Ik heb geeeeeen idee, mama is nogal een sletquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:38 schreef Brighteyes het volgende:
Vivi? Weet je toevallig of het ook dezelfde vader geweest is?
Ik herken 4 pootjes en een kaakafdrukquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb geeeeeen idee, mama is nogal een slet
Hoe is het met je hand Stinkie?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik herken 4 pootjes en een kaakafdruk
quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik herken 4 pootjes en een kaakafdruk
Natuurlijk! Leuk!quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:54 schreef Yoni het volgende:
Janus is echt zooooo lief!!!![]()
BE, mag ik op kraamvisite komen?![]()
helemaal niks, de moeder is een rasechte psychopatequote:Op donderdag 8 juni 2006 11:52 schreef deedeetee het volgende:
[..]
![]()
En wat deed jij dan met die arme poes ???????![]()
Maar goed dat 't een poes is bij honden is zo iets erfelijkquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
helemaal niks, de moeder is een rasechte psychopate![]()
Té kjoet iddquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Die slaapfoto 'in' de handdoek... dat pootje![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
helemaal niks, de moeder is een rasechte psychopate![]()
Vanavond even msn?quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:21 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ff afspreken dan![]()
Kan ik meteen jullie stulpje bewonderen
![]()
oeh nu word 't écht spannend.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:01 schreef Anitra het volgende:een Janus en Mikki topic
Ik ga zo de spullen halen en alles nog ff in de kofferbak verstoppen.
Het was echt mega die filequote:Op donderdag 8 juni 2006 19:38 schreef Brighteyes het volgende:Gelukkig maar Anitra!
Daar was ik ook bang voor omdat stinkie hier pas om 17.30 kon zijn en dan was het wat krap geworden.
Leuk hoor zo'n blij kind en dan óók nog een leuk poesje, dat is dubbel pretquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:38 schreef Anitra het volgende:
Djen kan het nog steeds niet geloven
* Anitra gaat nu haar eten uit de magnetron halen
Het heeft nogal wat voeten in de aarde gehad om die foto's te nemenquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:55 schreef Rewimo het volgende:
Djen en MikkiPrachtige foto's! maar ik had niet anders verwacht
Een van de OUD kindjes is vanochtend plotseling overleden, vandaar mijn roos.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:34 schreef deedeetee het volgende:
iedereen gebruikt opeens een andere avatar, nou dan gooi ik m'n koe ook nog maar 'ns in de strijd![]()
OMG wat erg......quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Een van de OUD kindjes is vanochtend plotseling overleden, vandaar mijn roos.
En ik wil vannacht niet weer in een lauwwarm plasje wakker wordenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:54 schreef Brighteyes het volgende:
Vivi? Wat voor kattenbak spul gebruikte jij?
Janus snapt er nog niet heel veel van en ik wil het een beetje nabootsen.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:16 schreef Brighteyes het volgende:
....
Alleen vannacht een plas-ongelukje in bed.Tegen stinkie's rug aan.
Hmmm 'tzal toch niks met z'n nick te maken hebben hé ? tis wél toepasselijkquote:
Ik denk het wel jaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:34 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hmmm 'tzal toch niks met z'n nick te maken hebben hé ? tis wél toepasselijk![]()
Ik denk dat het even duurt voor Vivi antwoord geeftquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:54 schreef Brighteyes het volgende:
Vivi? Wat voor kattenbak spul gebruikte jij?
Janus snapt er nog niet heel veel van en ik wil het een beetje nabootsen.
Het lijkt me vrij snel om dat te doen, je kan haar beter in fases laten wennen aan het alleen zijn. Anders heb je kans dat je slaapkamer verbouwd wordt...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:42 schreef Anitra het volgende:
Ik heb een vraagje.
Kan Mikki een dag alleen blijven? Morgen zijn we van smorgens vroeg tot savonds laat weg, kunnen we haar zo snel al zo lang alleen laten?
Ze zit hier nog steeds op onze slaapkamer en we gaan tig keer bij haar zitten en zo langzaam dingn vertouwd te laten worden. Zou het een dagje kwaad kunnen?
Pas je wel op dat je dit niet te lang zo doet... mijn ene kat heeft dus geleerd op een krant te plassen en doet niet anders. Als er geen krant voor handen is doet ze het op de vloer of op handdoeken.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:23 schreef Brighteyes het volgende:
Janus heeft vanmiddag zomaar uit zichzelf op de bak gepoept!
En net kreeg ik het idee dat hij moest plassen dus hem erin gezet. Gisteren was hij er nog met geen 10 paarden in te houden en nu ging hij gewoon graven en plassen!
En de truc? Hij plaste gisteren steeds op een handdoek of beddengoed en dus legden we die handdoek nadat hij daarop gepoept had in de kattenbak en zowaar... hij hoort dan iig wel het geluid van de kattenbak maar iets gedimd. Kan hij wennen.
Voorlopig lijkt het te werken.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben een filmpje aan het uploaden maar dat duurt wat lang.32seconden. Waarom duurt dat zo lang?
Is de eerste keer...![]()
Met Mowgli samen is nog steeds geen onverdeeld genoegen...
We kregen net een hartverzakking omdat madam zich niet meer meldde. Bleek ze bij de buren in de tuin te zitten maar ze is nog steeds niet binnen gekomen.
*hij klimt nu via mijn benen naar boven trouwens!
Oh, en stinkies rug en bed helft is nog 2 keer getroffen trouwens.
Ja de buuv is een paar keer hier geweest om met haar te knuffelen en te vertroetelen en Djen is tussendoor nog even thuis geweest met mijn moeder. Ze heeft behoorlijk wat aandcht gehad en ik geloof dat ik niet meer de koningin ben van mijn eigen bedquote:Op zondag 11 juni 2006 00:27 schreef Brighteyes het volgende:
Anitra, ik las vanmorgen pas dat je niet helemaal wist hoe of wat met Mikki vandaag. Als ik dat gisteren had gelezen had ik wel aangeboden om haar voor een dagje even hierheen te halen. Is het goed gegaan?
Dat is duidelijk een broertje van Mikkiquote:Op zondag 11 juni 2006 00:30 schreef Brighteyes het volgende:
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v217/Brig4teyes/th_MVI_0123.jpg]afbeelding][/URL]
Beetje donker, maar vooruit... het geeft wel weer wat een stuiterbal het is.
Oh, en het is stinkie's hand en niet zijn odol
Dat idee had ik al aangezien jou kleintje zo enthousiast wasquote:Op zondag 11 juni 2006 00:28 schreef Anitra het volgende:
Damook Mikki doet nog wel eens schrikken van Djen idd, die in haar enthousiasme zo ff onder het bed duikt en roept: Mikki kom maar.
Ik zou weer foto's willen maken en ze posten, maar voor woensdag red ik het waarschijnlijk niet
Ik zie niet eens een handquote:Op zondag 11 juni 2006 00:30 schreef Brighteyes het volgende:
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v217/Brig4teyes/th_MVI_0123.jpg]afbeelding][/url]
Beetje donker, maar vooruit... het geeft wel weer wat een stuiterbal het is.
Oh, en het is stinkie's hand en niet zijn odol
quote:Op zondag 11 juni 2006 00:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat idee had ik al aangezien jou kleintje zo enthousiast was, is toch wel even schrikken voor z'n jong beestje. Ach die foto's komen wel
We hebben BE nog
.
quote:Op zondag 11 juni 2006 14:12 schreef Brighteyes het volgende:
Niet helemaal scherp, maar wel cute:
[afbeelding]
Likewise:
[afbeelding]
Oh god oh god oh godquote:Op zondag 11 juni 2006 14:12 schreef Brighteyes het volgende:
[afbeelding]
Likewise:
[afbeelding]
quote:Op zondag 11 juni 2006 14:12 schreef Brighteyes het volgende:
[afbeelding]
Janusquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
Wie niet sterk is moet slim zijn...
[afbeelding]
[afbeelding]
Let niet op de puinhoop.![]()
Zeg!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
Wie niet sterk is moet slim zijn...
[afbeelding]
[afbeelding]
Let niet op de puinhoop.![]()
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:11 schreef stinkie het volgende:
Zeg!
Dat je ook weer thuis ben is geen reden o dat beest allemaal achterlijke gewoontes aan te leren he
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:11 schreef stinkie het volgende:
[..]
Zeg!
Dat je ook weer thuis ben is geen reden o dat beest allemaal achterlijke gewoontes aan te leren he
aw wat een leuk filmpje en wat een lief stemmetje heeft ie!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:38 schreef Brighteyes het volgende:
Wegens springerigheid slaapt Janus al een paar nachten niet bij ons/stinkie, dus de plasjes blijven ook achterwege.
Ik heb hem net ook nog even zitten filmen (met mijn foto-toestel):
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v217/Brig4teyes/th_MVI_0213avi.jpg]afbeelding][/URL]
Let niet op mijn vreselijke stemmetjemaar zet wel het geluid aan, aan het eind kan je Janus horen!
Oh... ik zie nu dat het beeld heel raar en vaag is.Snap er niks van. Vorige keer heb ik ook nog ergens mee ge-edit maar dat lukt nu niet meer. Anyone?
Ik zie hetquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:36 schreef Brighteyes het volgende:
We posten zo ongeveer tegelijk Anitra! Wat een lieverdje is Mikki ook!
Het ziet er idd errug gezellig uitquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:40 schreef Anitra het volgende:
Dat kindje is mijn zoontje deedeeteeEn hij en Mikki zijn niet meer bij elkaar weg te denken, waar Djulian is is Mikki en andersom. Het is echte liefde tussen die 2
Heeft viv niet een ban ?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:48 schreef Bluezz het volgende:
Hoe is het met de zw/witte? Is die al weg?
Djulian mag wel op zijn tenen passenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:34 schreef Anitra het volgende:
Hier een paar foto's van Mikki
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:54 schreef Anitra het volgende:
En volgens ons is Mikki in een vorig leven paaldanseres geweest, tafelpoten zijn niet veilig, daar springt ze in en laat zich dan naar beneden glijden.
vanmiddag eens kijken of ik het op foto kan krijgen
Mikki in dat doosjequote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:34 schreef Anitra het volgende:
Hier een paar foto's van Mikki
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat schattigquote:Op maandag 19 juni 2006 17:29 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg nou zelf... veel cuter dan dit komen ze toch niet?
[afbeelding]
En nog een stukje bewegend beeld erbij ook:
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v217/Brig4teyes/th_MVI_0232avi.jpg]afbeelding][/URL]
Hmmm, saven en dan zelf verkleind afspelen in mediaplayer geeft wrsch beter beeld. En let niet op mijn gehijg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |