quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zat te poepen, als je het echt wilt weten.
Zoek 's een fatsoenlijke host ... Kzie alleen maar linking disabledquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:59 schreef BazzieK het volgende:
[[url=http://img290.imageshack.us/img290/1337/dscf08736jn.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img290.imageshack.us/img290/2227/dscf08748jk.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img290.imageshack.us/img290/5572/dscf08751eb.th.jpg]afbeelding][/URL]
De feuteu's![]()
Nja hier die foto's dus
6-6-6 he ik ben het rest van het jaar een eikel dus dan vandaag maar even aardig doenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:04 schreef -XX- het volgende:
Aaaaaaahh dat is nou lief :$![]()
Toch nog een stukje goeds in je BazzieK!
Zo noemen mijn ouders mij ook altijdquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:06 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik ben al dood, ik ben de Antichrist, weetjenog ...
Zou ik niet pikken als mijn ouders dat tegen mij zouden zeggenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zo noemen mijn ouders mij ook altijd
Maarre good riddance to bad rubbish
Ja fight the powerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:08 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zou ik niet pikken als mijn ouders dat tegen mij zouden zeggen
Och, als het moet ben ik morgen al weg ...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja fight the powerNu nog even voor je 28e het huis uit
En heroine verslaafden kunnen stoppen wanneer ze willen, ze hebben zichzelf nog altijd volledig in de handquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:10 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Och, als het moet ben ik morgen al weg ...
Je mocht willen dat er meer mods waren die in staat zijn hun beslissingen terug te draaienquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:21 schreef kratjuh het volgende:
Ik word wel beetje wispelturig van jullie ...
Dat is dan ook weer waarquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je mocht willen dat er meer mods waren die in staat zijn hun beslissingen terug te draaien
Elke week een maand eerderquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:24 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Duurt dat elke maand een week dan ... ?
Jesus man, wat een groot scheithuis hebben jullie achter in de tuinquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:59 schreef BazzieK het volgende:
[[url=http://img290.imageshack.us/img290/1337/dscf08736jn.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img290.imageshack.us/img290/2227/dscf08748jk.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img290.imageshack.us/img290/5572/dscf08751eb.th.jpg]afbeelding][/URL]
De feuteu's![]()
Nja hier die foto's dus
Tja ik eet veel he dan komt er ook veel uitquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:30 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Jesus man, wat een groot scheithuis hebben jullie achter in de tuin![]()
![]()
Is dat trouwens de maaspoort ?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja ik eet veel he dan komt er ook veel uit
veel plezier, maar dat zal wel lukkenquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
XX, het volgende deel is 484
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
O|o doe is normaal plaatjes posten ofzoquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:56 schreef BazzieK het volgende:
De feuteu's![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Volgens mij is Alexxx zijn haren aan het kammen dus we hebben wel een paar uur
:^ with stupidquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:00 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zoek 's een fatsoenlijke host ... Kzie alleen maar linking disabled
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:45 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
:^ with stupid
zie je wel kratjuh, je word niet altijd genegeerd
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:47 schreef BazzieK het volgende:
[kruisje]
Hier dus als ie te zien is, zo niet zwijg kratjuh
Ja, aartshertogenlaan ligt aan het park en wij net een straat daar achter.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:43 schreef Gawaine het volgende:
[..]
is dat in de buurt van de graafseweg /aartshertogenlaan ?
Zo vaak post ik hier nu ook weer nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:46 schreef Worldbeater het volgende:
Sinds Alexxxx hier post is de SC kwaliteit wel achteruitgegaan.
Of zou het niet aan Alexxx liggen?![]()
Ik ga eens even MotoGP kijken, heb nog een video van zondag liggen, en weet nog géén uitslag.![]()
Rossi wintquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:46 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ga eens even MotoGP kijken, heb nog een video van zondag liggen, en weet nog géén uitslag.![]()
Leef jij nogquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:46 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Zie uitleg hierbovenquote:
Dat vroeg ik een paar topics geleden ookquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:53 schreef Makster het volgende:
En waar is Marty heen? Die zie ik ook haast nooit meer. En uhmmm, ja mensen van vroegah enzo![]()
Ik had het al gezienquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zie uitleg hierboven![]()
Enne
http://img15.imgspot.com/?u=/u/06/156/15/huis1149622998.jpg
FF knippen en plakken in je browser ofzo
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat vroeg ik een paar topics geleden ook![]()
[..]
Ik had het al gezien![]()
Niet iedereen hier is een n00b ...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
FF knippen en plakken in je browser ofzo
[afbeelding]
oh, ja, natuurlijk... daar komt het doorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:52 schreef BazzieK het volgende:
En Roderik en Kratjuh @Home loopt te kloten zowel kwa snelheid en uploaden van files dus moet even gebruik maken van budget upload crap
En nu krijgen we van @home dus een hogere max download en upload snelheid die we nooit halen en daar hebben we een paar dagen ongemak van, altijd fijn
quote:
Doe ik al jaren naar tevredenheid ...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:15 schreef Roderick2085 het volgende:
lache... zit ff te spelen met win server 2003, is wel grappig, als ik binnenkort een keer een pc over heb (die niet maar een 20gb hdd heeft die op crashen staat) misschien ook echt eens gaan gebruiken
Nerdquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:15 schreef Roderick2085 het volgende:
lache... zit ff te spelen met win server 2003, is wel grappig, als ik binnenkort een keer een pc over heb (die niet maar een 20gb hdd heeft die op crashen staat) misschien ook echt eens gaan gebruiken
succesquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:20 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Doe ik al jaren naar tevredenheid ...
En nu nog ff paar pagina's leren en naar bed
quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:29 schreef bwt het volgende:
Hmml, wil ik hier nog wel een TVP plaatsen?
Me toquote:
Geintje, vooral blijven posten.quote:
Ik moet zeggen.quote:
Ik geloof dat het dé race van het jaar was zo mooi.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:53 schreef Gawaine het volgende:
En vanaf rondje 14 wordt het pas echt mooi![]()
En dan niet eens een filmpje maken?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:28 schreef hicham het volgende:
Bijlezen was ook niets waard zeg, jullie overstijgen jullie zelf. Maar dan in het negatieveHoud het niveau nou ff hoog joh, anders denkt Mercy nog dat het 't werkelijk waard was om te vertrekken
Pimber en ik hebben zijn zojuist van een ritje terug dwars door Amsterdam. Ernstig misdragen, totaal onverantwoord. Blij dat geen enkele setje koplampen de politie wasDit ging echt te ver, doe ik nooit meer
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:37 schreef hicham het volgende:
[..]
OPM wou z'n camsteun niet aan pimber geven
die had ik nodig in me auto zei ik tochquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:37 schreef hicham het volgende:
[..]
OPM wou z'n camsteun niet aan pimber geven
Je gaat je bandit inruilen op een BMW om zodoende alleen nog zondagse toerritjes te rijden met gelijkgestemde bejaarden die sterk hechten aan de maximum snelheid binnen de bebouwde kom?quote:
:^quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:28 schreef hicham het volgende:
Bijlezen was ook niets waard zeg, jullie overstijgen jullie zelf. Maar dan in het negatieveHoud het niveau nou ff hoog joh, anders denkt Mercy nog dat het 't werkelijk waard was om te vertrekken
quote:Pimber en ik hebben zijn zojuist van een ritje terug dwars door Amsterdam. Ernstig misdragen, totaal onverantwoord. Blij dat geen enkele setje koplampen de politie wasDit ging echt te ver, doe ik nooit meer
Dus heb je daarna meteen weer de PC aangezet om dat te postenquote:Op woensdag 7 juni 2006 05:06 schreef BazzieK het volgende:Loop net in mijn slaapcostuum (niks dus
) even naar beneden om naar de WC te gaan komt de krantenbezorgen net bij de voordeur
![]()
Jaquote:Op woensdag 7 juni 2006 07:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
die had ik nodig in me auto zei ik toch![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 7 juni 2006 08:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je gaat je bandit inruilen op een BMW om zodoende alleen nog zondagse toerritjes te rijden met gelijkgestemde bejaarden die sterk hechten aan de maximum snelheid binnen de bebouwde kom?
Dat was ik, je had je contributie niet betaald. Derhalve ging ik er van uit dat je vertrokken wasquote:
welke contributie ?quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat was ik, je had je contributie niet betaald. Derhalve ging ik er van uit dat je vertrokken was![]()
Ahhhhhhhhquote:
en wie bepaald of het niveau hier hoog isquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:28 schreef hicham het volgende:
uiteraard.... volgens mij heb ik dit al eerder gehoordquote:Pimber en ik hebben zijn zojuist van een ritje terug dwars door Amsterdam. Ernstig misdragen, totaal onverantwoord. Blij dat geen enkele setje koplampen de politie wasDit ging echt te ver, doe ik nooit meer
quote:
quote:
??? Leer hoort niet te flapperen als je 160+ doet heur...quote:
En dat valt dan weer mee denk ik...quote:en broek te groot![]()
Meaui...wat voor, al een idee?quote:Komt binnenkort een nieuw pak
Haiquote:
Dude, je kent duidelijk je plaats nietquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:28 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
en wie bepaald of het niveau hier hoog is
voor sommige mensen is het niveau hier hoog
[..]wie luistert er nou naar hicham
![]()
volgens mij is ie nog geschikt als 25kw fiets ook... heb ff snel op internet gezocht, daar staat dat ie nog net geen 20kw heeft...quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Dude, je kent duidelijk je plaats niet
Makster, rib-i, vertel 'm!!
[afbeelding]
Anders verdrink ik het k'nijntje!!
Grootste fout die je kan maken bij "kleine" foutjes.quote:
Jonguh, ken je plek heequote:Op woensdag 7 juni 2006 11:28 schreef Roderick2085 het volgende:
en wie bepaald of het niveau hier hoog is
voor sommige mensen is het niveau hier hoogwie luistert er nou naar hicham
![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:34 schreef Makster het volgende:
[..]
Jonguh, ken je plek hee![]()
Anders stompuh we je ff zo hard op je bakkes dat je door je arie naar buiten ken loeren, mafknaap![]()
Restecp voor de Lim heh![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:41 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[afbeelding] zou ik bijna bang worden [afbeelding]
Dan moet ik toch maar gaan kijken naar die filmquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:51 schreef koffiekoekje het volgende:
Middag![]()
X-men 3 was [afbeelding]
[afbeelding]
disclaimer: afbeelding heeft wel iets te maken met de film, maar dient voornamelijk als post-versiering.
Ik moest ff een X aantal maal de link verbeteren voor dat ie werktequote:
aha, lag dus niet aan mijquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:29 schreef bwt het volgende:
[..]
Ik moest ff een X aantal maal de link verbeteren voor dat ie werkte![]()
Damnquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:25 schreef bwt het volgende:
hier kun je ook uren naar kijken als je er boven zou wonen. (nee geen vieze plaatjes)
volgens bij schijt je bagger, je 2e rijles... krijg je zo'n kruispuntquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Damngekkehuis
![]()
Dat het übrthaupt zo goed kan gaan...
Ik denk niet dat ze daar rijles geven hoor. Lijkt me sterkquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:35 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
volgens bij schijt je bagger, je 2e rijles... krijg je zo'n kruispunt![]()
Stond nog aanquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Dus heb je daarna meteen weer de PC aangezet om dat te posten
en dan heeft hicham het erover dat het niveau te laag ligtquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
DoosJij zegt Haai dus hij zegt Walvis
Nee..niet!quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Katerquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:33 schreef -XX- het volgende:
Hebben we nog wat leuks beleefd op deze mooie woensdag?![]()
De film was er eerder.quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
Daar is toch ook een nummer vanvann zo vannehhh. .. LOOLLITTAAAA!
No shit...quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja gister gingn mijn broer trouwenquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:38 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nohhhh een kater op woensdagDat kan niet he
![]()
!!!!!!
Ojaquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:43 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ja gister gingn mijn broer trouwendan mag dat
![]()
Ik weet niet of je een pratende fax zou moeten geloven...quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:44 schreef dribbel79 het volgende:
Fax op 't werk zegt:
Als je in strijd met bord C2 van het rvv 1990 rijdt kost je dat 75 euri...ik hoop dat de parkeerwachthomo doodvalt...kale relnicht
Waarom niet?quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik weet niet of je een pratende fax zou moeten geloven...![]()
duivelsgoedquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:45 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ojanog gefeliciteerd enzo.
Was het een goed feestje?
nog gefeliciteerdquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:43 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ja gister gingn mijn broer trouwendan mag dat
![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ze nemen alles zomaar klakkeloos over, zonder de bron te controleren. [afbeelding]
WTF - wat betekend dat dan weer ?quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:44 schreef dribbel79 het volgende:
Fax op 't werk zegt:
Als je in strijd met bord C2 van het rvv 1990 rijdt kost je dat 75 euri...ik hoop dat de parkeerwachthomo doodvalt...kale relnicht
quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:09 schreef bwt het volgende:
[..]
WTF - wat betekend dat dan weer ??
![]()
Bord C2 van RVV 1990 ?????
Te laatquote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
hey vuige kutjosti'snog niet eens van de brommer getieft vandaag?
Of heb ik het scheldkwartier gemist?
quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:09 schreef -XX- het volgende:
En een reiger!, dat vreet gewoon een lieve baby konijn op!
![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:34 schreef Makster het volgende:
[..]
Jonguh, ken je plek hee![]()
Anders stompuh we je ff zo hard op je bakkes dat je door je arie naar buiten ken loeren, mafknaap![]()
Restecp voor de Lim heh![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:41 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[afbeelding] zou ik bijna bang worden [afbeelding]
quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:25 schreef bwt het volgende:
hier kun je ook uren naar kijken als je er boven zou wonen. (nee geen vieze plaatjes)
quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:44 schreef dribbel79 het volgende:
Fax op 't werk zegt:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
hey vuige kutjosti'snog niet eens van de brommer getieft vandaag?
Of heb ik het scheldkwartier gemist?
Ben gewoon te lui om met woorden te reagerenquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Probeer je haar te versieren? Go tiger![]()
![]()
niet lulluh maar fulluh! soms werkt dat inderdaad het beste.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ben gewoon te lui om met woorden te reageren
quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
niet lulluh maar fulluh! soms werkt dat inderdaad het beste.![]()
![]()
Hier nog zo een leuke linkquote:
LOLquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wel kijken met geluid uit, dat liedje blijft namelijk in je hoofd hangen
Niet te hardquote:
Ja klopt, maar gisteren zat ik ook al de hele dag met: tep tep tep tep tep tep tepquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:51 schreef bwt het volgende:
[..]
LOL
das toch het leuke van dat zoort vilmpjez
Nee hoorquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:54 schreef bwt het volgende:
[..]
Niet te hard- anders gaan wij ons ook nog eens vervelen
![]()
Oh, kan jouw moeke wel goed koken?quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:46 schreef BazzieK het volgende:
Hmm net lekker chili con carne gegeten, zullen mijn collega's leuk vinden vanavond
Dat doet het hem.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:55 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
wow ik krijg kippevel met dit nmr
Vangelis met Conquest of paradise hihihihi!![]()
Lekker nummer inderdaad maar geen idee hoe het ook al weer heettequote:Op woensdag 7 juni 2006 19:12 schreef kratjuh het volgende:
Wie o wie weet welk nummer dit is .. ?
Zoek al jaren de titel, heb alleen een radiorip van Sensation kunnen vinden toen DJ Jean draaide ...
Probleem heb ik dus ook ..quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Lekker nummer inderdaad maar geen idee hoe het ook al weer heette
Jij was toch meer into rock e.d.?quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:12 schreef kratjuh het volgende:
Zoek al jaren de titel, heb alleen een radiorip van Sensation kunnen vinden toen DJ Jean draaide ...
Ik vreet bijna alles qua muziek .. Ik heb nogal extreme smaak denk ik, want ik kan soms ergens een enorme hekel aan hebben ...quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jij was toch meer into rock e.d.?
Gooi je vraag even op partyflock, daar heb je zo antwoord.Komt mij ook wel bekend voor maar nee, kan er niet meer opkomen.
![]()
Queens of the Stone Agequote:Op woensdag 7 juni 2006 19:23 schreef -XX- het volgende:
Weet je welke harde rock ik dan nog wel om aan te horen vind![]()
Queeeeens of the stone!![]()
No one knows is ijzersterk!quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:25 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Queens of the Stone Age
Go with the flow & No One Knows ...![]()
![]()
En Feel Good Hit of the Summer dan ...quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
No one knows is ijzersterk!![]()
Little sister is ook wel oke!![]()
Jawel hoor,gaat primaquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:38 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nohhhh een kater op woensdagDat kan niet he
![]()
!!!!!!
Lekker nummertjequote:Op woensdag 7 juni 2006 19:12 schreef kratjuh het volgende:
King Diamond? Mercyful Fate? VoiVod?quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:21 schreef kratjuh het volgende:
Ik vreet bijna alles qua muziek ..
Zegt me niks maar ik moet het horen ...quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
King Diamond? Mercyful Fate? VoiVod?![]()
![]()
Ga BazzieK flessen ..quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:47 schreef koffiekoekje het volgende:
Volgens mij is het Slayer met Necrofeliac
Das oud hoorquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:04 schreef -XX- het volgende:
Chris isaak met wicked games, zo lief liedje met clip![]()
Even horen.. ik ken hem vast welquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:12 schreef kratjuh het volgende:
Kan het hier niet vinden,helaasquote:
hier hoort een ban op te staanquote:
Als ie nou gewoon even het jaartal roept is er misschien nog een playlist te vinden.quote:
je was me net voorquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als ie nou gewoon even het jaartal roept is er misschien nog een playlist te vinden.
Ik ken het nummertje niet, al komt de originele versie me wel bekend voor. Even vragen aan een señorita bonita de español, die is ook into dancequote:
Maar daar weten ze het wel.quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:35 schreef ikookhier het volgende:
[..]
hier hoort een ban op te staanlinken naar PF is 1998
![]()
Ik krijg tranen in mijn ogenquote:
Wat zit je nou moeilijk te doen?quote:
Ik weet het al, ben hem aan het downloadenquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat zit je nou moeilijk te doen?Zit er een drol klem ofzo?
![]()
Kratjuh wil gewoon weten welk nummer het is en de meeste kans om daar achter te komen maak je bij die crackheads en pillendraaiers daar.
aangevraagdquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:35 schreef ikookhier het volgende:
[..]
hier hoort een ban op te staanlinken naar PF is 1998
![]()
Hmm zitten wij ook niet tussen helaasquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
voor de elfstedenrijders: in het gastenboek van de Friesche Motorclub website komen ook nog wel eens fotolinkjes voorbij
zoals deze:
http://www.poesiealbumsite.com/Motorelf2006/index.html
(mijn foto's zijn nu al weer bijna 500 keer bekeken!![]()
)
quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:41 schreef Makster het volgende:
Tering, probeer heel de avond al internet aan de gang te krijgen. Lukt voor geen meter, ben uit frustatie 10 km gaan hardlopen. Mijn vriendin komt thuis van school, ziet mij weer met mijn kop in de meterkast en zegt doodleuk dat ze daar ff een utp kabel vandaan heeft gehaald omdat ze die nodig had![]()
![]()
Ik zie dubbel.quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:41 schreef Makster het volgende:
Tering, probeer heel de avond al internet aan de gang te krijgen. Lukt voor geen meter, ben uit frustatie 10 km gaan hardlopen. Mijn vriendin komt thuis van school, ziet mij weer met mijn kop in de meterkast en zegt doodleuk dat ze daar ff een utp kabel vandaan heeft gehaald omdat ze die nodig had![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zie dubbel.![]()
Heb je haar wel een flinke afstraffing gegeven? [afbeelding]
Compensatie gedragquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Blijkbaar goed genoeg voor een dubbel post
i'm off![]()
Yup 650quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:03 schreef Worldbeater het volgende:
Is die Raptor trouwens een 650 cc? Ding is pas in prijs verlaagd naar ¤ 6.999,00.
Ik weet niet hoe oud die van jou is, alleen 13.000 km was blijven hangen.![]()
Had je een ban voor jezelf aangevraagd?quote:
ik ga toch geen ban aan lopen vragen voor een link naar partyflock?quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Had je een ban voor jezelf aangevraagd?![]()
je zou het haast denkenquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Had je een ban voor jezelf aangevraagd?![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ga toch geen ban aan lopen vragen voor een link naar partyflock?en ook niet voor mezelf
ik benn vaak genoeg gebanned in het verleden
(volledi onterecht uiteraard !)
Maar ik ging op bed, zag je deniet? [afbeelding]
quote:Op woensdag 07 juni 2006 21:54 schreef Rausdouwer het volgende:
NONDEKNETTERS ik ben mijn rijbewijs kwijt !!
quote:Op woensdag 07 juni 2006 22:26 schreef mercy_symbol het volgende:
dat stuk tussen de A27 en Zaltbommel![]()
200 waar je 80 mag![]()
![]()
Ik geloof er (ook) geen reet van.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik weet niet hoor, ik wacht de officiele berichten wel even af.
dan doe jij echt iets grandioos misquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]MF doet het hier nog steeds niet.
Ligt het weer aan mij hoor.quote:
Motorforum doet het hier gewoon hoorquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ligt het weer aan mij hoor.![]()
MF is gewoon dood hier.Vanaf mijn werk kan ik er wel op maar goed daar ben ik vandaag ook niet geweest.
![]()
Het is een grap.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Ik weet niet hoor, ik wacht de officiele berichten wel even af.
Okee.quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:49 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Ah vanavond nog ff flink geragdheerlijk !!!!
FF lekker in de buurt gescheurd (175 km) en nog even een rondje klaverblad ter afsluiting.
Niks dusquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:49 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
FF lekker in de buurt gescheurd (175 km) en nog even een rondje klaverblad ter afsluiting.
Heyquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:49 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Slaap zequote:Op woensdag 7 juni 2006 22:57 schreef Faithy het volgende:
[..]
Tyfus Fok!
nou ja. slaaaaaaaaaaaapies doen![]()
![]()
truste!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |