Ik heb geeeeeen idee, mama is nogal een sletquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:38 schreef Brighteyes het volgende:
Vivi? Weet je toevallig of het ook dezelfde vader geweest is?
Ik herken 4 pootjes en een kaakafdrukquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb geeeeeen idee, mama is nogal een slet
Hoe is het met je hand Stinkie?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik herken 4 pootjes en een kaakafdruk
quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik herken 4 pootjes en een kaakafdruk
Natuurlijk! Leuk!quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:54 schreef Yoni het volgende:
Janus is echt zooooo lief!!!![]()
BE, mag ik op kraamvisite komen?![]()
helemaal niks, de moeder is een rasechte psychopatequote:Op donderdag 8 juni 2006 11:52 schreef deedeetee het volgende:
[..]
![]()
En wat deed jij dan met die arme poes ???????![]()
Maar goed dat 't een poes is bij honden is zo iets erfelijkquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
helemaal niks, de moeder is een rasechte psychopate![]()
Té kjoet iddquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Die slaapfoto 'in' de handdoek... dat pootje![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
helemaal niks, de moeder is een rasechte psychopate![]()
Vanavond even msn?quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:21 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ff afspreken dan![]()
Kan ik meteen jullie stulpje bewonderen
![]()
oeh nu word 't écht spannend.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:01 schreef Anitra het volgende:een Janus en Mikki topic
Ik ga zo de spullen halen en alles nog ff in de kofferbak verstoppen.
Het was echt mega die filequote:Op donderdag 8 juni 2006 19:38 schreef Brighteyes het volgende:Gelukkig maar Anitra!
Daar was ik ook bang voor omdat stinkie hier pas om 17.30 kon zijn en dan was het wat krap geworden.
Leuk hoor zo'n blij kind en dan óók nog een leuk poesje, dat is dubbel pretquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:38 schreef Anitra het volgende:
Djen kan het nog steeds niet geloven
* Anitra gaat nu haar eten uit de magnetron halen
Het heeft nogal wat voeten in de aarde gehad om die foto's te nemenquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:55 schreef Rewimo het volgende:
Djen en MikkiPrachtige foto's! maar ik had niet anders verwacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |