Ieeeeeeeeeeeeeeuwwwwwwwwwwwwww.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oke, stop ik daarmee, dan hou jij op met je rare fantasiën over hoe Alex z'n vuisten graag in het poepgaatje van ijsmeis zou willen raggen, want dat heb ik een beetje gehad
[afbeelding]
Mja sorry maar hij valt me daar via MSN de hele tijd over lastig, of dat ik Huug niet kan aansporen voor een kwartetjequote:Op donderdag 8 juni 2006 11:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oke, stop ik daarmee, dan hou jij op met je rare fantasiën over hoe Alex z'n vuisten graag in het poepgaatje van ijsmeis zou willen raggen, want dat heb ik een beetje gehad
[afbeelding]
Nah moeten moeten.... af en toe heb je wel eens van die ingaven ehquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ieeeeeeeeeeeeeeuwwwwwwwwwwwwww.
Móest dat nou
Hij wil z'n eega ook meeslepen begrijp ik uit dit verhaal?quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja sorry maar hij valt me daar via MSN de hele tijd over lastig, of dat ik Huug niet kan aansporen voor een kwartetje
[afbeelding]
Ja joh. Waarom denk je dat 'ie geen werk kan vinden?quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij wil z'n eega ook meeslepen begrijp ik uit dit verhaal?
[afbeelding]
Ik dacht omdat hij te dom is om te schijtenquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja joh. Waarom denk je dat 'ie geen werk kan vinden?Hij begint er op sollicitatiegespreken ook altijd over zegt ie net
[afbeelding]
Ja als je iedere keer vertelt hoe geil het is om de ingevette lepel van een heftruck in je aars te laten glijden zou ik je ook niet aannemen hoor, tenzij jij het was danquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik dacht omdat hij te dom is om te schijten
Maar 't zijn z'n fantasiëen die hij wil praktiseren dus, bummer
[afbeelding]
En als je weg bent sluit je d'r op?quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:34 schreef Hugster het volgende:
Anne is van mij en van niemand anders
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja als je iedere keer vertelt hoe geil het is om de ingevette lepel van een heftruck in je aars te laten glijden zou ik je ook niet aannemen hoor, tenzij jij het was dan
[afbeelding]
Ze gingen wurgseksen ofzoquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:36 schreef Hugster het volgende:
Wat zal er loos zijn met Alexxxx btw?
Sandra is een nympho maar toch is hij enorm sexueel gefrustreerd![]()
[afbeelding]
Ik heb m'n heftruck verkocht, ik voelde er niks meer vanquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij zou natuurlijk graag mijn ingevette lepel wel weer eens in je aarsje willen voelen eh
[afbeelding]
Je gaat nu voor het grotere werk?quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb m'n heftruck verkocht, ik voelde er niks meer van
[afbeelding]
Mental picturequote:Op donderdag 8 juni 2006 11:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je gaat nu voor het grotere werk?Ik zal je een tip geven, een heipalenmachine is erg geil
[afbeelding]
ohja, ik hou toch altijd mijn kap dicht op meetingsquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit het laatste was wat je aan je auto ging doen
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |