quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tegen de 17 jaar oudere Wayne Arthurs, de nummer 194 van de wereld.
Misschien wel een goede kans om een ronde verder te komen.
geen schijn van kans wil ik niet zeggen maar wel erg moeilijk. Arthurs is best een goede grastennisser en heeft ook heel veel ervaring op die ondergrond.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tegen de 17 jaar oudere Wayne Arthurs, de nummer 194 van de wereld.
Misschien wel een goede kans om een ronde verder te komen.
Nouja, er doen genoeg argentijnen en spanjaarden mee en een andere wildcardhouder of kwalifikant zou ook niet slecht zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:01 schreef Norrage het volgende:
Hij had zich niet een veel betere loting kunnen wensen...Misschien tegen een Spanjaard of Argentijn of zo...
Maar goed, zet hem op Thiemo!
Nou inderdaad! Ik ben fan van Aussies maar dit sloeg wel alles zegquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:40 schreef InnocentFR het volgende:
Wat een mongolen op de tribune zeg.
Inderdaad! Volgens mij had hij zijn racket naar die zuipende irritante gasten moeten gooien!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:03 schreef RayMania het volgende:
Erg jammer, maar van zulke wedstrijden leer je ook weer veel.
quote:
Als je serveert voor de wedstrijd, maar het niet afmaakt heb je geen schijn van kans om te winnenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
.
Jammer, zeker de eerste twee sets waren bij vlagen magistraal...
Cruijffians jans en de kinderen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:35 schreef mitt het volgende:
[..]
Als je serveert voor de wedstrijd, maar het niet afmaakt heb je geen schijn van kans om te winnen
cruijffians
Wat een onzin, wat ik net van hem zag was erg overtuigend de eerste 2,5 set... alleen dan sluipt de vermoeidheid, nonchalanse in zijn spel, Arthurs slaat een paar ongelofelijke mazzelballen (met die bal via de paal die aan de andere kant van het veld invalt als toppunt) en hoppa, de wedstrijd kantelt... Zijn slagenarsenaal is goed genoeg voor de top20... als ie mentaal wat sterker wordt dan gaat ie een mooie toekomst tegemoet, dit was in ieder geval een harde, wijze les.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:05 schreef Klopkoek het volgende:
De Bakker zal nooit een groot speler bij de senioren worden, zoveel is nu wel duidelijk.
Vergelijk hem eens met de huidige top 20 spelers op zijn leeftijd. Of vergelijk hem met de vroegere Nederlandse 'toppers'.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat een onzin, wat ik net van hem zag was erg overtuigend de eerste 2,5 set... alleen dan sluipt de vermoeidheid, nonchalanse in zijn spel, Arthurs slaat een paar ongelofelijke mazzelballen (met die bal via de paal die aan de andere kant van het veld invalt als toppunt) en hoppa, de wedstrijd kantelt... Zijn slagenarsenaal is goed genoeg voor de top20... als ie mentaal wat sterker wordt dan gaat ie een mooie toekomst tegemoet, dit was in ieder geval een harde, wijze les.
Heerlijk mensen zoals jij die alleen maar doemdenken....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:35 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Vergelijk hem eens met de huidige top 20 spelers op zijn leeftijd. Of vergelijk hem met de vroegere Nederlandse 'toppers'.
Hij is pas 18 he, Federer bungelde op dezelfde leeftijd rond de 100ste plaats, Roddick dook net de top-200 in, Davydenko speelde anoniem in de futures rond de 500 op de lijst, Gonzalez idem, Robredo zat op het niveau van Haase nu, Blake had amper z'n debuut gemaakt, Ljubicic zat anoniem rond de 300/400.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:35 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Vergelijk hem eens met de huidige top 20 spelers op zijn leeftijd. Of vergelijk hem met de vroegere Nederlandse 'toppers'.
Een aantal van zijn backhand returns gisteren leken echt op ballen die eigenlijk alleen Roger Federer slaat. Niet dat De Bakker de nieuwe Federer is, maar tennissen kan hij in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:47 schreef Norrage het volgende:
Hij heeft een goede service, hij heeft een afwisselend spelletje! Steady vanaf de baseline én goed aan het net en hij kan een heleboel met de bal. Een paar passings die hij sloeg waren echt fenomenaal en echt geslagen alsof het geen enkele moeite kostte.
Top-10 zou best kunnen, maar ook zomaar niet. Het talent om de top te halen zie ik in ieder geval wél, maar of dat eruit gaat komen kan niemand zeggen op dit moment. Kijk naar iemand als Monfils, speelde het hele juniorencircuit op een hoopje, maar heeft de echte stap nog niet gemaakt, terwijl het er bij hem ook duidelijk inzit. En wie had een paar jaar geleden gedacht dat bijvoorbeeld Davydenko een vaste top-10 speler zou worden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:13 schreef Klopkoek het volgende:
Ik zie ook wel dat hij de top 50 gaat halen, maar als je de pers moet geloven wordt dit een vaste top 10-speler en dat zie ik nou net niet zo snel gebeuren.
Federer sloeg op z'n 18e Sampras van de baan, die is duidelijk van een andere orde.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:59 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Een aantal van zijn backhand returns gisteren leken echt op ballen die eigenlijk alleen Roger Federer slaat. Niet dat De Bakker de nieuwe Federer is, maar tennissen kan hij in ieder geval wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |