quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:01 schreef Brighteyes het volgende:
*spammerdespam*
Hij is er!Onze
Janus
[afbeelding]
ow lastig is dat idd lijkt me. Hier alles wel hoorquote:Op donderdag 8 juni 2006 08:07 schreef Maggie het volgende:Belana
Ik ben vrij, maar de eerste nacht na nachtshift is altijd vreselijk..dus was om 3 uur wakker and have been ever since![]()
Hoe is het met je? Hoe lang nog? oh ik kijk zo wel even in je ticker
JanusBE, Leuk he zo'n beestje in huis
quote:Op donderdag 8 juni 2006 03:39 schreef Maggie het volgende:
[..]
Dan had je ook wel een mooi ]-tje van de } kunnen maken
quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:00 schreef Luchtbel het volgende:
Moeten jullie door die TT ook steeds aan die mop denken van die moeder haai die Foei Jong Haai tegen haar stoute kleine haaitjes zegt![]()
![]()
![]()
Dat is toch zo'n dot stof met ogen en grote voeten die je ergens op kan plakken?quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:44 schreef Luchtbel het volgende:
Weten jullie trouwens allemaal wat een Wuppie is?
Ik herkende ze wel van vroegâh, maar wist niet meer dat ze Wuppie heetten...quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:47 schreef Luchtbel het volgende:
Oh oke, die krijg je schijnbaar bij Albert Heijn maar ik wist niet wat het was. Als enige in Nederland ofzo.
Nou, gewoon zo:quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:03 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe kom je aan zo'n grote? (Ik kom bijna niet meer bij de AH tegenwoordig).
ik kom al 3 jaar niet meer bij de AH maar gelukkig is er googlequote:Met de spaaractie ‘Wup Holland Wup’ deelt Albert Heijn de komende drie weken 15 miljoen Wuppies uit. Klanten krijgen bij elke besteding van ¤15,- een gratis Wuppie. Bij inlevering van drie spaarpunten (die op het lintje van de Wuppie zitten) en bijbetaling van ¤ 2,49 ontvangen klanten een Mega Wup. De spaaractie duurt van 5 juni t/m 2 juli.
Kind laten huilen bij de kassa dusquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:03 schreef Luchtbel het volgende:
Ja maar ik doe nooit voor zoveel geld boodschappen. Tis echt kansloos.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:06 schreef texelonia het volgende:
[..]
Kind laten huilen bij de kassa dus
Als ik er een krijg kan ik 'm wel naar je opsturen hoor, ik hoef die stofdingen nietquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:05 schreef Luchtbel het volgende:
Ik niet. Ik koop alleen Cola en appels.
Ja je moet er wat voor over hebben hoorquote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:10 schreef dutchie het volgende:
Ja, van vader Abraham. Wie anders?
Wij zijn de Wuppies
tsssssssssskquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:47 schreef Luchtbel het volgende:
Oh oke, die krijg je schijnbaar bij Albert Heijn maar ik wist niet wat het was. Als enige in Nederland ofzo.
Ja totdat jij zo lief was om me in te lichten. Sindsdien houden de Wuppies me erg bezig. Zoals je kan zien. Ik wilde alleen kijken of het waar was maar je had gelijk.quote:
OMG! Die handel idd!quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:31 schreef Maggie het volgende:
BE, trouwens : misschien vind je hiero de uberwup, ik zie dat er al een levendige handel is ontstaan
quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:28 schreef Luchtbel het volgende:
maar je had gelijk.
14,95 voor jouquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:39 schreef m@x het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maar als iemand nog een wuppiepunt over heeft.....
![]()
Die zou je toch zo opeten!!!quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:01 schreef Brighteyes het volgende:
*spammerdespam*
Hij is er!Onze
Janus
[afbeelding]
quote:
Jullie vogels vreten ook alles dat los en vast zit tegenwoordig hequote:Op donderdag 8 juni 2006 10:40 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Die zou je toch zo opeten!!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:53 schreef Luchtbel het volgende:
Ja maar dat vind ik zielig voor je, ik snaphet wel, je hebt net een kitten. Hormonen enzo. Geeft niks, wordt na negen maanden vanzelf minder.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:43 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Jullie vogels vreten ook alles dat los en vast zit tegenwoordig he![]()
http://www.ad.nl/multimed(...)er_konijn_79673a.jpg
Wat leuk!quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:53 schreef bixister het volgende:
ik had 'm ook al gezien, zieligggg!
janus is inderdaad zeer schattig BE!erg leuke naam ook.
mijn reisje naar Bangkok eind van 't jaar gaat definitief (nou ja zo goed als zeker) door, heb ik gisteren vernomen. leuk!
quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:19 schreef poemojn het volgende:
hebben jullie je ikea-loten nog bewaard? de winnaar van 10 jaar gratis wonen is nog niet gevonden, en er volgt misschien op 21 juni een nieuwe trekking.. zie ikea-topic in K&W![]()
Pssst...het is het WKquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:47 schreef Jonnetje het volgende:
Alleen kopen we bijna nooit wat bij AH, dus heb ik nog geen EK-wuppies.
Check mijn sig voor nog meer plaatjes.quote:
Daar heb je eigenlijk wel gelijk in idd! Het kost helemaal niets. Maar goed, als het bij elke keer dat je boodschappen gaat doen zou zijn dan zijn die dingen niet aan te slepen natuurlijk.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik weet niet, vind Wuppies wel leuk, maar hoeveel kosten die minidingen om te maken, vijf cent per stuk of zo? En dat krijg je dan bij 15 euro boodschappen... vind ik eigenlijk niet zo'n hele aardige actieSpaar wel door bij de C1000 voor het boodschappenpakket
Vraag hier WK-icoontjes aan #4quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:15 schreef Sugar het volgende:
Weet iemand waar ik mijn icon kan laten WK-pimpen?
ik zag bij montel toevallig een bank die me er wel aan deed denken.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds dolblij mee!
die heb ik laatst wel van dichtbij staan bewonderen. wat een mooie (en lekker ruime!) kast!quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:36 schreef Xanthe het volgende:
Ff vraagje en ik wist niet waar ik m stellen moest , maar heeft iemand hier de Rakke (ikea kast) toevallig aangeschaft?
Een half jaar geleden hadden wij hem ook gezien bij de Ikea en het leek ons dus ook de ideale kast en nu Isis gaat verhuizen naar de nieuwe kamer willen we die graag aanschaffen. Maar nou staat op de site dat de kast uit 1 pakket bestaat van een ruime 120 kg. Wilde dus eigenlijk even checken of dat klopt... Lijkt me een beetje zwaar om dat in 1 keer zo te moeten tillen in en uit de autoquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:37 schreef bixister het volgende:
[..]
die heb ik laatst wel van dichtbij staan bewonderen. wat een mooie (en lekker ruime!) kast!![]()
Eén kast? Lijkt me een nulletje teveel idd....quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:39 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Een half jaar geleden hadden wij hem ook gezien bij de Ikea en het leek ons dus ook de ideale kast en nu Isis gaat verhuizen naar de nieuwe kamer willen we die graag aanschaffen. Maar nou staat op de site dat de kast uit 1 pakket bestaat van een ruime 120 kg. Wilde dus eigenlijk even checken of dat klopt... Lijkt me een beetje zwaar om dat in 1 keer zo te moeten tillen in en uit de auto![]()
Ik heb hemquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:36 schreef Xanthe het volgende:
Ff vraagje en ik wist niet waar ik m stellen moest , maar heeft iemand hier de Rakke (ikea kast) toevallig aangeschaft?
Je kan ook je nick oranje laten pimpenquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:15 schreef Sugar het volgende:
Weet iemand waar ik mijn icon kan laten WK-pimpen?
Waar dan? En wat moet je daarvoor doen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:48 schreef nebelung het volgende:
[..]
Je kan ook je nick oranje laten pimpen![]()
Ben jij Oranjefan? Wil jij een kleurtje tijdens het WK?quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Waar dan? En wat moet je daarvoor doen?
Geen fan maar wil wel eens een oranje naam
Ja, leuk hequote:Op donderdag 8 juni 2006 12:48 schreef nebelung het volgende:
[..]
Je kan ook je nick oranje laten pimpen![]()
Maar hij schijnt uit 4 pakketten te bestaanquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:21 schreef bixister het volgende:
jemig! hij zag er wel super degelijk uit, maar 120 kilo?
Mag je blij zijn dat ik er niet bij wasquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:08 schreef Belana het volgende:
overigens heeft ie van angst natuurlijk het halve kamertje onder gescheten
Ik ben ook als de dood voor spinnen en dit huis maakt het er niet beter op , het zijn hier echt van die vieze dikke zwarte met dikke zwarte (soms iets wat harige) poten. Maar zelfs voor mij is er een oplossing....de electrische vliegenmepper dood ook spinnenquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:41 schreef bixister het volgende:
moeten we lishe misschien nog even waarschuwen dat ze deze pagina beter kan overslaan?
volgens mij word je als moeder wel stukken heldhaftiger in dit soort dingen. ik ben zelf als de dood voor spinnen, maar als er nu een spin op piets kamer zit aarzel ik geen moment en pak 'm. nou ja, hij gaat er dan meestal wel aan hoor, maar ik handel in ieder geval onmiddellijk.
Snel genoeg naar mijn mening en daarna snel in de stofzuiger , kan ie er ook niet meer uit lopenquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:02 schreef bixister het volgende:
brr, dat lijkt me eigenlijk heel smerig, is dat wel een snel genoege dood?
quote:
Ben ook super blij. Vind de kast best prijzig en had verwacht er nog wel even een paar maandjes voor te moeten gaan sparen , maar hub heeft gezegd dat het nu wel uit konquote:
't Is geen geweldige foto Jessie...quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:05 schreef jessie het volgende:
Welke kast, ik zie maar geen foto!
Yup.. !quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:21 schreef Luchtbel het volgende:
Rijstebuil! Kind! Potverdikkie! Ben je bijna jarig?!!!
quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:19 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Janus ! Leuk rood poezenbeest !![]()
Wuppie ! Wuppie !![]()
Dutchie !- Wat lief van Léon !
Bix naar Bangkok !![]()
Rakke voor Xanthe .. !Veel plezier ermee!
Belaan! Held!![]()
Paradijsvogel.. ik ken het ook !![]()
![]()
Ikea !stil zijn plies, ik wil ook weer maar geen centjes!
![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:32 schreef Luchtbel het volgende:
Jeetje Maggie waar je mee omgaat wordt je mee besmet? Zeik Straal
Bix! Gij denkt ook aan alles. (En ja, ik werd helemaal naar toen ik het las. )quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:41 schreef bixister het volgende:
moeten we lishe misschien nog even waarschuwen dat ze deze pagina beter kan overslaan?
ach, weet ik niet. maar als ze de telefoon uit heeft staan zal ze vast nu geen telefoon willen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:00 schreef Sugar het volgende:
Tuurlijk niet, Anitra. Maar ik denk zelfs al was je haar hartsvriendin, dat het misschien nu niet de tijd is voor contact erover?
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:04 schreef Anitra het volgende:
Ik heb ze ondertussen al aan de telfon gehad en Rick komt naar huis nu. Bar wil heel graag dat we komen.
Kijk, dat is dan helemaal goed! Heel veel sterkte Anitra.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:04 schreef Anitra het volgende:
Ik heb ze ondertussen al aan de telfon gehad en Rick komt naar huis nu. Bar wil heel graag dat we komen.
Geef ze een dikke knuffel...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:04 schreef Anitra het volgende:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:16 schreef Yoni het volgende:
pfff.. ik ben blij dat ik al een spijbeldag ingelast had relatie uit
Ja... 't was weer eens te mooi om waar te zijn blijkbaar.quote:
Evenstar, laat gaan joh... Als zij niet beter weet dan dat...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:48 schreef _evenstar_ het volgende:
rijstebuiltje kan je aub je pi veranderen in topic voor thijs.. vind het erg ongepast zo'n smile..
Met veranderen!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:53 schreef Sugar het volgende:
Waarmee dan precies, Rijstebuiltje?
Ik zag het net, Sugarquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:59 schreef Sugar het volgende:
Rewimo, ze heeft het bericht zelf veranderd. Terwijl het gaat om het eeuwige posticoontje...
Ja, ik was het ook al aan het testen, hoe ik er nou bij kom dat het niet kanquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:00 schreef bixister het volgende:
jawel hoor.
Ja dat kan, gewoon je bericht editten en dan kun je ook de PI veranderen bovenaan.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Kan het icoontje wel veranderd worden dan?
Ik dacht van niet...
vroehoeger, toen kon dat niet.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ik was het ook al aan het testen, hoe ik er nou bij kom dat het niet kan
Ja wel, alleen van een topic niet.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Kan het icoontje wel veranderd worden dan?
Ik dacht van niet...
Flink wat koud water in je gezicht, maar dat is niet meer dan wat lapwerk. Een andere optie is komkommer op je ogen, maar goed, daar heb je nu ook niet de tijd voor..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:02 schreef Jonnetje het volgende:
Iemand nog tips voor me om er nu iets opgefrist uit te zien?
koud water...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:02 schreef Jonnetje het volgende:
Iemand nog tips voor me om er nu iets opgefrist uit te zien?
Asociaal? Ach kom nou, handig gekozen is het niet, maar het lijkt me overduidelijk niet kwaad of asociaal bedoeld. Even veranderen, en klaar.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:03 schreef Xanthe het volgende:
Vind dat icoontje ook niet echt gepast , zelfs op het asociale af gezien het verdriet dat er heerst om Thijs. Vaak heb ik zoiets van waar maak je je druk om , maar dit vind ik echt te ver gaan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |