quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:50 schreef jerver73 het volgende:
MTV scat?
yep, en nu nog zijn naamquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:53 schreef dolle_hond het volgende:
met linda de mol
Ja, kwam ik dus ook net achter...foutjequote:Op donderdag 8 juni 2006 11:55 schreef knars het volgende:
al keek ik altijd de DJ Kat Show op Sky Channel en niet op MTV, maar dat terzijde
quote:Einigkeit und Recht und Freiheit
für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle streben
brüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit
sind des Glückes Unterpfand;
blüh' im Glanze dieses Glückes,
blühe, deutsches Vaterland.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:19 schreef bartrid het volgende:
ik dacht Haydn.
Hij heeft inderdaad een liedje gecomponeerd.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:47 schreef peaceman het volgende:
Het friese volkslied?
Hup Holland Hup, laat de leeuw niet in z'n enzovoort?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:48 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad een liedje gecomponeerd.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hup Holland Hup, laat de leeuw niet in z'n enzovoort?
Ik zag laatst 'De Wereld Draait Door' en die man schijnt spoorloos verdwenen te zijn. Serge-Henri Valcke was met een documentaire bezig over hem, maar hij kan dus niet verder...quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:52 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dico van de Meer schreef de muziek en Jan de Cler de tekst.
Scrutinizer + 1
Welke song van wie?quote:You kick me, aah
I will bounce
You pass me
Ooh I'll be happy
When you play with me
So hit me harder
Come on shoot me
And there I go now
Verrek dat heb ik ook gezien.. was een mooi stukkie.. was alleen zijn naam vergeten.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:57 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ik zag laatst 'De Wereld Draait Door' en die man schijnt spoorloos verdwenen te zijn. Serge-Henri Valcke was met een documentaire bezig over hem, maar hij kan dus niet verder...
Voor de verandering een leuk voetbalnummerquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:07 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Futebol van Zuco 103
quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:16 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Jullie hadden natuurlijk ook nog Andre Hazes [...] kunnen noemen
quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:17 schreef jerver73 het volgende:
en ded raggende manne - trap die bal naar voooren !!
Nee, maar ik begrijp wel hoe je daar op komt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:18 schreef ranja het volgende:
Supergrass?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |