Zat ik er ook maar. Ben er ook eens geweest, prachtig land.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:53 schreef Lord Dreamer het volgende:
Leuk planjep LD probeert het allemaal te volgen vanuit maleisië
Hé. Die van jou is weer weg.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:57 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Zat ik er ook maar. Ben er ook eens geweest, prachtig land.![]()
Hij had het verkeerde kleur, en de pagina waar ik de statussen kan aanmaken/wijzigen wil niet meewerken.quote:
Er zit toch een verschil inquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:06 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman vind ziet het verschil amper
Ik wil gewoon blauw blijven
Ja, dat krijgen de moderators ook, maar de niet-mods iets lichter van kleur. Er moet onderscheid blijven eenmaal.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:08 schreef Zwansen het volgende:
Gewoon dezelfde kleur als de crew met koninginnedag had.
nee niets ervan oranje kleur is verplicht voor een WK modquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:06 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman vind ziet het verschil amper
Ik wil gewoon blauw blijven
quote:
Het moderator kleurtje was eerst bijna roodquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:17 schreef CartWOman het volgende:
En nu maar wachten op de eerste azijnpisser die het kleurverschil te klein vindt.![]()
Mja, we kunnen moeilijk voor elk land kleurtje gaan maken, en anders is het een keurboekquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:23 schreef Sjoewe het volgende:
Mag ik wit? De kleur van de Manschaft
[afbeelding]
Ben ik ook goed?quote:
Helaas waren we weer een te vroeg uitgeschakeldquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:23 schreef roelofjan het volgende:
Als fan van de Rode Duivels zou ik graag een rood kleurtje zien...
1 shmoopy is wel genoeg, vind je niet?quote:
Duitsland is niet zomaar een land ehquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:24 schreef Jump het volgende:
[..]
Mja, we kunnen moeilijk voor elk land kleurtje gaan maken, en anders is het een keurboek
[..]
Ben ik ook goed?
Ik ookquote:
Mja dan wil ik Zwart-Rood-Geelquote:
De echte elite is straks gewoon zwart.quote:
Dat ookquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:31 schreef popolon het volgende:
[..]
De echte elite is straks gewoon zwart.
We mailen je binnen nu en enkele uren een rekeningnummer waar je het afgesproken bedrag op kunt storten.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:32 schreef Tiberius het volgende:
Geweldig!! Bedankt voor de snelle service.
Maar je wou rose, gene oranjequote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:45 schreef Jump het volgende:
[..]
Maar je wou rose, gene oranjeDus toch oranje?
Yes please.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:41 schreef Dagonet het volgende:
Is je straat al versierd? Heb je je avatar al aangepast? Is er geen draadje kleding meer dat niet oranje is?
Het enige dat dan nog rest om jouw Oranje gevoel compleet te maken is als je nick dat ook is.
En dat kan!
Meld je nu híer in dit topic aan voor het volgende!
<b><font color=FF9900><i>Jouw nick hier</i> Oranjefan</font color></b>
Voor moderators geldt een iets andere kleur zodat het nog wel duidelijk is wie mod is en wie niet.
<b><font color=FF6600><i>Jouw nick hier</i> moderator</font color></b>
andere crewleden kunnen dezelfde kleur als users krijgen
Een hele maand lang ziet iedereen waar het allemaal écht om draait de komende periode en waarom je soms eventjes niet reageert!
NIET oranje dusquote:
Jij bent de enige met dat tagje hé?quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:47 schreef static het volgende:
[..]
Yes please.
Edit: wel mijn tagje behouden svp.
hij is mij ook wel eens toegedicht andersquote:
`quote:
Ok, dan pas ik gewoon het kleur aan, hoef ik geen nieuw tagje te makenquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:55 schreef static het volgende:
[..]
`
Wel met dát tagje, eerlijk verdiend.
Uiteraard zijn er meer users met andere tagjes.
Oke oke, doe dan ook maar oranjequote:Op woensdag 7 juni 2006 23:48 schreef -Beer- het volgende:
Ik ben voor Frankrijk, mag ik nu het hele WK blauw zijn?![]()
Kun je die van Hugster weer weghalen?quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:57 schreef Jump het volgende:
We delen enkel oranje uit hoor![]()
En er is slechts 1 kleur mogelijk per nick
Maar die Oranje kleur gaat maar twee weken mee?quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:57 schreef Jump het volgende:
We delen enkel oranje uit hoor![]()
En er is slechts 1 kleur mogelijk per nick
quote:
Thank you, nu ga ik proberen om wat oranje in mijn icoontje te krijgen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:56 schreef Jump het volgende:
[..]
Ok, dan pas ik gewoon het kleur aan, hoef ik geen nieuw tagje te maken
quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:58 schreef Simpelweg het volgende:
[..]
Maar die Oranje kleur gaat maar twee weken mee?![]()
*eensch isquote:Op donderdag 8 juni 2006 00:05 schreef Repeat het volgende:
Ik vind wel dat het alleen nog moet kunnen voor mensen die zich vandaag aanmelden, anders komen er teveel mensen mee
quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:07 schreef Jump het volgende:
-- iedereen hierboven wordt nog oranje, de rest even wachten, slaaptijd --
pwnedquote:
Waarom?quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kun je die van Hugster weer weghalen?
Jij lijkt me teveel op Hugster lijkenquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:59 schreef Hugsterr het volgende:
Ja ik!
Dus?quote:
Tadaa.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:59 schreef static het volgende:
[..]
Thank you, nu ga ik proberen om wat oranje in mijn icoontje te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Is nogal misleidend, en er zijn eerder users voor gebandquote:
Hup hup. Ga slapen jijquote:Op donderdag 8 juni 2006 00:15 schreef Jump het volgende:
[..]
Is nogal misleidend, en er zijn eerder users voor geband
Is gewoon die blauwe met een likje oranje verf.quote:
Ej belg, anders ga ik je op msn weer lastig vallen..quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:15 schreef Jump het volgende:
[..]
Tof dat je de haren van de leeuw nog terugziet in het rechtergedeelte van de avatar... of zit ik nu verkeerd te kijken?quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:16 schreef static het volgende:
[..]
Is gewoon die blauwe met een likje oranje verf.
Ik had hem nog ergens staan, iemand heeft hem ooit voor me gefabriekt.
Ziet er zeer goed uitquote:
Kon ik maar een mooie avatar makenquote:Op donderdag 8 juni 2006 00:16 schreef static het volgende:
[..]
quote:
Ik zie het ook.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:17 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Tof dat je de haren van de leeuw nog terugziet in het rechtergedeelte van de avatar... of zit ik nu verkeerd te kijken?
ik zat net nog te denken toen ik je nog met blauwe zag. ik wist dat je ooit een oranje al had.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:16 schreef static het volgende:
[..]
Groen!quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:19 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kut, is waar ook.
Argetijns blauw dan maar.
Je mot natuurlijk wel een oranje of WK-achtig userplaatje nemen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:17 schreef Robin__ het volgende:
Robin__ meld zich als oranje fan!
Sorry meneertjequote:Op donderdag 8 juni 2006 00:15 schreef Jump het volgende:
[..]
Die van mij is oranje achtig maar ik zie nog geen kleurtjequote:Op donderdag 8 juni 2006 00:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Je mot natuurlijk wel een oranje of WK-achtig userplaatje nemen.
Man kijk, m'n UI is zo oranje als een banaan! Ja, door dat bier lijkt het geel, maar illusie he, jeweets!quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Je mot natuurlijk wel een oranje of WK-achtig userplaatje nemen.
Doe's lievquote:Op donderdag 8 juni 2006 00:20 schreef Isdatzo het volgende:
ISDATZO HAT SICH GEMELD, oranje SOFORT!
Huntelaar en oranje. ? Helaaschquote:
Jong Oranje is ook Oranjequote:Op donderdag 8 juni 2006 00:22 schreef X-fi het volgende:
[..]
Huntelaar en oranje. ? Helaasch
Jij wordt zo afgewezen voor een oranje tint
Yup. Kijk hierquote:Op donderdag 8 juni 2006 00:22 schreef the_disheaver het volgende:
IS er ook een anti-oranje functie?
ARGGHHHH
sorry....
Dat zeg ik ....quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:29 schreef DrDentz het volgende:
de verf is op
Alle bouwmarkten zijn dicht.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:30 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Dat zeg ik ....
Maar die is niet open rond deze tijd zeker?![]()
Neem aan het laatstequote:Op donderdag 8 juni 2006 00:31 schreef Mobster273 het volgende:
tot hoe lang duurt dit eiigenlijk?
tot het einde WK
of tot einde Oranje in WK?
Dat is toch even lang ?quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:31 schreef Mobster273 het volgende:
tot hoe lang duurt dit eiigenlijk?
tot het einde WK
of tot einde Oranje in WK?
Succesfanquote:Op donderdag 8 juni 2006 00:32 schreef DrDentz het volgende:
tot oranje eruit ligt, dan wil ik meteen weer zwart zijn !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
als dat zou kunnenquote:
denk 't ook.. ik scheld jump uit op msn en hij reageert nietquote:Op donderdag 8 juni 2006 00:40 schreef Cynix ® het volgende:
Ik denk dat Dagonet en Jump op dit moment afwezig zijn.
ruilen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:42 schreef Even het volgende:
Mag k eigenlijk geen oranjefan achter mn nick ?!
quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:07 schreef Jump het volgende:
-- iedereen hierboven wordt nog oranje, de rest even wachten, slaaptijd --
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |