Dat zijn laptoptoetsen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Logitech X-flat?
Ben even de precieze benaming kwijt.
Mediamarkt: 20 toetsenborden, geen enkele die normaal was.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:06 schreef NanKing het volgende:
Bij een willekeurige computerwinkel.
Onder de 25 euro moet makkelijk lukken.
Tikt erg fijn als je er aan gewend bent. Maar je wilt een tobo meer zware aanslag?quote:
Mediamarkt is dan ook geen specefieke computerwinkel. Bij een goede pc winkel kun je meestal wel zulke vinden die je zoekt.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Mediamarkt: 20 toetsenborden, geen enkele die normaal was.
Tijpt superfijn als je er aan gewend bent hoor.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:10 schreef pberends het volgende:
Dat zijn laptoptoetsen.
Deze heb ik op een lanparty gekocht in april voor 7 euro of zo.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:12 schreef NanKing het volgende:
[afbeelding]of nog vierkanter?
Maar dan in het zwart.
Moet het trouwens draadloos of bedraad zijn?
Bedraad en niet al te grote rondingen. Die polssteuenen hoeven ook niet.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:12 schreef NanKing het volgende:
[afbeelding]of nog vierkanter?
Maar dan in het zwart.
Moet het trouwens draadloos of bedraad zijn?
Model is perfect, maar die tekens zijn wel handig.quote:
Deze zag ik juist vandaag bij de Makro liggen! Maar dan met evil Vlaggetjesknop, verder wel het klassiek antieke uiterlijk! Nog geen 10 euro.quote:
Die heb ikquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:37 schreef yup het volgende:
[afbeelding]
Had deze gekocht NOOIT meer. Je moet er echt eeeuwen aan wennen
Check eens die enter, backspace en de toetsen aan de rechterkant ervan (page down enzo) welke idioot bedenkt zoeits![]()
Als je fouten vind in een rapport die je eigenlijk nooit maakt, dan weet je dat het toch echt aan de toetsenbord ligt...
Gewoon de standaard Microsoft toetsenbord. Ziet er nog normaal uit en de extra knoppen erop zijn zelfs handig ook nog.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:05 schreef pberends het volgende:
Wat is het toch een hel om een normaal goed toetsenbord zonder fratsen te krijgen. Nee, ik wil geen turboknop. Nee, ik wil geen vage-enter knop. Nee, ik wil geen backspaceknop die net zo klein is als de cijfer-knoppen. Nee, ik wil geen laptop-toetsen. Nee, ik wil geen lcd-schermpje. Nee, ik wil geen surf-knoppen. Nee, ik wil geen lelijk design met allerlei vage ronde gemuteerde vormen.
Iemand een idee waar je wel een normaal toetsenbord kan krijgen? Eisen: (redelijk)vierkant, zwart en/of zilver, zonder allerlei vage knoppen, betaalbaar (onder 25 euri).
Dat van die aanslagen is inderdaad even wennen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:45 schreef yup het volgende:
Ik vind zo een ouwe toetsenbord knap klote hoor, heel lange toetsaanslag meestal, en ook nog eens veel geluid.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat van die aanslagen is inderdaad even wennen.
Dat van het geluid klopt, maar ik heb meestal een koptelefoon op, dus ik hoor het niet meer.
Maar die dingen zijn niet kapot te krijgen, zo goed maken ze ze niet meer vind ik...
Een Duits toetsenbord?quote:
2,99. das 'n mooie prijsquote:
Alleen jammer dat er zo'n ouwe dikke DIN plug aan zit!quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Die ouwe IBM toetsenborden zijn inderdaad geweldig
http://www.daskeyboard.com/quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:32 schreef remlof het volgende:
Die ouwe IBM toetsenborden zijn inderdaad geweldig
quote:
quote:Wat is het toch een hel om een normaal goed toetsenbord zonder fratsen te krijgen. Nee, ik wil geen turboknop. Nee, ik wil geen vage-enter knop. Nee, ik wil geen backspaceknop die net zo klein is als de cijfer-knoppen. Nee, ik wil geen laptop-toetsen. Nee, ik wil geen lcd-schermpje. Nee, ik wil geen surf-knoppen. Nee, ik wil geen lelijk design met allerlei vage ronde gemuteerde vormen.
Iemand een idee waar je wel een normaal toetsenbord kan krijgen? Eisen: (redelijk)vierkant, zwart en/of zilver, zonder allerlei vage knoppen, betaalbaar (onder 25 euri).
Die knoppen tussen de pijltjes en de home-enzovoorts knoppenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |