan, maar dit is inmiddels al de realiteit.
Daarnaast heb je ook nog de discussie omtrent voorkeuren van voorzitters voor bepaalde clubs. Ik vind het al helemaal schandalig dat voorzitters kunnen bepalen dat een speler naar de ene club wel mag vertrekken, maar naar de ander niet...
Schitterend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')