duur wuppie dan, ding kost misschien 5 eurocent per stuk?quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:14 schreef -Flow- het volgende:
Koop ik voor 25,50 aan boodschappen bij de Albert Heijn, krijg ik niet eens een wuppie.![]()
![]()
![]()
![]()
Gemenerikken!![]()
Een hele boze brief ja! Met veel huilende en boze smileys.quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:15 schreef MUUS het volgende:
Schrijf een boze brief, want dit is schandalig natuurlijk..
Maar dan heb je ook wel watquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
duur wuppie dan, ding kost misschien 5 eurocent per stuk?
Hoe vraag je zoiets man, da's netals het snoepje bij de tandarts op je 25equote:Op donderdag 8 juni 2006 01:19 schreef mrcool het volgende:
Heb je er wel naar gevraagd?
Ik had haast. Maar die lummel achter de kassa was volgens mij een nieuwe want de rest ging ook al niet zo vlot met die jongen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:19 schreef mrcool het volgende:
Heb je er wel naar gevraagd?
Ik heb ook al nooit snoepjes van de tandarts gehad!quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe vraag je zoiets man, da's netals het snoepje bij de tandarts op je 25e.
Hm, ff denken hoor...quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe vraag je zoiets man, da's netals het snoepje bij de tandarts op je 25e.
hahahahaquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:16 schreef Stuart het volgende:
Absurd. Ik zou die wuppie zélf hebben gepakt. Dit hoef je niet te pikken!
Toch zeker wel een brak tolletjequote:Op donderdag 8 juni 2006 01:20 schreef -Flow- het volgende:
[..]
Ik heb ook al nooit snoepjes van de tandarts gehad!![]()
![]()
![]()
![]()
die lummel spaarde zelf de wuppies van al zijn kassaklantenquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:20 schreef -Flow- het volgende:
[..]
Ik had haast. Maar die lummel achter de kassa was volgens mij een nieuwe want de rest ging ook al niet zo vlot met die jongen.![]()
Het was een jongen en bovendien niet eens een leuke jongen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:21 schreef mrcool het volgende:
[..]
Hm, ff denken hoor...
Lieve kassajuf, hoor ik geen Wuppie te krijgen als ik boodschappen voor 15 euro of meer haal?
Vervang kassajuf voor kassajongen!quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:23 schreef -Flow- het volgende:
[..]
Het was een jongen en bovendien niet eens een leuke jongen.![]()
Sterkte!quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:25 schreef -Flow- het volgende:
Ik ga mezelf nu maar in slaap huilen denk ik. Het is me allemaal emotioneel nogal zwaar gevallen.![]()
![]()
Welterusten lieve Fokkertjes!![]()
Tjezis zeg. Bofkont! Je moet maar zo'n geluk hebben!quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:47 schreef DaFan het volgende:
Mn huisgenoot deed voor 16 euro boodschappen, die vroeg of hij er nog 1 kreeg. Toen beaamde ik dat we er inderdaad 1 wilden, toen kreeg ik er ook nog een
Je weet niet wat wuppies zijn? Ben je twaalf, ofzo?quote:Op donderdag 8 juni 2006 02:05 schreef A.Petacchi het volgende:
WTF is het eigenlijk?
Oah! Waar kun je die halen? Staan mooi op mijn monitor naast de Skype-wuppie en de Bril-wuppie!quote:
Kan je jatte bij de rolflsheijn..quote:Op donderdag 8 juni 2006 03:48 schreef chiren het volgende:
Ik zou best een hele kankerdoos van die dingen willen hebben !!!111~~!!!11![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben er net 2 maanden wegquote:Op donderdag 8 juni 2006 08:22 schreef Kikstar het volgende:
Ik heb veel wuppies!!!! Probeer een wuppie leger te maken. Dat is dan het voordeel van een AH medewerker, gratis wuppies. Dus iedereen soliciteren maar!
quote:
Wuppies zijn voor infantiele huismoeders, jankende kutkinders, jengelende oma`s en achterlijke bejaarden en/of studenten die geen leven hebbenquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Wuppies zijn niet de nieuwe flippo's.. Wuppies zijn oneindig veel cooler en eindelijk weer helemaal terug, maar passen niet in een albumWuppies
quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wuppies zijn voor infantiele huismoeders, jankende kutkinders, jengelende oma`s en achterlijke bejaarden en/of studenten die geen leven hebben![]()
Cultuurbarbaar.quote:Op donderdag 8 juni 2006 02:05 schreef A.Petacchi het volgende:
Ik wel maar ik hoefde hem niet.
Wuppie erbij?
Nee dank je
WTF is het eigenlijk?
Yes ik val in de laatste categoriequote:Op donderdag 8 juni 2006 12:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wuppies zijn voor infantiele huismoeders, jankende kutkinders, jengelende oma`s en achterlijke bejaarden en/of studenten die geen leven hebben![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:57 schreef ForzaRob het volgende:
heeft iemand al die Opper-wup gekocht
Die kost 2,50 en 3 strips van die kleine wuppie's, ik ga m denk ik morgen ff halen
Foto !quote:
nogal baggerkwaliteit, maar ach..quote:
Die kijkt me hendig boos !!!quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
nogal baggerkwaliteit, maar ach..
Gisteren nog aan het werk:
[afbeelding]
Daarna thuis bij de kleintjes
[afbeelding]
ik las : wat een barbara barend wupquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:03 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
Wat een Barbaren-Wup is dat zeg , ga m zeker halen morgen
Ik ben boos op Albert Heijn.quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:14 schreef -Flow- het volgende:
Koop ik voor 25,50 aan boodschappen bij de Albert Heijn, krijg ik niet eens een wuppie.![]()
![]()
![]()
![]()
Gemenerikken!![]()
Ik vind 't zielig. Kan ik wat wuppies voor je regelen en ze dan aan je geven?quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:25 schreef -Flow- het volgende:
Ik ga mezelf nu maar in slaap huilen denk ik. Het is me allemaal emotioneel nogal zwaar gevallen.![]()
![]()
Welterusten lieve Fokkertjes!![]()
Wie, die grote wuppie?quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 02:37 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe rofls ik doe nooit boodschappen, maar als me moeder boodschappen gaat doen ga ik zeggen dat ze er 1 mee moet nemenzo vet zijn die dingen.
Btw @ TS gewoon zeggen van:
Ey krijg ik niet zo'n poppetje wat bij de reclame is ?
Wow, da's echt cool.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:24 schreef WeirdMicky het volgende:
Die wuppies ownen de boel.
Maikuuul, je bent er weer.quote:
Stond ik gisteren bij de Appie aan de kassa, gaf die zwaargetatoeerde mocro kassamiep twee wuppies aan haar vriendin die bij haar afrekende, terwijl ze maar voor 25 euro had besteed!quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:14 schreef -Flow- het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gemenerikken!![]()
En mijn vriendin! Vergeet haar niet! Zo'n grote!quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Misschien is het de alto van vroegah (2 jaar geleden, percentueel gezien heel watquote:
Ik heb nog gekeken, maar zag dat nergens staan, kan dat echt dan?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:18 schreef ForzaRob het volgende:
trouwens zonder die bonnen kostie 8 euro geloof ik
quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:15 schreef oor het volgende:
KLOTE ALBERT HEIJN DOOOD MOETEN ZE
De megawuppen zijn al op bij onze AH.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:57 schreef highway101 het volgende:
[..]
Er zijn er bijna 16.000.000 van gemaakt...
Wij kregen er vanmiddag 14.500 binnen!![]()
![]()
Als ze jou dan de wup opsturen en jij mij dat einde bonnetje afknipt en stuurt, ben ik ook blijquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:27 schreef Maikuuul het volgende:
Wie stuurt mij een wuppie op ?
Maak ik er een filmpje mee
Is dat een kleine AH dan?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:33 schreef easy-going het volgende:
[..]
De megawuppen zijn al op bij onze AH.
Actie die 4 weken duurt, en na 3 dagen zijn ze al op
Ze leren het ook nooit bij AH he![]()
Wij hebben een redelijk grote, maar daar waren de kleine wuppies zlefs op..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:34 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Is dat een kleine AH dan?
Hier liggen er zoveel, dat kan nooit in een paar dagen opgehaald worden, echt teveel gewoon.
Sure, als ik de super wuppie van jou krijgquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:33 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Als ze jou dan de wup opsturen en jij mij dat einde bonnetje afknipt en stuurt, ben ik ook blij![]()
Ze komen wel weer nieuw binnen, maar ze kunnen niet extra georderd worden. Er zijn er 700.000 van gemaakt (de MEGA WUPPEN), maar ze worden ingestuwd naar omzet.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:33 schreef easy-going het volgende:
[..]
De megawuppen zijn al op bij onze AH.
Actie die 4 weken duurt, en na 3 dagen zijn ze al op
Ze leren het ook nooit bij AH he![]()
Dan had je die aan mij moeten geven natuurlijkquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:50 schreef Q. het volgende:
Ik heb er maar twee. Ik had er nog eentje extra kunnen krijgen gisteren maar ik wilde hem niet.![]()
Geef er 1 aan mij. NU!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:50 schreef Q. het volgende:
Ik heb er maar twee. Ik had er nog eentje extra kunnen krijgen gisteren maar ik wilde hem niet.![]()
Je had haar moeten slaan!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:00 schreef ChrisJX het volgende:
Ik gister naar de Appie en koop voor een bedrag aan vier wuppies. Krijg ik er geen eenDus ik tegen die meid: En die beestjes? (Ik ga geen wuppie zeggen). Zij graait in die bak en smijt er 3 op de band
Dus nu heb ik een wuppie te weinig en bovendien nog twee rooie ook
ENquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:59 schreef Nyand het volgende:
Met een Wuppie, Wuppie, Wuppie
Staat echt niemand in z’n uppie
![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:00 schreef ChrisJX het volgende:
Dus ik tegen die meid: En die beestjes?
Zij graait in die bak en smijt er 3 op de band
Zijn die er ook in het blauw, of alleen oranje?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:11 schreef Maikuuul het volgende:
Ik krijg alst goed is een mega wuppie van een gozer
Ik vind dat cool. Morgen ga ik dat ook proberen. Als dat niet lukt, sla ik d'r op haar hoofd en snaai ik er gewoon een paar weg.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:00 schreef ChrisJX het volgende:
Dus ik tegen die meid: En die beestjes? (Ik ga geen wuppie zeggen). Zij graait in die bak en smijt er 3 op de band
Hendig sjiek...quote:
is die gozer een beetje verlieft op je?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:11 schreef Maikuuul het volgende:
Ik krijg alst goed is een mega wuppie van een gozer
Denk eerder dat ie hem hendig sjiek vindt!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:07 schreef lesley het volgende:
[..]
is die gozer een beetje verlieft op je?![]()
Nee man is een vriend van een vriendquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:07 schreef lesley het volgende:
[..]
is die gozer een beetje verlieft op je?![]()
Oh, dan krijg je hem zeker, komt wel goed joh! Boh!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee man is een vriend van een vriend
Ja maar ik ben geen moeder, geen student, geen oma, geen bejaarde en nou omdat ik geen student ben kan ik ook geen student zonder leven zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je liegt!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 08:26 schreef Bars het volgende:
Ik kocht voor 14 euro aan vreetwerk bij de AH, en kreeg gelijk 5 wuppie's en 1 megawup gratis van de leuke cassière
Dan krijg je er meteen 10 stuks en moet je opdunderenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:50 schreef MrManiak het volgende:
Miss al gezegd, maar er bestaat iets als een informatiebalie...
Bij ons zijn ze er nog, het meisje voor me bij de kassa had er drie. Maar ik had natuurlijk niet voor 15 euro aan boodschappen vandaagquote:
Op zaterdag niet voor 15 euro aan boodschappen? Waar leef jij op het weekend? Pakje crackersquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:05 schreef ChrisJX het volgende:
Bij ons zijn ze er nog, het meisje voor me bij de kassa had er drie. Maar ik had natuurlijk niet voor 15 euro aan boodschappen vandaag
Bij de Klanderij?! Oh dan ga ik daar geen boodschappen meer doen...ik moet wuppies weetje.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:42 schreef Skv het volgende:
De grote waren op bij de albert in het centrum.
Dacht ik: hebben ze toch nergens, ga morgen nog wel een keer.
Hoor ik godverredomme vanavond pas dat de appie bij mij achter ze wel had
Waar heb ik gezegd dat ik voor het weekend boodschappen nodig hadquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:17 schreef Faat het volgende:
Op zaterdag niet voor 15 euro aan boodschappen? Waar leef jij op het weekend? Pakje crackers
en een fles cola ofzo?
Op zaterdag doe je weekendboodschappen!!!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:01 schreef ChrisJX het volgende:
Waar heb ik gezegd dat ik voor het weekend boodschappen nodig had![]()
Toen heb je het uitgemaakt?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:09 schreef fiekster het volgende:
vriendin van me wilde haar wuppie omruilen voor een oranje ...dus wij bij de appie naarbinnen...
ik dacht al: o nee he....
vraagt ze zo heel blij: Mag ik me wuppie omruilen voor een oranje?
Nee, je kan alleen 3 wuppies met een bijbetaling van E2,50 omruilen voor een grote wuppie *en nog een heel verhaal ... blah, blah, blah*
Ik *lief als ik ben proberen haar voor lul actie te redden* zeg heel hard: Zo daar gáát je weddenschap!
zij net zo hard terug: "Welke weddenschap?"![]()
![]()
Aargh... *trekt haren uit kop*
Je kunt die van mij kopen, voor 30 euro per stuk!quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:14 schreef -Flow- het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gemenerikken!![]()
quote:
Wij hebben ze nogquote:
Eentje staart me nu aan vanaf de bovenkant van m'n schermquote:Op zondag 11 juni 2006 14:12 schreef Skv het volgende:
Godverdomme, gisteren.
Eerst naar de Appie op stadsveld, waar ze de wuppies zouden hebben.
Dat zeiden ze de dag ervoor namelijk bij de appie in het centrum, waar ze op waren.
Kom ik op stadsveld daar, zijn ze op. Komen ook niet meer binnen. Gaaf.
Ze zouden wel vandaag in het centrum komen, dus daar kon ik ook nog heen.
Ik naar het centrum, "nee, meneer, ze zijn er nog niet! Vreemd, ze zijn wel in de bestelling!"
Ik naar mekkelholt (andere kant van de stad) waar er nog 60 lagen.
Kut appie.
Maar ze zijn wel gaaf. Eentje is nu mijn zonnebrilhouder
Me 2, thank God for de personeelsitems =P. (Kassier @ de AHquote:Op zondag 11 juni 2006 12:00 schreef Agiath het volgende:
[..]
Wij hebben ze nog
En ik heb nu ook een wuppie-pet (exclusief voor medewerkers)
Logisch, je koopt daar in als bedrijfquote:Op zondag 11 juni 2006 14:53 schreef miss_schaapje het volgende:
klopt de albert heijn is niet eerlijk nee
ik loop stage op een kinderdagverblijf en we bestellen altijd bij de albertheijn voor heel de week broodd, melk, appelstrop noem maar op voor het dagelijkse leven om te eten en drinken en dat wel 10 groepen en kregen ook geen wuppie
wat een duur woord voor zo'n kutbaanquote:Op maandag 12 juni 2006 21:25 schreef MrManiak het volgende:
Kimske; als kassier mag dat niet, die gaan gewoon weer terug die koker in hoor
Een wuppie of je leven!quote:Op maandag 12 juni 2006 23:35 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ga terug met een pistool om je Wuppie te eisen!![]()
meen je dit serieus?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 03:28 schreef mg794613 het volgende:
gewoon je boodschappen op de band zetten en dan vragen of je er een wuppie bij krijgt...
zo niet mag ze zelf de boodschappen weer opruimen.
een vriend van mij kreeg er zelfs 2 voor dat geldquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:14 schreef -Flow- het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gemenerikken!![]()
Die is leukquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:58 schreef KeessieK het volgende:
ik heb net weer een wup opgehaald..heb hem ook een helmpje gegeven..
[afbeelding]
Oplichters.quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:14 schreef -Flow- het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gemenerikken!![]()
Dit moet wel de kutste en domste kick ooit zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:32 schreef Robsterr het volgende:
[..]
Oplichters.
Waarom wil je nog wuppies? Ik dacht dat die dingen welpies heetten trouwens
Hoezo?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:50 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Dit moet wel de kutste en domste kick ooit zijn.
Ja, en jij gaat daar nog op reageren ook.quote:Op woensdag 16 juli 2008 08:34 schreef BK_102 het volgende:
Sommige mensen hebben echt niks te doen![]()
gaan ze de KLB doorspitten om posts te scoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |