Mooi, goed nieuws. Ik hoop ook dat het enkele weken later met Desperate Housewives gaat gebeuren. Dit gebeurt gedeeltelijk omdat er niet elke week Champions League is.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:30 schreef CryARiver het volgende:
88.000 kijkers afgelopen dinsdag. Dat maakt 'Love My Way' de slechtst scorende Dinsdag-avond serie, in jaren op NET5. Ik moet zeggen, mij kan het ook nog niet echt boeien, maar het schijnt heel verslavend te worden over een paar afleveringen.
quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:45 schreef Larisje het volgende:
Ja dat was heel heftig zeg!Ik vond Lou echt een scheetje.
![]()
Geef mij Tom maar! Die rare Sonia....................quote:En die Howard, das wel een lekker ding hè
ja, same herequote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:02 schreef marientje het volgende:
Kunnen we het even over afgelopen dinsdagavond hebben?
Ik heb nog nooit zoiets gezien op televisie (en ik kijk een hoop series)
Ik blijf er maar aan denken, vandaar dat ik toch maar een keer gepost heb.
Wat een heftige aflevering was dat.
Het is jaren geleden dat ik zo moest huilen om tv of film.
Dat was idd een hele heftige scene.. Supergoed geacteerd, het was heel "echt" . Ook ik heb echt gehuild, en dat gebeurt mij normaal gesproken niet snel...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:13 schreef marientje het volgende:
Toen beide oma's op de gang renden en je Frankie al hoorde gillen kreeg ik al kippenvel
en toen ging die deur open...........brrrrrrrrrrrrrrr
Ik kreeg er gewoon pijn in m'n buik van, van dat shot Frankie met Lou in haar armen.
Vreselijk.
Ik was er ook totaal niet op voorbereid.
Na deze aflevering sloeg het in Australië in als een bom, dus misschien hier ook wel.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:30 schreef CryARiver het volgende:
88.000 kijkers afgelopen dinsdag. Dat maakt 'Love My Way' de slechtst scorende Dinsdag-avond serie, in jaren op NET5
Met torrenttopia, het duurde wel heel lang (22 uur!) maar ik heb hem.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:41 schreef Tharalom het volgende:
Waar heb jij ze gedownload? Ik wil die van vorige week ook nog wel een keertje kijken... Ben wel benieuwd naar de aflevering van vanavond...
Nooit te laat om hem te gaan volgen hoor, echt goede seriequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:26 schreef Dandilion het volgende:
ik wilde de serie gaan volgen, de eerste paar afl. ook echt gezien, zapte langs toen ze in het park liepen en er iest gebeurde, daarna weggezapt mnaar andere zender, shit shit shit dat ik net die alf. heb moeten missen. ik heb maar besloten deze serie niet echt vast te gaan volgen.
jammer maar ja..
ozzie rules!!
Ik weet het niet zeker, had het ergens op internet gelezen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:25 schreef Larisje het volgende:
Twee afleveringen van het nieuwe seizoen uitzenden en dan (tijdelijk) stoppen met de serie. Ik hoop het niet, ik vind het toch wel een interessante serie om te volgen!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |