Je mag van haar toch 2 glazen Rose/rode wijn per week? Althans, in de eerste 9 weken?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:08 schreef Nouk het volgende:
Hehe ja klopt. Hier in Noord-Holland is het echt al lang aan de gang de hype. Maar je mag de rode wijn trouwens vervangen door Rose...dat is wel beter met dit mooie weer.
Ja, en precies het merk daarbij. Je hoeft het alleen maar precies te volgen en je valt zo af.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:09 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Dus in principe schrijft dat boek gewoon per dag voor wat je kunt eten?
Meestal 1 keer in de week op vrijdag of zaterdagavond. Maar in de tweede week inderdaad 2 keer. Het verschilt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Je mag van haar toch 2 glazen Rose/rode wijn per week? Althans, in de eerste 9 weken?
Superquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:38 schreef Nouk het volgende:
Ik heb het ook gedaan, het is helemaal niet moeilijk om te volgen, je mag best veel eten.
Inmiddels al 10 kilo eraf.
Dit boek is 13,95,je hoeft verder geen speciale boodschappen te kopen ofzo.Dat "gewoon" minder eten werkt niet voor iedereen en dan is dit boek erg prettigquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:42 schreef Isegrim het volgende:
Als je wilt afvallen, moet je gewoon minder (en gezonder) eten, it's as simple as that. Al die lui die grof geld verdienen over de rug van mensen die willen afvallen...
Als jij zorgt dat je minder calorieën binnenkrijgt dan je nodig hebt, dan val je heus wel af...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:31 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Dit boek is 13,95,je hoeft verder geen speciale boodschappen te kopen ofzo.Dat "gewoon" minder eten werkt niet voor iedereen en dan is dit boek erg prettig![]()
Nee in twee rondesquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:41 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
SuperBen je 10kilo afgevallen in die 9wkn of over een langere/kortere periode?
Als je nu al weet dat je je niet aan een dieet kunt of wilt gaan houden, waarom zou je dan de moeite doen om er überhaupt aan te beginnen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:21 schreef Koningin het volgende:
Hoe zit het met zondigen af en toe?? Hoe ga ik dat bijv. doen als ik een BBQ heb nu in de zomer?
Dat is gemeen ze heeft een w2ijde slobbertui aan. Dan kun je niet goed oordelenquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:03 schreef milagro het volgende:
[afbeelding]
Wat vinden jullie van deze dame?
Te dik?
je ziet aan de benen wel, dat ze allesbehalve dik was daar.quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:20 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat is gemeen ze heeft een w2ijde slobbertui aan. Dan kun je niet goed oordelen
Daarnaast is die hond idd wel te dik.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:13 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Als je nu al weet dat je je niet aan een dieet kunt of wilt gaan houden, waarom zou je dan de moeite doen om er überhaupt aan te beginnen?
En volgens mij is dit boekje ook niet meer dan een leidraad die je zelf in kunt vullen. Van een bbq word je echt geen 3 kilo zwaarder.
Dit is ze nuquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:28 schreef milagro het volgende:
[..]
je ziet aan de benen wel, dat ze allesbehalve dik was daar.
Als je zo ligt, worden je dijen dikker dan ze zijn als je staat immers.
Ik weet niet of ik deze dame dus een rolmodel vindt om te volgen.
Ze was nooit dik, ze is nu tegen het magere aan.
En ik vraag me af of haar volgelingen dat weten.
Ik ben ook slank, en als ik me zelf op een dieet zou zetten, val ik zo 15 kilo af, maar dan weeg ik dus wel ineens onder de 50 kilo met een lengte van 165 cm.
Iemand die oogt zoals zij op die foto, en dan bewust 15 kilo eraf wil, tja, ik weet het niet, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |