abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38805575
Precies je hoeft niet te tellen ofzo, lekker makkelijk.
Twee kennissen van mij zijn er elk ruim 15 kg mee afgevallen. De ene heeft 2 kleine kids maar ze heeft weer het figuur van een 16-jarige.
Het succes komt ook wel doordat Sonja een nuchtere Westfriese is, ik kom er vandaan en de mensen zijn daar zo dat wat van vreemd is, niet goed is. Maar Sonja komt uit de buurt dus is er al veel meer vertrouwen.
Ik las ergens in de Westfriese kroegen amper bier meer wordt geschonken maar de mannen massaal aan de cola-light/jonge jenever zitten!
pi_38805658
Hehe ja klopt. Hier in Noord-Holland is het echt al lang aan de gang de hype. Maar je mag de rode wijn trouwens vervangen door Rose...dat is wel beter met dit mooie weer .
pi_38805685
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 11:08 schreef Nouk het volgende:
Hehe ja klopt. Hier in Noord-Holland is het echt al lang aan de gang de hype. Maar je mag de rode wijn trouwens vervangen door Rose...dat is wel beter met dit mooie weer .
Je mag van haar toch 2 glazen Rose/rode wijn per week? Althans, in de eerste 9 weken?
pi_38805689
Dus in principe schrijft dat boek gewoon per dag voor wat je kunt eten?
Knapen die varen willen moeten mannen met baarden zijn.
pi_38805729
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 11:09 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Dus in principe schrijft dat boek gewoon per dag voor wat je kunt eten?
Ja, en precies het merk daarbij. Je hoeft het alleen maar precies te volgen en je valt zo af.
pi_38805743
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 11:09 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Je mag van haar toch 2 glazen Rose/rode wijn per week? Althans, in de eerste 9 weken?
Meestal 1 keer in de week op vrijdag of zaterdagavond. Maar in de tweede week inderdaad 2 keer. Het verschilt.

Oh ik zie nu in de derde week ook, dus dan heb je vast gelijk .
pi_38816853
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 10:38 schreef Nouk het volgende:
Ik heb het ook gedaan, het is helemaal niet moeilijk om te volgen, je mag best veel eten .

Inmiddels al 10 kilo eraf .
Super Ben je 10kilo afgevallen in die 9wkn of over een langere/kortere periode?
01-08-2008
pi_38816895
Als je wilt afvallen, moet je gewoon minder (en gezonder) eten, it's as simple as that. Al die lui die grof geld verdienen over de rug van mensen die willen afvallen...
pi_38820229
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 16:42 schreef Isegrim het volgende:
Als je wilt afvallen, moet je gewoon minder (en gezonder) eten, it's as simple as that. Al die lui die grof geld verdienen over de rug van mensen die willen afvallen...
Dit boek is 13,95,je hoeft verder geen speciale boodschappen te kopen ofzo.Dat "gewoon" minder eten werkt niet voor iedereen en dan is dit boek erg prettig
Mensen die afslank-pillen,pleisters,drankjes etc. vind ik ook vreselijk maar dit is gewoon een dietiste die een boek heeft,natuurlijk verdient ze er mee maar da's logisch.
01-08-2008
pi_38824046
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:31 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Dit boek is 13,95,je hoeft verder geen speciale boodschappen te kopen ofzo.Dat "gewoon" minder eten werkt niet voor iedereen en dan is dit boek erg prettig
Als jij zorgt dat je minder calorieën binnenkrijgt dan je nodig hebt, dan val je heus wel af...
pi_38831159
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 16:41 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Super Ben je 10kilo afgevallen in die 9wkn of over een langere/kortere periode?
Nee in twee rondes . Ik was al niet echt zwaar, dus dan gaat het niet zo heel erg hard. Maar de tweede ronde niet zo streng gevolgd hoor, was na de eerste ronde 7 kilo kwijt .

Het lukt je vast wel, hou ons maar op de hoogte .
pi_38838734
Hoe zit het met zondigen af en toe?? Hoe ga ik dat bijv. doen als ik een BBQ heb nu in de zomer?
  woensdag 14 juni 2006 @ 09:01:25 #38
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_38839279
Dat is toch het dieet waar je maar een hap van alles mag of zo?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_38839308

Wat vinden jullie van deze dame?
Te dik?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_38839339
De hond wel de dame niet
Dat is eens wat anders...
pi_38839387
Dat is dus Sonja Bakke, de dame dan, hè , 15 kilo zwaarder dan ze nu is, zo leert het onderschrift op haar site ons.
pi_38839508
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 08:21 schreef Koningin het volgende:
Hoe zit het met zondigen af en toe?? Hoe ga ik dat bijv. doen als ik een BBQ heb nu in de zomer?
Als je nu al weet dat je je niet aan een dieet kunt of wilt gaan houden, waarom zou je dan de moeite doen om er überhaupt aan te beginnen?
En volgens mij is dit boekje ook niet meer dan een leidraad die je zelf in kunt vullen. Van een bbq word je echt geen 3 kilo zwaarder.
  woensdag 14 juni 2006 @ 09:20:01 #43
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_38839641
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 09:03 schreef milagro het volgende:
[afbeelding]

Wat vinden jullie van deze dame?
Te dik?
Dat is gemeen ze heeft een w2ijde slobbertui aan. Dan kun je niet goed oordelen

Daarnaast is die hond idd wel te dik.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_38839790
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 09:20 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Dat is gemeen ze heeft een w2ijde slobbertui aan. Dan kun je niet goed oordelen

Daarnaast is die hond idd wel te dik.
je ziet aan de benen wel, dat ze allesbehalve dik was daar.
Als je zo ligt, worden je dijen dikker dan ze zijn als je staat immers.

Ik weet niet of ik deze dame dus een rolmodel vindt om te volgen.
Ze was nooit dik, ze is nu tegen het magere aan.
En ik vraag me af of haar volgelingen dat weten.
Ik ben ook slank, en als ik me zelf op een dieet zou zetten, val ik zo 15 kilo af, maar dan weeg ik dus wel ineens onder de 50 kilo met een lengte van 165 cm.

Iemand die oogt zoals zij op die foto, en dan bewust 15 kilo eraf wil, tja, ik weet het niet, hoor.
pi_38841071
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 09:13 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Als je nu al weet dat je je niet aan een dieet kunt of wilt gaan houden, waarom zou je dan de moeite doen om er überhaupt aan te beginnen?
En volgens mij is dit boekje ook niet meer dan een leidraad die je zelf in kunt vullen. Van een bbq word je echt geen 3 kilo zwaarder.
Vertel mij wat over lijnen, ben ooit 20 kilo afgevallen.....
Ik vind dat je af en toe een zondigmoment moet kunnen inlassen.....wilde alleen maar weten hoe Sonja Bakkers dieet hiermee omgaat.

Wat boeit mij nou hoe Sonja er zelf uitziet? Als het dieet maar werkt.
pi_38841968
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 09:28 schreef milagro het volgende:

[..]

je ziet aan de benen wel, dat ze allesbehalve dik was daar.
Als je zo ligt, worden je dijen dikker dan ze zijn als je staat immers.

Ik weet niet of ik deze dame dus een rolmodel vindt om te volgen.
Ze was nooit dik, ze is nu tegen het magere aan.
En ik vraag me af of haar volgelingen dat weten.
Ik ben ook slank, en als ik me zelf op een dieet zou zetten, val ik zo 15 kilo af, maar dan weeg ik dus wel ineens onder de 50 kilo met een lengte van 165 cm.

Iemand die oogt zoals zij op die foto, en dan bewust 15 kilo eraf wil, tja, ik weet het niet, hoor.
Dit is ze nu

Vind dat ze er prima uit ziet,wel slank idd maar zolang ze geen ondergewicht heeft en zij zich hier lekker bij voelt is het prima toch.
Ik denk dat iedereen een persoonlijk gewicht heeft wat goed bij iemand past,de een voelt zich goed in maatje 36,ikzelf voel me prima in maat 44/46
Het gaat er om welke manier van eten/lijnen er bij je past,voor de een zal dit boek niks zijn en voor andere werkt het weer prima zoals met zoveel dingen.
01-08-2008
  woensdag 14 juni 2006 @ 12:39:14 #47
142927 Sanne_
zachtgekookt eitje
pi_38844687
nou ik heb net twee dagen erop zitten en ga zometeen aan mijn lunch beginnen, een broodje appelstroop en een broodje rookvlees (1 PLAKJE!! daar kijk je DOORHEEN!!) nou ja.. het gaat wel goed.. maar ik ben op maandag begonnen en ik ben ongesteld dus ik heb een blokje chocola gesmokkeld
You take my hand,
I'll take your hand
Together we may get away
pi_38845502
Dit mens werd een keer geïnterviewd op de radio. Zelden zo'n dom en onnozel persoon horen praten . Alleen op basis daarvan zou ik al niet aan dat dieet beginnen .
pi_38845967
koningin, ik zondig ook wel eens en ik zorg dan dat ik de rest van de week extra strikt ben. Het moet wel leefbaar blijven natuurlijk.
En als je gaat bbq-en, gewoon uitkijken met de sausjes en het brood maar je vooral storten op de groentes en fruitjes die er zijn. (gewoon light bbq-en dus )
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  woensdag 14 juni 2006 @ 13:54:38 #50
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_38847042
Even in de gaten houden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: