quote:Top speed : 350km/h
0-62mph : 4.5sec
0-124mph : 11.7sec
0-186mph : 30.6sec
Power : 640hp
Torque : 1047NM
Price : 298.000 euro
stond dan ook alweer een tijdje klaarquote:
hehehe.. Jouw pussy heb ik nuquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:41 schreef ThaFreak het volgende:
laatste olie op het vurr heeft gegooid en verder zie ik wel wat er zaterdag gebeurt:
hij stuurt:
ik zorg dat ik er ben en pussy ben je zelf.
teruggestuurd:
je noemt een anders een pussy terwijl je je eigen vriendin niet eens kun vasthouden......hahaha
"Truste"quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:25 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Bo
Wat heb je terug ge-sms-ed naar je collega?
quote:Op woensdag 7 juni 2006 03:39 schreef Hugster het volgende:
okay ze belt me nu verdwaald vanuit capelle aan de ijssel
[afbeelding]
Dat is inderdaad ongeveer 15 mins met de metro vanaf mij vandaan ja, lekker geregeldquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat is gelukkig wel in de goede richting
[afbeelding]
Ja dat mag ik wel hopen ja voor dat arme dingquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ongeveer 15 mins met de metro vanaf mij vandaan ja, lekker geregeld
Ze is wel thuisgekomen....?
[afbeelding]
Maar ze is dus PRECIES de verkeerde kant op geredenquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja dat mag ik wel hopen ja voor dat arme ding
Ik had even de snelwegen uitgezocht die ze toen moest gaan pakken en dat was niet al te moeilijk.
[afbeelding]
Ja en daarna dus ook nog de A20 opquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar ze is dus PRECIES de verkeerde kant op geredenA12 gepakt richting Den Haag ipv Arnhem
[afbeelding]
Zo zekerquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:15 schreef hermandeperman het volgende:
Maar't was wel gezellig?
[afbeelding]
Ja da's een logisch gevolg anders kom je niet bij R'dam uitquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja en daarna dus ook nog de A20 op
[..]
Zo zeker![]()
[afbeelding]
Ik denk het wel jaquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja da's een logisch gevolg anders kom je niet bij R'dam uit
En mooi manZe ligt nu nog te tukken?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik denk het wel jaOf met d'r ouders aan het praten, ze zou om 00:00 weer thuis zijn
[afbeelding]
Ja 03:45 belde ze vanuit Capelle, dus rond die tijd zal ze ongeveer wel aangekomen zijn jaquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:26 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
![]()
dan heeft ze wat uit te leggen als ze rond 03:00 belt dat ze in Capelle zit, dan was ze pas rond 5:00/6:00 thuis![]()
5:00quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja 03:45 belde ze vanuit Capelle, dus rond die tijd zal ze ongeveer wel aangekomen zijn ja![]()
[afbeelding]
Ik wou omdraaienquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja en daarna dus ook nog de A20 op
[afbeelding]
Dat lijkt me met Bo's huidige staat van dienst op het gebied van geluk en ongeluk niet een al te strak planquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja joh, je zou eens moeten gaan gokken voor geld.
Hij was het toch al van plan?quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat lijkt me met Bo's huidige staat van dienst op het gebied van geluk en ongeluk niet een al te strak plan
[afbeelding]
tot ik las dat er allemaal fraude is op die poker sites en mensen die je account jatten etc.quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja joh, je zou eens moeten gaan gokken voor geld.
gisteren wel 750 eurie verdient met alleen werkenquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat lijkt me met Bo's huidige staat van dienst op het gebied van geluk en ongeluk niet een al te strak plan
[afbeelding]
drugs gang verdient goed hèquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
gisteren wel 750 eurie verdient met alleen werken![]()
![]()
Netjesquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik denk het wel jaOf met d'r ouders aan het praten, ze zou om 00:00 weer thuis zijn
[afbeelding]
De volgende keer ga ik met de treinquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Netjes
Ej Anne, ik begrijp nu wel waarom ook_gek zei dat je bang was om ergens heen te gaan, zo te merken kom je niet eens meer terug joh![]()
[afbeelding]
Vrouwen en richtingsgevoel, twee handen op één buikquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Netjes
Ej Anne, ik begrijp nu wel waarom ook_gek zei dat je bang was om ergens heen te gaan, zo te merken kom je niet eens meer terug joh![]()
[afbeelding]
Mijn moeder is wel goed in de weg vinden hoorquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat jij zo'n vrouw meisje bent die elk vooroordeel bevestigd
[afbeelding]
Hoe kwam je er in _godsnaam_ op richting Den Haag te rijden?quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn moeder is wel goed in de weg vinden hoorMaar dat heb ik dan weer niet geerfd
KUT anwb blaadjesquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:13 schreef Hugster het volgende:
En ik vroeg ook nog of je een tomtom wilde lenen eh eigenwijs![]()
[afbeelding]
Ik weet zeker (quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe kwam je er in _godsnaam_ op richting Den Haag te rijden?![]()
Of dacht je van "ik ben nu toch in de randstad, laat ik Mark en Herman maar eens gaan opzoeken"
[afbeelding]
De heenweg ging wel aardigquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan ook nog een uitdraai van de slechtste routeplanner meenemen?![]()
[afbeelding]
LIEG NIET trutquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De heenweg ging wel aardig![]()
Mét blaadjes.
Dan is het fout gegaan na Everdingen gok ik zo... Daar moet je rechts aanhouden voor Nijmegen/Tiel/ROTTERDAMquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik weet zeker (![]()
) dat ik de afslag Nijmegen/Tiel had gofdomme
En toen ik bijna in Rotterdam zat dacht ik "jezus, ik ga wel heel erg de verkeerde kant op geloof ik" en dan kom je ineens geen afslagen meer tegen eh
Je weet toch wel een beetje hoe dit land in elkaar steekt?quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De heenweg ging wel aardig![]()
Mét blaadjes.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:17 schreef Hugster het volgende:
Op de heen en de terugweg ben ik gebeld met de boodschap "Ooooooohoh ik ben verdwaald![]()
![]()
"
[afbeelding]
Nah je kunt ook net zoals Bara het nog erger maken dan het al is, maar jouw optie lijkt me verstandiger jaquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:20 schreef ijsmeis het volgende:
Ik denk dat het verstandig is als ik even zwijg![]()
Tskquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je weet toch wel een beetje hoe dit land in elkaar steekt?
Tot waar ging het goed dan...?Nijmegen?
[afbeelding]
Jezusquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dost heeft wat dat betreft ook veel van deze trekjes, belt hij op "Zeg Vink, ik kwam uit Goes, wilde naar R'dam.... Zit nu in Amsterdam. Da's te ver toch of wat![]()
[afbeelding]
D'oh, er zijn meer wegen die naar Rome leidenquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tskik had alleen afslag Maarssen-bla gemist
En toen wilde ik omdraaien en toen ging Hugo een hele andere route doen.
Jij ook alquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:22 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding] Te...veeeeeel...koffie...gedronken.... [afbeelding]
[afbeelding]
Ik dacht dat ik het rijtje van de routeplanner nog niet af hadquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
D'oh, er zijn meer wegen die naar Rome leiden
Maar hoe KUN je die afslag missen dan?En zat je toen al in Breukelen of was je al in Amsterdam?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij ook al![]()
Raar gevoel in je hoofd, trillende handjes en niet meer fatsoenlijk kunnen nadenken?
[afbeelding]
Ja man, ik wilde een nieuwe auto kopen!quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:23 schreef Hugster het volgende:
Ze reed op de autoboulevard overvecht
[afbeelding]
Ach, de mooiste vind ik nog steeds toen we net in R'dam woonden. Vrijdagmiddag 16h00 neemt hij de trein, belt z'n ma op van "Ma ik eet thuis". Onderweg tyft hij in slaap... Wordt wakker op het eindstationquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
Jezus![]()
![]()
Scheelt ook maar een klein stukje
[afbeelding]
Ah, gerse M3's hebben ze daar gekquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:23 schreef Hugster het volgende:
Ze reed op de autoboulevard overvecht
[afbeelding]
Heeeeel herkenbaarquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik KAN niet stilzitten gek![]()
[afbeelding]
Bounce suckers bounce
[afbeelding]
Nergens voor nodigquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja man, ik wilde een nieuwe auto kopen!
Als je dacht dat je dat rijtje nog niet af had vind ik het nog knap dat je daar bent gekomenquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het rijtje van de routeplanner nog niet af had
Weet ik veel waar ik zatEr staan daar ook nergens plaatsnaambordjes ofzeaux
Ik reed toch ook niet op een autoweg of snelwegquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je dacht dat je dat rijtje nog niet af had vind ik het nog knap dat je daar bent gekomen
En ik weet niet of het je is opgevallen, maar er staan meestal geen plaatsnaamborden langs autoweten en autosnelwegenEn al helemaal niet als je al een half uur in/door Utrecht rijdt
![]()
[afbeelding]
Tering dan moet je ook wel echt moe zijnquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach, de mooiste vind ik nog steeds toen we net in R'dam woonden. Vrijdagmiddag 16h00 neemt hij de trein, belt z'n ma op van "Ma ik eet thuis". Onderweg tyft hij in slaap... Wordt wakker op het eindstation(Vlissingen is dat meen ik) Stapt uit in alle hoop dat het Goes is... "HODFRRR::(
![]()
:( " Naja, belt moeders op "Ma, ik ben een uurtje later...." Half uur wachten op de volgende trein. Stapt in, gaat lekker zitten, en ja hoor, tyft weer in slaap
Wordt wakker in Bergen op Zoom
Dus stapt uit, belt moeders "Ja eehhh... eet maar vast hoor, ben in Bergen"
Weer een half uur gewacht.... Trein gepakt, EN JA HOOR HIJ STAPTE IN GOES UIT
![]()
![]()
Ruim 2 uur langer over gedaan dan normaalEn 3x langs Goes gereden
[afbeelding]
WTF Huug, hoe is ze gereden?quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik reed toch ook niet op een autoweg of snelweg
Maar zelfs op de bedrijfspanden staan geen plaatsnamen
quote:
Mja, of gewoon Zeeuw zijnquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
Tering dan moet je ook wel echt moe zijn![]()
![]()
[afbeelding]
Ik dacht dat je sarcastisch wasquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik vind hem niet zo schokkend hoorJij schaamt je er voor, maar dat hoeft heus niet
Lekkere stoelen wel![]()
[afbeelding]
A2 --> ring en dan niet Maarssen eraf maar rechtdoor gereden tot overvecht, daar rechts en via zuilen terug naar Maarssen gestuurdquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
WTF Huug, hoe is ze gereden?Niet via de A2 en dan de ring op en dan afslag Maarssenbroek?
[afbeelding]
Leg haar dan eens uit dat dat wel een autoweg is tot overvechtquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
A2 --> ring en dan niet Maarssen eraf maar rechtdoor gereden tot overvecht, daar rechts en via zuilen terug naar Maarssen gestuurd
[afbeelding]
Joohh, ik ben alleen hier rechtdoor geredenquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
WTF Huug, hoe is ze gereden?Niet via de A2 en dan de ring op en dan afslag Maarssenbroek?
[afbeelding]
Dawast.quote:Neem na 2.2 km de afslag richting Maarssen-Dorp
Mooie kerel is hetquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, of gewoon Zeeuw zijn
Z'n record is dat hij er een keer 6 uur over heeft gedaanMaar dat typ ik hier niet neer, da's een veel te lang verhaal
[afbeelding]
Je mag er maar 70 manquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Leg haar dan eens uit dat dat wel een autoweg is tot overvechtOf laten we d'r gewoon in de waan
[afbeelding]
Dat valt meequote:Op woensdag 7 juni 2006 13:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Joohh, ik ben alleen hier rechtdoor gereden:
[..]
Dawast.
100quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je mag er maar 70 mandat is toch geen autoweg
Is dat verand0rt?quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je mag er maar 70 mandat is toch geen autoweg
Toen hij nog wekelijks met de trein ging belde hij altijd op zondagavond weer "Jos, 't is weer zover hoorrrrr" En dan kwam er altijd weer iets met vertragingetje hier, aansluitingetje daar gemist, tukkie daar gedaan, eruit om te roken, enz enz enzquote:
Nietsquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:36 schreef Hugster het volgende:
Mja er zijn aan het begin wel wat werkzaamheden, misschien is de eerste kilometer tijdelijk even 70. Maar wat maakt het uit
[afbeelding]
Nee hoor! Maar ik vind de snelweg wel zuigen daaroquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ga je nu van alles de schuld geven omdat jij het niet kon vinden?
[afbeelding]
Wat zuigt er precies aan jongedame?quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor! Maar ik vind de snelweg wel zuigen daaro
Dat je maar 100 magquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat zuigt er precies aan jongedame?
[afbeelding]
Nee die weggetjes bij jou in de straat en de straten ervoor danquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mja de A2 heeft tussen Utrecht en Maarssen ook zijn beste tijd wel gehad ja![]()
[afbeelding]
Tja, da's niet anders, ik dacht dat je het over de paupere kwaliteit van het wegdek wilde hebbenquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat je maar 100 magEn op sommige stuken zelfs maar 90 en 70.
DAT ZEG IKquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mja de A2 heeft tussen Utrecht en Maarssen ook zijn beste tijd wel gehad ja![]()
[afbeelding]
Net voor zijn hofjequote:Op woensdag 7 juni 2006 13:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee die weggetjes bij jou in de straat en de straten ervoor dan
Oja, helemaal vergeten:quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:44 schreef Hugster het volgende:
Maar wat een gezeur over die reis allemaal, het belangrijkste is dat ze het uiteindelijk gevonden heeft![]()
[afbeelding]
Ja het is nu nog erger. Ze zijn overal hier de riolering aan het vervangen en binnenkort worden alle wegen opnieuw gedaan hier dus nu leggen ze het een beetje met de franse slag een tijdelijk scheef en hobbelig klinkerwegdek aanquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Net voor zijn hofje![]()
![]()
[afbeelding]
Ja die waren lekker ehquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:46 schreef ijsmeis het volgende:
De pizza's die we niet hebben opgegeten waren super lekker ja.
Ohw mênquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja het is nu nog erger. Ze zijn overal hier de riolering aan het vervangen en binnenkort worden alle wegen opnieuw gedaan hier dus nu leggen ze het een beetje met de franse slag een tijdelijk scheef en hobbelig klinkerwegdek aan
[afbeelding]
Zie je nou wel dat geld voor hem geen probleem isquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:46 schreef ijsmeis het volgende:
En hij was zogenaamd zijn pinpas vergeten mee te nemen naar de supermarkt. Tsss
Leuk dagje hoor!
Zo kan ik het ookquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat geld voor hem geen probleem is
[afbeelding]
EY ik heb het thuis meteen weer overgemaaktquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat geld voor hem geen probleem is
[afbeelding]
Ja man, zelfs 57 cent extraquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
EY ik heb het thuis meteen weer overgemaakt![]()
[afbeelding]
Sarcasmequote:Op woensdag 7 juni 2006 13:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij was vast overrompeld door je schoonheid
[afbeelding]
Dat had ik niet verwacht manquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
EY ik heb het thuis meteen weer overgemaakt![]()
[afbeelding]
Kleingeldquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
fooitje![]()
die paupereske onafgeronde bedragen van de AH
[afbeelding]
Zulks een fijn gevoelquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:56 schreef Sjoewe het volgende:
Mja als een raket joh , ik heb ook de hele tijd het gevoel dat ik iets moet doen, en dan ga ik iets doen maar ik kan er nog geen drie tellen mn aandacht bij houden.
Rolf en ik typ echt drie keer sneller dan normaal
[afbeelding]
Ja heul niet. Als ie die ofquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gedver, dan lag het er wel heel dik bovenop
[afbeelding]
Whehehe, bijna altijd als ik een PI gebruik meen ik er geen zak vanquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja heul niet. Als ie die of [afbeelding] gebruikt meent ie geen reet van wat ie zegt
Rokenquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zulks een fijn gevoel
Het wordt ook NOG beter als je niets eet, veel rookt en gewoon in je trip blijft
[afbeelding]
Echt wel!quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja heul niet. Als ie die of [afbeelding] gebruikt meent ie geen reet van wat ie zegt
Achja, als zij hem maar kon vindenquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mijn pinpas zat de hele dag al niet in m'n broek [afbeelding]
[afbeelding]
Dus deze meen je ook niet. Dus je liegt.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehe, bijna altijd als ik een PI gebruik meen ik er geen zak van
[afbeelding]
Hugo op ijsmeis bedoel je Roflinkoppleinszweijeweetsloller123!!!11111oneonequote:Op woensdag 7 juni 2006 13:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gedver, dan lag het er wel heel dik bovenop
[afbeelding]
En wat weer wel eh, je rookwaarquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mijn pinpas zat de hele dag al niet in m'n broek [afbeelding]
[afbeelding]
De conversie is pas GEHEEL compleet als je opstaat en naar ze toegaat en ze gebiedt om te stoppen met roken. Dat zijn de ergsten, jaren gerookt en sinds ze gestopt zijn van die anti-rook-activistenquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
RokenIk zat gisteren op een terrasje en de mensen om me heen zaten te paffen en ik vond het gewoon ranzig
De conversie is compleet, ik ben een niet-roker geworden
[afbeelding]
DE OPLETTENDHEIDquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus deze meen je ook niet. Dus je liegt.
Dan is ze nu iig goed platquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hugo op ijsmeis bedoel je Roflinkoppleinszweijeweetsloller123!!!11111oneone
[afbeelding]
Ze was 5 uur te laat thuis. Omdat het potje monopolie nog niet af was? Ik denk het welquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:58 schreef BoJo het volgende:
en nu de grote vraag natuurlijk : "klikte het?"![]()
Het zijn m'n vriendenquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De conversie is pas GEHEEL compleet als je opstaat en naar ze toegaat en ze gebiedt om te stoppen met roken. Dat zijn de ergsten, jaren gerookt en sinds ze gestopt zijn van die anti-rook-activisten![]()
[afbeelding]
Alexxxx is je eerste, hebben jullie allebei 1 vriendquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het zijn m'n vriendenAls ik dat doe moet ik nieuwe vrienden zoeken
[afbeelding]
Die Sjoewe is ook nooit te lullig om een scherpe conclusie op te makenquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ze was 5 uur te laat thuis. Omdat het potje monopolie nog niet af was? Ik denk het wel![]()
[afbeelding]
Nog een FBGér die gaat nokkenquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt niet gerookt omdat zij er niet van houdt?
[afbeelding]
Vriendelijker dan inkloppen dan Bo een naieve drol isquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Die Sjoewe is ook nooit te lullig om een scherpe conclusie op te maken [afbeelding]
[afbeelding]
De afstand vink, de afstandquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alexxxx is je eerste, hebben jullie allebei 1 vriend
[afbeelding]
Jepquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt niet gerookt omdat zij er niet van houdt?
[afbeelding]
Het speelt in mijn hoofd jaquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nog een FBGér die gaat nokken14.gif
[afbeelding]
Communicatie verloopt heden ten dage via het interne netwerkquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De afstand vink, de afstand
[afbeelding]
Ik hoop dat de sex VERDOMDE goed was danquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Jep
Ging prima overigens
ééntje s'ochtends
[afbeelding]
Bij mij ook al 2 jaarquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
Het speelt in mijn hoofd ja
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Jep
Ging prima overigens
ééntje s'ochtends
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Vriendelijker dan inkloppen dan Bo een naieve drol is
[afbeelding]
Het kostte me geen moeitequote:Op woensdag 7 juni 2006 14:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hoop dat de sex VERDOMDE goed was dan
[afbeelding]
Neuken kost pas moeite als je boven de 60 bentquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
Het kostte me geen moeite![]()
[afbeelding]
Binnenkort komt het allemaal goedquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bij mij ook al 2 jaar
Maar gaat dat net zo goed als het stoppen met blowen bij je dan?
[afbeelding]
Jaquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
Binnenkort komt het allemaal goed
[afbeelding]
lollerroflpantoffelquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:16 schreef PeuRac het volgende:
lol, spreek net jozef444, hij gaat gewoon met 18 vliegtuigen naar Tsjechie
quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neuken kost pas moeite als je boven de 60 bent
[afbeelding]
Is ie zo dik dat ie er 18 nodig heeft?quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:16 schreef PeuRac het volgende:
Vind jij het ook al zulks spannend nieuws?quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
lollerroflpantoffel
[afbeelding]
Ooit jaquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
Binnenkort komt het allemaal goed
[afbeelding]
Jozef is niet dik hoorquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Is ie zo dik dat ie er 18 nodig heeft?
quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:12 schreef PeuRac het volgende:
gvd, mn auto wou vanmiddag bijna niet starten
brandstofrelais maar eens nakijken.
Ja man ik ga KAPOT hierquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
Vind jij het ook al zulks spannend nieuws?
[afbeelding]
< ¤750 Halenquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:17 schreef BoJo het volgende:
zucht... waarom kan ik niet tussen 2 dingen kiezen en wil ik eigenlijk gewoon allebei hebben![]()
En van een krat bier groeien ze weer terug aanquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Afstuderen knijpt hersencellen af
[afbeelding]
Dat wordt kwakjes wegpoetsenquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:21 schreef Hugster het volgende:ouders komen vandaag weer thuis
[afbeelding]
Jij begrijpt hetquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En van een krat bier groeien ze weer terug aan
[afbeelding]
HOUSTONquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:21 schreef Hugster het volgende:ouders komen vandaag weer thuis
[afbeelding]
Hugo spritst heus niet random in de rondtequote:Op woensdag 7 juni 2006 14:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat wordt kwakjes wegpoetsen
[afbeelding]
Nou, echt niet. Hij gooit alles op de grond heur.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hugo spritst heus niet random in de rondte
Een beetje mikken kan 'ie best wel
[afbeelding]
Nah zal ik dan maar mijn dilemma hier neer leggen... en ja ik weet dat ik verdomme verwend benquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
< ¤750 Halen
> ¤750, ook halen maar dan wel klagen als je het na een week weer op de plank legt
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hugo spritst heus niet random in de rondte
Een beetje mikken kan 'ie best wel
[afbeelding]
Doe maar het goedkoopste. De telefoon dus.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nah zal ik dan maar mijn dilemma hier neer leggen... en ja ik weet dat ik verdomme verwend ben
1. BMC air filter optimale cold air intake voor m'n auto. Nu zit het echt slecht, waardoor ik bij hevige regen zelfs water op kan slokken de motor inKosten voor alle onderdelen en montage: ongeveer 350 euro
Eigenlijk nog het enige waar ik me dagelijks aan stoor, want het huidige filter zit ook nog eens los en rammelt overal tegen aan wat door resoneert in de hele auto
![]()
2. m'n contract loopt nu af van mijn mobiele telefoon... en de telefoon die ik wil kost met verlenging 230 euro. En ja ik kan ook door met een simpeler modelletje, maar ik ben gewend het om de 2 jaar
de verlengen en dan het nieuwste van het nieuwste te nemen zodat hij echt die 2 jaar door kan.
zucht![]()
Ehmm.... allebei doenquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nah zal ik dan maar mijn dilemma hier neer leggen... en ja ik weet dat ik verdomme verwend ben
1. BMC air filter optimale cold air intake voor m'n auto. Nu zit het echt slecht, waardoor ik bij hevige regen zelfs water op kan slokken de motor inKosten voor alle onderdelen en montage: ongeveer 350 euro
Eigenlijk nog het enige waar ik me dagelijks aan stoor, want het huidige filter zit ook nog eens los en rammelt overal tegen aan wat door resoneert in de hele auto
![]()
2. m'n contract loopt nu af van mijn mobiele telefoon... en de telefoon die ik wil kost met verlenging 230 euro. En ja ik kan ook door met een simpeler modelletje, maar ik ben gewend het om de 2 jaar
de verlengen en dan het nieuwste van het nieuwste te nemen zodat hij echt die 2 jaar door kan.
zucht![]()
Ik heb het niet over z'n broodkruimels jongedame. Bemoei jij je eens niet met zulke grote-mensen praat. Over een jaar of 4 mag jij ook eens meepraten okequote:Op woensdag 7 juni 2006 14:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, echt niet. Hij gooit alles op de grond heur.
Oké meneertje.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb het niet over z'n broodkruimels jongedame. Bemoei jij je eens niet met zulke grote-mensen praat. Over een jaar of 4 mag jij ook eens meepraten oke.
[afbeelding]
mjah ik heb het geld wel maar ik kan het geld over een aantal maanden natuurlijk beter gebruikenquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ehmm.... allebei doen
[afbeelding]
Goed eten, dan douchen, en dan ben ik er meestal wel vanafquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:34 schreef Sjoewe het volgende:
Zeg hoelang duurt het nog voor ik van die koffie-kriebel afben
[afbeelding]
Je kan de inlaat toch ook gewoon verleggen, zoeveel werk is dat niet en dan koop je gewoon die telefoon. Vraag me alleen af welk model je dan wilt dat je 230 moet bijbetalenquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
zucht![]()
Mja, wat was je anders van plan te gaan doen met die ¤750? Want dat brand natuurlijk in je zak als brandnetelpoeder op je eikel...? Telefoon en zo'n filter zijn beiden duurzaam, beter dan alles naar de MacDonald's brengen ofzo...quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah ik heb het geld wel maar ik kan het geld over een aantal maanden natuurlijk beter gebruiken![]()
Of dat filter doen en een gratis telefoontje nemen... hmmm....
Been there done thatquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Goed eten, dan douchen, en dan ben ik er meestal wel vanaf
[afbeelding]
het is de meeste slechte opstelling wat ik nu hebquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan de inlaat toch ook gewoon verleggen, zoeveel werk is dat niet en dan koop je gewoon die telefoon. Vraag me alleen af welk model je dan wilt dat je 230 moet bijbetalen![]()
het brand idd als de tyfus maar voor dat geld heb ik ook een bankstel straks maar die heb ik ook voor het geld wat ik van de belasting terug krijgquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, wat was je anders van plan te gaan doen met die ¤750? Want dat brand natuurlijk in je zak als brandnetelpoeder op je eikel...? Telefoon en zo'n filter zijn beiden duurzaam, beter dan alles naar de MacDonald's brengen ofzo...
[afbeelding]
Had dat ff gezegd, je had bij m'n ouders het hele gebeuren zo gratis kunnen ophalenquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:43 schreef ThaFreak het volgende:
* ThaFreak nieuwe sateliet decoder voor zijn ouders moet instellen....
meer dan 4000 kanalen![]()
![]()
Daarna duurt het altijd nog een half uurtje bij mij...quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
het brand idd als de tyfus maar voor dat geld heb ik ook een bankstel straks maar die heb ik ook voor het geld wat ik van de belasting terug krijg![]()
Geen boxen hierquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:57 schreef Sjoewe het volgende:
http://thewetnuns.com/sjoewe/saltoknockoff.mp3
Als hij het kan, kan ik het ook
[afbeelding]
Volle kan te sterke koffie, al begint het nu wel weg te ebbenquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daarna duurt het altijd nog een half uurtje bij mij...
Maar als dat niet werkt.... Hoeveel heb je op dan gek?![]()
[afbeelding]
heb wel wat gezien in Villa ArenAquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je al een idee welk bankstel je wil...?
[afbeelding]
12 kopjes is dat ofzo?quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Volle kan te sterke koffie, al begint het nu wel weg te ebben
[afbeelding]
Dude, neem dat ding nietquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
heb wel wat gezien in Villa ArenA![]()
fuck it ik neem dat filter en de 6230i ofzo, die is gratis![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:10 schreef Sjoewe het volgende:
Lekker jezelf helemaal spacen met je eigen wause house
[afbeelding]
dit ding loopt compleet op linux en daar ben ik best noooob inquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Had dat ff gezegd, je had bij m'n ouders het hele gebeuren zo gratis kunnen ophalen
[afbeelding]
Je gaat los als je het vanavond hoortquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Doet me denken aan spacekees
![]()
Btw, ik merk wel dat je fucking lui wordt van spellingscontroleStaat niet op deze pc nl...
[afbeelding]
Ik heb het nog nooit gezien zelfsquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:19 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dit ding loopt compleet op linux en daar ben ik best noooob in
Die handen, die handen, die handen in de luchtquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je gaat los als je het vanavond hoort
[afbeelding]
ik heb ook de 6230 al 2 jaar, top dingetjequote:Op woensdag 7 juni 2006 15:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dude, neem dat ding niet
M'n vader en moeder hebben hem allebei, en ik nog steeds de good ol' 6230 en die i is TRAAAAG gekOm te janken gewoon
. Een simpel smsje openen kost 5 seconden ofzo
En welk merk bankstel heb je gezien... weet je dat?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gezien zelfs
[afbeelding]
Echt een topding ja, sterker nog, het is de eerste telefoon die het bij mij langer dan 1 jaar uithoudtquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb ook de 6230 al 2 jaar, top dingetje![]()
Nah die 6230i word het dus niet![]()
Errrmm bij Goossens, 2 zits en dan nog lig element ernaast waar je ook gewoon kunt zitten. Weet ff geen details.![]()
Moet je doen, da's goed voor je ritmequote:Op woensdag 7 juni 2006 15:33 schreef Hugster het volgende:
ik ga maar weer ff verder slapen buiten![]()
Ik hoorde net de buurvrouw naast me de hele tijd in de tijd werken en bukken, en die zat de hele tijd te fluisteren over christus enzo![]()
![]()
[afbeelding]
Nee, ik weet alleen wel dat slidephones niets voor mij zijnquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:34 schreef BoJo het volgende:
iemand ervaring met de Nokia 6280 ?
[afbeelding]
nee daar twijfel ik ook over... ik ging van de 6210 naar de 6310i naar 6230, allemaal zonder klep of schuif systeem. Ach fuck die telefoon dat zie ik wel.quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, ik weet alleen wel dat slidephones niets voor mij zijn
[afbeelding]
Idd, fuck die phonequote:Op woensdag 7 juni 2006 15:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee daar twijfel ik ook over... ik ging van de 6210 naar de 6310i naar 6230, allemaal zonder klep of schuif systeem. Ach fuck die telefoon dat zie ik wel.![]()
Ik heb net gemailt voor dat luchtfilter![]()
Denk dat ik het meeste wel bij Goossens vandaan haal, en ze hebben idd ook erg lelijk spul. Maar daar ga ik uiteraard niet voor![]()
Ja want je gebruikt die specs zoveelquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:49 schreef BoJo het volgende:
deze heeft ook wel geinig specs. Is alleen lelijk in die kleur![]()
Nokia 6680
[afbeelding]
neem dan de nieuwere nokia n70quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:49 schreef BoJo het volgende:
deze heeft ook wel geinig specs. Is alleen lelijk in die kleur![]()
Nokia 6680
[afbeelding]
ach ... je leeft toch op grote voetquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:00 schreef Sjoewe het volgende:
Ik dacht weet je wat ik bestel m'n allstars lekker online, want dan hebben ze m'n maat wel eens een keer, kan ik gvd net zoveel aan shipping-costs betalen als die schoenen zelf kosten
Maat 49 hebben is gewoon KUT
[afbeelding]
Financieel gezien nietquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:04 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ach ... je leeft toch op grote voet
Dat filter zal wel wat schelen maar daar doe ik het niet voor, zoals het nu zit is het echt belabberd.quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd, fuck die phone
En levert dat filter meer pk's op of het het alleen het geluid?
En ik had toch wel verwacht dat het je smaak zou zijn zeg, dat lelijke
NehIk weet trouwens niet of het je smaak is, maar ik kan natuurlijk wat regelen als je het wat vindt. www.harvink.nl
[afbeelding]
kan je geen inkoopactie doen?quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:10 schreef Sjoewe het volgende:
Niet stevig genoeg om 40 euro aan verzendkosten voor een paar Allstars te betalen
[afbeelding]
Sorry hoorquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:10 schreef Sjoewe het volgende:
Niet stevig genoeg om 40 euro aan verzendkosten voor een paar Allstars te betalen
[afbeelding]
goede tel is hetquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah die is 60 eurie bijbetalen.. ook een optie![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
goede tel is het![]()
navigatie, dvd kijken, mp3 speler, bluetooth, mooie pics, umts, office pakket zit erop.....enz enz
en na de nieuwe software is die ook nog flink sneller geworden wat het enigste minpunt was![]()
ik heb geen idee, vage keuze van de vorige eigenaar denk ik. Of zelfs die van ervoor.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:25 schreef hermandeperman het volgende:
Gaar van die schoenen Sjoe
Bo, wat een zooitje is het nu dan, hoe komt dat man
En TF, ik zei het tochMaar nu is hij een stuk sneller dus?
Duurt het geen 5 seconden meer voor een SMS zichtbaar is...?
[afbeelding]
Geen DTM wisser?quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb geen idee, vage keuze van de vorige eigenaar denk ik. Of zelfs die van ervoor.
Maar als ik dit gedaan heb dan ben ik even klaar.![]()
Lekker danquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb geen idee, vage keuze van de vorige eigenaar denk ik. Of zelfs die van ervoor.
Maar als ik dit gedaan heb dan ben ik even klaar.![]()
neej man zelf foto's bekijken gaat nu snelquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:25 schreef hermandeperman het volgende:
Gaar van die schoenen Sjoe
Bo, wat een zooitje is het nu dan, hoe komt dat man
En TF, ik zei het tochMaar nu is hij een stuk sneller dus?
Duurt het geen 5 seconden meer voor een SMS zichtbaar is...?
[afbeelding]
Wat een drol op een stok is het ookquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:46 schreef Hugster het volgende:
broertje heeft z'n jas met sleutels en paspoort in Ede bij de heftruckers laten liggen komt ie net thuis achter
[afbeelding]
Wrijf het er maar inquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:44 schreef Hugster het volgende:
was ik weer
Wat een weertje men
[afbeelding]
moet je eens voor de grap http://www.aivanet.com doorkijken voor symbian s60quote:
Mooi om te horen, al werd het wel tijdquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
neej man zelf foto's bekijken gaat nu snelzelfs als je er een zooi op hebt
![]()
dvd kijken gaat nu ook vlekkeloos![]()
toestel is helemaalnu
Wat Sjoewe zegtquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:46 schreef Hugster het volgende:
broertje heeft z'n jas met sleutels en paspoort in Ede bij de heftruckers laten liggen komt ie net thuis achter
[afbeelding]
Gevalletje voor een post-natale abortus lijkt mequote:
Of natuurlijk een post-analequote:Op woensdag 7 juni 2006 16:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gevalletje voor een post-natale abortus lijkt me
[afbeelding]
Hij heeft wel zijn heftruckcertificaatje gehaaldquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gevalletje voor een post-natale abortus lijkt me
[afbeelding]
die zat er wel op maar die wilde ik absoluut niet dus heeft ie hem geruilt met zijn broertje die ook een 155 heeftquote:
Toeval *ril*quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:01 schreef hermandeperman het volgende:
[showcase] Pinksterraces 2006
[afbeelding]
Potdulle het was een fikse opgave voor hem zeker of niet?quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij heeft wel zijn heftruckcertificaatje gehaald![]()
![]()
Hij zat met allemaal enorme lampies op de cursus zei hijVerrassend
[afbeelding]
en met 18 treinen weer terug?quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:16 schreef PeuRac het volgende:
whehe de opperneger van ons werk klaagde vandaag ook al dat hij geen witte voeten hadquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Sorry hoorWilde alleen maar een wit voetje halen
heb er zelf geen, namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |