quote:Stekelenburg / Gentenaar / Vermeer
Ogararu / Heitinga / Stam / Vermaelen / Emanuelson / Boakye
Gabri / Sneijder / Maduro / Lindenbergh
de Mul / Krohn Delhi / Rosales / Charisteas / Rosenberg / Babel / Huntelaar / Mitea / Perez / Manucharyan
Leuk voor de breedte, prestatiecontract geven.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:31 schreef Cart_man het volgende:
Wat moet je nou met Kluivert?
Braafheid wordt genoemd.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:34 schreef koningdavid het volgende:
Niemand heeft het erover, maar we hebben nog een linksback nodig.
We hebben alleen een Urby die het conditioneel moeilijk trekt om een heel seizoen te spelen...
Lindenbergh kan toch ook linksback speulen?quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:34 schreef koningdavid het volgende:
Niemand heeft het erover, maar we hebben nog een linksback nodig.
We hebben alleen een Urby die het conditioneel moeilijk trekt om een heel seizoen te spelen...
Die wordt bij de gehele top 3 genoemdquote:
Bij Ajax SPELEN ze...quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lindenbergh kan toch ook linksback speulen?
Jij bent op zoek naar zwakke plekken bij Ajax volgend jaar? Blijven doorzoeken, Olaf Lindenbergh komt echt niet als linksback te spelen volgend seizoen! In de grotere wedstrijden hoop ik dat Ajax met opkomende backs (Urby Emanuelson en George Ogararu) zal spelen en in de wedstrijden tegen de mindere clubs met drie man (Jaap Stam, Johnny Heitinga en Thomas Vermaelen) achterin.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lindenbergh kan toch ook linksback speulen?
Had Maxwell maar lekker moeten blijvenquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:42 schreef M0NTANA het volgende:
Verdedigend vond ik Edson Braafheid echt drama, dan heb ik nog liever Juanfran als tweede keuze.
Misschien kunnen we Maxwell huren van Internazionale? Zij hebben namelijk de linksback van het Italiaanse elftal (Fabio Grosso van Palermo) overgenomen, dus dat wordt lastig voor Maxwell.
Inderdaad, Braafheid zie ik ook niet zo zitten.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:38 schreef M0NTANA het volgende:
Edson Braafheid vond ik de zwakste speler van Jong Oranje, heb ik liever Michael Jansen (Vitesse).
quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:54 schreef BoNi het volgende:
Linksback, Davids en Defour zijn voldoende voor volgend seizoen....!
Hij bedoelt Mtiliga of Paauwe. Maar Kluivert is ook welkom.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:31 schreef Cart_man het volgende:
Wat moet je nou met Kluivert?
Leer eerst de Ajax namen maar fatsoenlijk neer te zetten, en daarnaast kun je over een jaar je signature aanpassen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:17 schreef BillyBeflap het volgende:
perez/Rosenberg KJH Rosales
Sneijder Maduro/Davids Gabri
Furby/aankoop Vermaelen Stam Sjonnie/Ongaragu
Steek
vs.
Farfan VOH Kone
Cocu Simons Aissati/Afellay/Vayrinnen
Aankoop Alex Ooijer Aankoop
Gomes
Zegt U het maar...
Tuurlijk jankerd, ik vlam het ff neer voor het idee. Je hoeft niet te reageren.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Leer eerst de Ajax namen maar fatsoenlijk neer te zetten, en daarnaast kun je over een jaar je signature aanpassen.
En we hebben een PSV variant van Dirk Kuyt...quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:20 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Tuurlijk jankerd, ik vlam het ff neer voor het idee. Je hoeft niet te reageren.
Enne die sig......die kan nog jaaaren mee!![]()
Wat vertoont die Dirk Kuyt nou voor overeenkomsten met mijn gedrag hier?quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:33 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
En we hebben een PSV variant van Dirk Kuyt...
Linksback hebben we verder niet echt iets nodig... Vermaelen kan nog een positie naar links als het moet, of we kunnen met 3 man achterin spelen.
Ten Cate vs Koemanquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:37 schreef PyTh het volgende:
Feit is gewoon wel dat met de nieuwe aankopen van ajax en de huidige selectie van PSV als Farfan en Alex blijven (waar het wel naar uitziet) ze elkaar niet veel ontlopen.
Ten Cate geen ervaring als hoofdtrainer bij een topclub, Koeman wel bij Benfica.quote:
Zal inderdaad wel een spannende strijd worden die zal gaan tussen PSV, ajax en misschien Az.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:48 schreef HeatWave het volgende:
Psv doet gewoon mee om de titel hoor. Daar ben ik van overtuigd.
Ik denk dat je AZ ook niet moet onderschattenquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:50 schreef StarGazer het volgende:
Wanneer Alex en Farfan idd blijven, is psv samen met AJAX de grootste kandidaat.
Ik zeg de grootste titelkandidaat. Daar valt az niet bij, maar ik verwacht wel dat az weer goed gaat presteren.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:56 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik denk dat je AZ ook niet moet onderschatten![]()
Farfan verlengt zo goed als zeker zijn contract tot 2010 en de werkvergunning voor Alex schijnt ook niet echt op te schieten.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:54 schreef twi het volgende:
Vertrekt alleen Alex, dan is er gelijk een heel groot probleem in Eindhoven. Vertrekt ook Farfan, kan dat geld voor 2 spelers gebruikt worden.
Word jij daar vrolijk van? Simons centraal achterin....? Een beetje Maduro geval denk ik dan.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
Farfan verlengt zo goed als zeker zijn contract tot 2010 en de werkvergunning voor Alex schijnt ook niet echt op te schieten.
Indien Alex toch vertrekt wordt Simons waarschijnlijk een linie naar achter gehaald en zal er geschoven worden op het middenveld.
Wat gaat er trouwens met Grygera gebeuren?
Van geel zal wel tegen hem zeggen dat hij moet gaanquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
Farfan verlengt zo goed als zeker zijn contract tot 2010 en de werkvergunning voor Alex schijnt ook niet echt op te schieten.
Indien Alex toch vertrekt wordt Simons waarschijnlijk een linie naar achter gehaald en zal er geschoven worden op het middenveld.
Op ajax.nl staan iig profielfoto's van Boakye en Manucharyan. Zijn wel wat kleiner formaat, maar het is iig iets....quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:02 schreef Trancelocator het volgende:
PSV moeten we inderdaad niet uitvlakken, zo slim moeten we nu wel zijn.
Heeft iemand trouwens goede portretfoto's van Ogararu, Boakye en Manucharyan. Ik ben namelijk de (voorlopige) selectie aan het verzamelen.
Dus zulke foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
BvD.
Beslist pas na het WK toch?quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ja, moet ik het voorlopig maar even mee doen. Thnx. Huntelaar heb ik trouwens ook nog alleen in Heerenveen en een Oranje shirt.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:08 schreef BoNi het volgende:
[..]
Op ajax.nl staan iig profielfoto's van Boakye en Manucharyan. Zijn wel wat kleiner formaat, maar het is iig iets....
[afbeelding]
[afbeelding]
Wie zegt dat Defour niet gaat lukken? Want de Volkskrant zegt namelijk dat Defour nog maar een kwestie van tijd is en dat het onbekend is of Ajax interesse heeft in Davids...quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:30 schreef Jasza het volgende:
Volgens van Geel haalt Ajax nog maar 1 speler, Defour is dus afgeketst gok ik dus wordt het Davids wss.
BN De Stemquote:Ajax heeft ook nog steeds interesse in Steven Defour, de rechtsbenige middenvelder van Racing Genk. Gezien het vastleggen van Gabri is de komst van de Belg echter minder waarschijnlijk geworden. Wellicht wil Ajax de 18-jarige Belg kopen, maar blijft Defour nog een jaar rijpen bij zijn oude club.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:31 schreef Black-Death het volgende:
[..]
en dat het onbekend is of Ajax interesse heeft in Davids...
Of Davids is al min of meer binnen...quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:30 schreef Jasza het volgende:
Volgens van Geel haalt Ajax nog maar 1 speler, Defour is dus afgeketst gok ik dus wordt het Davids wss.
Zou kunnen. Die SS3000 zei gisteren dat ie al had getekend.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:35 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Of Davids is al min of meer binnen...
quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:35 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Of Davids is al min of meer binnen...
quote:Van Geel: 'Gabri niet best betaalde'
Woensdag 7 juni, door SV, Amsterdam, 13.19u GMT+01.00, Het Parool
Technisch directeur Martin van Geel vertelt in de Amsterdams krant Het Parool vandaag dat Gabri met naar verluidt een salaris van een miljoen euro niet de best betaalde speler in de selectie is.
'Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat Gabri bij Ajax iets op zijn salaris moet inleveren. Hij is niet de best betaalde speler in onze selectie', zegt hij in het dagblad.
Volgens Van Geel kan Gabri op alle posities op het middenveld uit de voeten. De technisch directeur erkent verder dat Ajax de selectie nog maar met een speler wil versterken, waarvan Edgar Davids de grootste richtpijl is.
Deze heb ik ook maar alvast in het mapje 06/07 gepleurd:quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zou kunnen. Die SS3000 zei gisteren dat ie al had getekend.
Dats nou een speler met uitstraling.quote:Wie een blik werpt op het lijstje Talenten van het jaar van de Toekomst kan niet anders dan concluderen dat het een voorbode lijkt van een wervelende carričre. Dus wie weet waar Donovan Slijngard, tijdens de Vanenavond dinsdagavond gekozen tot het nieuwste Talent van het jaar, over een paar jaar staat. ,,Nou, ik denk niet dat je kan zeggen dat ik het nu wel even zal gaan maken"', aldus Slijngard zelf.
Rafael van der Vaart was de eerste beste jeugdspeler van het nieuwe millennium, gevolgd door John Heitinga, Wesley Sneijder, Kenneth Vermeer, Hedwiges Maduro en Murat Yildirim. Vier van deze jongens zijn momenteel bij de WK-selectie van Nederland, Kenneth Vermeer werd afgelopen weekeinde Europees kampioen met Jong Oranje en alleen van de vorige winnaar Murat Yildirim heeft de buitenwacht nog niet zoveel gehoord als van de andere vijf, maar wie weet komt dat nog.
Donovan Slijngard is dus de nieuwste winnaar van de trofee 'Talent van het jaar' van de Toekomst. Als hij het echter zelf voor het zeggen had gehad dan was hij niet de winnaar geworden. ,,Dat ik het wel werd, had ik echt niet verwacht. Ik zou Vurnon Anita gekozen hebben. Maar dit is heel leuk. Ik vind het echt een eer te winnen."
John van den Brom hield het voor Slijngard in zijn toespraak niet lang spannend. ,,Het Talent van het jaar hoeft niet per se uit de A-junioren te komen. Maar ook dit jaar is dat wel zo. Hij speelt al tien jaar in de opleiding."
Dat was het moment dat Slijngard dacht dat hij wel eens een kans zou kunnen maken op de ereprijs. Van den Brom ging verder. ,,Hij is een grote persoonlijkheid, heeft een goede uitstraling en kan natuurlijk goed voetballen. Hij heeft maar twee wedstrijden gemist en dat was door een blessure. Hij was de aanvoerder, tekende twee maanden geleden een contract en komt bij Coby Boys uit Amersfoort vandaan." Toen was het voor alle aanwezigen wel duidelijk dat het Slijngard betrof.
,,Een mooier seizoen kan niet", glunderde de Ajacied. ,,Kampioen met de A1, het contract dat ik tekende en nu deze prijs. Dit jaar was wel het meest bijzondere van de tien jaar die ik bij Ajax voetbal. Maar dat ik deze prijs heb gewonnen, wil niet zeggen dat ik het ook ga maken. Ik moet gewoon mijn best blijven doen!"
Het draaide dinsdagvond niet alleen om Slijngard. Elk jeugdteam kreeg een mooi woordje van voorzitter John Jaakke. ,,Het is mooi om hier in het hart van de vereniging te zijn", begon de preses. ,,Want hier ligt het geheim van Ajax."
Jaakke riep als eerste de F1 naar voren. Het jongste team van de Amsterdamse jeugdopleiding werden dit seizoen niet zomaar kampioen, stelde de voorzitter vast. ,,Ze werden maar liefst twee keer kampioen en bovendien scoorden ze 218 doelpunten! Bovendien kan waarschijnlijk geen enkel ander team zeggen dat ze met 10-0 van Juventus hebben gewonnen."
Behalve de F1, kregen ook de E1, D2, C1 en A1 de kampioensvanen uitgereikt.
Bovendien overhandigde John van den Brom de kampioenen van de competitie hooghouden - bij elke thuiswedstrijd tijdens de warming-up gehouden - hun prijzen. Dylan Nieuwenhuijs verbaasde iedereen met een aantal van 1375 keer, gevolgd door Tomas Arroyo (1300) en Bas Kuipers (1044).
Alle andere teams kregen een fraaie herinneringsvaan aan dit seizoen in de jeugdopleiding van Ajax, onlangs nog gekozen tot Jeugdopleiding van het jaar. Ook die daarbij behorende Rinus Michels Trofee ontbrak natuurlijk niet bij de vanenavond.
Dit iets?quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:11 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ja, moet ik het voorlopig maar even mee doen. Thnx. Huntelaar heb ik trouwens ook nog alleen in Heerenveen en een Oranje shirt.
De tweede heb ik al. Maar ja, ik kan ook gewoon een paar maandjes wachten hč.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:50 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dit iets?
[afbeelding]
Of deze kleine
[afbeelding]
Manucharyan heeft de uitstraling of hij aan de drugs isquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:08 schreef BoNi het volgende:
[..]
Op ajax.nl staan iig profielfoto's van Boakye en Manucharyan. Zijn wel wat kleiner formaat, maar het is iig iets....
[afbeelding]
[afbeelding]
die foto van Stam..quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:02 schreef Trancelocator het volgende:
PSV moeten we inderdaad niet uitvlakken, zo slim moeten we nu wel zijn.
Heeft iemand trouwens goede portretfoto's van Ogararu, Boakye en Manucharyan. Ik ben namelijk de (voorlopige) selectie aan het verzamelen.
Dus zulke foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
BvD.
voetbalzonequote:Ajax gaat zich komende zomer niet versterken met Steven Defour. De Amsterdammers onderhandelden vanmiddag met Defour's club RC Genk, maar het gat tussen vraag en aanbod bleek onverbrugbaar.
Dit meldt RC Genk zojuist op zijn clubsite. Volgens Belgische media zou de club rond de 8 miljoen euro gevraagd hebben voor het 18-jarige talent. Ajax zou echter niet verder willen gaan dan 6 miljoen euro.
Het afspringen van de transfer is een flinke teleurstelling voor Defour, die de afgelopen weken diverse malen aangaf graag naar Ajax te willen. Deze droom kan hij voorlopig laten varen.
Grrrquote:Steven Defour gaat niet naar Ajax
Gesprekken zijn definitief afgesprongen!
Genk, woensdag 07 juni 2006 (15:07:18)
Heden namiddag (woensdag 07/06/06) was er een gesprek tussen KRC Genk en Ajax FC betreffende speler Steven Defour van KRC Genk. Het water tussen KRC Genk en Ajax bleek na dit gesprek zo diep dat de onderhandelingen tussen beide ploegen definitief beëindigd zijn.
Steven Defour zal dus niet naar Ajax getransfereerd worden
Het is jammer dat ie niet komt, maar 8 miljoen is natuurlijk een prijs die alleen een Belg zal vragenquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:55 schreef Nashje het volgende:
8 miljoen is gewoon te veel. Terecht van Ajax.
Dat komt gauwquote:
Natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:20 schreef jna het volgende:
Ogararu
Dat zou betekenen?quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:23 schreef Messenga het volgende:
Beurs van het aandeel Ajax ligt al de hele dag stil..
Zet anders zn vrouw er maar tussenquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:21 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Natuurlijk.Maar heb ik niet echt een goede foto van... of toch wel.
Dan staat er iets groots te gebeuren, die bron van mij zegt ook dat het rond het einde van de middag bekend word.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:24 schreef JeroenV het volgende:
Hmm een voorteken? Een aandeel ligt niet zomaar stil lijkt mij?
Niets, gister steeg het met 3.5 %.quote:
Ongeveer nu dus?quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan staat er iets groots te gebeuren, die bron van mij zegt ook dat het rond het einde van de middag bekend word.
Beetje veel spitsen is het niet?quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:20 schreef Trancelocator het volgende:
Een voorlopige line-up:
Doel:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Verdediging:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Middenveld:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Aanval:
Ik ben vast nog wel spelers vergeten.![]()
Vandaag? Mja, eerst zien. Gabri werd wel rond het tijdstip van nu aangekondigd.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan staat er iets groots te gebeuren, die bron van mij zegt ook dat het rond het einde van de middag bekend word.
Hij zegt vandaag of de komende 2 dagen, maar die Messenga zei dat de beurs stil lag dus daarom.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Vandaag? Mja, eerst zien. Gabri werd wel rond het tijdstip van nu aangekondigd.
Ahja...quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij zegt vandaag of de komende 2 dagen, maar die Messenga zei dat de beurs stil lag dus daarom.
F*ck!quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:49 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Deze was je ook nog vergeten
die kopquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:56 schreef Trancelocator het volgende:
Stond er ook nog niet bij.
[afbeelding]
KRC Genk zegt ook van niet. Ik zie 't nog wel gebeuren dat 'ie in de loop van de zomer wel komt.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:56 schreef DANILXL het volgende:
komt defour nou wel of niet?
www.vi.nl zegt van niet.
Zeiden Frank en Ronald de Boer zoiets ook niet toentertijd?quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:09 schreef twi het volgende:
Defour heeft al gezegd gewoon professioneel en goed door te kunnen spelen voor Genk. Lijkt me geen probleem. Helaas?
Nee, Frank zei dat hij zou blijven als Ajax Ronald zou laten vertrekken.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:13 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zeiden Frank en Ronald de Boer zoiets ook niet toentertijd?
Ajax.nlquote:Met blessure Sneijder gaat het beter
Freiburg, 7 juni 2006
Het lijkt de goede kant op te gaan met de blessure die Wesley Sneijder in de interland tegen Australië opliep. Hoewel de Ajacied woensdagochtend de eerste training op Duitse bodem nog apart deed van de groep, voelde hij zich beter.
Voor Wesley Sneijder stond er een uitgebreide individuele training op het programma, die hij met goed gevolg doorstond. Na afloop van de training lachte de kleine middenvelder alle zorgen van zich af: ,,Ik ga er vanuit dat ik vrijdag weer bij
de groep kan aansluiten. Ik voel me goed, maar we moeten voorzichtig zijn. Het is toch een forse kneuzing aan mijn enkel en voet. Ik train nog apart omdat we geen risico's willen nemen in de duels. Maar het gaat echt veel beter dan zondag na het duel met
Australië.''
Van der Vaart - die afgelopen week niet kon trainen vanwege een beurse enkel - deed de hele oefensessie mee. ,,Het ging verrassend goed'', aldus de oud-Ajacied ,,Alleen op het einde van de training voelde ik mijn enkel een beetje. Maar dat heeft ook te
maken met angst. Ik ben ook nog niet alle duels vol aan gegaan. Dat hoeft ook nog niet, het is een training. Je wilt jezelf en anderen niet blesseren. Maar het voelt goed en als het elke dag een beetje beter gaat, kan ik zondag spelen. Al beslist de trainer daar
natuurlijk over.''
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja, omdat ze Ronald dus ook niet lieten vertrekken.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:19 schreef kevin6188 het volgende:
Ik bedoelde meer het feit dat ze niet veel later alsnog weg waren. Ik zie Defour niet lang meer bij Genk blijven, of die transfer deze zomer nu doorgaat of niet.
ik hoef m niet terug maar wat je daarna zegt vind ik onzin.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:26 schreef methodmich het volgende:
Kluivert moet je niet meer terug willen denk ik. Die is klaar met voetbal.
Daar heb je gelijk in. En daarnaast hebben we hem nu totaal niet nodig en vind ik hem de laatste tijd helemaal niets presterenquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:39 schreef methodmich het volgende:
Nou, Kluivert maakt op mij totaal niet meer de indruk nog zin te hebben in voetballen. Die heeft het wel gezien.
je hoeft hem niet te quoten pas het gewoon een beetje aanquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:50 schreef cultheld het volgende:
Ik weet wel waarom de aandelen stil liggen. Maar ik post het maar niet, want dan schijn ik Steef weer te quoten. Zoek het dus zelf maar lekker op.
Oh jammer, ik wilde net m'n msn-log er bij halenquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:53 schreef stefmans het volgende:
[..]
je hoeft hem niet te quoten pas het gewoon een beetje aan![]()
Davids komt.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:59 schreef Messenga het volgende:
Nou, vertel maar dan.
Dat zou mooi nieuws zijnquote:
Ja, Mendes komt niet. Davids is waarschijnlijk de laatste Ajaxtransfer van deze zomer, tenzij er beoogde 2006/2007 selectiespelers vertrekken (een Sneijder die populair wordt door een goed WK bijv.).quote:
quote:Vermeer mag verhuurd worden
In de papieren versie van Voetbal International laat Martin van Geel weten dat Kenneth Vermeer verhuurd mag worden aan een andere club uit de Eredivisie. De jeugdinternational maakte ook de afgelopen weken bij Jong Oranje weer een uitstekende indruk en liet weten ervaring op te willen doen.
Bij Ajax staat de 20-jarige keeper derde in de rang om het doel te verdedigen, achter Stekelenburg en Gentenaar. Daarom liet Vermeer weten graag verhuurd te worden aan een andere club. Ajax zal instemmen, maar dan moet er wel aan bepaalde voorwaarden moeten voldaan, benadrukt Van Geel.
Zo zal Vermeer alleen maar aan een Eredvisieclub worden verhuurd, waar hij de mogelijkheid heeft op veel speelminuten. Ajax wil hem het liefst bij de selectie houden, maar begrijpt de wens van de doelman.
Dat is alleen maar positiefquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, Mendes komt niet. Davids is waarschijnlijk de laatste Ajaxtransfer van deze zomer, tenzij er beoogde 2006/2007 selectiespelers vertrekken (een Sneijder die populair wordt door een goed WK bijv.).
Omdat hij z'n gebrek aan talent (op welk vlak dan ook) wél commercieel weet uit te buiten.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:12 schreef jna het volgende:
Ali B gaat zo over de training bij Ajax vertellen bij Jensen. Na de reclame dus. Waarom mag hij wel meetrainen en wij niet?
Omdat jij geen vrienden bent met Babelquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:12 schreef jna het volgende:
Ali B gaat zo over de training bij Ajax vertellen bij Jensen. Na de reclame dus. Waarom mag hij wel meetrainen en wij niet?
Samen met Patrick Mtiliga! Jammer dat we geen Edje hebben rondzwerven.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:21 schreef MarkNMGN het volgende:
Dat is dus die nieuwe aankoop.
Ali [B]oussaboun!
Als hij volledig is wel..quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:46 schreef Houniet het volgende:
Kan die selectie van Trancelocator voortaan niet in de OP?
In deze periode wel handig, maar voortaan is toch wat overdreven, niet?quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:46 schreef Houniet het volgende:
Kan die selectie van Trancelocator voortaan niet in de OP?
Precies, tot het nieuwe seizoen begint is dat wel handigquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:58 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
In deze periode wel handig, maar voortaan is toch wat overdreven, niet?
Was ik trouwens ook nog vergeten:
Trainersstaf:
Als het aan mij ligt welquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:28 schreef TimmyAsd het volgende:
Davids komt?
Hopelijk wel jaquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:28 schreef TimmyAsd het volgende:
Davids komt?
Ik heb een txt-bestandje van de OP met selectie hier gehost:quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:09 schreef jna het volgende:
Kan je die selectie niet even ergens neerzetten zodat iedereen hem zo kan kopieeren?
quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:01 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik heb een txt-bestandje van de OP met selectie hier gehost:
http://trancelocator.atspace.org/ajax_06_07.txt
Kwestie van copy/pasten dus. Ik zal het bestandje updaten als er mutaties plaatsvinden of als iemand bijvoorbeeld mooiere foto's heeft gevonden.![]()
Ja inderdaad, is wat beter voor het overzicht. Ik ga het direct regelen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:05 schreef Nashje het volgende:
Je kunt misschien de foto's ook nog ietsje kleiner maken, zodat de OP niet te lang wordt.
quote:Vanavond is tijdens een vergadering van de Ledenraad van AFC Ajax unaniem ingestemd met het besluit tot herbenoeming van John Jaakke als voorzitter van de vereniging AFC Ajax. De herbenoeming betreft de tweede zittingstermijn van Jaakke en geldt voor een periode van 3 jaar.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:07 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ja inderdaad, is wat beter voor het overzicht. Ik ga het direct regelen.![]()
Wat heeft zdenek met het middenveld te maken?quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:33 schreef JeroenV het volgende:
Hmm, als je de selectie zo ziet mag er nog wel een middenvelder bij, naast Davids. Grygera zal ook wel weg gaan.
Hij heeft 't gewoon over alle namen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:36 schreef stefmans het volgende:
[..]
Wat heeft zdenek met het middenveld te maken?![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:40 schreef DrDentz het volgende:
Idd.. laat Davids uit de OP, zo roep je het ongeluk over je af.. hebben die joden wel vaker last van, grote praatjes
Ik moet hem wel gelijk gevenquote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:40 schreef DrDentz het volgende:
Idd.. laat Davids uit de OP, zo roep je het ongeluk over je af.. hebben die joden wel vaker last van, grote praatjes
Meer over het "zo roep je het ongeluk over je heen". Davids is voor 99% rond dus ongeluk???quote:
Het is pas rond als hij in dat ajax shirt op www.ajax.nl en dat is nog niet dusquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Meer over het "zo roep je het ongeluk over je heen". Davids is voor 99% rond dus ongeluk???.
Klopt. Ze mogen wel eens opschieten.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:48 schreef stefmans het volgende:
[..]
Het is pas rond als hij in dat ajax shirt op www.ajax.nl en dat is nog niet dus![]()
Gelul, iets is rond of iets is niet rond. Momenteel is het niet rond, dus die 99% is totaal uit de lucht gegrepen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Meer over het "zo roep je het ongeluk over je heen". Davids is voor 99% rond dus ongeluk???.
Waarom? Volgens mij hebben ze nog een dikke maand om het rond te krijgen. En zelfs dan is het nog niet te laat. De transferdeadline sluit op 31 agustus...quote:
Tsja, en Kluivert werd nog genoemd ookquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:57 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Thnx.
En de voorhoede, echt niet normaal eigenlijk...
Als Blind er nog zat en meer dan drie keer mocht wisselen zou hij ze allemaal inbrengen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tsja, en Kluivert werd nog genoemd ook
Klopt, Kluivert ook.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:32 schreef Nashje het volgende:
Volgens mij heeft ie al jaren een appartement in Amsterdam.
Hahaha weer een speler die door Ajax gevolgt zou worden naar AZquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:58 schreef cultheld het volgende:
Ik mag het inmiddels verklappen: Waarom Mendes zeker niet naar Ajax zou komen? Lange tijd zou hij naar Köln vertrekken (voor de basis), maar dat lijkt nu van de baan en vanavond is Mendes bij ome Louis op bezoek.
quote:Ajax-voorzitter Jaakke herbenoemd
Vanavond is tijdens een vergadering van de Ledenraad van AFC Ajax unaniem ingestemd met het besluit tot herbenoeming van John Jaakke als voorzitter van de vereniging AFC Ajax. De herbenoeming betreft de tweede zittingstermijn van Jaakke en geldt voor een periode van 3 jaar.
Frank is al terug.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:00 schreef Pritt het volgende:
Hebben de De Boertjes ook niet nog steeds een huisje in Abcoude?
Misschien komen ze ook wel terug. ;O
Je wordt gelijk gequote door Jajong (wat is z'n nieuwe nick hier ook alweer?)quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:58 schreef cultheld het volgende:
Ik mag het inmiddels verklappen: Waarom Mendes zeker niet naar Ajax zou komen? Lange tijd zou hij naar Köln vertrekken (voor de basis), maar dat lijkt nu van de baan en vanavond is Mendes bij ome Louis op bezoek.
Ah, dat vertelde ik al op msn jaquote:Op donderdag 8 juni 2006 00:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je wordt gelijk gequote door Jajong (wat is z'n nieuwe nick hier ook alweer?)
Bron
Jay-Zquote:Op donderdag 8 juni 2006 00:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je wordt gelijk gequote door Jajong (wat is z'n nieuwe nick hier ook alweer?)
Bij de hockeyclub maybe.quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:17 schreef DrDentz het volgende:
Jaakke is tenminste een echte clubman
Kan bijna niet anders... en ik vindt het niet zo grappig ofzo...quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:36 schreef -Wolf- het volgende:
tenzij hij sarcastisch was. dat zou ik namelijk zijn.
ik was er nooit op gekomen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:38 schreef Nega het volgende:
[..]
Kan bijna niet anders... en ik vindt het niet zo grappig ofzo...
Flashback naar vorig jaar heeft...quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:00 schreef cultheld het volgende:
Wist je nog niet dat Davids naar Ajax komt dan? Die komt echt wel.
Zou mooi voor hem zijn,quote:Charisteas genoemd bij PSG
De naam van Charisteas wordt deze dagen in de Franse media in verband gebracht met Paris Saint Germain. Volgens het Franse magazine but! zou hij een belangrijke kandidaat zijn om Pauleta op te volgen. Ze zouden zo'n 2 miljoen euro voor hem over hebben. Een andere optie voor de Fransen zou het huren van Salomon kalou van Chelsea zijn
Dat zou ik hem zeker gunnen, maar 2 miljoen is natuurlijk niet een bod waar Ajax warm van zou moeten worden. 3 miljoen verliesquote:
Eigen schuld natuurlijk, wanneer je hem meer op de bank zet dan in het veld.quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:28 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat zou ik hem zeker gunnen, maar 2 miljoen is natuurlijk niet een bod waar Ajax warm van zou moeten worden. 3 miljoen verlies
True.quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Eigen schuld natuurlijk, wanneer je hem meer op de bank zet dan in het veld.
Ach, liever nu twee miljoen cashen, dan hem nog twee seizoenen als bankzitter blijven doorbetalen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:28 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat zou ik hem zeker gunnen, maar 2 miljoen is natuurlijk niet een bod waar Ajax warm van zou moeten worden. 3 miljoen verlies
Cart_man, je hebt eens helemaal gelijkquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Eigen schuld natuurlijk, wanneer je hem meer op de bank zet dan in het veld.
quote:Steven Defour: "Jos Vaessen is te ver gegaan"
do 08/06/06 - Het blijft niet stil rond Steven Defour en Vincent Kompany. De middenvelder van Genk haalt uit naar voorzitter Jos Vaessen omdat zijn transfer naar Ajax in het water is gevallen.
Steven Defour gaat niet naar Ajax en dat zit de jonge middenvelder van Genk niet lekker. "Dit is een heel grote ontgoocheling", zegt de Genk-speler in Het Belang van Limburg.
"Ik begrijp het niet, voor mij is voorzitter Jos Vaessen te ver gegaan", zegt Steven Defour.
"Ik weet dat Ajax een heel mooi bod gedaan heeft, maar blijkbaar moest ik nog meer kosten dan Mbark Boussoufa van Gent".
Of Defour een vertrek wil forceren via de wet van '78 is onduidelijk. "Ik ben momenteel nog te fel aangeslagen om iets te zeggen over de nabije toekomst."
"Ik zal de volgende dagen met mijn zaakwaarnemer praten", zegt de 18-jarige Rode Duivel.
Van Sporza.bequote:Jos Vaessen: "Bod van Ajax was een belediging"
Jos Vaessen is overtuigd van zijn gelijk: "Wat Ajax wilde bieden, was een belediging voor Steven Defour", zegt de voorzitter van Genk in de kranten.
"De Nederlandse pers zal schrijven dat we 8 miljoen euro gevraagd hebben voor Steven, maar dat is niet waar. Ik noem geen bedragen, maar wat Ajax wou bieden, was de helft van wat we vroegen."
Behalve Ajax toonden al enkele andere ploegen interesse voor Defour. Zo heeft Valencia al gepolst. "Een informatief telefoontje", vertelt Jos Vaessen. "Ik weet niet of er een vervolg zal komen. Ik heb niks liever dan dat hij blijft."
Wil je deze geweldige reactie eens inhoudelijk toelichten...?quote:
TerroRobbie houdt zich liever bezig met Ajax dan met z'n eigen clubje, dat weet je inmiddels toch wel?quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:10 schreef BoNi het volgende:
[..]
'
Wil je deze geweldige reactie eens inhoudelijk toelichten...?
Vind ik ook niet meer dan logisch, ook hij is diep in zijn hart Ajaciedquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:12 schreef twi het volgende:
[..]
TerroRobbie houdt zich liever bezig met Ajax dan met z'n eigen clubje, dat weet je inmiddels toch wel?
Die Vaessen is een lul, joh. Flikte hetzelfde bij de transferperikelen rond Daerden naar Feijenoord..quote:
Heb je geen betere argumenten?? Is deze reactie dus puur gebaseerd op het feit dat er Ajacieden niet tevreden zijn over Jaakke of heb je ook nog een eigen mening...?quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vind het zeer fijn voor jullie dat hij herbenoemd is. Ik leef met jullie mee.
Wij hebben al onze topaankopen al gedaan.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:12 schreef twi het volgende:
[..]
TerroRobbie houdt zich liever bezig met Ajax dan met z'n eigen clubje, dat weet je inmiddels toch wel?
Ik bekijk het slechts vanaf de zijlijn. Ken de ins en outs niet. Maar hij komt op mij in ieder geval niet over als een sympathieke (club)man met veel voetbalverstand.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:19 schreef BoNi het volgende:
[..]
Heb je geen betere argumenten?? Is deze reactie dus puur gebaseerd op het feit dat er Ajacieden niet tevreden zijn over Jaakke of heb je ook nog een eigen mening...?
Ik heb zelf geen moeite met de herbenoeming van Jaakke, ben sowieso wel benieuwd waarom het merendeel van de mensen hier wel moeite heeft met deze herbenoeming....
Kan iemand me dat uitleggen?
Daarvoor is het ook een voorzitter en heeft hij mensen om zich heen verzameld die wél voetbalverstand hebben.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik bekijk het slechts vanaf de zijlijn. Ken de ins en outs niet. Maar hij komt op mij in ieder geval niet over als een sympathieke (club)man met veel voetbalverstand.
Ben ik opzich wel met je eens. Ik vind dat niet alles afgeschoven kan worden op Jaakke, maar die man heeft gewoon niet de uitstraling die iemand met die functie hoort te hebben.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je werkzaam bent bij een BVO. Of je nou de was doet, de telefoonopneemt, de jeugd traint of voorzitter bent, moet je een liefhebber zijn. Dat zie ik er bij Jaakke niet echt van af. Kan het mis hebben natuurlijk.
Ik heb toch echt liever iemand met verstand van zaken dan iemand die 100% leeft voor voetbal.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je werkzaam bent bij een BVO. Of je nou de was doet, de telefoonopneemt, de jeugd traint of voorzitter bent, moet je een liefhebber zijn. Dat zie ik er bij Jaakke niet echt van af. Kan het mis hebben natuurlijk.
Weet niet of ik dat nou wel met je eens ben. Het kan ook geen kwaad misschien als er iemand staat die er van een iets grotere afstand naar kijkt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:42 schreef TerroRobbie het volgende:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:52 schreef Gelderland het volgende:
edje zal snel tekenen.... waarschijnlijk komt 't zaterdag rond... anders begin volgende week![]()
Je hoeft hier geen waarde aan te hechten, zeg 't maar ff... vertrouw mijn bron iig
![]()
Hoe zekerder het wordt dat ie komt, hoe meer mensen beweren dat ze "een betrouwbare bron" hebben.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:55 schreef BoNi het volgende:
[..]
Iedere dag meldt weer iemand anders dat ze weten wanneer Edje tekent, met vermelding van 100% betrouwbare, maar toch anonieme bron....
Als iedere dag iemand 't komt melden, is het voor we het weten half augustus en tijd voor voetbalquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:55 schreef BoNi het volgende:
[..]
Iedere dag meldt weer iemand anders dat ze weten wanneer Edje tekent, met vermelding van 100% betrouwbare, maar toch anonieme bron....
Frappant inderdaad, aangezien er hoe langer hoe meer zeer betrouwbare en 100% bronnen zeggen dat hij op verschillende datums voor veschillende bedragen en voor verschillende looptijd zal tekenenquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoe zekerder het wordt dat ie komt, hoe meer mensen beweren dat ze "een betrouwbare bron" hebben..
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat betrouwbare bronnen nog weleens onbetrouwbaar uit de hoek kunnen komen wanneer ze als betrouwbaar op een forum gequote worden.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgens mijn zeer betrouwbare bron gaat er binnenkort een oud-ajacied tekenen die zijn voor en achter naam nog wel eens omwisselde. Ik kan nog niet precies vertellen wanneer het gaat gebeuren. Maar het is 78.36583216868 % zeker.
Ach, dat is ajaxmensen eigen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:00 schreef Nega het volgende:
John is lelijk he.
Oh komop zeg, zo slecht maak zelf JIJ ze meestal nietquote:
Dirk Kuyt is idd een lekker dingquote:
Zeker.quote:
Ben mezelf niet vandaag.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh komop zeg, zo slecht maak zelf JIJ ze meestal niet.
Hij komt uit DTCquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:09 schreef -Wolf- het volgende:
En toch blijft Bosvelt de allerlelijkste fnoorder ooit. Echt zo'n rotterdamse kop net als die korpschef van 010.![]()
Heuh, sinds wanneer is Bosvelt Rotterdammer?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:09 schreef -Wolf- het volgende:
En toch blijft Bosvelt de allerlelijkste fnoorder ooit. Echt zo'n rotterdamse kop net als die korpschef van 010.![]()
Edgar, schiet op!Het WK begint al bijna en ik wil het NU weten!
![]()
![]()
je hoeft niet uit r'dam te komen om een rotterdamse kop te hebben. kuyt past er ook mooi tussen. ik heb 5 jaar in die stinkstad gestudeerd, dus zo zie je nog wel wat stinkkoppen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:12 schreef Robar het volgende:
[..]
Heuh, sinds wanneer is Bosvelt Rotterdammer?
Wat is er, ben je bang dat hij zichzelf daar in de kijker gaat spelen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:09 schreef -Wolf- het volgende:
Edgar, schiet op!Het WK begint al bijna en ik wil het NU weten!
![]()
![]()
hoelang gaan de geruchten dit jaar nu al? te lang naar mijn idee.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:15 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Wat is er, ben je bang dat hij zichzelf daar in de kijker gaat spelen?![]()
Dit zijn nou flauwe grapjes voor een modquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:16 schreef Suijk het volgende:
Zullen we proberen het volgende topic wat minder te verpesten door dit soort geneuzel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |