Kan je inferieure verbinding het niet aan, jongeman?quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:19 schreef Litso het volgende:
Eehm DL, je weet ook dat je icon met opzet weg was gehaald?
Vanwaar deze plotse vijandigheid?quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:20 schreef ehqo het volgende:
[..]
Kan je inferieure verbinding het niet aan, jongeman?
Ja zoals ik net al zei zoek ik ff een hostquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:19 schreef Litso het volgende:
Eehm DL, je weet ook dat je icon met opzet weg was gehaald?
Hmmm hij stond al gehost, maar je mocht toch niet boven de 100 kb op de fokserver?quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:21 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja zoals ik net al zei zoek ik ff een host
Dan ga ik wel naar huisquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:23 schreef Janetje het volgende:
"You should be home, you're sick..."
Niet waar, optyfen..![]()
Ik wou dat ze dat eens tegen mij zeiden op m'n werkquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:23 schreef Janetje het volgende:
Webicons mogen niet boven de 100KBquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:22 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Hmmm hij stond al gehost, maar je mocht toch niet boven de 100 kb op de fokserver?
Je bedoelt dat je naar huis mocht, en dat je het niet deed?quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:23 schreef Janetje het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:24 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je naar huis mocht, en dat je het niet deed?
10 zelfs, zie ik nu.quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:24 schreef Litso het volgende:
[..]
Webicons mogen niet boven de 100KB
Op de Fok! server maag 20 zelfs dacht ik.
Maar, maar, hij is maar 115quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:24 schreef Litso het volgende:
[..]
Webicons mogen niet boven de 100KB
Op de Fok! server maag 20 zelfs dacht ik.
raarquote:
Heb ik geen tijd voor.. te veel te doen..quote:
Acceptabelle reden.quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heb ik geen tijd voor.. te veel te doen..
Fok!ken bijvoorbeeld.
Vond ik ook.quote:
Jij vindt werken sowieso raar...quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:26 schreef Pheno het volgende:
raar
Maar bier is weer een goeie reden om niet te gaan....quote:
Love is in the Airquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:23 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ach zomaar, ik bedoelde er verder niets mee. Vriendjes?
jij reageren op een fotoboekbericht ookquote:
Daar kan ik me goed in vinden.quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:50 schreef Misstique het volgende:
Bier.
Ach ik ga vanavond al uit voor een pintje en vanmiddag gaan we picknicken..quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:44 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Maar bier is weer een goeie reden om niet te gaan....
*twijfelt
over een half uurquote:
Sultana's. Nog neppe ook. 'Krentenbiscuit van Perfekt'.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:06 schreef Misstique het volgende:
Brood hier.
Die zijn zo hard.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:07 schreef ehqo het volgende:
[..]
Sultana's. Nog neppe ook. 'Krentenbiscuit van Perfekt'.
Details.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:10 schreef Misstique het volgende:
Ik ben stout..
Laat dago het maar niet horen..quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:10 schreef Misstique het volgende:
Ik ben stout..
Ik wilde iets testen en heb daarmee een topic verkloot.quote:
depends, als het sm is, dan kan dago het wel leuk vindenquote:
Hij mag het idd niet weten.quote:
Je hebt nochthans nog niets verkloot. Integendeel. Waar blijven die details.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik wilde iets testen en heb daarmee een topic verkloot..
Je weet m'n mailbox te vinden.quote:
Niet dít topic. Een ánder topic. Ik heb iets gedaan wat ik verafschuw bij andere users, maar ik wilde zien of ik het ook kon, ja dus...quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:14 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je hebt nochthans nog niets verkloot. Integendeel. Waar blijven die details.
Dubbelposten is irritant...quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet dít topic. Een ánder topic. Ik heb iets gedaan wat ik verafschuw bij andere users, maar ik wilde zien of ik het ook kon, ja dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |