Ja, ga ik zeker doen, ga me nu registreren bij MFquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:08 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Rib-I, kom ook een keertje op MF of bij PV kijken.![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:11 schreef dribbel79 het volgende:
Kolere, dat was wennen, weer een OP maken...heb het standaard gehouden, sorry
Ik ga neer
En die Hertog Jan dan?quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:11 schreef dribbel79 het volgende:
Ik ga neer
ach er staat in ieder geval een Honda inquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:11 schreef dribbel79 het volgende:
Ik ga neer
quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja, ga ik zeker doen, ga me nu registreren bij MF![]()
[..]
![]()
Ik las het net nog jaquote:
Check, waarom denk je dat deel 485 zo lang op zich laat wachten, naar beneden strompelen, koelkast open, bier pakken, openen, mezelf naar boven hijsen en erachter komen dat ik een OP moet maken...moed indrinken etc. etc.quote:
Was best een goeiequote:Op woensdag 7 juni 2006 23:32 schreef bwt het volgende:
Wat een grappenmakers die bollen zeg
Dat zekers..quote:
jij ??quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:43 schreef BazzieK het volgende:
Zie trouwens net dat ik als een van de langsten ben geregistreerd op MF van de Bollen![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dat zekers..![]()
Maarre deze zondag geen meet dus? Naja andere keer dan maar. Is er trouwens nog nieuws over de BBQ? Heb volgens mij weer dingen gemist![]()
Naja oant moarn![]()
Nee joh, anders zaten we nu nog op topic 470quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:52 schreef Fulcrum_X het volgende:
Als je nu even alles in 1 post doet...
nu echt weg.
Helaas....quote:Op donderdag 8 juni 2006 07:29 schreef Faithy het volgende:
als 't maar terug online is als ik op mn werk ben![]()
Zondag moet Ned spelen pisvingerquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dat zekers..![]()
Maarre deze zondag geen meet dus? Naja andere keer dan maar. Is er trouwens nog nieuws over de BBQ? Heb volgens mij weer dingen gemist![]()
Naja oant moarn![]()
dumb assquote:
Zaterdag meet ? Details !!quote:Op donderdag 8 juni 2006 08:42 schreef Makster het volgende:
[..]
Zondag moet Ned spelen pisvinger![]()
Zaterdag wordt er gemeet !
Owja goede morgen![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 08:49 schreef Makster het volgende:
[..]
dumb ass![]()
![]()
Ja en?!?!?!!?! DAN GA JE NIET RIJDEN MAAR KIJKEN NATUURLIJK![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:41 schreef Makster het volgende:
Tering, probeer heel de avond al internet aan de gang te krijgen. Lukt voor geen meter, ben uit frustatie 10 km gaan hardlopen. Mijn vriendin komt thuis van school, ziet mij weer met mijn kop in de meterkast en zegt doodleuk dat ze daar ff een utp kabel vandaan heeft gehaald omdat ze die nodig had![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zie dubbel.![]()
Heb je haar wel een flinke afstraffing gegeven? [afbeelding]
even snel:quote:Op donderdag 8 juni 2006 08:50 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zaterdag meet ? Details !!
En ik ben ook wel benieuwd naar de BBQ ...
Nope, geen idee waar ze vandaan komen en wat 't spul kost, ik ben van de stalling, temperatuur en consumptiequote:Op woensdag 7 juni 2006 23:26 schreef Fulcrum_X het volgende:
Lekker hč, zo'n Jannetje. Heb je ze ook in de reclame gehaald bij Super de Boer (2 voor 17,50 ofzo)? Of vorige week met zo'n oranje voetbal
Ik nok em ook
Fucking gokkerquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kijk wel op www.unibet.com of er bij of afgeschreven is.
Idd, jammer dat internet het niet werktequote:Op donderdag 8 juni 2006 09:12 schreef hicham het volgende:
Heb je tenminste wat gezonds gedaanAls internet het deed zat je met de laptop op je ballen en een bak chips naast je te Fok!MC'en
Ja en? Ik neuk voor het huwelijk, vreet varkensvlees, rook en drink dus toegelaten was ik toch al.quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:25 schreef Makster het volgende:
Fucking gokker![]()
Weetje wel dat je je op glad ijs begeeft meneer HolaanranderGokken = bloeden in de hel!
![]()
Als Nederland het toernooi wint doe ik mijn hond in een oranje verfbad.quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:51 schreef Faithy het volgende:
Oranjefans
gewoon omdat je dan een kleurtje hebt, hey![]()
Och die hond heeft niets te vrezen dus ..quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als Nederland het toernooi wint doe ik mijn hond in een oranje verfbad.![]()
Vriendin weet dat alleen nog niet.![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:56 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Och die hond heeft niets te vrezen dus ..
Kun je niet eens wat geld doorsluizen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:58 schreef Faithy het volgende:
wij mogen indien finales door Oranje worden gespeeld ook in het oranje op de bank verschijnen
ergens, ergens hoop ik dat Nederland de finale haalt.. al heb ik totaal geen oranje kleding
Goed excuus om te gaan shoppenquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:58 schreef Faithy het volgende:
wij mogen indien finales door Oranje worden gespeeld ook in het oranje op de bank verschijnen
ergens, ergens hoop ik dat Nederland de finale haalt.. al heb ik totaal geen oranje kleding
quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ja en? Ik neuk voor het huwelijk, vreet varkensvlees, rook en drink dus toegelaten was ik toch al.
Als ik iets kan verdienen aan voetbal laat ik die kans niet liggen.![]()
ik zag gister in wat regionaal foldermateriaal ook een stofzuiger in voetbaldesignquote:
Ik heb ook warme gevoelens voor jou hoor redneck.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:16 schreef Makster het volgende:
[..]
Tering hypocrietEerst doen alsof het je niet boeit dat Ned speelt, nu je ook je naam nog is in het oranje. Fucking NSB'er
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:24 schreef Faithy het volgende:
en JA, ik ga vast ook wel een paar van de wedstrijden kijkenmaar ik zal er niet heel rouwig om zijn als er wordt verloren
Het heeft z'n voordelen om in een zwarte wijk te wonenquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
ik zag gister in wat regionaal foldermateriaal ook een stofzuiger in voetbaldesign, oranje dakkoffer
en meer vlaggetjes, petjes, hoedjes, toeters etc. dan goed voor me was.
![]()
In de straat waar de oma van mijn vriendin woont hebben ze zelfs de putdeksels oranje gespoten.Hier hangen gelukkig alleen maar wat vlaggetjes en bijbehorende spandoeken.
ik als anti voetbal mens ga zelfs ook kijkenquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:24 schreef Faithy het volgende:
ik heb alleen uitzicht op wat vlaggetjes
das wel leuk
en JA, ik ga de wedstrijden kijkenmaar ik zal er niet heel rouwig om zijn als er wordt verloren
Gisteren bijna in de deur van een toerist gereden. Ik was aan het inhalen op een 2-baansweg en opeens breekt een auto uit de rij om de benzinepomp aan de overkant te bereikenquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:37 schreef Roderick2085 het volgende:moggeh...
wat een file vandaag....
als ik het goed zag iig 2 mensen die niet konden rijden 2x een of meerdere auto's langs de kant met politie erbij
op de a6 was het helemaal erg... een heel stuk stond het stil, daarna reed het heeel langzaam, en daarna was het weer gassen... en mooi dat de politie in de berm stondstelletje ramptoeristen
Zolang je examen geen vaste terugkerende kostenpost wordt is er niets aan de handquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:41 schreef Faithy het volgende:ik heb genoeg geld op mn spaarrekening staan om mn examens te doen
iig 1 keer
Iets verkleinen nog en je hebt een mooie nieuwe avatar.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het heeft z'n voordelen om in een zwarte wijk te wonen![]()
Dan had je deze ook moeten zien...quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:37 schreef BazzieK het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=6123464289553136160&q=Kawasaki
Geweldig
daar hoop ik niet op neequote:Op donderdag 8 juni 2006 10:45 schreef Rib-i het volgende:
Zolang je examen geen vaste terugkerende kostenpost wordt is er niets aan de hand
quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik heb ook warme gevoelens voor jou hoor redneck.![]()
Same bij mijquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:35 schreef richardgie het volgende:
Het hele pleintje hangt hier vol met die pleures vlaggetjes.Is opzich niet zo heel erg behalve als het waait,hoor je die dingen de hele nacht klapperen
.Inderdaad ik ben een hele lichte slaper.En voetbal is dus ook echt mijn ding
.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik als anti voetbal mens ga zelfs ook kijken![]()
heb reclame gezien van Veronica dat ze in de rust dames in lingerie gaan laten voetballendus moet het wel volgen om die tijdens de rust te kunnen zien
![]()
Die zijn allebei zo meesterlijk ...quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:47 schreef koffiekoekje het volgende:
Mogguh![]()
[..]
Dan had je deze ook moeen zien...
http://video.google.com/videoplay?docid=5872184223442430224&q=Kawasaki
tja, voetbal intresseert me geen fuckquote:
Is wel een klein rekeningetje danquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:41 schreef Faithy het volgende:ik heb genoeg geld op mn spaarrekening staan om mn examens te doen
iig 1 keer
Had daar helaas geen invloed meer op.Kwam Dinsdag nacht thuis en toen hingen die dingen er ineensquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:52 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
[..]
Same bij mij
Buurman wilde ze ook voor mijn raam hangen, nou echt niet heh !
ik ben bezig met het zoeken van een bijbaantje voor 2 avondjes in de weekquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:06 schreef richardgie het volgende:
[..]
Is wel een klein rekeningetje dan.Ga je als je je rijbewijs hebt af en toe een motor huren?Is op zich trouwens een goed plan,kan je ook meteen bekijken welke motor bevalt en kan je die eventueel wat later kopen
.
RAAAAUUUSSSSSSS ?!?!?!?!!!?!?quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
tja, voetbal intresseert me geen fuckmaar voor bungelende tieten en strakke broekjes ben ik altijd wel te vinden
![]()
Berkel??? Das hierquote:Op donderdag 8 juni 2006 07:50 schreef Faithy het volgende:
weer een nieuwe aanbidding?
het is veel te lekker weer om te gaan werken
nou ja, stukkie in mn autootje tuffen vind ik nooit ergalsie 't volhoudt...
we gaan ervoor
op naar friggin' Berkel en Rodenrijs
Wat is dat hier johquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:22 schreef -XX- het volgende:
Ben ik hier de enige die voetbal echt helemaal niets vind![]()
Je zou naturlijk ook eerst je rijbewijs kunnen halen,een klein beetje geduld hebben en dan eind Januari begin Februari een "overjarig"modelletje kunnen bestellenquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:13 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik ben bezig met het zoeken van een bijbaantje voor 2 avondjes in de week
daarmee wil ik wel een motor kunnen kopen zo rond oktober
U roept?quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:14 schreef Makster het volgende:
[..]
RAAAAUUUSSSSSSS ?!?!?!?!!!?!?
Hoor je dat hij gaat vreemd!! PIKSTRAF 3 maanden!!![]()
![]()
Brazilië kijken wel jaquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:23 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat is dat hier joh
Voetbal en dan vooral WK is een verplichting !!![]()
Er was een tijd geleden een artikel wat beschreef dat uit onderzoek is gebleken dat kijken naar borsten voor mannen een gezonde inspanning zou zijn...quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
tja, voetbal intresseert me geen fuckmaar voor bungelende tieten en strakke broekjes ben ik altijd wel te vinden
![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:14 schreef Makster het volgende:
[..]
RAAAAUUUSSSSSSS ?!?!?!?!!!?!?
Hoor je dat hij gaat vreemd!! PIKSTRAF 3 maanden!!![]()
![]()
Nee hoorquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:22 schreef -XX- het volgende:
Ben ik hier de enige die voetbal echt helemaal niets vind![]()
Ik denk het ookquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:27 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Er was een tijd geleden een artikel wat beschreef dat uit onderzoek is gebleken dat kijken naar borsten voor mannen een gezonde inspanning zou zijn...
Ik denk dat dat waar is![]()
Alleen kijken?quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:27 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Er was een tijd geleden een artikel wat beschreef dat uit onderzoek is gebleken dat kijken naar borsten voor mannen een gezonde inspanning zou zijn...
Ik denk dat dat waar is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |