Bedankt! hmm,.... met de standaard ftp.exe in WindowsXP uploaden geeft nogal een raar effectquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:19 schreef Étoile het volgende:
Sugar: idd, je moet het icoon wat je op fok! hebt even uitschakelen in de manager
M@x: http://i5.tinypic.com/122yzow.gif
Aurelianus: http://i6.tinypic.com/122yzxg.png
Herkauwer: http://i6.tinypic.com/122zw9s.jpg
Vond het lastig om hem mooi te bewerken, maar kijk maar wat je er van vindt:quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:05 schreef Spekkiemonster het volgende:
Misschien iets leuks in wk-stijl hiermee ?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:02 schreef Yeahinho het volgende:
Mooi dat ik hulp krijg, maar ik word gek van dat geklik (Étoile) en kan niet tegen icoontjes met verkeerde afmetingen (Bjoro
, Tha_Flash
en scarefreak
).
Yeah, de afmeting van een icoon is toch 60x60quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:02 schreef Yeahinho het volgende:
Mooi dat ik hulp krijg, maar ik word gek van dat geklik (Étoile) en kan niet tegen icoontjes met verkeerde afmetingen (Bjoro
, Tha_Flash
en scarefreak
).
Ja maar webicoontjes niet altijd, ze worden wel getoond op 60X60 maar de bron kan een afwijkende maat hebben.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Yeah, de afmeting van een icoon is toch 60x60
Dank u.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:19 schreef Étoile het volgende:
Sugar: idd, je moet het icoon wat je op fok! hebt even uitschakelen in de manager
M@x: [afbeelding]
Aurelianus: [afbeelding]
Herkauwer: [afbeelding]
klopt, had ik ook al last van !quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:15 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ja maar webicoontjes niet altijd, ze worden wel getoond op 60X60 maar de bron kan een afwijkende maat hebben.
Nog voor het WK graagquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:09 schreef J.A.N.A. het volgende:
* J.A.N.A. is ook oranjefan![]()
Kan iemand m'n icoontje pimpen![]()
Daar worden ze dus juist lelijk van, die automatisch verkleiningquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
klopt, had ik ook al last van !
heb de plaatjes maar gewoon op normale grootte gemaakt en vervolgens hier op 60x60 omgezet !
deze zit dan op 75x75 zekers ?quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:44 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Daar worden ze dus juist lelijk van, die automatisch verkleining.
En [afbeelding] is trouwens geen 60x60 [afbeelding].
quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:15 schreef MarkusRosenberg het volgende:
[..]
lijkt net of hij z'n tong uit steekt hij moet niet gaan lijken op tong80 he![]()
vind bij die linker de vlag mooierquote:
Nog uploadbaar gehouden ookquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:28 schreef addictivebeat het volgende:
ik wil graag iets met een nederlandse vlaggetje en een oranje kleur(indien mogelijk
)
Dan heb je het gebruik van te weinig kleuren ingesteld.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:11 schreef Nashje het volgende:
Kan één van de makers hier mij advies geven? Ik heb net effe m'n 2 icoontjes bij elkaar gezet:
[afbeelding]
Nu zie je dat dat Huntelaar plaatje niet echt duidelijk is. Klopt. Moet ook zo zijn: [afbeelding]. Wat heb ik fout gedaan?
Mooi icoontjequote:Op donderdag 8 juni 2006 16:46 schreef Fir3fly het volgende:
Kunnen hier wat oranje feestelijkheden aan worden toegevoegd?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |