quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:55 schreef VoreG het volgende:
Ik dacht dat daar met een het een en ander voor moest enz..
Maar ABN doet dat automagisch
Kunnen jullie die quote wehgalen
Moet zijn http://nieuwemedia.fhj25.nl/Groep5.phpquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Hooltjes
* Da_Sandman vertrekt morgenochtend naar Milaan.
Voor mensen die me in de gaten willen houden ofzo iets, we houden een weblog bij...
http://nieuwemedia.fhj25.nl/Groep25.php
Server not foundquote:Op donderdag 8 juni 2006 00:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Moet zijn http://nieuwemedia.fhj25.nl/Groep5.php
Nu truste
Harstikke dood, die links. Maar oké.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Moet zijn http://nieuwemedia.fhj25.nl/Groep5.php
Nu truste
Idd een wijze lesquote:Op donderdag 8 juni 2006 00:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
VoreG, de volgende keer moet je het aan het begin van een Hools vragen, nóóit aan het eind.
Doet ie het bij jou dan?quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooie site Sandman!
Ik had geen videoband meer over dus ga hem morgen wel even online bekijken.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Die docu over Michiels was cool btw, als we het over die docu op NLD 1 hebben van 22:45 - 23:15 ofzo.
En dat volg ik weer ff niet.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben je ook zo'n nobody in geld overmaken dan?
wat Ambro zegtquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:38 schreef Ambrosius het volgende:
Alweer half twee geweest, mooie tijd om te gaan slapen.
Tsss...quote:
wat Ambro zegtquote:
ja, goed he ?quote:
waar een beetje jus d'orange al niet goed voor isquote:Op donderdag 8 juni 2006 08:54 schreef appelsientje het volgende:
YeahGeen gaatjes, ze vond het er goed uit zien
quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
waar een beetje jus d'orange al niet goed voor is
kan niet wachten op het weekend inderdaadquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]Met vuchtvlees
Al een beetje zin in morgen ?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:16 schreef clauwheee het volgende:Zon
Bijna WKZon
Het leven is moooooooi![]()
![]()
[..]
Echt wel!![]()
Ik denk trouwens dat ik zo eens ruig ga doen.... ik ga een polo aantrekkenquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja precies, het was echt heel goed.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat ik zo eens ruig ga doen.... ik ga een polo aantrekken
Ik heb wel een roze blouse, met een knal roze stropdasquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:26 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Alleen roze polo's bij Danny Buijs zijn ok![]()
waar??? hoe???quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:27 schreef clauwheee het volgende:
Dan mot je vrage! Hoe kun jij als Appelsientje nu achterblijven! De mijne is in behandeling alst goed is.
quote:BEEK EN DONK - Bij een schietpartij in een woonwijk in Beek en Donk (Noord-Brabant) is donderdagmorgen een nog onbekende man om het leven gekomen. Dat meldde een woordvoerster van de politie.
Na de melding werd het slachtoffer omstreeks 0.30 uur dood aangetroffen op de Kloostertuin. De straat werd afgezet voor sporenonderzoek.
De identiteit van de man was donderdagochtend nog niet vastgesteld. De politie voert in de loop van de ochtend een buurtonderzoek uit.
Twaalf rechercheurs onderzoeken de schietpartij. In de loop van de middag hoopt de politie meer te kunnen melden over het slachtoffer en de toedracht.
maar je staat er nog niet echt gekleurd opquote:
als hij bij zijn ouders is, volgens mij pendelt hij tussen B&D en Tilburgquote:
Wat een leven heb je danquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als hij bij zijn ouders is, volgens mij pendelt hij tussen B&D en Tilburg
Klopt als een busquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als hij bij zijn ouders is, volgens mij pendelt hij tussen B&D en Tilburg
tja, niet iedereen blijft tot z'n 40e bij z'n moeder in Oeteldonk wonenquote:
Volgens mij sta ik op het punt mijn propedeuse te halen. Wat had jij ook alweer gestudeerdquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tja, niet iedereen blijft tot z'n 40e bij z'n moeder in Oeteldonk wonen
d'r zijn ook mensen die proberen wat te maken van hun leven en volgen een studie (wellicht een tip)
kijk eens in het WK-icoon topicquote:
had ik dat wel eens verteld dan ?quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgens mij sta ik op het punt mijn propedeuse te halen. Wat had jij ook alweer gestudeerd![]()
Afgestuurdquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Volgens mij sta ik op het punt mijn propedeuse te halen. Wat had jij ook alweer gestudeerd![]()
Kiezen?? Dat lijkt me duidelijk!quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:57 schreef Bluezz het volgende:
Zondagmiddag baby-shower in het vondelpark
Dat wordt kiezen
Mooiquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:45 schreef Suijk het volgende:
Nou, die Al Zarqawi is ook naar zijn 70 maagden toe.
Jij deed rechten toch? Bevalt dat?quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Klopt, ja voor veel mensen is het een "ik weet niet wat ik moet gaan studeren dus ik ga maar rechten doen"-studie. Maar ik vind het wel leuk. En het gaat me goed af. Ik mag dus niet klagen.quote:
Leuk voor de Amerikanen, kunnen ze een succesje melden.quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:45 schreef Suijk het volgende:
Nou, die Al Zarqawi is ook naar zijn 70 maagden toe.
Ik heb ook nog een half jaartje als keuze vak economie gedaan (incl rechten)quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Klopt, ja voor veel mensen is het een "ik weet niet wat ik moet gaan studeren dus ik ga maar rechten doen"-studie. Maar ik vind het wel leuk. En het gaat me goed af. Ik mag dus niet klagen.
Straks tentamen.
Zit pas in het eerste jaar. Heel algemeen nog heb vanalles al gehad. Bestuursrecht, privaatrecht, strafrecht, staatsrecht, Burgelijkprocesrecht Bestuursprocesrecht strafprocesrecht. Dit blok Arbeidsrecht, privacyrecht, ondernemingsrecht en zelfs een aantal niet recht vakken zoals Management en Organisatie en Ethiekquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een half jaartje als keuze vak economie gedaan (incl rechten)
En het is opzich echt interessant.. eigenlijk is het een dikke puzzelstukDoe je ook nog een bepaalde richting?
Oo oke .. ff denken ik heb hoofdzakkelijk privaatrecht gehad.. Weet je al wat je gaat doen de volgende jaren dan? of zie je dat "long the way" ?quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zit pas in het eerste jaar. Heel algemeen nog heb vanalles al gehad. Bestuursrecht, privaatrecht, strafrecht, staatsrecht, Burgelijkprocesrecht Bestuursprocesrecht strafprocesrecht. Dit blok Arbeidsrecht, privacyrecht, ondernemingsrecht en zelfs een aantal niet recht vakken zoals Management en Organisatie en Ethiek![]()
Heb je wel gezegd dat je mod van het WK forum op Fok bent?quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:27 schreef Bos81 het volgende:
Hoi,
net terug van een sollicitatiegesprek
Zal wel weer op niks uitlopen![]()
Is niet ter sprake gekomenquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heb je wel gezegd dat je mod van het WK forum op Fok bent?![]()
Moet je ook op je CV zetten, staat goedquote:
had je het niet zo kunnen sturen ?quote:
Heb je binnenkort geen werk meer dan?quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:27 schreef Bos81 het volgende:
Hoi,
net terug van een sollicitatiegesprek
Zal wel weer op niks uitlopen![]()
Is voor mensen die voetbal kijken tijdens het WK ipv DVD's.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:37 schreef pascalheister het volgende:
waarom zijn die namen van sommige hier oranje
Ben jij Oranjefan? Wil jij een kleurtje tijdens het WK?quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:37 schreef pascalheister het volgende:
morgen begint het WereldKampioenschap voetballen en het elftal van Nederland speelt in Oranje shirts, en de mensen met een oranje naam zijn supporter van dat team !quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:37 schreef pascalheister het volgende:
Nee, ik kan waarschijnlijk nog wel een tijdje werken bij de koekproducent. Maar dat is niet het werk waarvoor ik geleerd heb en wil doen tot mijn 40ste. Dus vandaar dat ik gewoon blijf solliciteren.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb je binnenkort geen werk meer dan?
Yep, groot gelijkquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:40 schreef Bos81 het volgende:
Nee, ik kan waarschijnlijk nog wel een tijdje werken bij de koekproducent. Maar dat is niet het werk waarvoor ik geleerd heb en wil doen tot mijn 40ste. Dus vandaar dat ik gewoon blijf solliciteren.
Nee, ik sta daarvoor veel te stijf van de zenuwen.quote:
Kut, die had ik ergens in een pooltje ingevuld als eerste gele kaart ontvanger, maar ik weet niet meer waarquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:42 schreef borisz het volgende:
rondje van Ballack, die gaat niet mee doen in het openingsduel
quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
morgen begint het WereldKampioenschap voetballen en het elftal van Nederland speelt in Oranje shirts, en de mensen met een oranje naam zijn supporter van dat team !
BIj dezelfde pool waar ik dat ook gedaan hebquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Kut, die had ik ergens in een pooltje ingevuld als eerste gele kaart ontvanger, maar ik weet niet meer waar
dat is nog eens info hequote:
ik heb al meer dan een week geen dvd gezien knap hequote:Op donderdag 8 juni 2006 10:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is voor mensen die voetbal kijken tijdens het WK ipv DVD's.
Omdat het cewl is...quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:37 schreef pascalheister het volgende:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Kut, die had ik ergens in een pooltje ingevuld als eerste gele kaart ontvanger, maar ik weet niet meer waar
Dus je bent de enige op je werk die zit te Fokkenquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:20 schreef Bluezz het volgende:
Als ik hier op mijn werk van site wissel en ik wil weer terug naar fok, kom ik met deze usernaam eerst terug![]()
![]()
http://forum.fok.nl/user/active/92868
Geen idee.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Na hoeveel jaar is een speler voetbal Nederlander? En dus geen minimum salariskosten meer voor oorspronkelijk niet EU-spelers?
Hallo, dat hoor jij als mod gewoon te weten hoor.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Geen idee.
En ik ben nu ook een officiele Fok Oranje Teletoeter.
Ik ook nog niet hoor. Stormlooptopic daar johquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dus je bent de enige op je werk die zit te Fokken
Ik zal m'n onstlagbrief dan maar naar Danny opsturen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hallo, dat hoor jij als mod gewoon te weten hoor.
Hoe oud?quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:30 schreef dndiek het volgende:
Die vermoorde man uit Beek en Donk is de broer van een meisje bij wie ik in de klas heb gezeten
![]()
tegen de 30 denk ikquote:
Dat is waar..... maar toch ken ik heel veel mensen nietquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:38 schreef Suijk het volgende:
Zo groot is Beek en Donk toch niet, dus grote kans dat je iemand via via al kent... Wel triest natuurlijk.
waarom ben jij al oranje?? Jij was later met vragenquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:38 schreef Suijk het volgende:
Zo groot is Beek en Donk toch niet, dus grote kans dat je iemand via via al kent... Wel triest natuurlijk.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Hier mist het woordje niet denk ik?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
waarom ben jij al oranje?? Jij was later met vragen
Ik wil Groen Wit Roodquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:39 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ben jij Oranjefan? Wil jij een kleurtje tijdens het WK?
Ahhhhhhhh ik vind dat zo'n schijthoer he.... (maar altijd nog 100 keer minder erg dan Dooske)quote:
vriendjes politiek, dat is hetquote:
Voortrekkerij!quote:
dat heb ik nou helemaal niet hoorquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:07 schreef DIGGER het volgende:
Ahhhhhhhh ik vind dat zo'n schijthoer he.... (maar altijd nog 100 keer minder erg dan Dooske)
Het topic op Fok dat Ajax, Feyenoord, Den Bosch en alle andere clubs verenigt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Gelieve iedereen even
*hier*
te klikken
Viva la football
Ja, hij wou mij naaien en mij in de vakantie laten terugkomen (en dus voor niks laten werken). En ik ga onder geen voorwaarde terug stage lopen bij die smerige groene achterbakse hond!quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:35 schreef Superheld het volgende:
Das balen, een heel jaar overnieuw..
En jij hebt niks verkeerds gedaan dat het zo ver is gekomen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:36 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ja, hij wou mij naaien en mij in de vakantie laten terugkomen (en dus voor niks laten werken). En ik ga onder geen voorwaarde terug stage lopen bij die smerige groene achterbakse hond!
alleen naar buiten kijken is al genoeg ?quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:21 schreef clauwheee het volgende:
Daar doet mijn baas niet aan. Maar dat mag de pret niet drukken
quote:Police seize Maradona's watches
Maradona was "very polite" throughout the incident, police said
Italian police have stripped two Rolex watches from Argentine football legend Diego Maradona to pay off some of his 30m euros ($39m) in back taxes.
The incident happened as the former star was visiting the city of Naples on Tuesday to play in a charity match.
The tax police said it had a judicial order authorising the seizure of anything of value "within plain sight".
Maradona ran up the debt while playing for Naples in 1984-1990. He says the club should have paid the taxes.
"We were surprised he was wearing [the Rolexes] because he knows that when he comes to Italy he risks losing something," Napoli tax police officer Geremia Guercia told the Associated Press news agency.
He said Maradona "was very polite, very gentle, very calm" throughout the incident.
Together the watches are worth about 10,000 euros, Mr Guercia said.
But he hoped they could fetch far more on auction because of Maradona's enduring fame among football fans.
Last year, Italian police seized his fee for appearing in a televised show.
The footballing legend led Argentina to its 1986 World Cup triumph and captained the national team in the 1990 tournament, when it reached the final.
Oogonsteking gehad, hij wou dat ik niet kwam zolang die oogontsteking niet geheel weg was. Mijn dagen zouden wel gewoon tellen, alleen was hem achter mijn rug om met school bezig hoe dat nu met mijn uren moest doen...quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
En jij hebt niks verkeerds gedaan dat het zo ver is gekomen?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
alleen naar buiten kijken is al genoeg ?
en maar een paar honderd Nederlanders, de rest Duitsers, waarvan vele in het oranjequote:Op donderdag 8 juni 2006 13:59 schreef clauwheee het volgende:
Trouwens, das best veel, tussen de 12 en 15 duizend toeschouwers bij de training van Oranje
Geen last vanquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:01 schreef Againzender het volgende:
Wat een zon zeg, erg lastig om het scherm van je laptop te zien zo
Duitse teletoeters?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en maar een paar honderd Nederlanders, de rest Duitsers, waarvan vele in het oranje![]()
misschien moet ik maar weer binnen gaan zittenquote:
Wat doe je dan allemaal ?? Bier drinken in de zon ?quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:51 schreef rubbereend het volgende:oi
wat een drukke dagen zegFok! schiet er bijna bij in
En dan zijn het ook nog de fietsen van onze opa'squote:Op donderdag 8 juni 2006 14:30 schreef appelsientje het volgende:
Op MTV is de duitse versie van Pimp my ride... maar dan met een fiets....![]()
was dat maar zoquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat doe je dan allemaal ?? Bier drinken in de zon ?
John krijgt al het voetbal zoquote:
donderdag, juni 08, 2006
Ook Duitse Bundesliga naar Talpa
Nog meer voetbal volgend seizoen bij Talpa. De zender mag de komende 3 jaar ook live-wedstrijden en samenvattingen uit de Duitse Bundesliga gaan uitzenden. De Bundesliga behoort tot de meest sterke en boeiende voetbalcompetities van Europa en vormt een welkome aanvulling op het reeds bestaande pakket van voetbalrechten bij Talpa, aldus een woordvoerder.
De zender heeft al de uitzendrechten voor de ere- en eerste divisie, de (uit)wedstrijden van het Nederlands Elftal en Jong Oranje, het EK onder de 21 en de Italiaanse eredivisie.
op dat moment hoop ik aan de oesters en champagne te zitten in Frankrijkquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:46 schreef golfer het volgende:
Nichtje van mij heeft voor a.s. zondagmiddag om 14:00 uur in het Vondelpark een babyshower/annex picknick georganiseerd.
Hoe halen ze het in hun hoofd.
Ik ga dus niet, Bluezz mag alleen daarheen.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:46 schreef golfer het volgende:
Nichtje van mij heeft voor a.s. zondagmiddag om 14:00 uur in het Vondelpark een babyshower/annex picknick georganiseerd.
slim geplandquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:46 schreef golfer het volgende:
jij moet liev doen tegen mijquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:06 schreef clauwheee het volgende:
Niks ervan Bjoor, solidair met de rest!
Ik heb net ff lekker buiten gezetenquote:
eeuh mee doen waaraan??quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Thanks VoreG, Bliksem, Bjoro, Bos81, DG, DIGGER, EW, Glenn, FrankyMcG, Radegast, Suijk en Vaduz voor de ¤ 5!
Ik wacht nog op dat luttele bedrag van:
clauwhee, Da_Sandman en TerrorRobbie
Meedoen kan ook nog, mail maar even dan.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:33 schreef Superheld het volgende:
[..]
En dan zijn het ook nog de fietsen van onze opa's![]()
Dat had ik door, waar kan ik dat vinden?quote:
Moet je DD even een mailtje sturen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat had ik door, waar kan ik dat vinden?
Dat is altijd wel leuk , lijkt me jaquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, een stuk voor de krant schrijven over je eigen club is oke!
doe je wel voorzichtigquote:
Komen jouw schrijfsels ook wel eens online of is het allemaal papierwerk daar in het verre oosten?quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zeker, heb een stuk gemaakt over de successen van het tweede.
SCHat tochquote:
Dat was ik vergeten, dus ik pak de volgende treinquote:
Nee, ze staan ook altijd wel online.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Komen jouw schrijfsels ook wel eens online of is het allemaal papierwerk daar in het verre oosten?
quote:
Weekendquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:12 schreef clauwheee het volgende::
Blij zijn!
Zon!
Vrolijkheid!
Oranje!
Alweer bijna vrijdag!
WK!
Tot zover Clau RatelbandTjakaaaa!
Zorg daar dan ff voor!quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:14 schreef Bluezz het volgende:
Clautjeeeeeeeeeee tis tijd voor je pilletjeeeeeeeeeee![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:31 schreef appelsientje het volgende:
Leuk kleurtje, past wel bij mijn naam
Inderdaadquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:31 schreef appelsientje het volgende:
Leuk kleurtje, past wel bij mijn naam
tja...we houden de moed erin hequote:Op donderdag 8 juni 2006 16:44 schreef clauwheee het volgende:
BluezzieToe, gooie!
![]()
Bjooortje
Zo gaat ie goed, zo gaat ie beter!
volgende week vakantiequote:Op donderdag 8 juni 2006 16:37 schreef DeTolk het volgende:
VOlgende week hele week van 7-13 werken.
Kan ik een hoop WK wedstrijden zien![]()
ik begin met 1 bier, dank u!quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:03 schreef DarkShine het volgende:
Zijn er hier ook nog mensen die geen teletoeter willen zijn?![]()
DIGGER waarschijnlijkquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:03 schreef DarkShine het volgende:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:03 schreef DarkShine het volgende:
Ik.quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:03 schreef DarkShine het volgende:
Ik pas een rondje voor die oranje naam.quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:03 schreef DarkShine het volgende:
Tuurlijk.quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Diep van binnen is iedereen een teletoeter
hoe kom je erafquote:
Dat doe je alleen maar omdat ik zwart ben!quote:
Black is beautiful.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hopsakee.
Nooit gedacht dit ooit te zeggen, maar ik ben weer lekker zwart!
wij hadden er eentje in de CLquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:24 schreef methodmich het volgende:
Niks, maar die mag ook wel eens betalen met dat salaris.
Zaterdag een vrouwelijke grensrechter bij ASWH - WHC, grappig.
http://frontpage.fok.nl/column/4152/1
quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:00 schreef Bos81 het volgende:
Die net boven de cornervlag uitkwam
quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tijdens de warming up, prachitg, langzaam zag het hele vak dat het een vrouw was. Dat was nog ff goed kijken want het was niet echt moeders mooiste
Martin Ross moet het bij zijn boeken houden hij weet echt niks en lult 2 kilometer in de ruimtequote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:54 schreef golfer het volgende:
Martin Ros is echt onnavolgbaar aan het raaskallen.
Cornergebiedquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:54 schreef golfer het volgende:
Martin Ros is echt onnavolgbaar aan het raaskallen.
We komen geheel in het oranje.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:21 schreef DIGGER het volgende:
@Golfer: Je moet dat huis hebben met die grote Italiaanse driekleur
Zelden zo gelachen om een gast.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:23 schreef borisz het volgende:
geweldige uitzending van DWHN
HAZES en tom tom egbersquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Zelden zo gelachen om een gast.
"Kluivert stuurde een SM naar de weduwe"
Als je het maar laat!quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:23 schreef Suijk het volgende:
Even kijken of we voor DIGGER ook zo'n oranje kleurtje kunnen regelen.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:21 schreef Bjoro het volgende:
Tong, we worden kampioen
Marco heeft een nieuwe spits aangetrokken !
[afbeelding]
Dit was een 8+ heerlijkquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Zelden zo gelachen om een gast.
"Kluivert stuurde een SM naar de weduwe"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |