Dat word een oranje moffen helmpje in plaats van die hoed!quote:Op donderdag 8 juni 2006 02:17 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
pimp my avatar!
[afbeelding]
Net zoals ik heb?quote:Op donderdag 8 juni 2006 07:31 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat word een oranje moffen helmpje in plaats van die hoed!
En ik heb wat gevonden om mee te werken:quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:47 schreef maartena het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog een mooi icoon waarin ik zowel het Amerikaanse als Nederlandse team aanmoedig.... Ik heb intussen een mooie Amerikaanse voetbal gevonden, maar ja.... ik ben niet zo grafisch creatief. Mischien een draaiende voetbal met aan de ene kant de Amerikaanse en aan de andere kant de Nederlandse vlag?
Iemand die creatief wil gaan wezen zo midden in de nacht?
kwaliteit is omlaag, maar beter lukte me nietquote:Op donderdag 8 juni 2006 02:15 schreef VASND het volgende:
Kan iemand mijne wk-geschikt maken?
Is waarschijnlijk wel veel werk, maar ik denk dattie wel tof kan worden.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:23 schreef Bruce117 het volgende:
oranje kleur als achtergrond mogelijk bij mij ?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:30 schreef alwaysthebest het volgende:
Is er iemand die van mijn mondriaan is leuks kan maken?
Roos-wit-blauw, oranje, leef je uit..
Ook maar een poging gedaan.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:24 schreef Mobster273 het volgende:
ok, ook hier nog ff de vraag opnieuw dan of er iemand een inspiratie overschot heeft en met mijn ethanolmolecuul wat kan
[afbeelding]
ik wissel ze wel per weekquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:59 schreef Noorman het volgende:
[..]
Ook maar een poging gedaan.
[afbeelding]
lijkt net of hij z'n tong uit steekt hij moet niet gaan lijken op tong80 hequote:Op donderdag 8 juni 2006 00:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
stilstaand zou het er ongeveer zo uit kunnen zien
![]()
Deze vind ik mooier dan de vorige![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:14 schreef 19_William_78 het volgende:
Ik wil een totaal nieuw plaatje..![]()
Kan iemand mij voorzien daarvan..?
En natuurlijk iets WK=-achtigs
Hij is toppie! THXquote:
apartquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:16 schreef Bjoro het volgende:
Hier zonder zweedse vlag:
hier het origineel
[afbeelding]
quote:
Moet je hem als webicon gebruiken...quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:01 schreef Sugar het volgende:
Scarefreak, ik krijg de melding dat ie te groot is. Gek is dat.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |