Janusquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
Wie niet sterk is moet slim zijn...
[afbeelding]
[afbeelding]
Let niet op de puinhoop.![]()
Zeg!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
Wie niet sterk is moet slim zijn...
[afbeelding]
[afbeelding]
Let niet op de puinhoop.![]()
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:11 schreef stinkie het volgende:
Zeg!
Dat je ook weer thuis ben is geen reden o dat beest allemaal achterlijke gewoontes aan te leren he
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:11 schreef stinkie het volgende:
[..]
Zeg!
Dat je ook weer thuis ben is geen reden o dat beest allemaal achterlijke gewoontes aan te leren he
aw wat een leuk filmpje en wat een lief stemmetje heeft ie!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:38 schreef Brighteyes het volgende:
Wegens springerigheid slaapt Janus al een paar nachten niet bij ons/stinkie, dus de plasjes blijven ook achterwege.
Ik heb hem net ook nog even zitten filmen (met mijn foto-toestel):
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v217/Brig4teyes/th_MVI_0213avi.jpg]afbeelding][/URL]
Let niet op mijn vreselijke stemmetjemaar zet wel het geluid aan, aan het eind kan je Janus horen!
Oh... ik zie nu dat het beeld heel raar en vaag is.Snap er niks van. Vorige keer heb ik ook nog ergens mee ge-edit maar dat lukt nu niet meer. Anyone?
Ik zie hetquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:36 schreef Brighteyes het volgende:
We posten zo ongeveer tegelijk Anitra! Wat een lieverdje is Mikki ook!
Het ziet er idd errug gezellig uitquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:40 schreef Anitra het volgende:
Dat kindje is mijn zoontje deedeeteeEn hij en Mikki zijn niet meer bij elkaar weg te denken, waar Djulian is is Mikki en andersom. Het is echte liefde tussen die 2
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |