Ja, dat zei je al.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:46 schreef cinnamongirl het volgende:
2000 kcals, dat is echt natte vingerwerk, veel te algemeen. Ik heb een vrij hoog vetpercentage en dus relatief weinig spieren, en sport niet veel. Als ik 2000 kcals ga eten word ik echt dik.
Nee, ik heb het nauwkeurig berekend en ik persoonlijk kan ongeveer 1700 kcals per dag eten zonder aan te komen. Op dieet moet ik dus rond de 1200 kcals eten om echt af te vallen.
Kijk nou, we zijn het wèl eens.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:59 schreef Brighteyes het volgende:
Het lijkt trouwens wel heel veel op het EGA dieet maar goed, heel veel dieten gaan toch volgens dezelfde principes.
Wij gaan pas over 3,5 week en dan 1 weken weg en ik was eigenlijk van plan om dan weer van voren af aan te beginnen. Wel zo makkelijk. Enige jammere is dat ik half augustus ook weer 10 dagen weg ben...quote:Op donderdag 22 juni 2006 08:30 schreef Koningin het volgende:
Ik ben toch al stiekem op de weegschaal gaan staan vanmorgen: 4 ons eraf.
Het enige waar ik nu tegen op kijk, nu het zo lekker gaat, over 1,5 week ga ik een week op vakantie naar Oostenrijk (schnitzel, pommes frites en halve liters......). Daarna gewoon verder gaan met week 3?
Tis zo jammer, dalijk ben ik 2 kilo afgevallen, na de vakantie er weer bij......quote:Op donderdag 22 juni 2006 08:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wij gaan pas over 3,5 week en dan 1 weken weg en ik was eigenlijk van plan om dan weer van voren af aan te beginnen. Wel zo makkelijk. Enige jammere is dat ik half augustus ook weer 10 dagen weg ben...
Maar idd ben ik wel benieuwd. Doorgaan? Of opnieuw beginnen?
Bij mij meestal wel....quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:31 schreef Iksje het volgende:
Op vakantie gaan hoeft toch niet te betekenen dat je aankomt?
die dagen in London loop je je ws suf, dus dat compenseert toch een hoop.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:44 schreef CarOnline het volgende:
Maandag ben ik jarig, dus dat is al even een vuurproef.. en vrijdags tot dinsdags ga ik een paar dagen naar Londen. Ik hoop dat de schade meevalt! Mijn verjaardag heb ik op zich niet heel veel moeite mee, maar die dagen in Londen...![]()
Daar heb ik nou nooit last van. Warm of koud weer, ik blijf gewoon eten.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:49 schreef milagro het volgende:
[..]
die dagen in London loop je je ws suf, dus dat compenseert toch een hoop.
op vakanties val ik altijd juist af, zeker naar warmere oorden, je loopt meer, je drinkt meer (water) en je eet ms wel lekkere dingen maar vaak toch bescheidener porties, met heet weer heb ik minder trek/zit ik eerder 'vol' .
ja, nou goed, hoe dan ook, als je echt wat gaat zien van de stad, ga je dus meer lopen dan normaal.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:55 schreef Koningin het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nooit last van. Warm of koud weer, ik blijf gewoon eten.
En op vakantie pak ik toch vaker wat lekkers, ijsje, extra gebak etc.
Nou het is amper een dieet, ik ben nu gewoon gewend aan 3 keer per dag eten en 2 tussendoortjes, als je dat gewoon volhoudt dan gaat het prima.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:10 schreef milagro het volgende:
is het niet de bedoeling dat je blijft Sonja Bakkeren dan? als je 5 maanden op 1000 cal hebt gezeten, en je gaat dan weer normaal eten, zit het er zo weer aan, toch?
ik dacht dat Sonja Bakker een manier was om je eetgewoontes te veranderen, je meer bewust te maken, en geen dieet waar je "eindelijk vanaf" kan zijn?
Dat is het hem vooral denk (bij mij dan) Ik ben gewend om zowat heel de dag niks te eten en dan sávonds een overdreven calorierijke lading om het zo maar te zeggen!! Voel me trouwens ook veel beter nu,geen hoofdpijn of rare tril-aanvallen!quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:14 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nou het is amper een dieet, ik ben nu gewoon gewend aan 3 keer per dag eten en 2 tussendoortjes, als je dat gewoon volhoudt dan gaat het prima.
Had ik ook hetzelfde hoor, alleen 's ochtends een appel eten, dan avond eten en dan 's avonds koekjes. Met dit ritme gaat het veel beterquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:27 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Dat is het hem vooral denk (bij mij dan) Ik ben gewend om zowat heel de dag niks te eten en dan sávonds een overdreven calorierijke lading om het zo maar te zeggen!! Voel me trouwens ook veel beter nu,geen hoofdpijn of rare tril-aanvallen!
Had ik wel de eerste twee weken maar nu niet meer. Maar als ik dan toch een stuk chocola neem moet ik ook gelijk de hele reep eten, een klein stukje is echt zo moeilijk. Dus dan neem ik het maar gewoon niet, dan krijg ik er inderdaad ook niet nog meer trek inquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:31 schreef milagro het volgende:
hebben jullie na al die tijd niet ook vanzelf minder trek in zoet, suiker, chocola?
neem aan van wel, toch, suiker/zoet eten doet je verlangen naar nog meer suiker en zoet.
maar af en toe wat zoets of vets moet je ook niet doen panieken, wat je soms wel ziet bij lijners, alsof van je 1 reep of gebakje meteen de rest van de week teniet zou doen.
.
anyways, succes dames
en heren ook ergens .. altijd weer
Opbouwen is inderdaad het geheim voor blijvend gewichtsverlies. Ik heb in april een week een sapvastenkuur gevolgd en was in 1 week 5 kilo kwijt. Daarna heb ik in een ijdsbestek van zo'n 3 weken heel geleidelijk het aantal kcals weer opgebouwd. Daarna at ik weer rond de 1700 kcals en het bleef eraf.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:14 schreef Pure-Poison het volgende:
Nee opbouwen tot gemiddeld 2000cal per dag en dan blijf je op hetzelfde gewicht zitten.
Vandaag trouwens weer een halve kilo eraf,kon niet wachten tot maandag dus ik denk dat ik voortaal maar 2x per week ga wegen![]()
Aan de hand van je bestelnummer die je van Bol.com hebt gekregen kan je op hun site zien, als je bent ingelogd, hoe lang het nog kan duren.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:22 schreef Koningin het volgende:
Weet iemand trouwens wanneer het boek via Bol komt?
Ben nu echt al lang aan het wachten.
Dus dat kan ook nog wel even gaan duren Koningin...quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:33 schreef CarOnline het volgende:
BE, dat boekje schijnt helemaal uitverkocht te zijn. Ik had de laatste hier bij de Bruna omdat iemand die al 2 weken in bestelling had staan. Die mocht ik meenemen dus. Maar ze zijn in herdruk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |