Jezus, aan je spelling te zien is het niet lang geleden dat je een kutkoter was.....quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:40 schreef Nachtdier het volgende:
Vroeger he, dat wil zeggen, in de tijd dat ik nog een kutkoter was van 2 turven hoog, kende ik iemand die voor de lol wel eens kikkers opblaasde met een rietje.
Nu vraag ik me af, heeft dit joch ook een rietje in z'n aars gehad? En zoja, hoe hard daar wel niet in geblaasd moet zijn geweest om deze proporties te krijgen...
Lastig om iets nieuws te verzinnen hè.quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:31 schreef Maikuuul het volgende:
LollerBob
Bobbercopter.quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:31 schreef Maikuuul het volgende:
LollerBob
Babyvet my ass. als die gozer straks 20 is, moeten ze hem het podium op rollen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:49 schreef Raphaelo29 het volgende:
het is slechts babyvet
damn die remix....m'n boxen![]()
Oprollen? Opdoeken die hap!quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Babyvet my ass. als die gozer straks 20 is, moeten ze hem het podium op rollen.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:40 schreef Nachtdier het volgende:
Vroeger he, dat wil zeggen, in de tijd dat ik nog een kutkoter was van 2 turven hoog, kende ik iemand die voor de lol wel eens kikkers opblaasde met een rietje.
Nu vraag ik me af, heeft dit joch ook een rietje in z'n aars gehad? En zoja, hoe hard daar wel niet in geblaasd moet zijn geweest om deze proporties te krijgen...
Wat let je daar iets negatiefs achter te laten?quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:47 schreef CrazyVorteX het volgende:
Er klopt echt geen fuck van dat gastenboek op die site he, hoe kan het nou zijn dat er geen 1 kutopmerking instaat....
''zanger bob, je bent mijn held !''
Ik bedoel wtf...
quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:45 schreef Hathor het volgende:
Als je hem fotosoept met een blauw mutsje is het trouwens net Cartman.
quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:07 schreef X-Naut het volgende:
[..]
[afbeelding]
Geen zin om er veel tijd aan te verspillen
En nog ééntje uit de oude doos:
[..]
quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Babyvet my ass. als die gozer straks 20 is, moeten ze hem het podium op rollen.
Whaha, die armenquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:27 schreef BasEnAad het volgende:
Dit verduidelijkt wel het een en ander, dunkt mij![]()
[afbeelding]
quote:
Dat dikke jong naast hem moet zijn broertje zijnquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:27 schreef BasEnAad het volgende:
Dit verduidelijkt wel het een en ander, dunkt mij![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |