hihi leuk meneerTim.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:02 schreef MeneerTim het volgende:
hihi leuk etoile, dank je wel!
Dan heb je je gewone icon nog aanstaan.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:12 schreef Sugar het volgende:
Scarefreak, ik wil 'm wel instellen als webicon, maar op één of andere manier pakt ie 'm niet. Heb 'm ergens geupload, maar hij laat hem niet zien.
Die van Étoile is ook te groot en heeft zelfde uploadprobleem.
Wel bedankt, hoor!
Mocht iemand nog een kleiner iets kmunnen en willen maken, graag.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:55 schreef SVZWnr1 het volgende:
kun je ook iets voor mij doen?? iets met het knvb logo ofsow
Hij is leuk! Dankquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:19 schreef Étoile het volgende:
Sugar: idd, je moet het icoon wat je op fok! hebt even uitschakelen in de manager
M@x: http://i5.tinypic.com/122yzow.gif
Aurelianus: http://i6.tinypic.com/122yzxg.png
quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:36 schreef Remco_h het volgende:
kan iemand mijn pong icoontje veroranjeseren??
quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:36 schreef Remco_h het volgende:
kan iemand mijn pong icoontje veroranjeseren??
Bedankt! hmm,.... met de standaard ftp.exe in WindowsXP uploaden geeft nogal een raar effectquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:19 schreef Étoile het volgende:
Sugar: idd, je moet het icoon wat je op fok! hebt even uitschakelen in de manager
M@x: http://i5.tinypic.com/122yzow.gif
Aurelianus: http://i6.tinypic.com/122yzxg.png
Herkauwer: http://i6.tinypic.com/122zw9s.jpg
Vond het lastig om hem mooi te bewerken, maar kijk maar wat je er van vindt:quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:05 schreef Spekkiemonster het volgende:
Misschien iets leuks in wk-stijl hiermee ?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:02 schreef Yeahinho het volgende:
Mooi dat ik hulp krijg, maar ik word gek van dat geklik (Étoile) en kan niet tegen icoontjes met verkeerde afmetingen (Bjoro
, Tha_Flash
en scarefreak
).
Yeah, de afmeting van een icoon is toch 60x60quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:02 schreef Yeahinho het volgende:
Mooi dat ik hulp krijg, maar ik word gek van dat geklik (Étoile) en kan niet tegen icoontjes met verkeerde afmetingen (Bjoro
, Tha_Flash
en scarefreak
).
Ja maar webicoontjes niet altijd, ze worden wel getoond op 60X60 maar de bron kan een afwijkende maat hebben.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Yeah, de afmeting van een icoon is toch 60x60
Dank u.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:19 schreef Étoile het volgende:
M@x: [afbeelding]
Aurelianus: [afbeelding]
Herkauwer: [afbeelding]
klopt, had ik ook al last van !quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:15 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ja maar webicoontjes niet altijd, ze worden wel getoond op 60X60 maar de bron kan een afwijkende maat hebben.
Nog voor het WK graagquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:09 schreef J.A.N.A. het volgende:
* J.A.N.A. is ook oranjefan![]()
Kan iemand m'n icoontje pimpen![]()
Daar worden ze dus juist lelijk van, die automatisch verkleiningquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
klopt, had ik ook al last van !
heb de plaatjes maar gewoon op normale grootte gemaakt en vervolgens hier op 60x60 omgezet !
deze zit dan op 75x75 zekers ?quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:44 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Daar worden ze dus juist lelijk van, die automatisch verkleining.
En [afbeelding] is trouwens geen 60x60 [afbeelding].
quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:15 schreef MarkusRosenberg het volgende:
[..]
lijkt net of hij z'n tong uit steekt hij moet niet gaan lijken op tong80 he![]()
vind bij die linker de vlag mooierquote:
Nog uploadbaar gehouden ookquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:28 schreef addictivebeat het volgende:
ik wil graag iets met een nederlandse vlaggetje en een oranje kleur(indien mogelijk
)
Dan heb je het gebruik van te weinig kleuren ingesteld.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:11 schreef Nashje het volgende:
Kan één van de makers hier mij advies geven? Ik heb net effe m'n 2 icoontjes bij elkaar gezet:
[afbeelding]
Nu zie je dat dat Huntelaar plaatje niet echt duidelijk is. Klopt. Moet ook zo zijn: [afbeelding]. Wat heb ik fout gedaan?
Mooi icoontjequote:Op donderdag 8 juni 2006 16:46 schreef Fir3fly het volgende:
Kunnen hier wat oranje feestelijkheden aan worden toegevoegd?
[afbeelding]
Thanks!quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:37 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Mooi icoontje.
[afbeelding] >> [afbeelding]
quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:58 schreef NJ het volgende:
[..]
Mooi.
Maar zou je die pet groen kunnen laten, dat je enkel de driekleur op de achtergrond hebt dus. Lijkt me net iets mooier..
Gewoon alle reacties links laten liggen, stug door blijven posten, en vooral niet lezen wat we zeggenquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waar blijft de oranje Drizzt nou?
[afbeelding]
Pakkie en gezicht oranje, achtergrond een wapperende driekleur
Please
Ik lees wel eens ergens overheenquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:41 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Gewoon alle reacties links laten liggen, stug door blijven posten, en vooral niet lezen wat we zeggen.
bedoel je zoals die van mij, maar dan alleen Kuijt?quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:50 schreef Droopie het volgende:
Ik wil graag een Kuijt met nr. 7 op een oranje shirtje.
Net als in de openingspost.
Mijn dank is groot.
Als ie eventueel bewegend kan??quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:50 schreef Droopie het volgende:
Ik wil graag een Kuijt met nr. 7 op een oranje shirtje.
Net als in de openingspost.
Mijn dank is groot.
Ergens tig delen geleden heb ik al een WK-icon voor je geplaatstquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik lees wel eens ergens overheenWat is er dan?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:35 schreef Oblivion het volgende:
Ik zou graag een oranje bal willen hebben...
*lief kijkt....
*Nogmaals alsjeblieft zegt....![]()
Ik hoop dat je het wat vindt..quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:45 schreef davidov het volgende:
Ah eindelijk het topic gevonden
Misschien een beetje lastig...maar kan iemand iets leuks met deze bedenken? (een filter zal waarschijnlijk het eindresultaat worden)
Welk programma gebruik jij voor de bewegende icoontjes?quote:
Denk om je hart mênquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:02 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ergens tig delen geleden heb ik al een WK-icon voor je geplaatst.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als ie eventueel bewegend kan??
Ook nog van Bronckhorst en van persie erbij.
Een beetje feyenoord oranje zeg maar.
quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:45 schreef davidov het volgende:
Ah eindelijk het topic gevonden
Misschien een beetje lastig...maar kan iemand iets leuks met deze bedenken? (een filter zal waarschijnlijk het eindresultaat worden)
misschien omdat je hele avatar matig is?quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:26 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Hmmm die vind ik eigenlijk wel matigno offense
quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:28 schreef WeebI het volgende:
[..]
misschien omdat je hele avatar matig is?![]()
no offence ;]
@ Poncho & Noorman: Erg stoerquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:08 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het wat vindt..
Zo goed als de andere ben ik niet, vooral niet met weinig pixels
[afbeelding]
ik was al bezig:quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:26 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Hmmm die vind ik eigenlijk wel matigno offense
Zoietsquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:31 schreef pussydeluxe het volgende:
Hoi.
Iemand tijd en zin om een WK-icoontje te maken?
Alvast hartelijk dank.
Mooi! Bedanktquote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:28 schreef -Raffie- het volgende:
iemand die mijn icoon wat kan opvrolijken?
Offtopic: zoek eens naar house m.d., een geweldige nieuwe serie met Hugh..quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:33 schreef davidov het volgende:
[..]
@ Poncho & Noorman: Erg stoer(btw: hugh laurie ftw!)
Idd het was nogal een klein plaatje...mocht je nog zin hebben om aan het origineel te sleutelen:
http://i2.photobucket.com/albums/y22/therealalexander/HMB22.jpg
Die is 512x512
quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:07 schreef Rewimo het volgende:
Iemand die La Linea tegen een oranje achtergrond wil plaatsen voor me?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |