wat een belediging voor dit dierquote:Op zondag 19 februari 2006 21:48 schreef MidnightRambler het volgende:
Ik heb een recentere foto weten te bemachtigen.
[afbeelding]
Copyright Zanger Bob.![]()
Zal wel een dolle boel zijn bij jou in de klas!quote:Op zondag 19 februari 2006 23:34 schreef Maikuuul het volgende:
Zo vetmeestal op school in de klas, zetten we dat liedje op
Ik ga meestal swingenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:34 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Zal wel een dolle boel zijn bij jou in de klas!
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:34 schreef Maikuuul het volgende:
Zo vetmeestal op school in de klas, zetten we dat liedje op
Ja maar wel stiekemquote:
Moet je vooral gaan postenquote:Op maandag 20 februari 2006 00:48 schreef t0y het volgende:
Waarom staat die bolle kontneuker nog steeds in mijn AT, ik begin er nu wel een beetje geirriteerd van te worden
Kzal m wel een paar keer in de maand boosten voor jouquote:Op maandag 20 februari 2006 00:48 schreef t0y het volgende:
Waarom staat die bolle kontneuker nog steeds in mijn AT, ik begin er nu wel een beetje geirriteerd van te worden
Kzal m wel een paar keer in de maand boosten voor jouquote:Op maandag 20 februari 2006 00:48 schreef t0y het volgende:
Alsof dat nog wat uitmaakt, des te eerder is ie vol. Heej, heb jij toevallig zin om je postcount op te krikkenquote:
Hoe kom je erbijquote:Op maandag 20 februari 2006 01:03 schreef t0y het volgende:
[..]
Alsof dat nog wat uitmaakt, des te eerder is ie vol. Heej, heb jij toevallig zin om je postcount op te krikken![]()
gratis bij 2 pakken gouda's glorie frituurvetquote:Op maandag 20 februari 2006 08:55 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ik neem aan dat de single ook is te verkrijgen bij de lokale snackbar??
ROFLquote:Op maandag 20 februari 2006 09:11 schreef MiestOr het volgende:
[..]
gratis bij 2 pakken gouda's glorie frituurvet
onkruid vergaat nietquote:Op maandag 20 februari 2006 13:06 schreef PsyCha het volgende:
DAMN! Heeft die vetklep nog geen hartaanval gehad?
Je zal niet de enige zijn, die gaat kotsen.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:11 schreef Wessiej het volgende:
Dan moet die op het strand in zijn balleknijper optreden met dat liedje.
Dan ga ik kotsen.
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Bôh gek. Die Zanger Bob is vet cool. Hijs chill en fat. De jongen van de straat. Zeker de straat waarin de McDonalds en de Febo staat gevestigd.
Kheb niks aan zn uiterlijk veranderdquote:Op maandag 20 februari 2006 17:33 schreef Elvi het volgende:
Ah kom op mensen... Het is nog maar een kind... Dit is zielig...
Maak liever zn muziek belachelijk, maar niet zn uiterlijk... Dat mag pas alsie in de pubertijd is vind ik![]()
Wij maken hem niet belachelijk. Hij maakt zichzelf belachelijk.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:36 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Kheb niks aan zn uiterlijk veranderdalleen achtergrond
Zn ouders maken hem belachelijkquote:Op maandag 20 februari 2006 17:38 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wij maken hem niet belachelijk. Hij maakt zichzelf belachelijk.
heeft die klodder vet dat echt gezegd?quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:42 schreef eBay het volgende:
'Bob, je bent wel anders dan je vriendjes he?
'Ja.., want ik heb heel veel zangtallent enzo.. en mijn vriendjes niet'
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:42 schreef eBay het volgende:
'Bob, je bent wel anders dan je vriendjes he?
'Ja.., want ik heb heel veel zangtallent enzo.. en mijn vriendjes niet'
![]()
Als je dit soort *muziek* ten gehore brengt, dan vraag je er gewoon om.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:33 schreef Elvi het volgende:
Ah kom op mensen... Het is nog maar een kind... Dit is zielig...
Maak liever zn muziek belachelijk, maar niet zn uiterlijk... Dat mag pas alsie in de pubertijd is vind ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |