Slechte ervaring?quote:Op donderdag 20 november 2008 10:26 schreef pfaf het volgende:
Ik pas. Live cd's zijn over het algemeen tof, maar bij B&S kan ik me er weinig bij voorstellen...
Nee hoor. Maar ik vind ze live nou niet zoveel toevoegen. Wat gezelligheid en dergelijke, maar daar heb je op een cd ook niet veel aan.quote:
Hier mee eens. Het voegt eigenlijk maar ontzettend weinig toe aan het ouvre, maar het is gewoon een fijn plaatje voor tussendoor. Niks meer dan dat.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:01 schreef pfaf het volgende:
Hmm, ik vind de BBC-sessions cd niet bijster speciaal. De opnames zijn goed en nummers leuk, maar het aanschaffen niet waard, Lazy Jane is wel heel tof, leuke versie, de overige nummers voegen weinig toe. Behalve de laatste 'nieuwe' nummers, maar daarvan is alleen The Magic of a Kind Word ( Isobel) echt goed.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:06 schreef WeezerButler het volgende:
Belle & Sebastian begint weer met touren vanaf juli 2010. Noors en Finse Festivals en 1 Japanse data tot nu toe.
Lowlands zou mooi zijn !! Paradiso in het najaar![]()
![]()
Lijkt me niet geheel vergelijkbaar ook, als dit vooral B-sides en outtakes zijn. De EP's die zijn gebundeld op Push Barman... hadden allemaal een vrij hoog niveau.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:39 schreef netverhuisd1 het volgende:
hij lag er zaterdag al![]()
het heeft niet dezelfde kwaliteit als Push barman to open old wounds, maar is nog steeds de moeite waard.
Sinds ik ze een paar weken geleden op Best Kept Secret heb gezien luister ik ze weer non-stop. Wat was dat een heerlijk optreden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:04 schreef Ringo het volgende:
Ik zit in een Belle and Sebastian periode. Dat wil zeggen, ik luister de enige cd die ik van ze heb, The Boy With The Arab Strap (staat sinds 1999 in mijn kast) alweer enkele dagen continu, na jaááren van verstoffing. Het zal het lome zomerweer zijn, maar wat een fijnefijne plaat is dat toch.
Zojuist If You're Feeling Sinister besteld. Ik heb wat in te halen,.
Mooi, If You're Feeling Sinister is wat mij betreft met toch wel enige afstand hun beste album. Alle andere albums vind ik ongeveer gelijkwaardig en die zouden als ik een lijstje moet maken per dag kunnen wisselen. Hoewel, Write About Love zal wel altijd onderaan staan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:04 schreef Ringo het volgende:
Ik zit in een Belle and Sebastian periode. Dat wil zeggen, ik luister de enige cd die ik van ze heb, The Boy With The Arab Strap (staat sinds 1999 in mijn kast) alweer enkele dagen continu, na jaááren van verstoffing. Het zal het lome zomerweer zijn, maar wat een fijnefijne plaat is dat toch.
Zojuist If You're Feeling Sinister besteld. Ik heb wat in te halen,.
Ik vind het titelnummer, "I want the world to stop" en "Sunday's Pretty Icons" toch wel hele geweldige nummers anders.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Write About Love zal wel altijd onderaan staan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |