goedgekeurdquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:58 schreef liiszle het volgende:
[afbeelding]
meest recente foto.. wel webcam helaas
das mooiquote:
ziet er ook goed uit!quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Oh, en dit ben ik.
[afbeelding]
Bre3ZaH-versie staat in m'n fotoboek.
alleen beetje jammer van al dat ge-'je weet tog!' in je fotoboekquote:
Mooi hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:58 schreef liiszle het volgende:
[afbeelding]
meest recente foto.. wel webcam helaas
Alsof dat serieus isquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:05 schreef liiszle het volgende:
[..]
alleen beetje jammer van al dat ge-'je weet tog!' in je fotoboek
Ik heb hier nog een klassenfoto van B2J liggenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:29 schreef L4mpje het volgende:
Ik ben/was totaal geen actieve (PUB) poster, maar dit topic vind ik wel aardigDus bij deze lever ik zelf ook maar een bijdrage. Deze foto is helaas wel erg onscherp.. als ik binnenkort nieuwe foto's heb, zal ik ze hier ook wel neerzetten
[afbeelding]
Haha ja daar zag ik dr ietsjes anders uit?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een klassenfoto van B2J liggen
Jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:35 schreef L4mpje het volgende:
[..]
Haha ja daar zag ik dr ietsjes anders uit?
Posten die foto'squote:
Mwah, het is meer een frisglasquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:07 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dan weet jij toch duidelijk niet wat cognacglazen zijn
en toch vind ik t jammerquote:
Dr zijn van die mensen die dat tof vindenquote:
quote:
voor mij niet (persoon die zit )quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:14 schreef Jolx het volgende:
Ik neem aan dat je die andere rechts bedoelt?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:50 schreef Haunter het volgende:
Zo ik loop hier ook nog niet zo heeeel lang rond. Maar hier even wat foto's dan:
[afbeelding]
[afbeelding]
En nu wat huidige foto's met een iets korter haar voor de zomer:
[afbeelding]
Slechte kwaliteit, met mobiel gemaakt. Gewoon ouwehoeren met een vriend.
[afbeelding]
Van mijn diplomauitreiking.
Ik vind het wel relaxt; meer tijd s'ochtends en het is lekker op de fiets...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:33 schreef Devolution het volgende:
[..]
ik had en heb precies hetzelfde kapsel, ook van stekelig achtig naar zo kort gegaan een week of 3 terug.
saint tropez.. hadk hem gekocht.. gewoon netjes echt nzow hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:21 schreef muzas het volgende:
[..]
turkije??? of heb je dat shirt eerder gekocht?![]()
Zo heel goedkoop is Tommy niet hoor. Wat vind jij dan dure merken?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:22 schreef Haruhi het volgende:
Als je goedkope rommel zoals Tommy H. al nep moet kopen zou t niet best zijn.
echt.. ja.. de stof of je torso valt al naar beneden door het gewicht van de knopen.. hij schijnt ontiegelijk door... ja echte TH kwaliteitquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:19 schreef spenky het volgende:
[..]
saint tropez.. hadk hem gekocht.. gewoon netjes echt nzow hoor![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:57 schreef liiszle het volgende:
Och wat een gezeik.. tis leuke polo, staat goed... geen probleem verder toch?
Wat zeik je, het ziet er toch goed uitquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:36 schreef muzas het volgende:
[..]
echt.. ja.. de stof of je torso valt al naar beneden door het gewicht van de knopen.. hij schijnt ontiegelijk door... ja echte TH kwaliteit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |