quote:Top speed : 350km/h
0-62mph : 4.5sec
0-124mph : 11.7sec
0-186mph : 30.6sec
Power : 640hp
Torque : 1047NM
Price : 298.000 euro
stond dan ook alweer een tijdje klaarquote:
hehehe.. Jouw pussy heb ik nuquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:41 schreef ThaFreak het volgende:
laatste olie op het vurr heeft gegooid en verder zie ik wel wat er zaterdag gebeurt:
hij stuurt:
ik zorg dat ik er ben en pussy ben je zelf.
teruggestuurd:
je noemt een anders een pussy terwijl je je eigen vriendin niet eens kun vasthouden......hahaha
"Truste"quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:25 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Bo
Wat heb je terug ge-sms-ed naar je collega?
quote:Op woensdag 7 juni 2006 03:39 schreef Hugster het volgende:
okay ze belt me nu verdwaald vanuit capelle aan de ijssel
[afbeelding]
Dat is inderdaad ongeveer 15 mins met de metro vanaf mij vandaan ja, lekker geregeldquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat is gelukkig wel in de goede richting
[afbeelding]
Ja dat mag ik wel hopen ja voor dat arme dingquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ongeveer 15 mins met de metro vanaf mij vandaan ja, lekker geregeld
Ze is wel thuisgekomen....?
[afbeelding]
Maar ze is dus PRECIES de verkeerde kant op geredenquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja dat mag ik wel hopen ja voor dat arme ding
Ik had even de snelwegen uitgezocht die ze toen moest gaan pakken en dat was niet al te moeilijk.
[afbeelding]
Ja en daarna dus ook nog de A20 opquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar ze is dus PRECIES de verkeerde kant op geredenA12 gepakt richting Den Haag ipv Arnhem
[afbeelding]
Zo zekerquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:15 schreef hermandeperman het volgende:
Maar't was wel gezellig?
[afbeelding]
Ja da's een logisch gevolg anders kom je niet bij R'dam uitquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja en daarna dus ook nog de A20 op
[..]
Zo zeker![]()
[afbeelding]
Ik denk het wel jaquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja da's een logisch gevolg anders kom je niet bij R'dam uit
En mooi manZe ligt nu nog te tukken?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik denk het wel jaOf met d'r ouders aan het praten, ze zou om 00:00 weer thuis zijn
[afbeelding]
Ja 03:45 belde ze vanuit Capelle, dus rond die tijd zal ze ongeveer wel aangekomen zijn jaquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:26 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
![]()
dan heeft ze wat uit te leggen als ze rond 03:00 belt dat ze in Capelle zit, dan was ze pas rond 5:00/6:00 thuis![]()
5:00quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja 03:45 belde ze vanuit Capelle, dus rond die tijd zal ze ongeveer wel aangekomen zijn ja![]()
[afbeelding]
Ik wou omdraaienquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja en daarna dus ook nog de A20 op
[afbeelding]
Dat lijkt me met Bo's huidige staat van dienst op het gebied van geluk en ongeluk niet een al te strak planquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja joh, je zou eens moeten gaan gokken voor geld.
Hij was het toch al van plan?quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat lijkt me met Bo's huidige staat van dienst op het gebied van geluk en ongeluk niet een al te strak plan
[afbeelding]
tot ik las dat er allemaal fraude is op die poker sites en mensen die je account jatten etc.quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja joh, je zou eens moeten gaan gokken voor geld.
gisteren wel 750 eurie verdient met alleen werkenquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat lijkt me met Bo's huidige staat van dienst op het gebied van geluk en ongeluk niet een al te strak plan
[afbeelding]
drugs gang verdient goed hèquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
gisteren wel 750 eurie verdient met alleen werken![]()
![]()
Netjesquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik denk het wel jaOf met d'r ouders aan het praten, ze zou om 00:00 weer thuis zijn
[afbeelding]
De volgende keer ga ik met de treinquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Netjes
Ej Anne, ik begrijp nu wel waarom ook_gek zei dat je bang was om ergens heen te gaan, zo te merken kom je niet eens meer terug joh![]()
[afbeelding]
Vrouwen en richtingsgevoel, twee handen op één buikquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Netjes
Ej Anne, ik begrijp nu wel waarom ook_gek zei dat je bang was om ergens heen te gaan, zo te merken kom je niet eens meer terug joh![]()
[afbeelding]
Mijn moeder is wel goed in de weg vinden hoorquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat jij zo'n vrouw meisje bent die elk vooroordeel bevestigd
[afbeelding]
Hoe kwam je er in _godsnaam_ op richting Den Haag te rijden?quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn moeder is wel goed in de weg vinden hoorMaar dat heb ik dan weer niet geerfd
KUT anwb blaadjesquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:13 schreef Hugster het volgende:
En ik vroeg ook nog of je een tomtom wilde lenen eh eigenwijs![]()
[afbeelding]
Ik weet zeker (quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe kwam je er in _godsnaam_ op richting Den Haag te rijden?![]()
Of dacht je van "ik ben nu toch in de randstad, laat ik Mark en Herman maar eens gaan opzoeken"
[afbeelding]
De heenweg ging wel aardigquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan ook nog een uitdraai van de slechtste routeplanner meenemen?![]()
[afbeelding]
LIEG NIET trutquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De heenweg ging wel aardig![]()
Mét blaadjes.
Dan is het fout gegaan na Everdingen gok ik zo... Daar moet je rechts aanhouden voor Nijmegen/Tiel/ROTTERDAMquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik weet zeker (![]()
) dat ik de afslag Nijmegen/Tiel had gofdomme
En toen ik bijna in Rotterdam zat dacht ik "jezus, ik ga wel heel erg de verkeerde kant op geloof ik" en dan kom je ineens geen afslagen meer tegen eh
Je weet toch wel een beetje hoe dit land in elkaar steekt?quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De heenweg ging wel aardig![]()
Mét blaadjes.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:17 schreef Hugster het volgende:
Op de heen en de terugweg ben ik gebeld met de boodschap "Ooooooohoh ik ben verdwaald![]()
![]()
"
[afbeelding]
Nah je kunt ook net zoals Bara het nog erger maken dan het al is, maar jouw optie lijkt me verstandiger jaquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:20 schreef ijsmeis het volgende:
Ik denk dat het verstandig is als ik even zwijg![]()
Tskquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je weet toch wel een beetje hoe dit land in elkaar steekt?
Tot waar ging het goed dan...?Nijmegen?
[afbeelding]
Jezusquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dost heeft wat dat betreft ook veel van deze trekjes, belt hij op "Zeg Vink, ik kwam uit Goes, wilde naar R'dam.... Zit nu in Amsterdam. Da's te ver toch of wat![]()
[afbeelding]
D'oh, er zijn meer wegen die naar Rome leidenquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tskik had alleen afslag Maarssen-bla gemist
En toen wilde ik omdraaien en toen ging Hugo een hele andere route doen.
Jij ook alquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:22 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding] Te...veeeeeel...koffie...gedronken.... [afbeelding]
[afbeelding]
Ik dacht dat ik het rijtje van de routeplanner nog niet af hadquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
D'oh, er zijn meer wegen die naar Rome leiden
Maar hoe KUN je die afslag missen dan?En zat je toen al in Breukelen of was je al in Amsterdam?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij ook al![]()
Raar gevoel in je hoofd, trillende handjes en niet meer fatsoenlijk kunnen nadenken?
[afbeelding]
Ja man, ik wilde een nieuwe auto kopen!quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:23 schreef Hugster het volgende:
Ze reed op de autoboulevard overvecht
[afbeelding]
Ach, de mooiste vind ik nog steeds toen we net in R'dam woonden. Vrijdagmiddag 16h00 neemt hij de trein, belt z'n ma op van "Ma ik eet thuis". Onderweg tyft hij in slaap... Wordt wakker op het eindstationquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
Jezus![]()
![]()
Scheelt ook maar een klein stukje
[afbeelding]
Ah, gerse M3's hebben ze daar gekquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:23 schreef Hugster het volgende:
Ze reed op de autoboulevard overvecht
[afbeelding]
Heeeeel herkenbaarquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik KAN niet stilzitten gek![]()
[afbeelding]
Bounce suckers bounce
[afbeelding]
Nergens voor nodigquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja man, ik wilde een nieuwe auto kopen!
Als je dacht dat je dat rijtje nog niet af had vind ik het nog knap dat je daar bent gekomenquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het rijtje van de routeplanner nog niet af had
Weet ik veel waar ik zatEr staan daar ook nergens plaatsnaambordjes ofzeaux
Ik reed toch ook niet op een autoweg of snelwegquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je dacht dat je dat rijtje nog niet af had vind ik het nog knap dat je daar bent gekomen
En ik weet niet of het je is opgevallen, maar er staan meestal geen plaatsnaamborden langs autoweten en autosnelwegenEn al helemaal niet als je al een half uur in/door Utrecht rijdt
![]()
[afbeelding]
Tering dan moet je ook wel echt moe zijnquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach, de mooiste vind ik nog steeds toen we net in R'dam woonden. Vrijdagmiddag 16h00 neemt hij de trein, belt z'n ma op van "Ma ik eet thuis". Onderweg tyft hij in slaap... Wordt wakker op het eindstation(Vlissingen is dat meen ik) Stapt uit in alle hoop dat het Goes is... "HODFRRR::(
![]()
:( " Naja, belt moeders op "Ma, ik ben een uurtje later...." Half uur wachten op de volgende trein. Stapt in, gaat lekker zitten, en ja hoor, tyft weer in slaap
Wordt wakker in Bergen op Zoom
Dus stapt uit, belt moeders "Ja eehhh... eet maar vast hoor, ben in Bergen"
Weer een half uur gewacht.... Trein gepakt, EN JA HOOR HIJ STAPTE IN GOES UIT
![]()
![]()
Ruim 2 uur langer over gedaan dan normaalEn 3x langs Goes gereden
[afbeelding]
WTF Huug, hoe is ze gereden?quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik reed toch ook niet op een autoweg of snelweg
Maar zelfs op de bedrijfspanden staan geen plaatsnamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |