Als je een deur ziet, zeg je dan ook "deur" ?quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:35 schreef Burbo het volgende:
Capsones-topic.
Ik zou sinds mijn registratie 1000 x meer gepost kunnen hebben dan ik daadwerkelijk heb gedaan... Hierdoor heb ik ongetwijfeld serverruimte bespaard.quote:
1quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:39 schreef scarefreak het volgende:
Niets.
Het is maar wat je een bijdrage noemtquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:56 schreef Havoc het volgende:
[..]
1
11
111
1111
11111
111111
1111111
11111111
Wat je maar niets noemt.
Stoer!quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:36 schreef SunChaser het volgende:
Waar zal ik beginnen
Ik heb columns, nieuws en reviews geschreven.
Bob Saget beroemd gemaakt op FOK!
De kreet: 'FOK! is niet je leven' bedacht
Samen met Nolius en Martijn FOK!-radio succesvol nieuw leven ingeblazen
Het idee voor V&A kwam (mede) van mij: Een Non-profit Ruil Forum? Is dat wat?
En het idee voor opsplitsing van Film, TV en Muziek ook: Mag de tv/film en muziek topic worden opgesplitst?
En binnenkort kun je posten in het upcoming Stad&Land forumVoorstel voor opvolgforum WOW: Stad en Streek
En wat heb jij betekend voor FOK!?
Nee, jouw suffe kutpost draagt weer lekker bijquote:
Tijd om een keer achtien te worden en je rijbewijs te halen dusquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:41 schreef junkiesietze het volgende:
Scooters spraakmakend gemaakt op het forum.
en die postknopjes heb je gemaakt zoalsquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:46 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb .zip en .rar een heel andere betekenis gegeven, geloof ik.
En ik ben modderin geweest.
Nee, deze:quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:49 schreef tonks het volgende:
[..]
en die postknopjes heb je gemaakt zoals [afbeelding] toch?
Die zijn de mooiste!quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, deze: [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Dat was het
Hey ben jij er ook weerquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:39 schreef scarefreak het volgende:
Niets.
Je staat er in elk geval mee vermeld in de FAQquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:48 schreef scarefreak het volgende:
<-- deze heb ik in een grijs verleden ook ooit eens gemaakt, en is toen schaamteloos gejat door fok
En waar moeten we die van kennen en wat staat ze nou precies te doen voor die kaart van Azië?quote:
jij hebt toch leuke klonen gemaakt?quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:24 schreef Croupouque het volgende:
Wat ik heb bijgedragen? Geen ene reet. Zelfs niet een bil. Zelfs niet een stúkje van een bil. Zelfs niet een haar op een bil, natrillend door een vochtige wind verorzaakt door het eten van chili con carne. Zelfs niet een puist bij de haarwortel van die haar op die bil, klaar om uitgeknepen te worden. Zelfs niet het kleinste beetje pus op de betegelde badkamermuur dat langzaam opdroogt om pas jaren later met een schuursponsje weer afgeveegd te worden, hoewel ik mezelf daar wel graag mee vergelijk, maar nee dus. Helemaal niets.
Je hebt bijgedragen aan veel leuke momenten en topics op het forum. Niet zo bescheiden he.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:24 schreef Croupouque het volgende:
Wat ik heb bijgedragen? Geen ene reet. Zelfs niet een bil. Zelfs niet een stúkje van een bil. Zelfs niet een haar op een bil, natrillend door een vochtige wind verorzaakt door het eten van chili con carne. Zelfs niet een puist bij de haarwortel van die haar op die bil, klaar om uitgeknepen te worden. Zelfs niet het kleinste beetje pus op de betegelde badkamermuur dat langzaam opdroogt om pas jaren later met een schuursponsje weer afgeveegd te worden, hoewel ik mezelf daar wel graag mee vergelijk, maar nee dus. Helemaal niets.
http://www.rocketboom.comquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:27 schreef Frollo het volgende:
[..]
En waar moeten we die van kennen en wat staat ze nou precies te doen voor die kaart van Azië?
Daardoor krijg ik nog wel wekelijks een mailtje met de vraag of ze hem mogen gebruikenquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:13 schreef Litso het volgende:
[..]
Je staat er in elk geval mee vermeld in de FAQ
quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:35 schreef Herald het volgende:de breezah hype begonnen topique populair gemaakt Scorp geintroduceerd ![]()
columns geschreven de eerste fotoboek FAQ gepend
Dat jij nog geen schouderklopje gekregen hebt in MED....quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:23 schreef soylent het volgende:
Ik heb deel drie van het beffen topic geopend in SEX, en een WFL SC een tijdje geleden...
Ik maak al een tijdje heel goede grappen op de FP, maar meestal wordt het -2 of -1.
Eh, ik heb Toeps wat webspace gegeven zodat er hier weer gefapt kan worden. Al spreek ik Toeps op fok eigenlijk zelden of nooit. Maar toch een aanwinst voor Fok lijkt me.
Verder maakte ik tijdens Big Brother vaak mooie streamverslagen, zo zei men tegen mij.
Mijn heldquote:
Ik mag hopen dat je een geintje maaktquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:57 schreef MrTorture het volgende:
degene die verantwoordelijk is voor de productie van Brechtje
Uiteraardquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:08 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je een geintje maakt![]()
Wat is dat? GAD/GVH?quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:20 schreef Remzz het volgende:
Ik heb geprobeerd GAD/GVH een nieuw leven in te blazen. Is trouwens niet gelukt
daarom ben je net zo tof als mij.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:00 schreef Bupatih het volgende:Ik heb gewebloggerd en daarbij Sportieve Vrijdag geïntroduceerd! Ik ben al bijna een jaar lang ONZ-mod! Ik zorg dus voor een schoon en beter Ovjl! Ik heb onwijs lelijke, maar toch toffe smileys gemaakt! Ik heb onwijs toffe topics gemaakt waar veel mensen om moesten (glim)lachen! Ik heb onwijs toffe songteksten geschreven, waar zelfs twee echte raps uit voortkwamen! Ik heb het huidige fotoboek gebetatest! Mijn FOK!-logo heeft een tijd lang de bovenkant van het forum gesierd! Ik heb achter de schermen flink gelobbyd voor het WOW-forum! Ik heb er eigenhandig voor gezorgd dat het aantal views en reacties in het fotoboek drastisch is toegenomen !
Gadgets en daarna heette het Gadgets, video en hifiquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:10 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Wat is dat? GAD/GVH?
ga allemaal dood/gotver vuile honden
quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:16 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb een cryptogram gemaakt.
*O* Het Grote Fok! Cryptogram! *O*
Ik probeer zo veel mogelijk de taalpurist uit te hangen.
Spelling voor simpele zielen!
Er is een algemene aversie tegen cavia's ontwikkeld, voornamelijk door 'Cavia voor je Leven' dag. (Niet eens mijn schuld, wel door mij geïnspireerd.)
Blijf ook in ONZ de cavia beschermen!!!
Ik probeer van Augie een beroemdheid te maken.
Augie, de hond die vijf VIJF!!!tennisballen tegelijk in zijn bek kan houden.
[afbeelding]
Nou ja, kortom, weinig zinnigs dus.
gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op donderdag 8 juni 2006 00:21 schreef MUUS het volgende:
Geen ene reet.
wel, ik vind je tof :/quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:21 schreef MUUS het volgende:
Geen ene reet.
sukkel.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:19 schreef 7th_wave het volgende:
yildiz ten schande gemaakt met zijn ballonnenactie
Daar is talpa zelf mee begonnenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |