11:40 busstation stadsvervoerquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:45 schreef Alexxxxx het volgende:
weten jullie hoe ik vanaf het station op de Seinedreef kom? Ik hoef de vouwfiets toch niet mee he?
Dan stel je je aan.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kijk echt niet meer in gespot omdat hij 4 of 5 foto's per M3 post
[afbeelding]
Nee, heel Fok is ermee gevuldquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige
[afbeelding]
sandra is altijd geil, behalve 's avonds... en ik ben alleen s avonds geilquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:36 schreef Hugster het volgende:
Wat zal er loos zijn met Alexxxx btw?
Sandra is een nympho maar toch is hij enorm sexueel gefrustreerd![]()
[afbeelding]
Die was te makkelijkquote:
Die thumbs zijn ook pas sinds hij een nieuwe hoster heeft gevondenquote:Jaguarized doet netjes, maakt veelal thumbs van z'n foto's, biedt z'n excuus aan voor een foutje (dubbel topic) en wordt afgezeken. Nergens voor nodig toch..
Snappik maar dat is nou eenmaal een gespot topic. Ik irriteer me ook maaaaaaateloos aan bepaalde acties van bepaalde figuren maar gezien het een open forum is, is het compleet zinloos om zulke triviale irritaties te ventileren. Geen mod die overtollige foto's van 'm heeft weggehaald ... alleen maar een aantal mensen die wijzen naar een schuldige ... en als 'ie dan afgestraft is gaan we met z'n allen kankeren op iemand die niet perfect Nederlands kan ofzo. Zo is er altijd wel iemand om rot tegen te doenquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die was te makkelijk
[..]
Die thumbs zijn ook pas sinds hij een nieuwe hoster heeft gevondenEn zoals ik al zei vind ik het gewoon belachelijk dat hij 5 of 4 foto's PER M3 post die hij tegenkomt.
het laden van zo'n topic duurt een half jaar, en als ik dan ook nog naar 25 foto's van dezelfde auto per pagina moet kijken zeg ik daar wat van wanneer ik daar de gelegenheid toe krijg ja
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja, je moet wel hele ver gaan willen we foto's weg gaan halen uit het gespot topic, maar ik heb hem er wel al meerdere keren op gewezen dat een andere manier van posten gewenst is
Da's duidelijk toch?quote:Wanneer post je in dit topic?
Als je een auto hebt gespot. Dat wil zeggen: je hebt een auto gezien die in jouw ogen bijzonder is, en je hebt er zelf een foto van gemaakt.
...
De persoon die voor me heeft gepost heeft een auto gepost die ik stom en niet speciaal vind!
Ja en? Hij of zij vond hem blijkbaar wel speciaal. Daarin kun je van mening verschillen. Gewoon je mond dicht houden.
Die staan dan niet omschrevenquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga je me nu op de regls wijzen die ik zelf geschreven heb?
Er ZIJN wel grenzen
oi, niet zo hequote:Op donderdag 8 juni 2006 14:57 schreef t0n het volgende:
Surinamer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |