quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:40 schreef DrDentz het volgende:
Idd.. laat Davids uit de OP, zo roep je het ongeluk over je af.. hebben die joden wel vaker last van, grote praatjes
Ik moet hem wel gelijk gevenquote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:40 schreef DrDentz het volgende:
Idd.. laat Davids uit de OP, zo roep je het ongeluk over je af.. hebben die joden wel vaker last van, grote praatjes
Meer over het "zo roep je het ongeluk over je heen". Davids is voor 99% rond dus ongeluk???quote:
Het is pas rond als hij in dat ajax shirt op www.ajax.nl en dat is nog niet dusquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Meer over het "zo roep je het ongeluk over je heen". Davids is voor 99% rond dus ongeluk???.
Klopt. Ze mogen wel eens opschieten.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:48 schreef stefmans het volgende:
[..]
Het is pas rond als hij in dat ajax shirt op www.ajax.nl en dat is nog niet dus![]()
Gelul, iets is rond of iets is niet rond. Momenteel is het niet rond, dus die 99% is totaal uit de lucht gegrepen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Meer over het "zo roep je het ongeluk over je heen". Davids is voor 99% rond dus ongeluk???.
Waarom? Volgens mij hebben ze nog een dikke maand om het rond te krijgen. En zelfs dan is het nog niet te laat. De transferdeadline sluit op 31 agustus...quote:
Tsja, en Kluivert werd nog genoemd ookquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:57 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Thnx.
En de voorhoede, echt niet normaal eigenlijk...
Als Blind er nog zat en meer dan drie keer mocht wisselen zou hij ze allemaal inbrengen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tsja, en Kluivert werd nog genoemd ook
Klopt, Kluivert ook.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:32 schreef Nashje het volgende:
Volgens mij heeft ie al jaren een appartement in Amsterdam.
Hahaha weer een speler die door Ajax gevolgt zou worden naar AZquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:58 schreef cultheld het volgende:
Ik mag het inmiddels verklappen: Waarom Mendes zeker niet naar Ajax zou komen? Lange tijd zou hij naar Köln vertrekken (voor de basis), maar dat lijkt nu van de baan en vanavond is Mendes bij ome Louis op bezoek.
quote:Ajax-voorzitter Jaakke herbenoemd
Vanavond is tijdens een vergadering van de Ledenraad van AFC Ajax unaniem ingestemd met het besluit tot herbenoeming van John Jaakke als voorzitter van de vereniging AFC Ajax. De herbenoeming betreft de tweede zittingstermijn van Jaakke en geldt voor een periode van 3 jaar.
Frank is al terug.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:00 schreef Pritt het volgende:
Hebben de De Boertjes ook niet nog steeds een huisje in Abcoude?
Misschien komen ze ook wel terug. ;O
Je wordt gelijk gequote door Jajong (wat is z'n nieuwe nick hier ook alweer?)quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:58 schreef cultheld het volgende:
Ik mag het inmiddels verklappen: Waarom Mendes zeker niet naar Ajax zou komen? Lange tijd zou hij naar Köln vertrekken (voor de basis), maar dat lijkt nu van de baan en vanavond is Mendes bij ome Louis op bezoek.
Ah, dat vertelde ik al op msn jaquote:Op donderdag 8 juni 2006 00:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je wordt gelijk gequote door Jajong (wat is z'n nieuwe nick hier ook alweer?)
Bron
Jay-Zquote:Op donderdag 8 juni 2006 00:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je wordt gelijk gequote door Jajong (wat is z'n nieuwe nick hier ook alweer?)
Bij de hockeyclub maybe.quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:17 schreef DrDentz het volgende:
Jaakke is tenminste een echte clubman
Kan bijna niet anders... en ik vindt het niet zo grappig ofzo...quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:36 schreef -Wolf- het volgende:
tenzij hij sarcastisch was. dat zou ik namelijk zijn.
ik was er nooit op gekomen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:38 schreef Nega het volgende:
[..]
Kan bijna niet anders... en ik vindt het niet zo grappig ofzo...
Flashback naar vorig jaar heeft...quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:00 schreef cultheld het volgende:
Wist je nog niet dat Davids naar Ajax komt dan? Die komt echt wel.
Zou mooi voor hem zijn,quote:Charisteas genoemd bij PSG
De naam van Charisteas wordt deze dagen in de Franse media in verband gebracht met Paris Saint Germain. Volgens het Franse magazine but! zou hij een belangrijke kandidaat zijn om Pauleta op te volgen. Ze zouden zo'n 2 miljoen euro voor hem over hebben. Een andere optie voor de Fransen zou het huren van Salomon kalou van Chelsea zijn
Dat zou ik hem zeker gunnen, maar 2 miljoen is natuurlijk niet een bod waar Ajax warm van zou moeten worden. 3 miljoen verliesquote:
Eigen schuld natuurlijk, wanneer je hem meer op de bank zet dan in het veld.quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:28 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat zou ik hem zeker gunnen, maar 2 miljoen is natuurlijk niet een bod waar Ajax warm van zou moeten worden. 3 miljoen verlies
True.quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Eigen schuld natuurlijk, wanneer je hem meer op de bank zet dan in het veld.
Ach, liever nu twee miljoen cashen, dan hem nog twee seizoenen als bankzitter blijven doorbetalen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:28 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat zou ik hem zeker gunnen, maar 2 miljoen is natuurlijk niet een bod waar Ajax warm van zou moeten worden. 3 miljoen verlies
Cart_man, je hebt eens helemaal gelijkquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Eigen schuld natuurlijk, wanneer je hem meer op de bank zet dan in het veld.
quote:Steven Defour: "Jos Vaessen is te ver gegaan"
do 08/06/06 - Het blijft niet stil rond Steven Defour en Vincent Kompany. De middenvelder van Genk haalt uit naar voorzitter Jos Vaessen omdat zijn transfer naar Ajax in het water is gevallen.
Steven Defour gaat niet naar Ajax en dat zit de jonge middenvelder van Genk niet lekker. "Dit is een heel grote ontgoocheling", zegt de Genk-speler in Het Belang van Limburg.
"Ik begrijp het niet, voor mij is voorzitter Jos Vaessen te ver gegaan", zegt Steven Defour.
"Ik weet dat Ajax een heel mooi bod gedaan heeft, maar blijkbaar moest ik nog meer kosten dan Mbark Boussoufa van Gent".
Of Defour een vertrek wil forceren via de wet van '78 is onduidelijk. "Ik ben momenteel nog te fel aangeslagen om iets te zeggen over de nabije toekomst."
"Ik zal de volgende dagen met mijn zaakwaarnemer praten", zegt de 18-jarige Rode Duivel.
Van Sporza.bequote:Jos Vaessen: "Bod van Ajax was een belediging"
Jos Vaessen is overtuigd van zijn gelijk: "Wat Ajax wilde bieden, was een belediging voor Steven Defour", zegt de voorzitter van Genk in de kranten.
"De Nederlandse pers zal schrijven dat we 8 miljoen euro gevraagd hebben voor Steven, maar dat is niet waar. Ik noem geen bedragen, maar wat Ajax wou bieden, was de helft van wat we vroegen."
Behalve Ajax toonden al enkele andere ploegen interesse voor Defour. Zo heeft Valencia al gepolst. "Een informatief telefoontje", vertelt Jos Vaessen. "Ik weet niet of er een vervolg zal komen. Ik heb niks liever dan dat hij blijft."
Wil je deze geweldige reactie eens inhoudelijk toelichten...?quote:
TerroRobbie houdt zich liever bezig met Ajax dan met z'n eigen clubje, dat weet je inmiddels toch wel?quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:10 schreef BoNi het volgende:
[..]
'
Wil je deze geweldige reactie eens inhoudelijk toelichten...?
Vind ik ook niet meer dan logisch, ook hij is diep in zijn hart Ajaciedquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:12 schreef twi het volgende:
[..]
TerroRobbie houdt zich liever bezig met Ajax dan met z'n eigen clubje, dat weet je inmiddels toch wel?
Die Vaessen is een lul, joh. Flikte hetzelfde bij de transferperikelen rond Daerden naar Feijenoord..quote:
Heb je geen betere argumenten?? Is deze reactie dus puur gebaseerd op het feit dat er Ajacieden niet tevreden zijn over Jaakke of heb je ook nog een eigen mening...?quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vind het zeer fijn voor jullie dat hij herbenoemd is. Ik leef met jullie mee.
Wij hebben al onze topaankopen al gedaan.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:12 schreef twi het volgende:
[..]
TerroRobbie houdt zich liever bezig met Ajax dan met z'n eigen clubje, dat weet je inmiddels toch wel?
Ik bekijk het slechts vanaf de zijlijn. Ken de ins en outs niet. Maar hij komt op mij in ieder geval niet over als een sympathieke (club)man met veel voetbalverstand.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:19 schreef BoNi het volgende:
[..]
Heb je geen betere argumenten?? Is deze reactie dus puur gebaseerd op het feit dat er Ajacieden niet tevreden zijn over Jaakke of heb je ook nog een eigen mening...?
Ik heb zelf geen moeite met de herbenoeming van Jaakke, ben sowieso wel benieuwd waarom het merendeel van de mensen hier wel moeite heeft met deze herbenoeming....
Kan iemand me dat uitleggen?
Daarvoor is het ook een voorzitter en heeft hij mensen om zich heen verzameld die wél voetbalverstand hebben.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik bekijk het slechts vanaf de zijlijn. Ken de ins en outs niet. Maar hij komt op mij in ieder geval niet over als een sympathieke (club)man met veel voetbalverstand.
Ben ik opzich wel met je eens. Ik vind dat niet alles afgeschoven kan worden op Jaakke, maar die man heeft gewoon niet de uitstraling die iemand met die functie hoort te hebben.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je werkzaam bent bij een BVO. Of je nou de was doet, de telefoonopneemt, de jeugd traint of voorzitter bent, moet je een liefhebber zijn. Dat zie ik er bij Jaakke niet echt van af. Kan het mis hebben natuurlijk.
Ik heb toch echt liever iemand met verstand van zaken dan iemand die 100% leeft voor voetbal.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je werkzaam bent bij een BVO. Of je nou de was doet, de telefoonopneemt, de jeugd traint of voorzitter bent, moet je een liefhebber zijn. Dat zie ik er bij Jaakke niet echt van af. Kan het mis hebben natuurlijk.
Weet niet of ik dat nou wel met je eens ben. Het kan ook geen kwaad misschien als er iemand staat die er van een iets grotere afstand naar kijkt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:42 schreef TerroRobbie het volgende:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:52 schreef Gelderland het volgende:
edje zal snel tekenen.... waarschijnlijk komt 't zaterdag rond... anders begin volgende week![]()
Je hoeft hier geen waarde aan te hechten, zeg 't maar ff... vertrouw mijn bron iig
![]()
Hoe zekerder het wordt dat ie komt, hoe meer mensen beweren dat ze "een betrouwbare bron" hebben.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:55 schreef BoNi het volgende:
[..]
Iedere dag meldt weer iemand anders dat ze weten wanneer Edje tekent, met vermelding van 100% betrouwbare, maar toch anonieme bron....
Als iedere dag iemand 't komt melden, is het voor we het weten half augustus en tijd voor voetbalquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:55 schreef BoNi het volgende:
[..]
Iedere dag meldt weer iemand anders dat ze weten wanneer Edje tekent, met vermelding van 100% betrouwbare, maar toch anonieme bron....
Frappant inderdaad, aangezien er hoe langer hoe meer zeer betrouwbare en 100% bronnen zeggen dat hij op verschillende datums voor veschillende bedragen en voor verschillende looptijd zal tekenenquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoe zekerder het wordt dat ie komt, hoe meer mensen beweren dat ze "een betrouwbare bron" hebben..
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat betrouwbare bronnen nog weleens onbetrouwbaar uit de hoek kunnen komen wanneer ze als betrouwbaar op een forum gequote worden.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgens mijn zeer betrouwbare bron gaat er binnenkort een oud-ajacied tekenen die zijn voor en achter naam nog wel eens omwisselde. Ik kan nog niet precies vertellen wanneer het gaat gebeuren. Maar het is 78.36583216868 % zeker.
Ach, dat is ajaxmensen eigen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:00 schreef Nega het volgende:
John is lelijk he.
Oh komop zeg, zo slecht maak zelf JIJ ze meestal nietquote:
Dirk Kuyt is idd een lekker dingquote:
Zeker.quote:
Ben mezelf niet vandaag.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh komop zeg, zo slecht maak zelf JIJ ze meestal niet.
Hij komt uit DTCquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:09 schreef -Wolf- het volgende:
En toch blijft Bosvelt de allerlelijkste fnoorder ooit. Echt zo'n rotterdamse kop net als die korpschef van 010.![]()
Heuh, sinds wanneer is Bosvelt Rotterdammer?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:09 schreef -Wolf- het volgende:
En toch blijft Bosvelt de allerlelijkste fnoorder ooit. Echt zo'n rotterdamse kop net als die korpschef van 010.![]()
Edgar, schiet op!Het WK begint al bijna en ik wil het NU weten!
![]()
![]()
je hoeft niet uit r'dam te komen om een rotterdamse kop te hebben. kuyt past er ook mooi tussen. ik heb 5 jaar in die stinkstad gestudeerd, dus zo zie je nog wel wat stinkkoppen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:12 schreef Robar het volgende:
[..]
Heuh, sinds wanneer is Bosvelt Rotterdammer?
Wat is er, ben je bang dat hij zichzelf daar in de kijker gaat spelen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:09 schreef -Wolf- het volgende:
Edgar, schiet op!Het WK begint al bijna en ik wil het NU weten!
![]()
![]()
hoelang gaan de geruchten dit jaar nu al? te lang naar mijn idee.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:15 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Wat is er, ben je bang dat hij zichzelf daar in de kijker gaat spelen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |