Kan je inferieure verbinding het niet aan, jongeman?quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:19 schreef Litso het volgende:
Eehm DL, je weet ook dat je icon met opzet weg was gehaald?
Vanwaar deze plotse vijandigheid?quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:20 schreef ehqo het volgende:
[..]
Kan je inferieure verbinding het niet aan, jongeman?
Ja zoals ik net al zei zoek ik ff een hostquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:19 schreef Litso het volgende:
Eehm DL, je weet ook dat je icon met opzet weg was gehaald?
Hmmm hij stond al gehost, maar je mocht toch niet boven de 100 kb op de fokserver?quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:21 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja zoals ik net al zei zoek ik ff een host
Dan ga ik wel naar huisquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:23 schreef Janetje het volgende:
"You should be home, you're sick..."
Niet waar, optyfen..![]()
Ik wou dat ze dat eens tegen mij zeiden op m'n werkquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:23 schreef Janetje het volgende:
Webicons mogen niet boven de 100KBquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:22 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Hmmm hij stond al gehost, maar je mocht toch niet boven de 100 kb op de fokserver?
Je bedoelt dat je naar huis mocht, en dat je het niet deed?quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:23 schreef Janetje het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:24 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je naar huis mocht, en dat je het niet deed?
10 zelfs, zie ik nu.quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:24 schreef Litso het volgende:
[..]
Webicons mogen niet boven de 100KB
Op de Fok! server maag 20 zelfs dacht ik.
Maar, maar, hij is maar 115quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:24 schreef Litso het volgende:
[..]
Webicons mogen niet boven de 100KB
Op de Fok! server maag 20 zelfs dacht ik.
raarquote:
Heb ik geen tijd voor.. te veel te doen..quote:
Acceptabelle reden.quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heb ik geen tijd voor.. te veel te doen..
Fok!ken bijvoorbeeld.
Vond ik ook.quote:
Jij vindt werken sowieso raar...quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:26 schreef Pheno het volgende:
raar
Maar bier is weer een goeie reden om niet te gaan....quote:
Love is in the Airquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:23 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ach zomaar, ik bedoelde er verder niets mee. Vriendjes?
jij reageren op een fotoboekbericht ookquote:
Daar kan ik me goed in vinden.quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:50 schreef Misstique het volgende:
Bier.
Ach ik ga vanavond al uit voor een pintje en vanmiddag gaan we picknicken..quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:44 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Maar bier is weer een goeie reden om niet te gaan....
*twijfelt
over een half uurquote:
Sultana's. Nog neppe ook. 'Krentenbiscuit van Perfekt'.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:06 schreef Misstique het volgende:
Brood hier.
Die zijn zo hard.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:07 schreef ehqo het volgende:
[..]
Sultana's. Nog neppe ook. 'Krentenbiscuit van Perfekt'.
Details.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:10 schreef Misstique het volgende:
Ik ben stout..
Laat dago het maar niet horen..quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:10 schreef Misstique het volgende:
Ik ben stout..
Ik wilde iets testen en heb daarmee een topic verkloot.quote:
depends, als het sm is, dan kan dago het wel leuk vindenquote:
Hij mag het idd niet weten.quote:
Je hebt nochthans nog niets verkloot. Integendeel. Waar blijven die details.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik wilde iets testen en heb daarmee een topic verkloot..
Je weet m'n mailbox te vinden.quote:
Niet dít topic. Een ánder topic. Ik heb iets gedaan wat ik verafschuw bij andere users, maar ik wilde zien of ik het ook kon, ja dus...quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:14 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je hebt nochthans nog niets verkloot. Integendeel. Waar blijven die details.
Dubbelposten is irritant...quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet dít topic. Een ánder topic. Ik heb iets gedaan wat ik verafschuw bij andere users, maar ik wilde zien of ik het ook kon, ja dus...
Dubbelposten is irritant...quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet dít topic. Een ánder topic. Ik heb iets gedaan wat ik verafschuw bij andere users, maar ik wilde zien of ik het ook kon, ja dus...
[..]
Url?quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
er is een algemeen testtopic, dat had je beter kunnen doenquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zie mn AT, dom "spel" in MEN.quote:
Damn, dat was beter geweest idd, ga ik nu straf krijgen?quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
er is een algemeen testtopic, dat had je beter kunnen doen
Ja maar ik ben altijd een brave user geweest, ik schaam me diep.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:21 schreef Janetje het volgende:
Ach Tiek.. dat valt toch best mee..
Nee.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:33 schreef Litso het volgende:
Willen jullie dood ofzo?
Welkom.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:36 schreef JDude het volgende:
Hallo.
Kun jij niet even die posts deleten Litso?quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:35 schreef Litso het volgende:
Wacht maar tot ik er iemand bij roept die notes zet en posts delete!
Neuh.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kun jij niet even die posts deleten Litso?.
Please?
.
Aaaawwww... asjeblief?quote:
Een kantoor is niet goed voor de mensch.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:39 schreef Misstique het volgende:
JD.
Sjoow! Had je m'n SMS nog ontvangen?quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:50 schreef Chowi het volgende:
Hai, lieverds.. Het is een kutdag, maar ik heb niet opgegeven, en dus ben ik blij.
!
Doorzettingsvermogen is een teken van zwakte.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:50 schreef Chowi het volgende:
Hai, lieverds.. Het is een kutdag, maar ik heb niet opgegeven, en dus ben ik blij.
!
Guess not.quote:
eenschquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Een kantoor is niet goed voor de mensch.
Verkoeling nodig? Of zoek je een brug zonder rivier?quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:34 schreef Janetje het volgende:
Ik denk dat ik me van een brug ga gooien.
Mwah... er zijn het afgelopen lange weekend zo'n 8 mensen omgekomen omdat ze in een rivier zwommen... Door boten of onderkoeling...quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Verkoeling nodig? Of zoek je een brug zonder rivier?
Waarom?quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:34 schreef Janetje het volgende:
Ik denk dat ik me van een brug ga gooien.
Omdat ik heel veel mindkilling werk voor de boeg heb.quote:
Je mocht net naar huis. Eigen bult.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Omdat ik heel veel mindkilling werk voor de boeg heb.
Haven't we all...quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:39 schreef Janetje het volgende:
Omdat ik heel veel mindkilling werk voor de boeg heb.
2200 namen en adressen in excel files invoeren van blaadjes die vaak amper te lezen zijn.. En de daarbij behorende foto opsporen op het systeem, de naam van die foto in het excel file stoppen en alles zippen en uploaden..quote:
Ineens vind ik mijn werk weer zeer boeiend! Dank u!quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:50 schreef Janetje het volgende:
2200 namen en adressen in excel files invoeren van blaadjes die vaak amper te lezen zijn.. En de daarbij behorende foto opsporen op het systeem, de naam van die foto in het excel file stoppen en alles zippen en uploaden..
Waarom werk je daar eigenlijk?quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
2200 namen en adressen in excel files invoeren van blaadjes die vaak amper te lezen zijn.. En de daarbij behorende foto opsporen op het systeem, de naam van die foto in het excel file stoppen en alles zippen en uploaden..
Zoek een stagiarequote:Op woensdag 7 juni 2006 13:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Stage...quote:
Die stagaire ben ik al..quote:
Graag gedaan.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ineens vind ik mijn werk weer zeer boeiend! Dank u!
Hmmm, dat is rot. Wachten tot volgende week dan maarquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Stage...
[..]
Die stagaire ben ik al..
[..]
Ach m'n werk hier is ontzettend leuk..quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hmmm, dat is rot. Wachten tot volgende week dan maar
Het fijne van een stageplek is vaak ook dat je weet dat je er niet tot in het einde der dagen hoeft te werken... Vandaag heb ik zo'n dag dat ik liever dierenverzorger was geworden i.p.v. wat ik nu ben.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:03 schreef Janetje het volgende:
Ach m'n werk hier is ontzettend leuk..
Alleen af en toe moet er zoiets gebeuren..
Toch heb ik de beste stageplek ooit.
Wat ben je?quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het fijne van een stageplek is vaak ook dat je weet dat je er niet tot in het einde der dagen hoeft te werken... Vandaag heb ik zo'n dag dat ik liever dierenverzorger was geworden i.p.v. wat ik nu ben.
Het einde voor mij is in zicht, nog een weekje of 2 of 3. En dan zal mijn postgemiddelde ook wel weer kelderen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het fijne van een stageplek is vaak ook dat je weet dat je er niet tot in het einde der dagen hoeft te werken... Vandaag heb ik zo'n dag dat ik liever dierenverzorger was geworden i.p.v. wat ik nu ben.
Beleidsmedewerker. Bij de IND.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:11 schreef Janetje het volgende:
Wat ben je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |