Geenquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:30 schreef Jarno het volgende:
Dat gedweep ook. Huuuuuuu. Kijk mij eens VERSCHRIKKELIJK! zwanger zijn.
Hier zal ik echt niemand op de hoogte houden van de bevallng hoor, reken daar maar niet op. Dat is iets tussen mijn vrouw, de verloskundige en mij zelf. Ik bel geeneens onze ouders. Al dat gejuich vanaf de zijlijn. Brrr.
En de gynaecologe, en de leerling gynaecologe, en zuster 1, zuster 2, zuster 3, zuster 4, zuster 5, stagaire 1 t/m 12quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:30 schreef Jarno het volgende:
Hier zal ik echt niemand op de hoogte houden van de bevallng hoor, reken daar maar niet op. Dat is iets tussen mijn vrouw, de verloskundige en mij zelf.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:47 schreef Jarno het volgende:
Van dat gejengel om 'beebies' word je ook helemaal misselijk in het zwanger-topic zeg.
"JA GEEF ME EEN BEEBIE WANT IK BEN JAAAARIG PERSEN MEID!!!![]()
![]()
"
Zucht. Maar dit terzijde.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:30 schreef Jarno het volgende:
Dat gedweep ook. Huuuuuuu. Kijk mij eens VERSCHRIKKELIJK! zwanger zijn.
Hier zal ik echt niemand op de hoogte houden van de bevallng hoor, reken daar maar niet op. Dat is iets tussen mijn vrouw, de verloskundige en mij zelf. Ik bel geeneens onze ouders. Al dat gejuich vanaf de zijlijn. Brrr.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:09 schreef YPPY het volgende:
Bij mij krijgen jullie een live verslag (al zal het niet in dit topic zijn) en anders zal het ook niet vreselijk lang duren.![]()
Neehoor, als zij julie wél van wee tot wee op de hoogte wil houden van alle details, moet ze dat vooral doen!quote:
Hoe oud??? Die van ons(jongen 2,5) struikelt al over een zandkorrel..quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:13 schreef BobRooney het volgende:
Die van mij begint beetje te lopen. Ze heeft inmiddels 2 x tand door haar lip gehad, zootje blauwe plekken...ze klimt overal op, en pleurt ook regelmatig op de grond. Het wordt wel steeds leuker moet ik zeggen. Ze heeft het een keer volgehouden een autorit van een uur...ook een uur lang pappa? pappa? pappa? pappa? pappa? pappa? pappa? te zeggen![]()
![]()
Ze is 15 maanden oud. Nog een maandje, en dan loopt ze wel denk ikquote:Op zondag 16 juli 2006 22:25 schreef Kbot2000 het volgende:
[..]
Hoe oud??? Die van ons(jongen 2,5) struikelt al over een zandkorrel..Net z'n vader..
![]()
Maar wel een bikkel, keihard doorgaan..![]()
En dat van papa? papa? ook herkenbaar alleen dan in andere vormen. Meer in de zin van: Wie is dat?(ongeacht of het een wie of wat is) en huh?(achter alles wat je tegen hem zegt)
En de kleine is er ook alquote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:20 schreef Prowl het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog tijd zat maar de babykamer is er al wel voor maar 150,= euro
Vliegen is helemaal geen risico, de enige reden dat vliegmaatschappijen geen zwangere vrouwen meer aan boord willen boven een bepaald aantal weken (en daar valt jouw vrouw nog laaaaaaang niet onder) is dat ze bang zijn voor een bevalling in de lucht.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:19 schreef desiredbard het volgende:
Heren vraagje (meelezende dames ook)
Vrouwlief zou in de komende 3 weken naar de UK moeten vliegen voor haar wek (welke nog niets van de zwangerschap weten)
Ik ben hier op tegen, ik wil vermijdbare risico's vermijden en daar hoort ook vliegen bij.
Nu zijn er eigenlijk geen cijfers bekend betreffende het risico van vliegen en al helemaal niet gedurende het eerste trimester.
Ben ik te overbeschermend.
Like human dads, monkeys gain weight when mate is pregnant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |