quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 11:19 schreef Molline het volgende:Heb de afgelopen aflevering gemist.
Is er nog wat noemenswaardigs gebeurd?
Best wel.
Frankie leert een politieagent kennen, nadat hij haar aanhoudt wegens rijden onder invloed.
Als ze met hem afspreekt bij haar thuis voor een "gezellig onderonsje" , weet de depressieve huisgenoot Tom zijn pistool te bemachtigen en vlucht ermee weg. Frankie en paniekerige agent vinden hem uiteindelijk op het strand, waar Tom een paar schoten in de lucht lost en dan op de agent richt, die natuurlijk peulen schijt , Tom schiet vervolgens pistool leeg langs de agent heen, en stort dan in.
Agent pakt pistool terug, geeft Tom een paar flinke klappen en schoppen, scheldt Frankie uit en loopt weg, Frankie troost Tom , einde aflevering
![]()
Verder nog wat gedoe rond Julie en Charlie, allebei weer aan het werk, en Julie die het allemaal nog niet aan kan, en geen steun vindt bij Charlie.
En Frankies moeder, Di, die een hotelletje induikt met haar getrouwde minnaar, die op een gegeven moment plots weer naar huis moet, een gefrustreerde Di achterlatend.
Ik heb de eerste 25 minuten of zo gemist, maar dit is wat ik gezien heb dus
[i]"you left me standing here,
a long long time ago"[/i]