abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38622251
Love My Way
Elke dinsdag om 21.30 uur

'Op mijn dertigste heb ik alles voor elkaar'. Dat is de toekomstvisie van velen. Maar wat als je op je dertigste nog net zo ver ben als tien jaar eerder? De personages van 'Love My Way' bevinden zich in deze situatie en gaan op zoek naar zichzelf en naar hun plaats in het leven.

Hoofdpersoon Frankie is kunstenares en werkt bij een dagblad. Ze woont samen met haar achtjarige dochter Lou en vriend Tom. Haar ex-man Charlie is getrouwd met Julia, die in de eerste aflevering bevalt van hun zoon. Frankie krijgt al snel moeite met het babygeluk van Charlie en Julia.
Ze besluit om haar dochter Lou niet meer om de week bij haar vader te laten logeren, een beslissing die haar relatie met Charlie niet ten goede komt. Dan verschijnt Julia’s ex, Howard, ten tonele om haar hoofd op hol te brengen.

'Love My Way' is op dit moment de populairste dramaserie in Australië. De afgelopen jaren ontving Love My Way in thuisland Australië verschillende AFI en Logie Awards.

Claudia Karvan - Francesca "Frankie" Paige
Asher Keddie - Julia Jackson
Brendan Cowell - Tom Jackson
Dan Wyllie - Charlie Jackson
Sam Worthington - Howard Light
Lynette Curran - Brenda Jackson
Alex Cook - Louise "Lou" Jackson Paige
Max Cullen - Gerry Jackson
Gillian Jones - Di Paige

[ Bericht 6% gewijzigd door Molline op 07-06-2006 13:03:11 ]
pi_38622272
Gisteravond was de eerste aflevering en ik moet zeggen: was er nog niet echt kapot van.
Jullie?
  woensdag 7 juni 2006 @ 13:17:26 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38622923
Heb het niet gezien, maar dit hoort niet in SHO maar in FTR. Schopje dus
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_38625683
Waarom? Het is toch een soap?

Niet dat het wat uitmaakt, aan de reacties te zien heeft er geen hond naar gekeken
  woensdag 7 juni 2006 @ 15:12:10 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38626443
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 14:43 schreef Molline het volgende:
Waarom? Het is toch een soap?

Niet dat het wat uitmaakt, aan de reacties te zien heeft er geen hond naar gekeken
Het is een wekelijkse soap, net als bijvoorbeeld Desperate Housewives. En die horen in FTR .
Real Life Soaps en dagelijkse soaps horen weer in SHO.
Inderdaad misschien een beetje verwarrend, maar zo doen we het hier al sinds jaar en dag .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_38652334
Ik heb gekeken.

Mja, ik vond het wat tegenvallen, maar ik denk wel dat ik de volgende aflevering meekijk, om ze nog een kans te geven. Misschien wordt de serie toch een enorme hit als de personages in dat selecte (piepkleine) wereldje ineens spannende dingen beleven, zoals vreemdgaan, of aids krijgen.
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
pi_38737479
Ik vond het geweldig! Net als die andere Australische serie, Secret Life of us is dit weer een serie met echte mensen, schokkend, heftig en realistisch. Ik heb de episode guide bekeken en er staat nog heel wat te gebeuren!
Ook leuk is dat Claudia Karvan die ook in Secret Life of us zat er nu weer inzit. Je vindt dit leuk als je graag naar Secret Life en Heartbreak High keek.

Het is momenteel de populairste dramaserie in Australie en heeft ie al allerlei awards gewonnen.
pi_38743391
Tja, ik heb het ook gezien maar vond het nu niet bijzonder leuk ofzo. Ik mis Grey's Anatomy
pi_38755535
Ik vond er geen reet aan... Maar ik geef het wel weer een kans, het moet wel leuk zijn, sinds het op de Dinsdag avond is
Does Anyone Care... That Nobody Cares ?
pi_38755854
Ik vond het ook zo rommelig. Op het laatst wist ik nog steeds niet wie nou bij wie hoorde
pi_38756070
Hier wat meer info over de serie en een samenvatting van de eerste aflevering:

Stel: je wordt wakker, je bent dertig, maar je stelt je nog altijd dezelfde vragen als 10 jaar geleden… Love my way is een dramareeks over een stel dertigers die één grote familie zijn. De personages gaan op zoek naar zichzelf en naar een weg in het leven.

Frankie, 31 jaar, is graficus voor een krant en schilderes. Ze woont samen met Tom, een kok in een rehabilitatiecentrum, en haar 8 jarige dochter Lou. Iets verderop in de straat woont Charlie, een 35 jarige architect en surfer. Hij is de vader van Lou en de broer van Tom. Charlie is hertrouwd met Julia, ze verwachten een kind.

Di is de 50 jarige rock and roll moeder van Charlie. Di handelt in tweedehands meubels. Gerry en Brenda, de ouders van Tom en Charlie, zijn taxibestuurders en brengen hun vakanties door op Fiji.

Dinsdag 6 juni:
Aflevering 1: Vertel me jouw dromen
Frankie heeft een speciale date met Felix en leent hiervoor kledij bij Julia. Tom wordt geconfronteerd met een oude bekende. Charlie ontsnapt aan de dagelijkse sleur en gaat surfen, maar hij werkt zich in nesten. Frankie doet een verschrikkelijke ontdekking...
pi_38877005
Wie heeft er nog gekeken?
pi_38877033
Het eerste kwartier, maar toen heeft mijn broertje het eraf gezet. Eerlijk gezegd vond ik het niet eens zo erg.
pi_38896805
Ik heb wel gekeken, maar vindt het een beetje een rare serie. Het is zo verwarrend, ook van de hak op de tak. En had het idee dat je zelf maar uit moet puzzelen wie bij wie hoort, vind dat niet erg duidelijk allemaal.

Neem nou die Frankie, die woont dus samen met Tom maar ze hebben geen relatie?

Vond dat ongeluk ook nogal voorspelbaar, en die wip op de begrafenis ....

Denk iig niet dat ik er voor thuisblijf, vind het allemaal maar zozo.
pi_39037963
Goede serie, vanavond neem ik hem weer op
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_39038043
Het komt er vanavond niet op!!!

vanwege een extra lange eindaflevering van DH
pi_39038142
Kan me niet schelen! Neem hem toch op
pi_39038267
pi_39053863
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 15:38 schreef Molline het volgende:
Het komt er vanavond niet op!!!

vanwege een extra lange eindaflevering van DH

Daar zal iedereen ook erg om treuren
pi_39065512
Het doet mij ook niets. De mensen spreken me niet aan en wat hen overkomt zal me een zorg zijn. Jammer.
pi_39066128
Ik blijf het nog wel volgen, kan het nog niet laten gaan ... heb nog steeds de hoop dat het nog leuk gaat worden.
pi_39068959
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 10:30 schreef Molline het volgende:
Ik blijf het nog wel volgen, kan het nog niet laten gaan ... heb nog steeds de hoop dat het nog leuk gaat worden.
Meld het dan even wil je
pi_39069790
GA vond ik ook niet direct geweldig, denk dat je erin moet groeien.

Ik ga het in ieder geval nog een kans geven. Als het leuk begint te worden, horen jullie het wel.
  woensdag 21 juni 2006 @ 12:25:58 #24
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_39070295
Ik weiger te kijken
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_39072248
want .... ?
  woensdag 21 juni 2006 @ 13:17:24 #26
150152 Queen_Bee
pi_39072364
De voorstukjes trokken me totaal niet, en ik ben nog boos dat ze de plek van een leukere serie innemen hehe
I'm super sonic man
pi_39072655
nou, ik ben dus de enige die het van meet af aan leuk vond

ms moeten jullie wennen aan die Aussie sfeer, manier van doen van de karakters, is natuurlijk heel anders dan Amerikaanse series, welke we natuurlijk veel meer zien.
  woensdag 21 juni 2006 @ 13:24:28 #28
150152 Queen_Bee
pi_39072714
Maar ik ben verslaafd aan McLeod, das ook erg Australisch he

De voorstukjes trokken me gewoon totaal niet

Maar ik ben de slechste niet, kijk volgende week wel even
I'm super sonic man
pi_39073574
Ja, uuh, het is geen verplichting, hè , je hoeft niet te proberen iets leuk te vinden omdat het zo sensationeel aangekondigd is

Een serie spreekt je aan of niet, ik denk dat als het je meteen al tegenstaat , het ook zo blijft
pi_39073653
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 13:24 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar ik ben de slechste niet, kijk volgende week wel even
Van mij hoeft het niet hoor
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 13:17 schreef Queen_Bee het volgende:
... en ik ben nog boos dat ze de plek van een leukere serie innemen hehe
  woensdag 21 juni 2006 @ 13:55:49 #31
150152 Queen_Bee
pi_39073903
Ja ik mis de dinsdagavond nu al
I'm super sonic man
pi_39075349
Yep, de dinsdagavond is nu niet meer wat ie geweest is.

Wat mij betreft doen ze in het volgende tv-seizoen een dinsdag-tv-avondje met
achtereenvolgens DH - GA - Lost, lijkt me helemaal geweldig!
  woensdag 21 juni 2006 @ 14:36:50 #33
150152 Queen_Bee
pi_39075581
Nee niet Lost. Ik heb heeeeeeel veeeel niet gezien omdat ik alles op DVD maar in goede volgorode wilde zien, maar t is zo duur dus k heb nog niets, en dan zou ik nu zo ver vanaf t begin moeten beginnen met kijken zeker Dacht het niet he
I'm super sonic man
pi_39075754
Bij ons kun je LOST ook huren bij Videoland, is dat nog een idee?
  woensdag 21 juni 2006 @ 14:42:39 #35
150152 Queen_Bee
pi_39075810
Dat zou vet zijn als we die hier hadden

En stiekem wil ik ze natuurlijk origineel zelf hebben
I'm super sonic man
pi_39076143
Ik wil ze uiteindelijk ook zelf aan gaan schaffen maar wacht nog steeds op een zeer aantrekkelijke aanbieding.

dat geldt trouwens ook voor 24
  woensdag 21 juni 2006 @ 15:16:40 #37
150152 Queen_Bee
pi_39077096
Laat je het wel weten als je die aanbieding ziet
I'm super sonic man
pi_39077185
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 15:16 schreef Queen_Bee het volgende:
Laat je het wel weten als je die aanbieding ziet
Ik ben bang dat dat nog wel even gaat duren, de serie is nu nog te actueel denk ik.
Misschien over twintig jaar ...
  woensdag 21 juni 2006 @ 15:20:05 #39
150152 Queen_Bee
pi_39077227
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 15:18 schreef Molline het volgende:

[..]

Ik ben bang dat dat nog wel even gaat duren, de serie is nu nog te actueel denk ik.
Misschien over twintig jaar ...
Nja als iemand slim is doet ie t nu, dan komen ineens heel veel mensen m kopen en wordt ie rijk enzo
I'm super sonic man
pi_39093020
Ik moet zelf nog een beetje wennen aan deze serie. Ik blijf voorlopig nog maar even kijken.

Ik heb wel gehoord dat deze serie in het begin heel langzaam gaat en dat het pas na een paar afleveringen echt leuk wordt. Dus nog even afwachten denk ik....
pi_39106165
ik mis grey's anatomy nu is mijn leuke avondje een stuk sneller afgelopen
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_39115941
Ik vind die serie nou niet zo geweldig maar dat moet misschien nog komen
jwt
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:27:27 #43
146142 PetRabbit
Super Furry Animal
pi_39116373
Dat denk ik ook; het is even schrikken als je Grey's Anatomy gewend bent natuurlijk. Waarschijnlijk wordt het leuker na een paar afleveringen, maar ik betwijfel of het ooit zo gaaf gaat worden als Grey's A.
If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through.
pi_39511769
Het schijnt echt heel confronterend te worden over een episode of 3. Inmiddels heeft de serie me wel dusdanig kunnen boeien dat ik mij ook vanavond weer met een lekker kopje thee voor de tv nestel.
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
pi_39512031
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 17:16 schreef Pune het volgende:
Het schijnt echt heel confronterend te worden over een episode of 3. Inmiddels heeft de serie me wel dusdanig kunnen boeien dat ik mij ook vanavond weer met een lekker kopje thee voor de tv nestel.
ik ook

ik vind het echt een leuke serie, mooi ook, net als de hoofdrolspeelster, sexy vind ik haar
pi_39512134
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 17:25 schreef milagro het volgende:

[..]

ik ook

ik vind het echt een leuke serie, mooi ook, net als de hoofdrolspeelster, sexy vind ik haar
Vind ik ook! Ze komt ontwapenend en authentiek over. Heel goed gecast en heel goed neergezet, met haar funky kledingstijltje.
pi_39599598
Heb de afgelopen aflevering gemist.

Is er nog wat noemenswaardigs gebeurd?
pi_39600201
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 11:19 schreef Molline het volgende:
Heb de afgelopen aflevering gemist.

Is er nog wat noemenswaardigs gebeurd?
Best wel.

Frankie leert een politieagent kennen, nadat hij haar aanhoudt wegens rijden onder invloed.
Als ze met hem afspreekt bij haar thuis voor een "gezellig onderonsje" , weet de depressieve huisgenoot Tom zijn pistool te bemachtigen en vlucht ermee weg. Frankie en paniekerige agent vinden hem uiteindelijk op het strand, waar Tom een paar schoten in de lucht lost en dan op de agent richt, die natuurlijk peulen schijt , Tom schiet vervolgens pistool leeg langs de agent heen, en stort dan in.
Agent pakt pistool terug, geeft Tom een paar flinke klappen en schoppen, scheldt Frankie uit en loopt weg, Frankie troost Tom , einde aflevering

Verder nog wat gedoe rond Julie en Charlie, allebei weer aan het werk, en Julie die het allemaal nog niet aan kan, en geen steun vindt bij Charlie.
En Frankies moeder, Di, die een hotelletje induikt met haar getrouwde minnaar, die op een gegeven moment plots weer naar huis moet, een gefrustreerde Di achterlatend.

Ik heb de eerste 25 minuten of zo gemist, maar dit is wat ik gezien heb dus
pi_39603352
Hm, niet veel gemist dus.
pi_39603535
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 13:14 schreef Molline het volgende:
Hm, niet veel gemist dus.
nou het was wel indrukwekkend, hoor, die scene op het strand.

maar ja, je hoeft niet te kijken, hè, ik lees hier alleen maar negatieve dingen van sommigen en dan toch blijven kijken
pi_39608110
88.000 kijkers afgelopen dinsdag. Dat maakt 'Love My Way' de slechtst scorende Dinsdag-avond serie, in jaren op NET5. Ik moet zeggen, mij kan het ook nog niet echt boeien, maar het schijnt heel verslavend te worden over een paar afleveringen.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 22:54:32 #52
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_39620596
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 15:30 schreef CryARiver het volgende:
88.000 kijkers afgelopen dinsdag. Dat maakt 'Love My Way' de slechtst scorende Dinsdag-avond serie, in jaren op NET5. Ik moet zeggen, mij kan het ook nog niet echt boeien, maar het schijnt heel verslavend te worden over een paar afleveringen.
Mooi, goed nieuws. Ik hoop ook dat het enkele weken later met Desperate Housewives gaat gebeuren. Dit gebeurt gedeeltelijk omdat er niet elke week Champions League is.
pi_39683409
Ik denk (en hoop) nog steeds dat het uiteindelijk leuk gaat worden ...
pi_39954620
Ik vind het nu officieel leuk, al ben ik nog niet bereid om ervoor thuis te blijven. Ik heb even moeten wennen aan de Australische insteek; drama met een rauw randje, zo komt het over.
Het acteerwerk vind ik werkelijk formidabel en de manier waarop scènes neergezet worden... die huilbui van Charlie vanavond, vanuit de stilte en dan minutenlang on screen, dat raakt me wel, ergens.
pi_40399837
Wat een aflevering was dat vanavond
pi_40400319
Ja dat was heel heftig zeg! Ik vond Lou echt een scheetje.
pi_40400947
Wat is er gebeurd met Lou? Hoe kwam dit?? Ik heb het eerste (en grootste) deel van de aflevering gemist!!! Help.. wie weet meer... wordt dit herhaald??

Yo
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 22:32 schreef milagro het volgende:
Wat een aflevering was dat vanavond
pi_40401180
Ik wil 't echt graag weten.. wie o wie??
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 22:45 schreef Larisje het volgende:
Ja dat was heel heftig zeg! Ik vond Lou echt een scheetje.
pi_40402060
Lou ging samen met Frankie en de vrouw van Charlie ( ben even haar naam kwijt) wandelen in het park. Ze viel ineens van haar stepje af en toen hebben ze een ambulance gebeld, maar dat heeft dus niet geholpen. Ze had als ik het goed heb: een erfelijke aandoening aan haar hart die je niet makkelijk kan opmerken.
pi_40402146
Thanx!!

Yolanda
pi_40415681

ik zocht op fok naar topic over love my way en kon niks vinden,
sorry niet goed gekeken er is er (gelukkig) wel 1
ik kijk de serie vanaf afl. 1 en vind het geweldig
en dan gisteravond................................... ....
pi_40455037
Hier hetzelfde... Eindelijk het topic gevonden! Ik ben ook verslaafd aan deze serie, en blijf er dus ook echt voor thuis! De aflevering van dinsdag was echt heftig... Vooral toen Frankie Lou in het ziekenhuis vasthield en zo hartverscheurend huilde...

Heb één vraagje (heb 1 aflevering gemist en daar is het waarschijnlijk in uitgelegd)
Waarom vindt de vrouw van Charlie het zo erg als hij gaat surfen? Waarom liegt hij daar telkens over? Daar wordt telkens heel geheimzinnig over gedaan...
live life
pi_40456943
Jeetje wat een rustig topic zeg, er wordt bijna niet gereageerd!
Jammer hoor, waarschijnlijk door vakantieperiode en het mooie weer van de afgelopen paar weken
(niet afgelopen paar dagen )
Ik hoop echt dat de serie hier gaat leven en dat er hevig op los gekletst gaat worden.

Tharalom:ik weet ook niet waarom Charlie niet mag surfen, ik heb ook 1 afl. gemist en misschien is dat
dezelfde als jij (afl.4), en nu jij het er zo over hebt ben ik ook wel benieuwd.
pi_40457861
Ja... Snap ook niet goed dat dit topic zo rustig is, vind het zo'n goede serie!
Vond één aflevering wat minder, volgens mij die van twee weken geleden, maar de rest van de afleveringen... Njammie

Dat van dat surfen krijgt vast nog wel een staartje, daar wordt namelijk vrijwel iedere aflevering aandacht aan besteedt...

En die Howard, das wel een lekker ding hè

Wie van jullie volgde vroeger ook de serie Hartbreak High? Zo ja, heb je Con nog voorbij zien komen in Love My Way? Volgens mij was het de 2e aflevering (Hij speelde die jongen die zichzelf doodreed )
live life
pi_40458695
Kunnen we het even over afgelopen dinsdagavond hebben?
Ik heb nog nooit zoiets gezien op televisie (en ik kijk een hoop series)

Ik blijf er maar aan denken, vandaar dat ik toch maar een keer gepost heb.
Wat een heftige aflevering was dat.
Het is jaren geleden dat ik zo moest huilen om tv of film.
pi_40458773
quote:
En die Howard, das wel een lekker ding hè
Geef mij Tom maar! Die rare Sonia....................
pi_40458880
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 19:02 schreef marientje het volgende:
Kunnen we het even over afgelopen dinsdagavond hebben?
Ik heb nog nooit zoiets gezien op televisie (en ik kijk een hoop series)

Ik blijf er maar aan denken, vandaar dat ik toch maar een keer gepost heb.
Wat een heftige aflevering was dat.
Het is jaren geleden dat ik zo moest huilen om tv of film.
ja, same here
zoals ook Charlie kwam aanrennen in het ziekenhuis en dan het besef

ik wilde dat ik het op genomen had, om nog eens lekker te kunnen janken met een excuus
maar wat een prachtige aflevering, zo goed geacteerd .
pi_40459000
Toen beide oma's op de gang renden en je Frankie al hoorde gillen kreeg ik al kippenvel
en toen ging die deur open...........brrrrrrrrrrrrrrr
Ik kreeg er gewoon pijn in m'n buik van, van dat shot Frankie met Lou in haar armen.
Vreselijk.
Ik was er ook totaal niet op voorbereid.
pi_40475533
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 19:13 schreef marientje het volgende:
Toen beide oma's op de gang renden en je Frankie al hoorde gillen kreeg ik al kippenvel
en toen ging die deur open...........brrrrrrrrrrrrrrr
Ik kreeg er gewoon pijn in m'n buik van, van dat shot Frankie met Lou in haar armen.
Vreselijk.
Ik was er ook totaal niet op voorbereid.
Dat was idd een hele heftige scene.. Supergoed geacteerd, het was heel "echt" . Ook ik heb echt gehuild, en dat gebeurt mij normaal gesproken niet snel...
live life
pi_40483861
Er volgen nu nog 2 afleveringen en ik hoop dat Net 5 seizoen 2 ook gaat uitzenden.
Afgelopen dinsdag keken er 177.000 mensen dus dat is een verdubbeling.
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 15:30 schreef CryARiver het volgende:
88.000 kijkers afgelopen dinsdag. Dat maakt 'Love My Way' de slechtst scorende Dinsdag-avond serie, in jaren op NET5
Na deze aflevering sloeg het in Australië in als een bom, dus misschien hier ook wel.
pi_40501169
Ik heb de aflevering net pas gezien.

Jezus, wat hakt die erin. En man, wat een verdriet, en wat is het vreselijk voelbaar.
Van het moment dat de oma's kwamen aanrennen tot de schreeuw van Charlie stond mijn hart stil en zat ik met open mond in de stilte. Grandioos acteerwerk. Hartverscheurend effect.

Ik voel me wel een beetje suf dat een tv-serie me zo kan raken. En ik hoop echt dat Net5 vrolijk doorgaat met season 2.
pi_40519952
En ook ik volg de serie al vanaf aflevering 1. Geweldig!!
En wat betreft afgelopen dinsdag: tranen met tuiten. Deze aflevering heeft zelfs een prijs gewonnen in Australie. Verbaast me niets. Goed geacteerd, erg emotioneel allemaal.

En Tharalom: inderdaad Con uit Heartbreak High, ik dacht al wat een bekend gezicht..... een serie van heel lang gelden...
pi_40581233
Vanavond weer!!!!
live life
pi_40581369
nee, toch? morgen.
pi_40581419
Oh ja shit... Haha, dagje vergist, dacht werkelijk dat het dinsdag was
Pffff.....
live life
pi_40602494
Bij deze dan nogmaals een poging: Vanavond weer!!
live life
pi_40618499
Heb alle afleveringen gedownload! Net nog even afl.8 gekeken (die van vorige week). Weer huilen.
Vanavond kijk ik gewoon afl. 9 op Net 5.
pi_40618691
Waar heb jij ze gedownload? Ik wil die van vorige week ook nog wel een keertje kijken... Ben wel benieuwd naar de aflevering van vanavond...
live life
pi_40619058
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:41 schreef Tharalom het volgende:
Waar heb jij ze gedownload? Ik wil die van vorige week ook nog wel een keertje kijken... Ben wel benieuwd naar de aflevering van vanavond...
Met torrenttopia, het duurde wel heel lang (22 uur!) maar ik heb hem.
Het is alleen niet ondertiteld, maar dat maakt mij niks uit.
Ik denk wel dat ik vanavond na de uitzending meteen de laatste aflevering ga kijken, ik zal niet spoilen.
pi_40619236
Oke, thanx! Ik denk dat ik maar braaf elke dinsdag afwacht.. Anders kan ik me toch niet inhouden en ga ik alle afleveringen kijken.. Hoeveel afleveringen volgen er nog van het eerste seizoen? En is het al zeker dat NEt5 het tweede seizoen ook uitzendt?
live life
pi_40619435
Nog 2 afleveringen, volgende week dus de laatste.
Ik weet niet of ze ermee doorgaan, en of het er meteen achteraan komt dan.
Dan moet ik ook nog eens de ouderwetse video programmeren ivm vakantie!
pi_40619690
Ja, ik ook! Die oude vcr maar even weer opzoeken dan.. Hoop wel dat ze ermee doorgaan, vind het echt een van de beste series van de afgelopen jaren. Nog anderhalf uur!
live life
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:14:12 #83
2661 KWAKje
in dr eendje of als Hekje
pi_40624086
sam worthington

om je tranen te drogen

[ Bericht 59% gewijzigd door KWAKje op 08-08-2006 22:20:37 ]
" 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
pi_40624779
jammer alleen dat het zo slapjanus is in de serie, maar idd. gruwelijk lekker ding

tranen drogen weer, na deze aflvering
pi_40629623
Áls het verder gaat (wat ik eigenlijk verwacht van wel) dan niet op de Dinsdagavond. Zoals al eerder gezegd, het is de slechtst scorende "Dinsdagavond NET5 serie", ooit.
pi_40635452
We zullen zien hoe en wanneer het verder gaat.
Ik hoop alleen wel dat de personages weer een beetje geluk vinden tijdens dit rouwproces,ik hoop echt dat Frankie en de rest weer "gelukkig" kunnen zijn.

Idioot niet, het is net alsof je ze echt kent, zo goed gespeeld is het.

[ Bericht 0% gewijzigd door marientje op 09-08-2006 12:39:58 ]
pi_40667144
Ik vond het altijd wel de moeite waard om te kijken, vooral omdat ik Lou zo'n schatje vind. Twee weken op vakantie en ze is dood!
Het is inderdaad ontzettend goed gespeeld, maar dat heeft alleen tot effect dat het een erg deprimerend uurtje is op die dinsdag
pi_40834469
Vanavond weer
live life
pi_40842143
Net 5 gaat volgende week meteen verder met seizoen 2.
Vanavond laatste aflevering dit seizoen.
pi_40845917
ik wilde de serie gaan volgen, de eerste paar afl. ook echt gezien, zapte langs toen ze in het park liepen en er iest gebeurde, daarna weggezapt mnaar andere zender, shit shit shit dat ik net die alf. heb moeten missen. ik heb maar besloten deze serie niet echt vast te gaan volgen.

jammer maar ja..
ozzie rules!!
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_41063235
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 22:26 schreef Dandilion het volgende:
ik wilde de serie gaan volgen, de eerste paar afl. ook echt gezien, zapte langs toen ze in het park liepen en er iest gebeurde, daarna weggezapt mnaar andere zender, shit shit shit dat ik net die alf. heb moeten missen. ik heb maar besloten deze serie niet echt vast te gaan volgen.

jammer maar ja..
ozzie rules!!
Nooit te laat om hem te gaan volgen hoor, echt goede serie
Vanavond weer
live life
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:53:31 #92
2661 KWAKje
in dr eendje of als Hekje
pi_41077316
GVD

tvp
" 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
pi_41096243
ik vind de serie steeds leuker worden.. maar soms gebeuren er echt dingen die ik niet helemaal snap geloof ik... beeetje rara logica af en toe..
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
pi_41101450
gisteren weer gekeken, aparte serie hoor. Dat dat jurkje (8) maanden aan de waslijn hing... weird!
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_41106552
Gisteren voor het eerst gekeken, maar ik vind het een goede serie. Wel heel ontroerend hoe Frankie op het laatst in die auto zat...
pi_41249310
Vanavond (dacht ik) de laatste aflevering, volgende week weer Grey's!!!
pi_41263575
Het is toch op dinsdag en niet op maandag?

Wat raar dat het volgende week afgelopen is. Twee afleveringen van het nieuwe seizoen uitzenden en dan (tijdelijk) stoppen met de serie. Ik hoop het niet, ik vind het toch wel een interessante serie om te volgen!
pi_41360324
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 18:25 schreef Larisje het volgende:
Twee afleveringen van het nieuwe seizoen uitzenden en dan (tijdelijk) stoppen met de serie. Ik hoop het niet, ik vind het toch wel een interessante serie om te volgen!
Ik weet het niet zeker, had het ergens op internet gelezen.

Wacht het i.i.g. niet af, heb inmiddels het complete tweede seizoen al gezien, dus het maakt mij niet meer uit.
pi_41378337
En? Moet ik blijven kijken? Ik heb het idee dat het een beetje een trieste serie/triest seizoen wordt.
pi_41391956
Ik durf het hier niet te zeggen. Niet iedereen vindt het leuk nu al te weten wat nog komen gaat.

Het is i.i.d. geen serie waar je erg vrolijk van wordt.

Verder valt het me op dat er wel erg veel gevloekt en gezopen wordt en iedereen het met iedereen schijnt te doen .... En Frankie heeft altijd en eeuwig die lange laarzen aan met een rokje ....

bovenstaande slaat op seizoen 1, over seizoen 2 hoor je mij hier niet
pi_41479996
Het is inderdaad zomaar afgelopen ....

Op NET5 staat te lezen: Voorlopig worden er geen afleveringen van 'Love my Way' uitgezonden.

Niet te geloven dat ze er zo maar mee stoppen! Ben ik even blij dat ik alles al gezien heb, anders was het bij mij flink balen geweest. Snap niet dat ze dan toch nog met seizoen 2 zijn begonnen, was dan na seizoen 1 gestopt.

En bedankt NET5!

[ Bericht 5% gewijzigd door Molline op 04-09-2006 16:36:21 ]
pi_41483746
Ja, ik las het ook. Echt belachelijk, zomaar middenin het seizoen.
live life
pi_41799514
Heeft iemand hier de rest nog gekeken (via slinkse omwegen ) ?
pi_41799613
quote:
Op donderdag 14 september 2006 13:21 schreef Molline het volgende:
Heeft iemand hier de rest nog gekeken (via slinkse omwegen ) ?
nee natuurlijk niet (yep dus )

erg goed, prachtige serie, alleen niet kijken als je net al liefdesverdriet hebt, of anderzins een verlies te verwerken hebt, recentelijk
pi_41799928
Het is idd een wel erg depressieve serie maar wel origineel en er wordt supergoed in geacteerd .

Hoop wel dat er nog een vervolg op komt.
pi_41800018
ja ik wacht met smart op season 3
pi_42385435
Heb even gezocht en ziedaar:

Episode 3.01 (23)
Australia: 2007 (Showtime)
Written by ---
Directed by ---

filming for series three is expected to begin in November for broadcast in early 2007

Het goede nieuws: er komt wel een vervolg.
Het slechte nieuws: 2007 .... we moeten dus nog even geduld hebben.
pi_42389731
Goed nieuws! Duurt alleen idd nog wel eventjes.....
live life
pi_42517100
Ik hoop dat Net5 deze serie blijt uitzenden. De serie is inderdaad een beetje depressief, maar ik vond hem wel heel goed.
pi_45371244
Dit zag ik op Net 5 site: vanaf maandag 1 januari wordt om 23.55 uur 'Love My Way' herhaald.
Lekker tijdstip, maar goed ik heb het al gezien.
Nu hopen dat ze ook verder gaan met seizoen 2.
pi_45382689
waarschijnlijk wel.. hebben ze nu ook met desperate housewives.. die herhalen ze ook laat (ok, niet ZO laat ) maar daar gaan ze na de herhalingen toch ook gewoon mee verder?
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
pi_45386845
Liever had ik dat ze verder gingen waar ze gebleven waren. i.p.v. die herhalingen. Damn, die aflevering waar Lou doodging, ik heb gebruld. (en niet van het lachen dus) Waarschijnlijk het beste televisiedrama dat ik ooit heb gezien.
pi_45398555
Heb gisteravond toch gekeken, ze zijn bij Net5 niet helemaal in orde in de bovenkamer: want ze begonnen maar ergens, niet aan 't begin, niet op het einde, maar het was toevallig wel een aflevering die ik indertijd had gemist. Nu zou ik iedereen die het nog niet heeft gezien willen aanraden om deze serie te gaan kijken, maar misschien moet er in de TT komen te staan dat dit topic vol zit met spoilers. Ik vind het actricetje dat Lou speelt (Alex Cook) zo geweldig goed. En dat koppie! Hoop dat Net5 ook de nieuwe afleveringen gaat uitzenden en dan liefst niet midden in de nacht...
pi_45407178
Ze hebben van seizoen 2 geloof ik nog 1 of 2 afleveringen uitgezonden en toen zomaar gestopt.
En die aflevering met Lou, ik heb ook gebruld..
pi_46478845
Aflevering met Lou is nu op Net 5.
  Redactie Frontpage vrijdag 16 maart 2007 @ 00:51:10 #116
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_47323202
Ben benieuwd, heb net de box van seizoen 1 via UPS binnen. Maar t zijn slechts 10 afleveringen?
pi_47326634
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 00:51 schreef SunChaser het volgende:
Ben benieuwd, heb net de box van seizoen 1 via UPS binnen. Maar t zijn slechts 10 afleveringen?
Ja dat zou best kunnen dat het eerste seizoen maar 10 afl. had. Bij net5 zijn ze ergens halverwege het 2e seizoen zomaar gestopt.
  Redactie Frontpage vrijdag 16 maart 2007 @ 10:17:21 #118
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_47328215
De box bevat 4 dvd's, 10 episodes van 47 min en behind the scenes en characterspots.

Thank God in 16:9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')