duur wuppie dan, ding kost misschien 5 eurocent per stuk?quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:14 schreef -Flow- het volgende:
Koop ik voor 25,50 aan boodschappen bij de Albert Heijn, krijg ik niet eens een wuppie.![]()
![]()
![]()
![]()
Gemenerikken!![]()
Een hele boze brief ja! Met veel huilende en boze smileys.quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:15 schreef MUUS het volgende:
Schrijf een boze brief, want dit is schandalig natuurlijk..
Maar dan heb je ook wel watquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
duur wuppie dan, ding kost misschien 5 eurocent per stuk?
Hoe vraag je zoiets man, da's netals het snoepje bij de tandarts op je 25equote:Op donderdag 8 juni 2006 01:19 schreef mrcool het volgende:
Heb je er wel naar gevraagd?
Ik had haast. Maar die lummel achter de kassa was volgens mij een nieuwe want de rest ging ook al niet zo vlot met die jongen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:19 schreef mrcool het volgende:
Heb je er wel naar gevraagd?
Ik heb ook al nooit snoepjes van de tandarts gehad!quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe vraag je zoiets man, da's netals het snoepje bij de tandarts op je 25e.
Hm, ff denken hoor...quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe vraag je zoiets man, da's netals het snoepje bij de tandarts op je 25e.
hahahahaquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:16 schreef Stuart het volgende:
Absurd. Ik zou die wuppie zélf hebben gepakt. Dit hoef je niet te pikken!
Toch zeker wel een brak tolletjequote:Op donderdag 8 juni 2006 01:20 schreef -Flow- het volgende:
[..]
Ik heb ook al nooit snoepjes van de tandarts gehad!![]()
![]()
![]()
![]()
die lummel spaarde zelf de wuppies van al zijn kassaklantenquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:20 schreef -Flow- het volgende:
[..]
Ik had haast. Maar die lummel achter de kassa was volgens mij een nieuwe want de rest ging ook al niet zo vlot met die jongen.![]()
Het was een jongen en bovendien niet eens een leuke jongen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:21 schreef mrcool het volgende:
[..]
Hm, ff denken hoor...
Lieve kassajuf, hoor ik geen Wuppie te krijgen als ik boodschappen voor 15 euro of meer haal?
Vervang kassajuf voor kassajongen!quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:23 schreef -Flow- het volgende:
[..]
Het was een jongen en bovendien niet eens een leuke jongen.![]()
Sterkte!quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:25 schreef -Flow- het volgende:
Ik ga mezelf nu maar in slaap huilen denk ik. Het is me allemaal emotioneel nogal zwaar gevallen.![]()
![]()
Welterusten lieve Fokkertjes!![]()
Tjezis zeg. Bofkont! Je moet maar zo'n geluk hebben!quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:47 schreef DaFan het volgende:
Mn huisgenoot deed voor 16 euro boodschappen, die vroeg of hij er nog 1 kreeg. Toen beaamde ik dat we er inderdaad 1 wilden, toen kreeg ik er ook nog een
Je weet niet wat wuppies zijn? Ben je twaalf, ofzo?quote:Op donderdag 8 juni 2006 02:05 schreef A.Petacchi het volgende:
WTF is het eigenlijk?
Oah! Waar kun je die halen? Staan mooi op mijn monitor naast de Skype-wuppie en de Bril-wuppie!quote:
Kan je jatte bij de rolflsheijn..quote:Op donderdag 8 juni 2006 03:48 schreef chiren het volgende:
Ik zou best een hele kankerdoos van die dingen willen hebben !!!111~~!!!11![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben er net 2 maanden wegquote:Op donderdag 8 juni 2006 08:22 schreef Kikstar het volgende:
Ik heb veel wuppies!!!! Probeer een wuppie leger te maken. Dat is dan het voordeel van een AH medewerker, gratis wuppies. Dus iedereen soliciteren maar!
quote:
Wuppies zijn voor infantiele huismoeders, jankende kutkinders, jengelende oma`s en achterlijke bejaarden en/of studenten die geen leven hebbenquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Wuppies zijn niet de nieuwe flippo's.. Wuppies zijn oneindig veel cooler en eindelijk weer helemaal terug, maar passen niet in een albumWuppies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |