Oepsquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:01 schreef clowncloon het volgende:
Living apart together...maar jij beschrijft een lange afstand relatie, er is geen 'togehter' behalve in vakanties e.d. Dus er geen sprake van LAT.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:14 schreef SSJKliko het volgende:
Ik heb bij edit gekeken, maar zag nergens waar ik de titel kon veranderen..
schattigquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:14 schreef SSJKliko het volgende:
Ik heb bij edit gekeken, maar zag nergens waar ik de titel kon veranderen..
Ik post hier nooit, vandaar.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:23 schreef zoalshetis het volgende:
dinsdag 12 februari 2002 @ 11:21
sorry kon het niet laten![]()
Afgaande op mijn persoonlijke ervaringen: Nee, na een tijdje wil je elkaar echt wel weer gaan zien. En als dat dan niet mogelijk is, is de liefde snel over.quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:53 schreef SSJKliko het volgende:
Wat vinden jullie van lange afstand relaties? En dan bedoel ik niet binnen Nederland, maar over landsgrenzen heen, Noorwegen bijvoorbeeld. Zou dat nou ooit echt werken?
Dat is denk een goed punt waar heel veel mensen zich op verkijken.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:59 schreef zoalshetis het volgende:
nog een belangrijk punt is dat als je elkaar alleen van die paar keer per jaar kent, je waarschijnlijk alleen de leuke kanten van die persoon te zien krijgt. immers je gaat niet de lastige pias/onuitstaanbare bitch uithangen als je elkaar maar een weekje ziet. als je dan besluit elkaar vaker te gaan zien kan er opeens een heel nieuw persoon ontstaan.
Ik neem aan dat het dan toch ook wel met je leeftijd te maken heeft en of je een baan hebt of niet. Iemand zonder baan kan niet zomaar zo vaak heen en weer reizen lijkt mij.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:30 schreef GotC het volgende:
Mijn ouders leerden elkaar kennen op vakantie (m'n moeder had toen ook al m'n broer), zij woonde in Schotland, hij in Nederland. Hij vloog elk weekend naar Schotland, een maand lang, en de laatste keer vroeg hij haar ten huwelijk, en ze zei ja.
Dus wel een korte afstandsrelatie geweest, maar ze zijn nu, 19 jaar later, nog steeds samen
.
Ikzelf zou het er ook wel voor over hebben, mits het persoon het waard is..
ook offtopic: Duh....da's omdat er vroeger een taboe op scheiden was. Scheiden mocht niet want dan werd God boos op je en erger nog de dominee werd dan boos op je en je vrienden en kennissen ook.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:07 schreef Mickje het volgende:
offtopic: Toch vraag ik me af hoe het kan dat tegenwoordig meer scheidingen zijn dan vroeger,
M'n vader werkte toen wel ja idd, en ja, ze waren wat ouder. Leeftijd doet er imo niet zo heel erg veel toe, maar ze waren toendertijd in de 30quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:50 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het dan toch ook wel met je leeftijd te maken heeft en of je een baan hebt of niet. Iemand zonder baan kan niet zomaar zo vaak heen en weer reizen lijkt mij.
Ligt aan je opstelling.quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:53 schreef SSJKliko het volgende:
Wat vinden jullie van lange afstand relaties? En dan bedoel ik niet binnen Nederland, maar over landsgrenzen heen, Noorwegen bijvoorbeeld. Zou dat nou ooit echt werken? En wat als je wilt samen wonen? Dan moet een van de twee toch zijn/haar hele leven in dat andere land opgeven; zou dat het waard zijn?
Uw commentaar graag.
Respect voor heeft.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:54 schreef MirageF1 het volgende:
Mijn vriendin woont 12000 km hier vandaan in Chili. Gaat goed tot nu toe. We houden ook van elkaar en wachten tot het moment dat we allebei naar Engeland kunnen. Elke zomer daar naartoe of zij hier naartoe, als ik geld heb ook s'winters. Ze is het waard en ze denkt hetzelfde over mij.
Het is dus gewoon mogelijk, ligt eraan wat je ervoor over hebt om bij elkaar te zijn.
Ik heb een vriendin die 3 uur reizen ver woont. Ook niet waar je elke dag kan zijn. Dan is dat zeker ook niet voor jou weggelegd.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:55 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Respect voor heeft.
Zou het zelf nóóit kunnen. Als ik op een dag mijn vriendin wil zien, wil ik dat dat kan.
Afstand is relatief. In jouw geval zou ik 't er idd moeilijk mee hebben.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:58 schreef Mickje het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die 3 uur reizen ver woont. Ook niet waar je elke dag kan zijn. Dan is dat zeker ook niet voor jou weggelegd.
Vind het al moeilijk die afstand, maar de liefde overwint die afstand wel, weet niet of ik het zou trekken een vriendin te hebben aan de andere kant van de wereld... dan zie je mekaar helemaal zo weinig. Ben zo iemand die z'n vriendin graag tegen zich aan voelt.
Ik mis mijn vriendin ook heel erg, maar ik geef zoveel om haar dat ik alles wil doen om dit te laten werken. Afstand en geld is niks in vergelijking met wat ik voor haar voel.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:05 schreef Onderbroek het volgende:
ik heb al 1.5 jaar relatie met een zweedse, gaat super.
Het reizen is vrij goed te doen (qua prijs en tijd...ryanair!!)
Natuurlijk mis ik m'n vriendin ook maar daar sta je niet altijd bij stil, ik ben er gewend aan geraakt dat ik haar niet elke dag kan zien.
Och mein liebchen woont in die niederlande (amsterdam) und ich woon in Deutschland.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:12 schreef Beroepsgokker het volgende:
Ik vind de afstand van half Nederland (250 KM) km al een klote eind.
Maar als dat de reden is..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:10 schreef Danny_Ramone het volgende:
De kans dat je betrapt word op vreemdgaan is wel een stuk kleiner.........
toen jij haar nog niet kende zoog ze het chroom van mijn velgen. daarom heb ik haar maar weggedaan...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:57 schreef Rudi-Voller het volgende:
[..]
Och mein liebchen woont in die niederlande (amsterdam) und ich woon in Deutschland.
Ze zuigt bowling ballen door een rietje daarfuhr wol ich best wohl even in mijn BMW stappen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |