Zij mag wel proberen om mijn paal te raken.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:18 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Voetbal, het zou verboden moeten worden!
Flink hard de bal er tegenaan schoppenquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zij mag wel proberen om mijn paal te raken.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Flink hard de bal er tegenaan schoppen.
Volgens mijn is hij dit keer over een andere vrouw heen gegaan hoor!quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:41 schreef pberends het volgende:
Dinand Woesthoff is vandaag opnieuw vader geworden, zo, die is snel over Guusje Nederhorst heen.
Laat hem hequote:Op woensdag 7 juni 2006 19:41 schreef pberends het volgende:
Dinand Woesthoff is vandaag opnieuw vader geworden, zo, die is snel over Guusje Nederhorst heen.
Ah, moeten we medelijden met hem hebben? Nou ja, ik zal wel even een vloeitje gaan draaien.quote:
Doe dat!quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Ah, moeten we medelijden met hem hebben? Nou ja, ik zal wel even een vloeitje gaan draaien.
Vatte je 'm?quote:
Aardappeltje erbij?quote:
quote:
FOK gaat sloom hier zeg... maar inderdaad een goede post, ik ben nog steeds geen goed toetsenbord in het topic tegengekomenquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:56 schreef Bupatih het volgende:
pberends, negeer mijn goede posts in jouw DIG-topic eens niet!
En die van mij dan?quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:57 schreef pberends het volgende:
[..]
FOK gaat sloom hier zeg... maar inderdaad een goede post, ik ben nog steeds geen goed toetsenbord in het topic tegengekomen.
Is ook bagger. Toetsen veel te veel bij elkaarquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En die van mij dan?!!!
Ik gebruik hem al enkele jaren en hij heeft me nog nooit in de steek gelaten!Hij werkt perfect!
Het enige 'niet-normale' zijn de drie functietoetsen...maar die doen het niet bij mij!![]()
![]()
Dus...ies mar vier uro!!
Je hebt gewoon te dikke vingers.quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Is ook bagger. Toetsen veel te veel bij elkaar.
Niemand wil met jou gezien worden, rena.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |