Het is een wekelijkse soap, net als bijvoorbeeld Desperate Housewives. En die horen in FTR .quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:43 schreef Molline het volgende:
Waarom? Het is toch een soap?![]()
Niet dat het wat uitmaakt, aan de reacties te zien heeft er geen hond naar gekeken
![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:38 schreef Molline het volgende:
Het komt er vanavond niet op!!!![]()
vanwege een extra lange eindaflevering van DH
Meld het dan even wil jequote:Op woensdag 21 juni 2006 10:30 schreef Molline het volgende:
Ik blijf het nog wel volgen, kan het nog niet laten gaan ... heb nog steeds de hoop dat het nog leuk gaat worden.![]()
Van mij hoeft het niet hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:24 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar ik ben de slechste niet, kijk volgende week wel even
quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:17 schreef Queen_Bee het volgende:
... en ik ben nog boos dat ze de plek van een leukere serie innemen hehe
Ik ben bang dat dat nog wel even gaat duren, de serie is nu nog te actueel denk ik.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:16 schreef Queen_Bee het volgende:
Laat je het wel weten als je die aanbieding ziet
Nja als iemand slim is doet ie t nu, dan komen ineens heel veel mensen m kopen en wordt ie rijk enzoquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:18 schreef Molline het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat nog wel even gaat duren, de serie is nu nog te actueel denk ik.
Misschien over twintig jaar ...![]()
ik ookquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:16 schreef Pune het volgende:
Het schijnt echt heel confronterend te worden over een episode of 3. Inmiddels heeft de serie me wel dusdanig kunnen boeien dat ik mij ook vanavond weer met een lekker kopje thee voor de tv nestel.
Vind ik ook! Ze komt ontwapenend en authentiek over. Heel goed gecast en heel goed neergezet, met haar funky kledingstijltje.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:25 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ook![]()
ik vind het echt een leuke serie, mooi ook, net als de hoofdrolspeelster, sexy vind ik haar
Best wel.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:19 schreef Molline het volgende:
Heb de afgelopen aflevering gemist.
Is er nog wat noemenswaardigs gebeurd?
nou het was wel indrukwekkend, hoor, die scene op het strand.quote:
Mooi, goed nieuws. Ik hoop ook dat het enkele weken later met Desperate Housewives gaat gebeuren. Dit gebeurt gedeeltelijk omdat er niet elke week Champions League is.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:30 schreef CryARiver het volgende:
88.000 kijkers afgelopen dinsdag. Dat maakt 'Love My Way' de slechtst scorende Dinsdag-avond serie, in jaren op NET5. Ik moet zeggen, mij kan het ook nog niet echt boeien, maar het schijnt heel verslavend te worden over een paar afleveringen.
quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:45 schreef Larisje het volgende:
Ja dat was heel heftig zeg!Ik vond Lou echt een scheetje.
![]()
Geef mij Tom maar! Die rare Sonia....................quote:En die Howard, das wel een lekker ding hè
ja, same herequote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:02 schreef marientje het volgende:
Kunnen we het even over afgelopen dinsdagavond hebben?
Ik heb nog nooit zoiets gezien op televisie (en ik kijk een hoop series)
Ik blijf er maar aan denken, vandaar dat ik toch maar een keer gepost heb.
Wat een heftige aflevering was dat.
Het is jaren geleden dat ik zo moest huilen om tv of film.
Dat was idd een hele heftige scene.. Supergoed geacteerd, het was heel "echt" . Ook ik heb echt gehuild, en dat gebeurt mij normaal gesproken niet snel...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:13 schreef marientje het volgende:
Toen beide oma's op de gang renden en je Frankie al hoorde gillen kreeg ik al kippenvel
en toen ging die deur open...........brrrrrrrrrrrrrrr
Ik kreeg er gewoon pijn in m'n buik van, van dat shot Frankie met Lou in haar armen.
Vreselijk.
Ik was er ook totaal niet op voorbereid.
Na deze aflevering sloeg het in Australië in als een bom, dus misschien hier ook wel.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:30 schreef CryARiver het volgende:
88.000 kijkers afgelopen dinsdag. Dat maakt 'Love My Way' de slechtst scorende Dinsdag-avond serie, in jaren op NET5
Met torrenttopia, het duurde wel heel lang (22 uur!) maar ik heb hem.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:41 schreef Tharalom het volgende:
Waar heb jij ze gedownload? Ik wil die van vorige week ook nog wel een keertje kijken... Ben wel benieuwd naar de aflevering van vanavond...
Nooit te laat om hem te gaan volgen hoor, echt goede seriequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:26 schreef Dandilion het volgende:
ik wilde de serie gaan volgen, de eerste paar afl. ook echt gezien, zapte langs toen ze in het park liepen en er iest gebeurde, daarna weggezapt mnaar andere zender, shit shit shit dat ik net die alf. heb moeten missen. ik heb maar besloten deze serie niet echt vast te gaan volgen.
jammer maar ja..
ozzie rules!!
Ik weet het niet zeker, had het ergens op internet gelezen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:25 schreef Larisje het volgende:
Twee afleveringen van het nieuwe seizoen uitzenden en dan (tijdelijk) stoppen met de serie. Ik hoop het niet, ik vind het toch wel een interessante serie om te volgen!![]()
nee natuurlijk niet (yep dusquote:Op donderdag 14 september 2006 13:21 schreef Molline het volgende:
Heeft iemand hier de rest nog gekeken (via slinkse omwegen) ?
Ja dat zou best kunnen dat het eerste seizoen maar 10 afl. had. Bij net5 zijn ze ergens halverwege het 2e seizoen zomaar gestopt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:51 schreef SunChaser het volgende:
Ben benieuwd, heb net de box van seizoen 1 via UPS binnen. Maar t zijn slechts 10 afleveringen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |