quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:01 schreef Brighteyes het volgende:
*spammerdespam*
Hij is er!Onze
Janus
[afbeelding]
ow lastig is dat idd lijkt me. Hier alles wel hoorquote:Op donderdag 8 juni 2006 08:07 schreef Maggie het volgende:Belana
Ik ben vrij, maar de eerste nacht na nachtshift is altijd vreselijk..dus was om 3 uur wakker and have been ever since![]()
Hoe is het met je? Hoe lang nog? oh ik kijk zo wel even in je ticker
JanusBE, Leuk he zo'n beestje in huis
quote:Op donderdag 8 juni 2006 03:39 schreef Maggie het volgende:
[..]
Dan had je ook wel een mooi ]-tje van de } kunnen maken
quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:00 schreef Luchtbel het volgende:
Moeten jullie door die TT ook steeds aan die mop denken van die moeder haai die Foei Jong Haai tegen haar stoute kleine haaitjes zegt![]()
![]()
![]()
Dat is toch zo'n dot stof met ogen en grote voeten die je ergens op kan plakken?quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:44 schreef Luchtbel het volgende:
Weten jullie trouwens allemaal wat een Wuppie is?
Ik herkende ze wel van vroegâh, maar wist niet meer dat ze Wuppie heetten...quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:47 schreef Luchtbel het volgende:
Oh oke, die krijg je schijnbaar bij Albert Heijn maar ik wist niet wat het was. Als enige in Nederland ofzo.
Nou, gewoon zo:quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:03 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe kom je aan zo'n grote? (Ik kom bijna niet meer bij de AH tegenwoordig).
ik kom al 3 jaar niet meer bij de AH maar gelukkig is er googlequote:Met de spaaractie ‘Wup Holland Wup’ deelt Albert Heijn de komende drie weken 15 miljoen Wuppies uit. Klanten krijgen bij elke besteding van ¤15,- een gratis Wuppie. Bij inlevering van drie spaarpunten (die op het lintje van de Wuppie zitten) en bijbetaling van ¤ 2,49 ontvangen klanten een Mega Wup. De spaaractie duurt van 5 juni t/m 2 juli.
Kind laten huilen bij de kassa dusquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:03 schreef Luchtbel het volgende:
Ja maar ik doe nooit voor zoveel geld boodschappen. Tis echt kansloos.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:06 schreef texelonia het volgende:
[..]
Kind laten huilen bij de kassa dus
Als ik er een krijg kan ik 'm wel naar je opsturen hoor, ik hoef die stofdingen nietquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:05 schreef Luchtbel het volgende:
Ik niet. Ik koop alleen Cola en appels.
Ja je moet er wat voor over hebben hoorquote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:10 schreef dutchie het volgende:
Ja, van vader Abraham. Wie anders?
Wij zijn de Wuppies
tsssssssssskquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:47 schreef Luchtbel het volgende:
Oh oke, die krijg je schijnbaar bij Albert Heijn maar ik wist niet wat het was. Als enige in Nederland ofzo.
Ja totdat jij zo lief was om me in te lichten. Sindsdien houden de Wuppies me erg bezig. Zoals je kan zien. Ik wilde alleen kijken of het waar was maar je had gelijk.quote:
OMG! Die handel idd!quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:31 schreef Maggie het volgende:
BE, trouwens : misschien vind je hiero de uberwup, ik zie dat er al een levendige handel is ontstaan
quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:28 schreef Luchtbel het volgende:
maar je had gelijk.
14,95 voor jouquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:39 schreef m@x het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maar als iemand nog een wuppiepunt over heeft.....
![]()
Die zou je toch zo opeten!!!quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:01 schreef Brighteyes het volgende:
*spammerdespam*
Hij is er!Onze
Janus
[afbeelding]
quote:
Jullie vogels vreten ook alles dat los en vast zit tegenwoordig hequote:Op donderdag 8 juni 2006 10:40 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Die zou je toch zo opeten!!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |