Dr zijn van die mensen die dat tof vindenquote:
quote:
voor mij niet (persoon die zit )quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:14 schreef Jolx het volgende:
Ik neem aan dat je die andere rechts bedoelt?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:50 schreef Haunter het volgende:
Zo ik loop hier ook nog niet zo heeeel lang rond. Maar hier even wat foto's dan:
[afbeelding]
[afbeelding]
En nu wat huidige foto's met een iets korter haar voor de zomer:
[afbeelding]
Slechte kwaliteit, met mobiel gemaakt. Gewoon ouwehoeren met een vriend.
[afbeelding]
Van mijn diplomauitreiking.
Ik vind het wel relaxt; meer tijd s'ochtends en het is lekker op de fiets...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:33 schreef Devolution het volgende:
[..]
ik had en heb precies hetzelfde kapsel, ook van stekelig achtig naar zo kort gegaan een week of 3 terug.
saint tropez.. hadk hem gekocht.. gewoon netjes echt nzow hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:21 schreef muzas het volgende:
[..]
turkije??? of heb je dat shirt eerder gekocht?![]()
Zo heel goedkoop is Tommy niet hoor. Wat vind jij dan dure merken?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:22 schreef Haruhi het volgende:
Als je goedkope rommel zoals Tommy H. al nep moet kopen zou t niet best zijn.
echt.. ja.. de stof of je torso valt al naar beneden door het gewicht van de knopen.. hij schijnt ontiegelijk door... ja echte TH kwaliteitquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:19 schreef spenky het volgende:
[..]
saint tropez.. hadk hem gekocht.. gewoon netjes echt nzow hoor![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:57 schreef liiszle het volgende:
Och wat een gezeik.. tis leuke polo, staat goed... geen probleem verder toch?
Wat zeik je, het ziet er toch goed uitquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:36 schreef muzas het volgende:
[..]
echt.. ja.. de stof of je torso valt al naar beneden door het gewicht van de knopen.. hij schijnt ontiegelijk door... ja echte TH kwaliteit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |