Zat ik er ook maar. Ben er ook eens geweest, prachtig land.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:53 schreef Lord Dreamer het volgende:
Leuk planjep LD probeert het allemaal te volgen vanuit maleisië
Hé. Die van jou is weer weg.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:57 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Zat ik er ook maar. Ben er ook eens geweest, prachtig land.![]()
Hij had het verkeerde kleur, en de pagina waar ik de statussen kan aanmaken/wijzigen wil niet meewerken.quote:
Er zit toch een verschil inquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:06 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman vind ziet het verschil amper
Ik wil gewoon blauw blijven
Ja, dat krijgen de moderators ook, maar de niet-mods iets lichter van kleur. Er moet onderscheid blijven eenmaal.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:08 schreef Zwansen het volgende:
Gewoon dezelfde kleur als de crew met koninginnedag had.
nee niets ervan oranje kleur is verplicht voor een WK modquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:06 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman vind ziet het verschil amper
Ik wil gewoon blauw blijven
quote:
Het moderator kleurtje was eerst bijna roodquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:17 schreef CartWOman het volgende:
En nu maar wachten op de eerste azijnpisser die het kleurverschil te klein vindt.![]()
Mja, we kunnen moeilijk voor elk land kleurtje gaan maken, en anders is het een keurboekquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:23 schreef Sjoewe het volgende:
Mag ik wit? De kleur van de Manschaft
[afbeelding]
Ben ik ook goed?quote:
Helaas waren we weer een te vroeg uitgeschakeldquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:23 schreef roelofjan het volgende:
Als fan van de Rode Duivels zou ik graag een rood kleurtje zien...
1 shmoopy is wel genoeg, vind je niet?quote:
Duitsland is niet zomaar een land ehquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:24 schreef Jump het volgende:
[..]
Mja, we kunnen moeilijk voor elk land kleurtje gaan maken, en anders is het een keurboek
[..]
Ben ik ook goed?
Ik ookquote:
Mja dan wil ik Zwart-Rood-Geelquote:
De echte elite is straks gewoon zwart.quote:
Dat ookquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:31 schreef popolon het volgende:
[..]
De echte elite is straks gewoon zwart.
We mailen je binnen nu en enkele uren een rekeningnummer waar je het afgesproken bedrag op kunt storten.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:32 schreef Tiberius het volgende:
Geweldig!! Bedankt voor de snelle service.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |